Κατ' αρχήν, ας μη γενικεύουμε. Εδώ καταγράφηκε μία περίπτωση. Αν δεν έχουμε μια μεγαλύτερη εικόνα από αντίστοιχες ή αντίθετες εμπειρίες, δεν μπορεί να βγει γενικό συμπέρασμα.
Δεύτερον, υπάρχει μια αλυσίδα κατασκευαστή - ευρωπαϊκού παραρτήματος - αντιπροσώπου dealer. Θεωρώντας ότι εξάντλησα την πίεση στον τελευταίο, αναφέρθηκα στην αντιπροσωπεία. Στο βαθμό που το λάθος είναι δικό της, θα δούμε πώς θα το χειριστεί, και στη δεδομένη και στις μετέπειτα περιπτώσεις. Σε πρώτη φάση, η ανταπόκριση ήταν θετικότατη.
Αν το λάθος είναι πιο πίσω, προφανώς η αντιπροσωπεία είναι αρμόδια να το μεταφέρει. Εντωμεταξύ, θα διαφυλάξει το όνομά της με τα υπόλοιπα προϊόντα που αντιπροσωπεύει.
Δεύτερον, υπάρχει μια αλυσίδα κατασκευαστή - ευρωπαϊκού παραρτήματος - αντιπροσώπου dealer. Θεωρώντας ότι εξάντλησα την πίεση στον τελευταίο, αναφέρθηκα στην αντιπροσωπεία. Στο βαθμό που το λάθος είναι δικό της, θα δούμε πώς θα το χειριστεί, και στη δεδομένη και στις μετέπειτα περιπτώσεις. Σε πρώτη φάση, η ανταπόκριση ήταν θετικότατη.
Αν το λάθος είναι πιο πίσω, προφανώς η αντιπροσωπεία είναι αρμόδια να το μεταφέρει. Εντωμεταξύ, θα διαφυλάξει το όνομά της με τα υπόλοιπα προϊόντα που αντιπροσωπεύει.