Σύγχρονες ηχογραφήσεις κλασσικής μουσικής

Εγώ περιμένω στην γωνία τον Κουρρεντζή ,στην Eroica.Αν τυχόν και την ηχογραφήσει ποτέ. (ο νηστικός στον ύπνο του καρβέλια ονειρεύεται)
Καλώς εχόντων των πραγμάτων η Sony έχει ανακοινώσει όλο τον κύκλο.
 
Είχα όρεξη να γράψω πολλά για την 7η και τον Κουρεντζή αλλά η πλειοψηφία μου έκοψε τον ενθουσιασμό.
Δεν πειράζει προχωράμε.
Αλέξανδρε, αν όλοι συμφωνούσαμε με όλους για όλα, η ζωή θα ήταν πολύ βαρετή :).
Εγώ θα διάβαζα με μεγάλη χαρά αυτά που θέλεις να γράψεις διότι πολύ πιθανόν να μου έδινες μια οπτική που μου διαφεύγει.
Η Τέχνη δεν είναι μαθηματικά, 1+1=2.
Να μας καταθέσεις λοιπόν, τις σκέψεις σου για 7η και Κουρρεντζή!
 
δεν πειράζει πραγματικά, προχωράμμε ...
σίγουρα θα έχουμε πολλές αφορμές και άλλα CD να πούμε περισσότερα :)
Αλήθεια την 4η του Jarvi την άκουσε κανείς ?
Η αργή κίνηση της 4ης του Τσαϊκόφσκι είναι στο Τοπ3 των αγαπημένων μου μερών όλων των έργων και των συμφωνιών.
 
Έχω την αίσθηση ότι οι διαφωνίες μας σε στενοχώρησαν κάπως και νιώθω άσχημα επειδή εγώ ξεκίνησα την αρνητική κριτική στον Theodor 😟
 
  • Love
Reactions: Alexandros_Wallace
δεν πειράζει πραγματικά, προχωράμμε ...
σίγουρα θα έχουμε πολλές αφορμές και άλλα CD να πούμε περισσότερα :)
Αλήθεια την 4η του Jarvi την άκουσε κανείς ?
Η αργή κίνηση της 4ης του Τσαϊκόφσκι είναι στο Τοπ3 των αγαπημένων μου μερών όλων των έργων και των συμφωνιών.
Η δεύτερη και η τρίτη κίνηση είναι εξαιρετικές αν και επιφυλάσσομαι για το κατά πόσο το σόλο φλάουτο βρίσκεται τόσο έντονα μέσα στην παρτιτούρα.
Η πρώτη κίνηση μάλλον αδιάφορη και στην τέταρτη τα καταφέρνει πολύ καλά αλλά όχι άριστα.
 
Έχω την αίσθηση ότι οι διαφωνίες μας σε στενοχώρησαν κάπως και νιώθω άσχημα επειδή εγώ ξεκίνησα την αρνητική κριτική στον Theodor 😟
Όχι και να στεναχωρηθώ μετάξυ μας, δεν είμαι και τόσο παρεξηγησάκιας 😋
 
Dejan Lazic - Life, Love & Afterlife' A Liszt recital (2017).jpg

O πιανίστας Dejan Lazic γεννήθηκε στο Zagreb αλλά μεγάλωσε και σπούδασε στο Mozarteum του Salzburg. Προηγούμενες ηχογραφήσεις του στην Chanel Classics περιλαμβάνουν τις Liaisons (ενώσεις) Schumann/Brahms, Skarlatti/Bartok, C.P.E Bach/Britten, την μεταγραφή του κονσέρτου για βιολί του Brahms σε κονσέρτο για πιάνο, το 2ο κονσέρτο του Rachmaninoff. Έχω και μια ηχογράφηση του στην εταιρία Sony στο τριπλό κονσέρτο του Beethoven με την Gabetta και τον Carmignola σε διεύθυνση Antonini.

Εδώ παρουσιάζει ένα πρόγραμμα με έργα και μεταγραφές του Liszt.

