Συγκριτικά μηχανών γιά φωτογραφία

Re: Versus

Μισό, εσύ με αυτά που γράφεις παραπάνω θες.... τα πάντα! Και τεχνική αρτιότητα και vlogging - άρα άριστο AF - και και ταινία μικρού μήκους και flat αρχεία και IBIS και καλή φωτογραφική και ανθεκτικό σώμα και περιστρεφόμενη οθόνη και ρηχό dof και 4κ να μην κουβαλάς και τίποτα άλλο... ε αυτή η μηχανή δεν υπάρχει! Όχι με 1000 αλλά ούτε με 5 χιλιάδες ευρώ.
 
Re: Versus

Μισό, εσύ με αυτά που γράφεις παραπάνω θες.... τα πάντα! Και τεχνική αρτιότητα και vlogging - άρα άριστο AF - και και ταινία μικρού μήκους και flat αρχεία και IBIS και καλή φωτογραφική και ανθεκτικό σώμα και περιστρεφόμενη οθόνη και ρηχό dof και 4κ να μην κουβαλάς και τίποτα άλλο... ε αυτή η μηχανή δεν υπάρχει! Όχι με 1000 αλλά ούτε με 5 χιλιάδες ευρώ.

Χαχαχα! Ρε παιδιά προφανώς δεν εννοώ κάμερα ποιότητας Χόλιγουντ, απλά ψάχνω την όσο το δυνατόν πιο all-around λύση που κυκλοφορεί ώστε να με βοηθήσει να βρω τα πατήματά μου μέχρι να καταλάβω ποιες κατευθύνσεις θα με τραβήξουν περισσότερο. Σε διάφορα reviews φαίνεται πως πιο all-around βγαίνει η G85. Και μια και το vlogging σίγουρα δε θα ξεκινησει άμεσα, μάλλον προς τα εκεί κλίνω (αλλιώς CAF δε νομίζω να χρειαστώ).
 
Απάντηση: Versus

Το vlogging σημαίνει απαράιτητα ότι περπατάω και τραβάω selfie style, δηλαδή ότι χειρότερο;
Αλλα μπορει να ειναι οργανωμένο οπως θα έπρεπε, που θα σταθεί το θέμα με ενα φωτισμό της προκοπής και χωρίς πολλές κινήσεις.
Θελεις να δείξεις κάτι αλλο, άλλαξε πλάνο τραβά το σε δεύτερη φάση και στο μοντάζ το βάζεις.
Και μικρό βάθος πεδίου επιτυγχάνεται και ολα, οργάνωση θέλει και πρακτική.
 
Απάντηση: Re: Versus

Μισό, εσύ με αυτά που γράφεις παραπάνω θες.... τα πάντα! Και τεχνική αρτιότητα και vlogging - άρα άριστο AF - και και ταινία μικρού μήκους και flat αρχεία και IBIS και καλή φωτογραφική και ανθεκτικό σώμα και περιστρεφόμενη οθόνη και ρηχό dof και 4κ να μην κουβαλάς και τίποτα άλλο... ε αυτή η μηχανή δεν υπάρχει! Όχι με 1000 αλλά ούτε με 5 χιλιάδες ευρώ.


γιατί δεν μπορούν οι εταιρείες να βγάλουν μία τέτοια?
απλά κάθε φορά κόβουν από κάτι για να περιμένουμε την επόμενη φουρνιά
 
Re: Απάντηση: Re: Versus

γιατί δεν μπορούν οι εταιρείες να βγάλουν μία τέτοια?
απλά κάθε φορά κόβουν από κάτι για να περιμένουμε την επόμενη φουρνιά

Εντάξει λογικό είναι, μαγαζιά έχουν, αν σου δώσουν τα πάντα όλα με την μια πως θα ξαναψωνίσεις από αυτούς!!!! Σου δίνουν σε κάθε γενιά τόσο όσο να σε ξαναπιάσουν για πελάτη στην επόμενη γενιά....
 
Re: Versus

Χαχαχα! Ρε παιδιά προφανώς δεν εννοώ κάμερα ποιότητας Χόλιγουντ, απλά ψάχνω την όσο το δυνατόν πιο all-around λύση που κυκλοφορεί ώστε να με βοηθήσει να βρω τα πατήματά μου μέχρι να καταλάβω ποιες κατευθύνσεις θα με τραβήξουν περισσότερο. Σε διάφορα reviews φαίνεται πως πιο all-around βγαίνει η G85. Και μια και το vlogging σίγουρα δε θα ξεκινησει άμεσα, μάλλον προς τα εκεί κλίνω (αλλιώς CAF δε νομίζω να χρειαστώ).

