Στην Ελλαδα με ξένες πινακίδες (εντος ε.ε).

satnick

AVClub Addicted Member
6 September 2008
2,275
Χρόνια βλέπω διάφορα σπιντάτα αμάξια "συνήθως εξω απο μπουζούκια και κανένα κλάμπ (όποτε παμε)" με ξένες πινακίδες τις περισσότερες φορες εντός ε.ε (π.χ Γερμανία που φοριέται πολύ).Τι ισχυει για τα εν λογο αμάξια ειναι νόμιμα ή οχι?Μπορω δλδ εγω και ο κάθε εγω να αγοράσω αμάξι εκτος Ελλάδας και να το φέρω έτσι?Τελοι,ασφάλειες που πληρώνουν?
 
εχω την εντυπωση οτι υπο προυποθεσεις μπορει να κυκλοφορει κανονικα με τις ξενες πινακιδες,αρκει καθε 6 μηνες να επιστρεφει στη χωρα απο οπου ειναι οι πινακιδες.Δεν ειμαι σιγουρος αλλα νομιζω κατι τετοιο ισχυει
 
εχω την εντυπωση οτι υπο προυποθεσεις μπορει να κυκλοφορει κανονικα με τις ξενες πινακιδες,αρκει καθε 6 μηνες να επιστρεφει στη χωρα απο οπου ειναι οι πινακιδες.Δεν ειμαι σιγουρος αλλα νομιζω κατι τετοιο ισχυει



Έτσι, και πρέπει να έχει κάνει και κάποια χλμ αν θυμάμαι καλά.
 
Όντος κάθε χ μήνες πρέπει να μπαίνει/βγαίνει το αμάξι
Συνήθως κρατάς το απόκομμα από το καράβι για Ιταλία λ.χ. ως αποδεικτικό , φυσικά υπάρχουν κι άλλοι τρόποι
Εννοείται ότι η ασφάλεια είναι υποχρεωτική και φυσικά πιο ακριβή για να καλύπτει εκτός της χώρας που ανήκει το αμάξι και όλη την Ευρώπη. Εάν συζητάτε για αμάξια από Αγγλία/Γερμάνια λ.χ. η ασφάλεια είναι τσουχτερή.

Υπάρχουν πολλοί νόμιμοι συνάνθρωποι μας. Μη τους βγάλουμε απατεώνες.
Απατεώνες υπάρχουν και χωρίς πινακίδες, και με ελληνικές πινακίδες κ.ο.κ.
 
Να μη ξεχάσω και τους καλύτερους …
Αυτούς με τις δοκιμαστικές ΔΟΚ πινακίδες … στα δικά τους αμάξια…

(φυσικά δεν εννοώ για καινούρια αμάξια… και τη συνήθη χρήση)
 
Μπορεί να κυκλοφορεί για 6 μήνες από την ημερομηνία έλευσης στο Ελλαδιστάν
Σε περίπτωση ελέγχου από τα όργανα,πρέπει να έχει κρατηθεί κάποιο αποδειχτικό στοιχείο(εισιτήριο),που να αποδεικνύει την ημέρα έλευσης στο Ελλαδιστάν
Βέβαια για να μπορέσει κάποιος να αγοράσει αυτοκίνητο από Ε.Ε,με τον αρ.κυκλοφορίας του,πρέπει να πληρεί τις προυποθέσεις που δεν είναι οι ίδιες,από κράτος σε κράτος
Μία προυπόθεση βασική,είναι να είσαι μόνιμος κάτοικος του χ κράτους,σε διαφορετική περίπτωση,εισαγάγεις το αυτοκίνητο μα προσωρινές πινακίδες,διάρκειας μίας εβδομάδας συνήθως, μέχρι να εκτελωνιστεί!
 
Βλέπω συγκεκριμένα αμάξια με ξένες πινακίδες που κυκλοφορούν κανονικά και έχουν να βγουν από τη χώρα πολλά χρόνια. Ανήκουν σε offshore.
Τώρα τι ''παίζει'' με αυτό το καθεστώς δεν γνωρίζω.
 
Αρκεί μια έξοδος-είσοδος(έστω και εικονική) του αυτοκινήτου και ανανεώνεται ταυτόχρονα για άλλους 6 μήνες
Προυπόθεση να μην πεις ποτέ,ότι τον προηγούμενο καιρό το αυτοκίνητο ήταν Ελλάδα!!!
Προσοχή στους καλοθελητές(γεμάτΟ το Ελλαδιστάν από τέτοια φρούτα)!
 