Η επιλογή των έργων αλλά κυρίως η εκτέλεση, κρατούν το ενδιαφέρον του ακροατή αμείωτο ως το τέλος. Άρθρωση, δυναμική, τέμπι, χρώματα όλα ιδανικά. Άριστος.

Η εταιρία onyx έχει κάνει μια πάρα πολύ καλή ηχογράφηση.
 
  • Love
Reactions: Alexandros_Wallace
Μιας και συζητούσαμε για τον Κουρρεντζή...
Πέτυχα αυτό το video πριν λίγο, φρέσκο σημερινό....Ακόμη γελάω...:LOL::LOL::LOL:
Δεν ξέρω αν παρακολουθείτε το κανάλι του David Hurwitz. Ο τύπος γράφει κριτικές στο Classics Today. Συχνά γίνεται πολύ καυστικός στα όρια της εμπάθειας, αλλά με διασκεδαστικό τρόπο. Τέλος πάντων, σχολιάζει την 7η του Beethoven με τον Κουρρεντζή και ρίχνει πολύ μεγάλο θάψιμο. Παρακάτω είναι τα σχόλιά του για την ηχογράφηση της 5ης Beethoven. Αυτό δεν το έχω δει ακόμη...

To view this content we will need your consent to set third party cookies.
For more detailed information, see our cookies page.

To view this content we will need your consent to set third party cookies.
For more detailed information, see our cookies page.
 
  • Like
Reactions: Alexandros_Wallace
Ο τύπος είναι όντως εμπαθής,στην δε 5η είναι αχαλίνωτος !!
Εχει όντως πλάκα αλλά σε κάποιους οπαδούς του Κουρρεντζή προκαλέι την ανάγκη να του ρίξουν μπουνιά.

Δεν υπάρχει ο άνθρωπος λέμε.

Να σαι καλά βρε Διονύση!
 
  • Like
Reactions: Alexandros_Wallace
Πάντως, για να λέμε τα πράγματα με τ'όνομά τους, ο Theodor, πρέπει "ολίγον" να έχει καβαλήσει το καλάμι...:cool:
 
Πάντως, για να λέμε τα πράγματα με τ'όνομά τους, ο Theodor, πρέπει "ολίγον" να έχει καβαλήσει το καλάμι...:cool:
Οταν γίνεται sold out μια συναυλία σου στο Μέγαρο σε 10', δεν θες και πολύ να την δείς "ολίγον", με όλη την αγάπη που του έχω..:rolleyes:
 
  • Like
Reactions: Alexandros_Wallace
Ο τύπος είναι όντως εμπαθής,στην δε 5η είναι αχαλίνωτος !!
Εχει όντως πλάκα αλλά σε κάποιους οπαδούς του Κουρρεντζή προκαλέι την ανάγκη να του ρίξουν μπουνιά.

Δεν υπάρχει ο άνθρωπος λέμε.

Να σαι καλά βρε Διονύση!
Όντως εμπαθής. Δέν είναι μόνο οι οπαδοί του Κουρεντζή που θα ήθελαν να του ρίξουν μπουνιά, κι εγώ ας πούμε που δεν ενθουσιάστηκα από τον Beethoven του Κουρεντζή θεωρώ τον τύπο απαράδεκτο. Στο βιντεάκι για την 7η αφιερώνει 5 λεπτά από τα 20 για να διαβάσει από το βιβλιαράκι του cd και να χλευάσει. Εν τω μεταξύ όταν επιτέλους αποφασίζει να μιλήσει επιτέλους για την ερμηνεία αυτό που δεν του αρέσει (περίπου) είναι το γεγονός ότι ο Κ. βάζει τη δική του σφραγίδα στη μουσική. Αυτό βέβαια στη "Χρυσή Εποχή" της μαεστρικής τέχνης ήταν όχι μόνο συνηθισμένο αλλά και αναμενόμενο. Εδώ δε δούλεψε, αλλού μπορεί να δουλέψει (όπως και έγινε, για παράδειγμα στην Ιεροτελεστία, που δε μπορώ πλέον να ακούσω με άλλο μαέστρο).
 
