Stylos STYX USB DAC

ναι αλλά τα interfaces, usb, firewire, high def που λες παίζουν καθοριστικό ρόλο στην ποιότητα του ήχου.

Δηλαδή το benchmark που έχεις θεωρείς ότι δεν είναι καλύτερο συνολικά από το stylos ??? (παίζει 24/96 από την usb, έχει coaxial, spdif εισόδους και rca και balanced εξόδους στην ίδια τιμή με το stylos)
 
Εχετε δικιο ναι δεν αντιλεγω.Σωστα ολα τα interface, δε γινεται χωρις αυτα.

Αλλα ολα μαλλον εξυπηρετουν τη μουσικη.Αυτο που πρωτιστος μ ενδιαφερει δηλαδη.

Φυσικα κ με νοιαζει το τι Interface εχει το καθε μηχανημα, αλλα θα προτιμησω λογικα αυτο που παιζει καλυτερα μουσικη, συμπεριλαμβανομενου των interface επανω.

Το Benchmark εφυγε, δε το χω πια.Και νομιζω πως δεν ειναι καλυτερο απο πλευρας ηχου μονο, οχι ευκολιων (δε με νοιαζουν) ουτε απο το Naim ουτε απο το Stylos.

Εις αναμονη και ψαξιμο νεου τωρα...:ears:
 
...Και νομιζω πως δεν ειναι καλυτερο...

Γιάννη ας είμαστε προσεκτικοί οταν γράφουμε. Φυσικά και πρέπει να λέμε την γνώμη μας ελεύθερα αλλά μόνον αφού τα είχαμε σπίτι μας όλα και τα συγκρίναμε με τις ίδιες συνθήκες. Αν νομίζουμε και επειδή νομίζουμε αποφασίζουμε, αυτό ενδιαφέρει μόνον εμάς και κανέναν άλλον.
 
Nαι βεβαια, ειπα νομιζω , δεν ειπα πως το ακουσα ..

Αν το ακουγα στο χωρο μου , τοτε θα ημουν σιγουρος για οτιδηποτε κι αν ακουγα, τουλαχιστον εγω με τα δικα μου αυτια κ το δικο μου setup.
 
δεν ξέρω τι είναι το stylos.
ξέρω ότι
α. το dac1 έπαιξε οριακά καλύτερα από ένα theta miles,
β. σαφώς χειρότερα από ένα buffalo 24.

Στη συνέχεια
γ. το buffalo 24 καλύτερα από το theta, ενώ
δ. το buffalo 32 αισθητά καλύτερα από το theta.

(edit....το β με μακροσκελέστατες δοκιμές - και με ακουστικά - τουλάχιστον 2 μηνών... τα α,β,γ με δοκιμές 2 ωρών το δέ α. μετά από τουλάχιστον 15 ημερών ακροάσεις ίδια με το theta κατά τον ιδιοκτήτη του)
 
Last edited:
και με την ευκαιρία να κάνω και μιά παραβολή.....

Ιt is easier for a camel to go through a needle's eye, than for a rich man to enter into the kingdom of God.
 
και με την ευκαιρία να κάνω και μιά παραβολή.....

Ιt is easier for a camel to go through a needle's eye, than for a rich man to enter into the kingdom of God.

Ας είναι πιο σαφές τι παραβάλλεις γιατί δεν μου ήταν κατανοητό.
 
Ας είναι πιο σαφές τι παραβάλλεις γιατί δεν μου ήταν κατανοητό.

Αγαπητέ Θέμη το παραπάνω δεν πάει σε σένα.
Πήρα αφορμή από σένα (που είπες γιά τον Γιάννη ότι έπρεπε να ακούσει πρώτα) και έσπευσα να καταθέσω την δική μου ακουστική εμπειρία.