Προσωπικά θα έβαζα και στην εξίσωση και την Canon 80D, ναι δεν έχει το 4κ της Panasonic g85, ούτε το μικρό της μέγεθος, άλλα έχει μεγαλύτερο αισθητήρα με ότι αυτό συνεπάγεται, πολύ καλύτερο Caf τόσο σε φώτος όσο και σε βίντεο και τρελή ποικιλία φακών και αξεσουάρ....Ρίξε μια ματιά και σε αυτή δεν θα χάσεις!!!
 
Re: Versus

Χαχαχα! Ρε παιδιά προφανώς δεν εννοώ κάμερα ποιότητας Χόλιγουντ,

Mα ούτε σε κάμερα ποιότητας Χόλιγουντ θα τα έχεις αυτά που ζητάς-bye-

Αν θες ό'τι πιο κοντινό με λίγα χρήματα, για τεχνική αρτιότητα που λες, γίνεται, αλλά θα έχεις βοηθητικό εξοπλισμό και δεν θα στηριχτείς στις "ευκολίες" του σώματος.

Ένα παράδειγμα, μια blackmagic pocket, cage, εξωτερική μπαταρία, κάρτες, τρίποδο ή/και fluid monopod, gimbal, manual φακούς με κάποιο σύστημα follow focus, εξωτερικό ήχο, nd φίλτρα, ένα μικρό field monitor. Mε λίγο ψάξιμο και κάπου στα 2500 έχεις ένα βασικό σετάκι που μπορείς να κάνεις σχεδόν τα πάντα άρτια, αλλά με κόπο ικανότητα και πολλά συμπράγκαλα.

Αν τα θες όλα στο auto, τότε ίσως η Α6500 είναι η καλύτερη λύση μαζί με έναν ζουμ φακό. Με την έννοια ότι και ibis έχει και καλή αυτόματη εστίαση, και μεγάλο αισθητήρα και flat εικόνα και βγάζει και καλές φωτογραφίες. Υπάρχουν σώματα με καλύτερο ibis; Ναι. Αντικαθιστά το autofocus το manual focus; oxi. Θα έχεις περιορισμούς; Ναι πολλούς. Μπορείς να την πάρεις όπως είναι και να τραβήξεις 3 ώρες σερί μια εκδήλωση; μάλλον όχι. Θα την προτιμούσα εγώ; μάλλον όχι. Αλλά δεν τη θες για μυστήρια - εκδηλώσεις - live events, οπότε τα μειονεκτήματά της αμβλύνονται. Το μεγαλύτερο που θα σε ενοχλήσει ίσως είναι ότι δεν θα βλέπεις καλά τη μέρα την LCD, αλλά μπορείς να χρησιμοποιήσεις το EVF η να στηριχθείς τυφλά στο autofocus/κλείσεις διάφραγμα, και αν τη χρησιμοποιείς με gimbal έτσι κι αλλιώς θα το κάνεις. Ίσως είναι η οικονομικότερη και πιο all around λύση για σένα.
 
Re: Versus

γιατί δεν μπορούν οι εταιρείες να βγάλουν μία τέτοια?
απλά κάθε φορά κόβουν από κάτι για να περιμένουμε την επόμενη φουρνιά
Η ΝΧ1 της samsung τα έδωσε όλα και το κλεισαν το μαγαζί ,κάπου στέκει και το ρητό : ποτέ μην τους δείχνεις τα πάντα,δε θα στο συγχωρέσουν ποτέ
 
Re: Απάντηση: Versus

Το vlogging σημαίνει απαράιτητα ότι περπατάω και τραβάω selfie style, δηλαδή ότι χειρότερο;
Αλλα μπορει να ειναι οργανωμένο οπως θα έπρεπε, που θα σταθεί το θέμα με ενα φωτισμό της προκοπής και χωρίς πολλές κινήσεις.
Θελεις να δείξεις κάτι αλλο, άλλαξε πλάνο τραβά το σε δεύτερη φάση και στο μοντάζ το βάζεις.
Και μικρό βάθος πεδίου επιτυγχάνεται και ολα, οργάνωση θέλει και πρακτική.