Re: Απάντηση: Στην Ελλαδα με ξένες πινακίδες (εντος ε.ε).

Αρκεί μια έξοδος-είσοδος(έστω και εικονική) του αυτοκινήτου και ανανεώνεται ταυτόχρονα για άλλους 6 μήνες
Προυπόθεση να μην πεις ποτέ,ότι τον προηγούμενο καιρό το αυτοκίνητο ήταν Ελλάδα!!!
Προσοχή στους καλοθελητές(γεμάτΟ το Ελλαδιστάν από τέτοια φρούτα)!

Δεν νομιζω να ειναι τοσο απλο. Υπαρχει και ΚΤΕΟ που πρεπει να περνανε
 
Απάντηση: Re: Στην Ελλαδα με ξένες πινακίδες (εντος ε.ε).

η Γερμανία δεν φοριέται καθόλου.
Βουλγαρία.

Παρα μα παρα πολλά μεχρι στιγμης εχω δει continental,diablo,f430(ιταλικες αυτη),Μ5 και ενα r35 (το καινουργιο GT-R)με γερμανικές αλλα και με βουλγαρικες εχω πετυχει πολλα.Αντε φυγαμε για F40 :)
 
Και οι τσεχικες φοριουνται πολυ.Υιος φαρμακοποιου (που σπουδαζει φαρμακευτικη στη Τσεχια)περυσι ειχε κατεβασει σε διαστημα λιγων μηνων μια BMW750 ,BMW 525,BMW325 ,τωρα τι της εκανε ολες αυτες δεν ξερω.Φετος ηρθε τα Χριστουγεννα μονο με μια ΒΜW και γυρισε πισω μ αυτην
 
Το ΚΤΕΟ της χώρας που παίρνεις το αμάξι έχει δουλεία.
Και δε μου λέτε για τις βουλγάρικες κ.ο.κ. δε πρέπει να είσαι δηλωμένος κάτοικος κάποιας πόλης στη χώρα αυτή?
Παίρνεις το αμάξι και την ασφάλεια χωρίς να έχεις διεύθυνση ή άλλα στοιχεία στην Βουλγαρία ή σε άλλη αντίστοιχη χώρα?
Για τον φοιτητή να το καταλάβω, έχει δηλώσει κάτοικος.
Επίσης για οδήγηση εκτός συνόρων δεν υπάρχει όρος από την ασφαλιστική να οδηγεί μόνο ο ιδιοκτήτης το αμάξι? Καλύπτει η ασφαλιστική από Βουλγαρία το να τρακάρει η γυναίκα σου ή ο γιος σου?
Φοβάμαι ότι υπάρχουν πολλά ρίσκα…
 
ρίσκα ξερίσκα, ο,τιδήποτε πάνω από 2000 κυβικά στη Θεσσαλονίκη έχει βουλγάρικες.
Και το ΣΔΟΕ το ξέρει.
Γνωστός μου εκεί μου είπε "αμα θέλουμε τους πιάνουμε όλους, αλλά έχουμε πολύ σοβαρότερα πράγματα να κάνουμε"
 
ρίσκα ξερίσκα, ο,τιδήποτε πάνω από 2000 κυβικά στη Θεσσαλονίκη έχει βουλγάρικες.
Και το ΣΔΟΕ το ξέρει.
Γνωστός μου εκεί μου είπε "αμα θέλουμε τους πιάνουμε όλους, αλλά έχουμε πολύ σοβαρότερα πράγματα να κάνουμε"

Κοιτά στην τελική … άσε το κράτος …
Το θέμα είναι ο ιδιοκτήτης τα ρίσκα του τα ξέρει ή τα αγνοεί?
 
Είναι απλό Τάσο, φτιάχνεις μια εταιρεία (προσωπική) στη Βουλγαρία.....
 
Κοιτά στην τελική … άσε το κράτος …
Το θέμα είναι ο ιδιοκτήτης τα ρίσκα του τα ξέρει ή τα αγνοεί?

όταν θες 3000-5000 το χρόνο και το αμάξι έχει έναν ορίζοντα ζωής 10 μιλάμε για έως 50000.
Υπάρχουν δυό τρείς πολυκατοικίες στη Σόφια που έχουν στα κουδούνια όλες τις εταιρείες που είναι γραμμένα τα αμάξια...