Chief,το SBT από ένα σημείο και μετά μου είχε κάνει τα γεννητικά όργανα τούμπανο και όταν άλλαξα ρούτερ το είχα για να δείχνει την ώρα.
Ούτε καν αυτό, το είχα βγάλει τελείως από την πρίζα.
Με την οθονιτσα του τρόμαζες να βρεις τραγούδι και τώρα το έχει σαν ρολόι ο dimdim

Αν έπαιρνα τώρα οικονομικό streamer,θα έπαιρνα η wiim ή blue sound .
Το arylic που έχω στο εξοχικό και είναι της τάξης του 100αρικου πλην, κάνει δουλειά,αλλά το internet radio που έχει είναι της πλάκας.
Και να σου πω και κάτι αστείο......μου περίσσεψε ένα Supra ethernet cable και ένα ζευγάρι rca Kimber και τα κοτσαρισα πάνω.
Απογείωση λεμεεεεεεεεεε


Πιο ακριβα τα καλώδια από το streamer.