Όχι, το vlogging που'χω στο μυαλό μου είναι συζητήσεις (άρα 1-2 πρόσωπα σε στατικό πλάνο) με παρεμβαλόμενα έτοιμα πλάνα (στα οποία δεν με απασχολεί το CAF). Το θέμα είναι ότι στα στατικά προφανώς δεν θα υπάρχει άνθρωπος πίσω απ'την κάμερα, οπότε αναρωτιέμαι αν τις φυσικές κινήσεις (κεφάλι λιγο μπρος, λίγο πίσω, λίγο πλάι κλπ) θα τις παρακολουθεί η κάμερα σωστά. Ο Γιάννης παραπάνω έγραψε ότι ούτε αυτό μπορείς να το εμπιστευθείς στην G85, γι'αυτό κολλάω λίγο.
 
Re: Versus

Mα ούτε σε κάμερα ποιότητας Χόλιγουντ θα τα έχεις αυτά που ζητάς-bye-

Αν θες ό'τι πιο κοντινό με λίγα χρήματα, για τεχνική αρτιότητα που λες, γίνεται, αλλά θα έχεις βοηθητικό εξοπλισμό και δεν θα στηριχτείς στις "ευκολίες" του σώματος.

Ένα παράδειγμα, μια blackmagic pocket, cage, εξωτερική μπαταρία, κάρτες, τρίποδο ή/και fluid monopod, gimbal, manual φακούς με κάποιο σύστημα follow focus, εξωτερικό ήχο, nd φίλτρα, ένα μικρό field monitor. Mε λίγο ψάξιμο και κάπου στα 2500 έχεις ένα βασικό σετάκι που μπορείς να κάνεις σχεδόν τα πάντα άρτια, αλλά με κόπο ικανότητα και πολλά συμπράγκαλα.

Αν τα θες όλα στο auto, τότε ίσως η Α6500 είναι η καλύτερη λύση μαζί με έναν ζουμ φακό. Με την έννοια ότι και ibis έχει και καλή αυτόματη εστίαση, και μεγάλο αισθητήρα και flat εικόνα και βγάζει και καλές φωτογραφίες. Υπάρχουν σώματα με καλύτερο ibis; Ναι. Αντικαθιστά το autofocus το manual focus; oxi. Θα έχεις περιορισμούς; Ναι πολλούς. Μπορείς να την πάρεις όπως είναι και να τραβήξεις 3 ώρες σερί μια εκδήλωση; μάλλον όχι. Θα την προτιμούσα εγώ; μάλλον όχι. Αλλά δεν τη θες για μυστήρια - εκδηλώσεις - live events, οπότε τα μειονεκτήματά της αμβλύνονται. Το μεγαλύτερο που θα σε ενοχλήσει ίσως είναι ότι δεν θα βλέπεις καλά τη μέρα την LCD, αλλά μπορείς να χρησιμοποιήσεις το EVF η να στηριχθείς τυφλά στο autofocus/κλείσεις διάφραγμα, και αν τη χρησιμοποιείς με gimbal έτσι κι αλλιώς θα το κάνεις. Ίσως είναι η οικονομικότερη και πιο all around λύση για σένα.

Την blackmagic pocket τη σκέφτηκα επειδή όπως τη βλέπω είναι λίγο πιο "σχολείο" για τη δουλειά που τη θέλω. Κόλλησα στο ότι δεν έχει 4K όμως (όπως και το ότι ίσως παραειναι παλιό μοντέλο πια, αν αυτό έχει όποια σημασία σε υποστήριξη κλπ). Οι νεότερες είναι φαρμακείο για το budget μου.

Η Sony θεωρητικά είναι όντως πιο all-around λόγω CAF, όμως με τον 16-70 έρχεται στα κοντά 2 χιλιάρικα, τη στιγμή που η G85 kit (12-60) έρχεται στα μισά ακριβώς λεφτά, γι'αυτό και σκέφτομαι ότι ίσως αξίζει την ευκαιρία. Στα λεφτά δηλαδή που θα μου κόστιζε η Sony με τον 16-70, αν παω στην Pana μπορώ να έχω κάμερα, zoom φακό, καλό gimbal, καλό μικρόφωνο και καναδυο εισαγωγικά φώτα.
 
Re: Versus

Θα πρέπει να συγκρίνεις με αντίστοιχους φακούς αλλιώς δεν έχει νόημα η σύγκριση. Επίσης ξεχνάς το continuous autofocus, σαν να μην υπάρχει, μόνο manual ή με προεστίαση ή με single af διορθώσεις, και το flat (slog) αρχείο. Βέβαια έχεις καλύτερο σώμα και καλύτερη σταθεροποίηση. Εσύ αποφασίζεις.
 