Συνδυάζοντάς το με την προτροπή του αγαπητού κ. Οικονομίδη προς τον Γιάννη γιά ένα benchmark θέωρησα καλό να μην κρύβομαι και εγώ και κανείς άλλος πίσω από το δάχτυλο.
Αγόρασα και εγώ πέρισυ ένα dac1 περιμένοντας να ακούσω πως και τι. Ομολογουμένως γιά μικρό χρόνικό διάστημα (πρώτη εντύπωση και μετά) ήμουν πολύ ικανοποιημένος αν και οι προσδοκίες μου ήταν κάτι άλλο.
Μετά από αρκετό καιρό μαζί του κατέληξα ότι είναι ένα άνω του μέσου όρου έως καλό dac με εξαιρετικές ευκολίες και επαγγελματικό προσανατολισμό. Δυστυχώς γιά μένα και γι αυτό, πήρα τα ίδια ηχητικά αποτελέσματα από πολύ φθηνότερες diy κατασκευές. Προς μεγάλη μου έκπληξη κατάφερε μόνο οριακά να ξεπεράσει ένα πολύ καλό player της περασμένης δεκαετίας αν και θα έπρεπε να κάνει κάτι παραπάνω ως 5 έτη νεώτερο.
Τέλος έχω βαρεθεί να το βλέπω να προτείνεται και να ξαναπροτείνεται εδώ ως ευκαιρία στα 1000 ή και 1500 ευρώ. Με όλο το σεβασμό προς το πρόσωπό σου και το τί αντιπροσωπεύεις επάξια στον χώρο σου πρέπει να καταθέσω την άποψή μου αυτή (που φυσικά είναι υποκειμενική). Το συγκεκριμένο δεν ήταν ποτέ ευκαιρία, παρά μόνο ως μεταχειρισμένο κάτω από 500 ευρώ και μόνο αν ο υποψήφιος αγοραστής δεν έχει κάτι άλλο στο ράφι και εννοείται δεν έχει κόμπλεξ προς κάτι που δεν έχει βουρτσισμένο αλουμίνιο μπροστά.

Και έτσι φτάνουμε στην ρήση κατά Λουκά της γνωστής παραβολής.
Παραφράζοντας: είναι πιό εύκολο ένας χαιεντάς να καταπιεί αγόγγυστα κάτι που του προσφέρεται σε καλη συσκευασία πασπαλισμένο με πολύ hype και φυσικά αδύνατον να καταδεχτεί την ταπεινή εμφάνιση μιάς μη hiend περιτυλίγματος συσκευής που όμως ίσως να τον οδηγούσε στο ποθητό αποτέλεσμα....
(φυσικά όλα τα παραπάνω είναι προσωπικές απόψεις)
 
Αγαπητέ Θέμη το παραπάνω δεν πάει σε σένα.
Πήρα αφορμή από σένα (που είπες γιά τον Γιάννη ότι έπρεπε να ακούσει πρώτα) και έσπευσα να καταθέσω την δική μου ακουστική εμπειρία.

Συνδυάζοντάς το με την προτροπή του αγαπητού κ. Οικονομίδη προς τον Γιάννη γιά ένα benchmark θέωρησα καλό να μην κρύβομαι και εγώ και κανείς άλλος πίσω από το δάχτυλο.
Αγόρασα και εγώ πέρισυ ένα dac1 περιμένοντας να ακούσω πως και τι. Ομολογουμένως γιά μικρό χρόνικό διάστημα (πρώτη εντύπωση και μετά) ήμουν πολύ ικανοποιημένος αν και οι προσδοκίες μου ήταν κάτι άλλο.
Μετά από αρκετό καιρό μαζί του κατέληξα ότι είναι ένα άνω του μέσου όρου έως καλό dac με εξαιρετικές ευκολίες και επαγγελματικό προσανατολισμό. Δυστυχώς γιά μένα και γι αυτό, πήρα τα ίδια ηχητικά αποτελέσματα από πολύ φθηνότερες diy κατασκευές. Προς μεγάλη μου έκπληξη κατάφερε μόνο οριακά να ξεπεράσει ένα πολύ καλό player της περασμένης δεκαετίας αν και θα έπρεπε να κάνει κάτι παραπάνω ως 5 έτη νεώτερο.
Τέλος έχω βαρεθεί να το βλέπω να προτείνεται και να ξαναπροτείνεται εδώ ως ευκαιρία στα 1000 ή και 1500 ευρώ. Με όλο το σεβασμό προς το πρόσωπό σου και το τί αντιπροσωπεύεις επάξια στον χώρο σου πρέπει να καταθέσω την άποψή μου αυτή (που φυσικά είναι υποκειμενική). Το συγκεκριμένο δεν ήταν ποτέ ευκαιρία, παρά μόνο ως μεταχειρισμένο κάτω από 500 ευρώ και μόνο αν ο υποψήφιος αγοραστής δεν έχει κάτι άλλο στο ράφι και εννοείται δεν έχει κόμπλεξ προς κάτι που δεν έχει βουρτσισμένο αλουμίνιο μπροστά.

