Καλύτερη εικόνα νομίζω έχουν αυτοί που έχουν μετρήσει τον χώρο τους με ένα ultracurve, π.χ., χωρίς να έχουν πειράξει τίποτα.Όταν λέμε "κάτι παραπάνω" πόσο είναι αυτό;
0,5db; 1db; 2db; Παραπάνω;
Γιατί εντάξει, αν μιλάμε για μισό db δεν τίθεται θέμα συζήτησης...
Αν μιλάμε για 3db τότε υπάρχει θέμα και μάλιστα σοβαρό!
Όταν λέμε "κάτι παραπάνω" πόσο είναι αυτό;
0,5db; 1db; 2db; Παραπάνω;
Γιατί εντάξει, αν μιλάμε για μισό db δεν τίθεται θέμα συζήτησης...
Αν μιλάμε για 3db τότε υπάρχει θέμα και μάλιστα σοβαρό!
Απαραμόρφωτη ισχύς όπως είπε ο Κώστας δεν υπάρχει.
Από εκεί και πέρα, υπάρχει ένα όργανο που λέγεται αυτάκι και ακούει που αγκομαχά ο ενισχυτής.
Το κλιπάρισμα δεν έχει σημασία. Ένας ενισχυτής που έχει max power τα 50 Watt, 50 watt θα βγάλει maximum όσο και να κλιπάρει το σήμα. Απλά θα τα βγάλει σε τετραγωνισμένο παλμό... :ADFADF1:
Ειδικά σε χαμηλές συχνότητες, δεν είναι ασυνήθιστο να μιλάμε και για ~10db. Ειδικά στις πολύ χαμηλές.
Και όμως υπάρχει.
3%, τουλάχιστον!
Και όμως υπάρχει.
Οι κατασκευαστές το ορίζουν συνήθως ως "power before clipping" ότι κι αν σημαίνει αυτό ...
Το stereophile αν θυμάμαι καλά σταμάει στο 1%.
Μανώλη, αναφέρομαι στα ηχεία. Με 1W παίζουν γύρω στο 0,5 - 1%, ενώ σε πλήρη ισχύ η παραμόρφωσή τους πολλές φορές υπερβαίνει το 10%, (λίαν επιεικώς)...
Μανώλη, αναφέρομαι στα ηχεία. Με 1W παίζουν γύρω στο 0,5 - 1%, ενώ σε πλήρη ισχύ η παραμόρφωσή τους πολλές φορές υπερβαίνει το 10%, (λίαν επιεικώς)...
:SFGSFGSF:
Άρα ένας ενισχυτής είναι ποιοτικός όταν ο ήχος έχει παραμόρφωση 3,000000000001% ενώ ένας άλλος δεν είναι ποιοτικός όταν ο ήχος έχει παραμόρφωση 3,01% ή 3,5%...
Τα καλώδια; Ο προενισχυτής; Η πηγή; Οι χαλαρές συνδέσεις; Μία ψυχρή κόλληση που υπάρχει χαμένη κάπου στην τεράστια διαδρομή του σήματος;
Jitter, wow and flatter, συντονισμοί πηγών ενισχυτών, χώρου...
Άντε βρε! Με το καλό έχουμε ξεπεράσει το 10% (και λίγα λέω)...
Αλλά όχι... Η 300Β έχει πολύ μεγάλη παραμόρφωση για τα γούστα μας... Πως είναι δυνατόν να παίξει μουσική; :fahne90:
To good to be true!!! Δεν υπάρχει τέτοια περίπτωση (τουλάχιστον σε εμπορικά
ηχεία, τύπου κόρνας), Γιά DIY καταστάσεις δεν βάζω το χέρι μου στην φωτιά!
Οι μηχανικοί συντονισμοί και μόνο, της ίδιας της κόρνας εισάγουν πολύ
μεγαλύτερη παραμόρφωση από το 3% που προανέφερα! Γιά να μην υπάρξει
η παραμικρή παρεξήγηση, παραμόρφωση θεωρούνται και οι ευφωνικοί
χρωματισμοί των ηχείων και οι κόρνες ειδικά, έχουν πολλούς τέτοιους!
We use essential cookies to make this site work, and optional cookies to enhance your experience.