Απάντηση: Re: Versus

Maestro ρϊξε μια ματιά και στο νήμα της GH5 , και αυτή άχρηστη τελείως την εχουν βγάλει οι ειδήμονες ... εγω αν ημουν Αμερική με τη δυνατότητα επιστροφής για ενα μήνα θα πήγαινα στην πιο φθηνή λύση αρχικά, θα την ξέσκιζα σε όλα τα πιθανά και απίθανα σενάρια που θα ήθελα να δουλέψω τη μηχανή κάνοντας μια γεναία βουτιά στις ρυθμϊσεις της συσκευής και αν όχι πίσω στο μαγαζί και την επόμενη ... αν έχεις χρόνο να δαπανήσεις για να κάνεις την πιο σωστή επιλογή βασίσου στα δικά σου μάτια και στις δικές σου δοκιμές.
 
Απάντηση: Re: Απάντηση: Versus

Όχι, το vlogging που'χω στο μυαλό μου είναι συζητήσεις (άρα 1-2 πρόσωπα σε στατικό πλάνο) με παρεμβαλόμενα έτοιμα πλάνα (στα οποία δεν με απασχολεί το CAF). Το θέμα είναι ότι στα στατικά προφανώς δεν θα υπάρχει άνθρωπος πίσω απ'την κάμερα, οπότε αναρωτιέμαι αν τις φυσικές κινήσεις (κεφάλι λιγο μπρος, λίγο πίσω, λίγο πλάι κλπ) θα τις παρακολουθεί η κάμερα σωστά. Ο Γιάννης παραπάνω έγραψε ότι ούτε αυτό μπορείς να το εμπιστευθείς στην G85, γι'αυτό κολλάω λίγο.
Θέλεις να αφήσεις τη κάμερα να γράφει κατα τη διάρκεια μιας συζήτησης / συνέντευξης χωρίς κάποιον πίσω απο την κάμερα να διορθώνει;
Σε καμία μηχανή δεν θα εμπιστευόμουν το AF για κάτι τέτοιο.
Άλλο μερικά δευτερόλεπτα πλάνο και άλλο την αφήνεις μόνη της όπως μια βιντεοκάμερα.
Εκεί ή θέλεις και δεύτερο άτομο πίσω (το πιο σώστό) ή και ρυθμιζμένη η εστίαση απο πρίν στα δύο πρόσωπα που θα έχουν την ίδια απόσταση εστίασης, κλειδωμένη σε manual.
 
Re: Versus

Την blackmagic pocket τη σκέφτηκα επειδή όπως τη βλέπω είναι λίγο πιο "σχολείο" για τη δουλειά που τη θέλω. Κόλλησα στο ότι δεν έχει 4K όμως (όπως και το ότι ίσως παραειναι παλιό μοντέλο πια, αν αυτό έχει όποια σημασία σε υποστήριξη κλπ). Οι νεότερες είναι φαρμακείο για το budget μου.

Γνώμη μου ταπεινή. Με την blackmagic θα τραβάς τον... σκύλο σου, και με 2 κλικ στο Davinci θα είναι σαν πλάνο από ταινία. 13 στοπ raw είναι αυτά και μάλιστα με ιδιαίτερη "χροιά". Ότι άλλο και να βάλεις δίπλα της στο timeline θα σου φαίνεται πιο.... digital. Ακόμα και σε prores να τραβάς. Για μένα η κορυφαία ποιότητα εικόνας στο βίντεο σε αυτά τα χρήματα, όπως τουλάχιστο αντιλαμβάνομαι εγώ την ποιότητα. Αφού δεν την θες άμεσα για συγκεκριμένη δουλειά, θες να ασχοληθείς με το χρώμα στο post, να πειραματιστείς, να μάθεις να να, άσε τις "ευκολίες" και δούλεψε.... full manual! Και σε 1080 δεν πειράζει, έχει και ελάχιστο rolling shutter. Εσύ το χρώμα, εσύ την εστίαση, εσύ τη σταθεροποίηση, όλα εσύ.
 
Re: Versus

Γνώμη μου ταπεινή. Με την blackmagic θα τραβάς τον... σκύλο σου, και με 2 κλικ στο Davinci θα είναι σαν πλάνο από ταινία. 13 στοπ raw είναι αυτά και μάλιστα με ιδιαίτερη "χροιά". Ότι άλλο και να βάλεις δίπλα της στο timeline θα σου φαίνεται πιο.... digital. Ακόμα και σε prores να τραβάς. Για μένα η κορυφαία ποιότητα εικόνας στο βίντεο σε αυτά τα χρήματα, όπως τουλάχιστο αντιλαμβάνομαι εγώ την ποιότητα. Αφού δεν την θες άμεσα για συγκεκριμένη δουλειά, θες να ασχοληθείς με το χρώμα στο post, να πειραματιστείς, να μάθεις να να, άσε τις "ευκολίες" και δούλεψε.... full manual! Και σε 1080 δεν πειράζει, έχει και ελάχιστο rolling shutter. Εσύ το χρώμα, εσύ την εστίαση, εσύ τη σταθεροποίηση, όλα εσύ.