Κώστα , η Ιεροτελεστία είναι η απόλυτη απόδειξη του ταλέντου του.

Ενα έργο που δεν ήταν ποτέ στις πρώτες μου επιλογές,με έκανε ο Κουρρεντζής να το λατρέψω.

Αν αυτό δεν σημαίνει κάτι τότε τι να πώ?

Ωραία,στον Μπετόβεν δίχασε τον κόσμο αλλά το ίδιο δεν γινόταν και με τους μεγάλους μαέστρους παλιά?

Γι αυτόν τον λόγο και μόνο θα τον χαστούκιζα τον φρικτό αυτόν ανθρωπάκο που κάνει review (τρομάρα του)

Υ.Γ. Και στις όπερες του Μοτσαρτ δίχασε αλλά πλέον ο Don Giovanni του μου είναι απαραίτητος!
 
  • Like
Reactions: Sonorus
Εντάξει ο τύπος είναι γνωστός προβοκάτορας και παντογνώστης που θεωρεί πως οι κριτικές του είναι θέσφατες.
Έχει μαλώσει με τους μισούς εν ζωή μαέστρους.
Κάποιοι τον έχουν απλώς γραμμένο , κάποιοι άλλοι όπως πχ ο Alexander Willens έθεσε όρο στις εταιρείες που συνεργάζεται να τον βάλουν στην μαύρη λίστα.
Έχουν ανταλλάξει πολύ βαριές κουβέντες.
 
View attachment 179130

Νοσταλγία, η Μεσόγειος, η θάλασσα των αναμνήσεων.

Νοσταλγία, αποχαιρετισμοί, απώλειες . Χαμένα ιερά και πατρίδες αλλά και μια σταθερή ηχητική βάση για νέο ξεκίνημα.

Νάνι νάνι νανουρίζει το παιδί της η εξόριστη στην Σμύρνη Ισπανίδα Σεφαρδίτισα.

Γιατί πουλί μου δεν κελαηδάς θρηνεί το ελληνικό τραγούδι για την πτώση της Πόλης.

Αγάπη από μέλι, αγάπη από χολή το Πορτογαλέζικο Fado δίπλα σε ένα Τούρκικο λαϊκό τραγούδι του 14ου αιώνα από την Αδριανούπολη. Το αραβικό Wa Habibi δίπλα στον Claudio Montevrdi.

Όλα αυτά αποτελούν ένα εν πολλοίς απομονωμένο μεσογειακό μπαρόκ. Ένα μπαρόκ που στο παρελθόν έχει προσεγγίσει ο Savall και η Pluhar.

Εδώ τραγουδά η Τουρκάλα Nihan Devecioglu, στην Viola da Gamba η Γερμανίδα Frederike Heumann και ο Ισπανός κιθαρίστας Xavier Diaz-Latorre.
Ένα cd και για αυτούς που δε ακούν κλασσική μουσική.
Αν εξαιρέσουμε την προφορά της , η φωνή της και η συνολική καλλιτεχνική αξία είναι πραγματικά εξαιρετικές.
Και η φωνή της είναι κρύσταλλο.
Καλά δεν συζητώ για την Friederike...
 
Έχει μαλώσει με τους μισούς εν ζωή μαέστρους.
Κάποιοι τον έχουν απλώς γραμμένο , κάποιοι άλλοι όπως πχ ο Alexander Willens έθεσε όρο στις εταιρείες που συνεργάζεται να τον βάλουν στην μαύρη λίστα.
Έχουν ανταλλάξει πολύ βαριές κουβέντες.
Ώστε έχουν γίνει τέτοια σκηνικά με τον Hurwitz;
Αν θυμάμαι καλά και στον Norrington έχει ρίξει πολύ θάψιμο.

Εδώ που τα λέμε, μια μοχθηρότητα νομίζω ότι την έχει...:D