Και έτσι φτάνουμε στην ρήση κατά Λουκά της γνωστής παραβολής.
Παραφράζοντας: είναι πιό εύκολο ένας χαιεντάς να καταπιεί αγόγγυστα κάτι που του προσφέρεται σε καλη συσκευασία πασπαλισμένο με πολύ hype και φυσικά αδύνατον να καταδεχτεί την ταπεινή εμφάνιση μιάς μη hiend περιτυλίγματος συσκευής που όμως ίσως να τον οδηγούσε στο ποθητό αποτέλεσμα....
(φυσικά όλα τα παραπάνω είναι προσωπικές απόψεις)

Ας δούμε λίγο τα πράγματα: Το dac1 δεν ήταν ποτέ ένα προιόν με χάι εντ περιτύλιγμα. Ήταν απλά ένα επαγγελματικό προιόν που επέκτησε τη φήμη του σαν προιόν που έπαιζε, κατά τους μηχανικούς πάντα, εκπληκτικά συγκρινόμενο με τα x6 κόστους DAC που είχαν. Το προιόν αυτό τα τελευταία 5 χρόνια έχει πουλήσει παγκοσμίως σε home και pro audio 20 φορές σαν όλα τα άλλα μαζύ. Είναι το μοναδικό προιόν που συνάντησα τα 30 χρόνια που δουλεύω που είχε τις περισσότερες ομόφωνες κριτικές ανά τον κόσμο.
Δεν τα λέω αυτά γιατί έχει κάποια χρεία υποστήριξης, αλλά γιατί μετά από αυτά τα χρόνια παρουσιάζεται το αναπόφευκτο σύνδρομο να ξεπεραστεί, όπως για όλα τα μηχανήματα σχεδόν.
Η γνώμη σου, όπως και του κάθε φίλου είναι σεβαστή, αλλά δεν θα μπορούσα να λάβω σοβαρά υπ' όψη μία ρήση σαν: "ήμουν πολύ ικανοποιημένος αν και οι προσδοκίες μου ήταν κάτι άλλο". Όταν ακούς κάτι καλύτερο από αυτό που είχες και είσαι ικανοποιημένος όπως λες δεν έχεις προσδοκίες γιατί απλώς δεν τις γνωρίζεις.
 
ας πούμε ότι σύμφωνα με όσα είχα διαβάσει και ακούσει περίμενα να πάρω ένα συγκεκριμένο αποτέλεσμα.
(όλοι μας έχουμε πλέον την δυνατότητα να προβλέπουμε στον τομέα αυτό)
Πήρα κάτι πολύ περισσότερο από αυτό που είχα και άκουγα και θεώρησα ότι αυτό ήταν το κέρδος που σύμφωνα με τον law of deminishing returns θα έπρεπε να πάρω.

Και όμως κάτι μου έλεγε ότι σύμφωνα με τα γραφόμενα και λεγόμενα εδώ και εκεί έπρεπε να πάρω κάτι πολύ περισσότερο.
ΕΚΕΙ ακριβώς είναι η ένστασή μου. Που επαγγελματικό ή μη προτείνεται σύνεχώς σαν μιά από τις καλύτερες λύσεις, δημιουργώντας προσδοκίες στους δυνητικούς αγοραστές.
(που φυσικά τελικά αποδεικνύονται μιά απλή βελτίωση και τίποτα περισσότερο).


Φυσικά μιλάμε πάντα γιά ήχο και όχι γιά κατασκευή, ευκολίες και τα σχετικά.
Το έχω γράψει νομίζω 5-10 φορές εδώ μέσα, οι ευκολίες που προσφέρει είναι απαραίτητες γιά τον επαγγελματία, αλλά γιά τον χομπύστα είναι στις περισσότερες των περιπτώσεων άχρηστες.
 
Οι ευκολίες που δεν χρειάζονται στους μη επαγγελματίες είναι η ΑΕS είσοδος (χρειάστηκε σε πολλούς) και η μικρομετρική ρύθμιση της XLR εξόδου. Όλες οι υπόλοιπες -XLR/RCA έξοδοι, έξοδος ακουστικών ρυθμιζόμενη, ενεργή προενίσχυση, το πρώτο με USB είσοδο μέχρι 24/96 - είναι ευκολίες που είναι απόλυτα χρήσιμες.
Και κάτι τελευταίο: αν αυτό που άκουγαν αυτοί που το δοκίμασαν πριν το πάρουν ήταν μια απλή βελτίωση, όπως λες, δεν θα το πλήρωναν. Τα μισά από αυτά που πουλήθηκαν δόθηκαν προηγουμένως για ακρόαση.
Εξακολουθώ λοιπόν να πιστεύω οτι τα DAC-1 αποτελούν ακόμη βέλτιστη λύση για τα λεφτά τους ηχητικά και λειτουργικά.
 
Καλα και εγώ κολλημένος με το 44,1K ήμουν αλλά αν ακούσεις hi-def στο Bryston (λογικό σε κόστος) θα αναθεωρήσεις...
 
Προσωπικα δεν ειμαι κολλημενος σε τιποτα εντελως.
Ακουω αυτο που μ ευχαριστει περισσοτερο κ μονο, χωρις προκαταληψεις.(μ ενα "βινυλιακο" προβαδισμα, χιχιχι..)

Φυσικα κ σχεδον στις περισσοτερες περιπτωσεις τα hi-def παιζουν καλυτερα.
Απλα δεν ειναι τοοοσο πια πολλα τα εργα-αλμπουμ για ν ακους μονο απ αυτα.
Ελπιζω στο μελλον και οπως δειχνουν τα πραγματα να πανε προς τα κει.

Μετα τους αρχικους εντυπωσιασμους απο ακροασεις τυπου demo κλπ, ξαναγυρνας στον μεγαλυτερο ογκο της μουσικης που εχεις , που συνηθως ειναι 16/44,1.

Οποτε ευπροσδεκτο αλλα δεν ειναι πανακεια...
 
μπήκα στην λογική και το κυνήγι του hidef πριν από 10 χρόνια ακριβώς ωθούμενος από τα διάφορα χαζά που γράφανε διάφορα μειράκια σε ειδικό τύπο που μοίραζαν από τότε κασέτες και ντιβιντιά.
Πρέπει να ήμουν από τους πρώτους που έσπευσα να αγοράσω τους αγαπημένους μου δίσκους σε dvd audio και sacd.
Σήμερα θεωρώ ότι δεν έχουμε ακόμα εξαντλήσει τις δυνατότητες του 16/44.1
με τη λογική αυτή σαφώς τα 24/96 και 24/192 θα είναι ακόμα πιό δύσκολο να εξαντληθούν, αλλά θεωρώ ότι αν ήταν νωρίς πριν 10 χρόνια γιά τις υψηλές αναλύσεις και αν μετά από 30 χρόνια ακόμα ανακαλύπτουμε ουσία στα 16/44.1 μπορώ να ζήσω άνετα με αυτά και να περιμένω ακόμα.
Αλλωστε ψηφιακά είναι, θα μας έρθουν στο πιάτο τζάμπα.
Δεν ξέρω πόσοι απο σας, που σπεύδουν να ξοδέψουν τα ωραία τους χρήματα (κάποιος μάλιστα τρέχει να τα ξοδέψει λέει πριν του τα πάρει το ΔΝΤ) έχουν ζήσει τα πέτρινα χρόνια που έζησα στα τέλη του 60 αρχές 70 όταν προσπαθούσα να ακούσω στέρεο από πιεζοηλεκτρικές και κεραμικές κεφαλές και στρατιωτικά ακουστικά.
Σήμερα αυτό που ήταν ο άπιαστος πόθος μου και ήταν ένα ολόκληρο έπιπλο που κόστιζε γιά τον πατέρα μου όσο δεν ξέρω πόσοι μισθοί κοστίζει λιγώτερο από 20 ευρώ και κάθε παιδί των 10 ετών έχει ένα ή και περισσότερα στην τσέπη του παντελονιού του.
 
Απάντηση: Re: Stylos STYX USB DAC

...
Αλλωστε ψηφιακά είναι, θα μας έρθουν στο πιάτο τζάμπα.
...

Αυτό δεν θα γίνει και πολύ σύντομα.
Το σέτ περιλαμβάνει ένα πολύ καλό τροφοδοτικό και ένα επίσης πολύ καλό αναλογικό στάδιο. Οπότε...

Γιά τα υπόλοιπα !ΡΙΣΠΕΚΤ! chief !!! :worshippy:
 
μπήκα στην λογική και το κυνήγι του hidef πριν από 10 χρόνια ακριβώς ωθούμενος από τα διάφορα χαζά που γράφανε διάφορα μειράκια σε ειδικό τύπο που μοίραζαν από τότε κασέτες και ντιβιντιά.
Πρέπει να ήμουν από τους πρώτους που έσπευσα να αγοράσω τους αγαπημένους μου δίσκους σε dvd audio και sacd.
Σήμερα θεωρώ ότι δεν έχουμε ακόμα εξαντλήσει τις δυνατότητες του 16/44.1
με τη λογική αυτή σαφώς τα 24/96 και 24/192 θα είναι ακόμα πιό δύσκολο να εξαντληθούν, αλλά θεωρώ ότι αν ήταν νωρίς πριν 10 χρόνια γιά τις υψηλές αναλύσεις και αν μετά από 30 χρόνια ακόμα ανακαλύπτουμε ουσία στα 16/44.1 μπορώ να ζήσω άνετα με αυτά και να περιμένω ακόμα.
Αλλωστε ψηφιακά είναι, θα μας έρθουν στο πιάτο τζάμπα.
Δεν ξέρω πόσοι απο σας, που σπεύδουν να ξοδέψουν τα ωραία τους χρήματα (κάποιος μάλιστα τρέχει να τα ξοδέψει λέει πριν του τα πάρει το ΔΝΤ) έχουν ζήσει τα πέτρινα χρόνια που έζησα στα τέλη του 60 αρχές 70 όταν προσπαθούσα να ακούσω στέρεο από πιεζοηλεκτρικές και κεραμικές κεφαλές και στρατιωτικά ακουστικά.
Σήμερα αυτό που ήταν ο άπιαστος πόθος μου και ήταν ένα ολόκληρο έπιπλο που κόστιζε γιά τον πατέρα μου όσο δεν ξέρω πόσοι μισθοί κοστίζει λιγώτερο από 20 ευρώ και κάθε παιδί των 10 ετών έχει ένα ή και περισσότερα στην τσέπη του παντελονιού του.


Φυσικά και θα ακούμε 16αρια και θα τα ακούμε σαφώς καλύτερα από το '95, όπως και βινύλια ακούμε καλύτερα από παλιά.
Το να αγοράζουμε όμως οτι βρίσκουμε σε 24 είναι ακριβώς μέσα στην λογική του χόμπυ μας που είναι η ηχητική αναπαραγωγή.
Με την ίδια λογική αν κάποιος λέει "έλα μωρέ σιγά τη διαφορά που έχει ένα HD ή SACD από τα Redbook, τότε νομίζω οτι δεν θάπρεπε να ψάχνεται και χαρντγουερικά. Ή είμαστε χομπύστες και μας ενδιαφέρει η μουσική αναπαραγωγή ή όχι και ακούμε απλά μουσική. Με γειά μας με χαρά μας. Μην απαξιώνουμε όμως γιατί τότε δεν καταλαβαίνω γιατί βρισκόμαστε σ' αυτήν εδώ την παρέα.
 
μα δεν απαξιώνει κανείς τίποτα.
Απλά δεν είναι σωστό από τον φόβο της απαξίωσης να φτάνουμε στο άλλο άκρο δηλαδή να ξοδεύουμε τον κουμπαρά μας και μάλιστα εν μέσω κρίσης γιά να πάρουμε ό,τι προσφέρεται σήμερα (και προφανώς σε πρώιμες τιμές) γιά edge tech.

Σίγουρα εδώ είμαστε ο κατ εξοχήν χώρος που θα ψάξουμε και θα πρωτοπορήσουμε. Όμως δεν μου ακούγεται καθόλου καλά να κάνουμε αυτοσκοπό την υψηλή ανάλυση μόνο και μόνο επειδή είναι υψηλή ανάλυση αδιαφορώντας αν αυτή θα χαθεί από την μέτρια τροφοδοσία, τα υλικά υλοποίησης και φυσικά τα τελικά αναλογικά στάδια.
Να μην ξεχνάμε ότι οι διαφορές που επιζητούμε πάνω από τα 16 bits μπορούν ωραιότατα να πνιγούν ή να μασκαριστούν από ένα πρόχειρο τροφοδοτικό ή έναν τελεστικό της σειράς.
Το 2000 όταν πήρα sacd το μόνο που με ένοιαζε ήταν να έχει dac 24/96. Αργότερα κατάλαβα γιατί αυτά τα 24/96 δεν έρχονταν ποτέ σχεδόν στο πιάτο μου.

Τέλος θα επιμείνω ότι πολλοί νέοι χομπύστες (σε ηλικία) δεν μπορούν να εκτιμήσουν πόση υψηλή ποιότητα έχουν στα χέρια τους σε σχέση μ αυτή που είχαμε εμείς και σε τί τιμή.
 
Όποιος δεν ξέρει ή αδιαφορεί για το σύστημά του δεν είναι παράδειγμα να μην επιζητούμε να ακούμε υψηλή ανάλυση, όταν μάλιστα είναι στην ίδια τιμή ή και φθηνότερη απο το redbook.
Όσο για το άδειασμα κουμπαράδων δίνω το παρακάτω παράδειγμα:

http://www.highdeftapetransfers.com...-Dorati-The-New-Phil.-Orch.-24{47}96-Download

με 12$.!
 
Αυτο τώρα με τα 12 δολάρια τί είναι?
Εμένα δεν με ενδιαφέρουν μουσικές που δεν είναι στο shortlist μου και ας είναι 1200/140000.

Το άδειασμα των κουμπαράδων πάει στα μηχανήματα των 2000 και 4000 και βάλε χιλιάδων που απαξιώνονται σε εξάμηνα. Εχουμε τρανά παραδείγματα εδώ μέσα με διθυράμβους ελβετικών και μη μηχανημάτων που βγαίνουν στο σφυρί μετά από λίγους μήνες.

Τα περι αδιαφορίας συστήματος μου έπεσαν λίγο ακατανόητα.