Πέρασα για λίγο απ'αυτή τη φάση, αλλά χάθηκα λίγο στη μετάφραση. Για παράδειγμα, αν πάει κανείς στην καινούρια Blackmagic Micro Cinema, που έρχεται σε τιμή κάπου ανάμεσα στις G85 και 6500... με ένα πακέτο όπως αυτό εδώ... τι άλλο χρειάζεσαι για να ξεκινήσεις (εκτός φυσικά απ'τον φακό και από μια οθόνη που είδα πως δεν υπάρχει).

https://www.amazon.com/Blackmagic-C...r=1-4&keywords=Blackmagic+Micro+Cinema+Camera
 
Last edited:
Re: Versus

'Ενα cage - rig, κάποια κατασκευή διακοπτών (pwm) για το expansion port, μιας και τα μπροστινά δεν είναι τόσο εργονομικά. 3ποδο κεφαλή βίντεο έχεις;

Άριστη επιλογή αλλά φοβάμαι μην σε κουράσει στην αρχή και την παρατήσεις.... με την έννοια ότι την pocket μπορείς να την πιάσεις και στο χέρι και να πάρεις 2 πλάνα τσακ-μπαμ για δοκιμές - χαβαλέ, να την βάλεις σε ένα οικονομικό gimbal με μονή λαβή, αυτή εδώ όχι δίχως rig και.... καλωδιομάνι. Σαφώς σαν βάση είναι καλύτερη της pocket. Απλά είναι κανονική cinema camera, ένα κουτί με έναν αισθητήρα. Αν είσαι τόοοσο μερακλής, ναι αξίζει. 60p raw με 13 στοπ DR με 1 χιλιάρικο, ούτε του παπά που λένε.... αλλά:

ΔΕΝ θα σου βγει οικονομικότερη από Α6500 όπως νομίζεις ούτε για αρχή. Ακριβότερη θα σου βγει. Πχ οθόνη δεν θα αγοράσεις;

Αλλά για να μην σου γράφω άλλα, υπάρχουν αρχεία στο διαδίκτυο να κατεβάσεις αν ψάξεις από όλες τις κάμερες. Αφιέρωσε μια μέρα, κατέβασε και σύγκρινε. Είναι πολύ υποκειμενικό το θέμα.
 
Απάντηση: Versus

Tα 1080 dng μια χαρά επεξεργάζονται από το παραπάνω σύστημα. Το θέμα ειναι τι χρήση θα κανεις, ποια η προτεραιότητα σου, πλάνα μικρά κινηματογραφικά, με άπλετο χρόνο επεξεργασίας, η κάτι ποιο πρακτικό για συνεντεύξεις οπως αναφέρεις πανω με καλη εικόνα out of the box και οχι πολυ επεξεργασία μετα.
 
Re: Απάντηση: Versus

Tα 1080 dng μια χαρά επεξεργάζονται από το παραπάνω σύστημα. Το θέμα ειναι τι χρήση θα κανεις, ποια η προτεραιότητα σου, πλάνα μικρά κινηματογραφικά, με άπλετο χρόνο επεξεργασίας, η κάτι ποιο πρακτικό για συνεντεύξεις οπως αναφέρεις πανω με καλη εικόνα out of the box και οχι πολυ επεξεργασία μετα.

Το πρώτο. Οι συνεντεύξεις κλπ είναι δευτερεύον σχέδιο που θα έρθει αργότερα. Απλά η αρχική σκέψη ήταν να γλυτώσω την αγορά και... τρίτης (μαζί με την ήδη υπάρχουσα μπαρουτοκαπνισμένη Canon T3i) κάμερας, πηγαίνοντας σε μια all around λύση.

Αφού βλέπω ότι τελικά δεν υπάρχει τέτοιο πράγμα, μάλλον ξεχνάω για την ώρα το vlogging κομμάτι και μένω στο κινηματογραφικό, οπότε εκεί το δίλημμα είναι αν θα πας σε κάτι καλό "ετοιματζίδικο" (Panasonic μάλλον λόγω stabilization, τιμής και ελεύθερης οθόνης) ή σε κάτι εξαιρετικό αλλά hardcore (Blackmagic κλπ).... Το'χω ρίξει στο διάβασμα..
 
Last edited: