ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΟ AVCLUB : 5090H vs 50V10 - 46SV685 vs 46G15 - PS3 vs POPCORN C200 vs LX-91

Τεράστια η διαφορά με το local dimming!

Να προσθέσω ότι οι δυο φωτογραφίες είναι τραβηγμένες με τις ίδιες ρυθμίσεις στην μηχανή (manual λειτουργία), οπότε η διαφορά που βλέπετε πλησιάζει αρκετά την πραγματικότητα..
 
Τεράστια η διαφορά με το local dimming!

Οντως Κώστα η διαφορά με το local dimming στο on είναι μεγάλη, αν και πάλι είναι εμφανές ότι το μαύρο της "μπλεδίζει". Πάντως χθες φάνηκε ότι η TOSHIBA είναι μία αρκετά καλή τηλεόραση. Δεδομένης όμως της τιμής της δεν θα πρότεινα σε κάποιον να την αγοράσει. Σχεδόν με τα μισά χρήματα παίρνεις την G10.
 
Καταγγελω την σικε κληρωση.....εχω πληροφοριες εκ των εσω.....................................πλακα κανω .!Τα παιδια τα οργανωσαν ολα τελεια και να ευχαριστησω επισης τον κυριο Καλογεροπουλο για την φιλοξενια στον αψογο χωρο του PIONNER CENTER....
 
Συγχαρητηρια σε ολα τα παιδια που ετρεξαν για αυτο το event και ιδιαιτερα στον Λαρρυ (θα-μπορουσα-να-ειμαι-κονφερασιε), τον ακουραστο Μανωλη Καστρουνη που παντα δινει το παρων οποτε του ζητηθει και στο new entry Μαριο-Pontios για το κεφι του να κανει 3 σερι παρουσιασεις τηλεορασεων σε ενα δωματιακι 3Χ3!
Θερμες ευχαριστιες και στον Γιωργο Καλογεροπουλο για την αψογη φιλοξενια.
Παντα τετοια!
 
5090H vs V10

Για όλα τα μοντέλα που κυκλοφορούν στην αγορά υπάρχουν διάφορες απόψεις είτε καλές είτε κακές, για την τελευταία σειρά των KURO όμως όλες οι απόψεις συγκλίνουν και κανένας δεν μπορεί να αμφισβητήσει ότι πρόκειται για μια τηλεόραση αναφοράς, άλλη μια φορά επιβεβαιώθηκαν όσα ξέρουμε και όσα λέμε τόσο καιρό, η τελευταία γενιά της KURO που κυκλοφόρησε δεν έχει αντίπαλο και μάλιστα όταν η σύγκριση γίνεται δίπλα-δίπλα.

Και για να απαντήσω σε κάποιους που ρώταγαν.... 'τον Θεό και την ψυχή τους' για το 'που κολλάνε αυτά που συγκρίνουμε'..... δεν τίθεται θέμα σύγκρισης, τίθεται θέμα ύπαρξης, όσοι έχουν πάρει KURO απολαμβάνουν την εικόνα, γνωρίζοντας ότι δεν θα μπορούσαν να έχουν κάτι καλύτερο, αλλά ευτυχώς (για τους κατόχους που τους αρέσει να κοκορεύονται ότι έχουν το κορυφαίο) και δυστυχώς (για όσους θα ήθελαν να γίνουν κάτοχοι)..... KURO δεν υπάρχει πλέον, το αν και πότε θα βγει κάτι καινούριο, το αν θα είναι καλύτερο, το αν θα είναι φθηνότερο ή ακριβότερο, μόνο κάποιος με μαντικές ικανότητες θα μπορούσε να το απαντήσει.

Εν προκειμένω...

...η υψηλότερη αντίθεση της 5090 ήταν εμφανής με το πρώτο άναμμα, για να μην δει κάποιος την μεγαλύτερη φωτεινότητα και την χαμηλότερη στάθμη μαύρου, απλά.......θα έπρεπε να μην είναι εκεί!!! Χρωματικά οι τηλεοράσεις μου φάνηκαν πολύ κοντά ....ειδικά όταν απενεργοποιήθηκε η default ´Διαχείριση Χρώματος' της Panasonic και θερμοκρασία άλλαξε από το 'Θερμό' στο 'Κανονική'.

Από κει και πέρα όμως προσωπική μου εκτίμηση είναι ότι τέλεια τηλεόραση δυστυχώς δεν υπάρχει, η κίνηση της KURO δεν ακολουθεί τα υπόλοιπα κορυφαία χαρακτηριστικά της και θα μου πείτε ποιο είναι το καλύτερο...για μένα σαφώς, και προφανώς, και ασφαλώς..... και όποιος έχει αντίθετη άποψη ας την πει......η κίνηση της V10 με ενεργοποιημένο το 24ρ Smooth (Ελληνιστί φρέιμ ιντερπολέισον...:flipout:) κάνει την εικόνα της ΚURO να φαίνεται σαν ζελές σε βαγόνι του ΗΣΑΠ, σε διάφορες απαιτητικές σκηνές.

Εδώ όμως τίθεται άλλο ένα μεγάλο θέμα....ΟΚ γαζί η κίνηση....νεράκι βρε παιδί μου.. judder?? ψάξε-ψάξε δεν θα το βρεις....αλλά.... η εικόνα της V10 χάνει την κινηματογραφική αίσθηση, η εικόνα 'σκληραίνει' και αποκτά μια 'ψηφιακή' κρυστάλλινη τρίτη διάσταση (προσπαθώντας να μπει σε άλλα λημέρια που έχει διδάξει καλά η Philips) , δημιουργώντας την απορία για το αν κάποια σκηνή γυρίστηκε πραγματικά σε εξωτερικό χώρο ή είναι αποτέλεσμα επεξεργασίας κάποιου Η/Υ....

...για το αν αρέσει σε κάποιον το αποτέλεσμα είναι καθαρά υποκειμενικό, κανείς δεν μπορεί να κατηγορήσει κάποιον για το αν του αρέσει ή όχι, περί ορέξεως λοιπόν...-bye-
 
καλημερα σε ολους,και γω να ευχαριστησω οσους ασχοληθηκαν για την παρουσιαση χανοντας πολυτιμο προσωπικο χρονο για να απαντησουν στις αποριες μου(μας)και βοηθωντας μας να τα καταλαβουμε στην πραξη ,ελπιζω να βρειτε το χρονο και το υλικο να πραγματοποιησετε και αλλες τετοιες παρουσιασεις.:aktion033::aktion033:.......αλλα δεν υπαρχει καμια kuro-200hz-led-ουτε καν η προβολαρα benq5000 για να αποδωσει την κινηση στη ΓΚΟΛΑΡΑΑΑΑΑΑΑ πολυ ταχυτητα φιλαρακια:violent-smiley-030::violent-smiley-030::violent-smiley-030:
 
Χρήστο χθες στον ύπνο μου είδα ότι ξεπακετάριζα την καινούρια μου ΚΟΥΡΟ...
Να ανησυχώ; Μήπως να μην ξαναδιαβάσω το παρόν νήμα;

Δεν πέφτει και η άτιμη η 6090....
 
Όνειρα χειμερινής νυκτός Κώστα...

...ότι υπάρχει από KURΟ (μόνο 500Α & 6090Η) στην αγορά είναι τα τελευταία κομμάτια, τέλος εποχής...άδειασαν οι αποθήκες...

...και η τιμή των πακέτων με ηχεία και βάση δεν θα πέσει...

...όποιος πρόλαβε....πρόλαβε....-bye-
 
Να ευχαριστησω κι εγω με τη σειρα μου το Κο Καλογεροπουλο για τη φιλοξενια του, τον Aκουραστο Λαρυ και τον Παντογνωστη Μανωλη.
Επισης , μπραβο και στον Υπομονετικο Μαριο με το πολυ καλο POopCourn ...

Oσον αφορα το συγκριτικο... Kuro rulez!
Καλη η Panasonic αλλα διπλα στη Pioneer λιγη.
Επισης αυτο που αναφερθηκε για τη κινηση, η Pio εχει τη κινηση που πρεπει να εχει, τιποτα παταπανω - τιποτα λιγοτερο.
Η Pany με το smooth motion εχει (οπως ΟΛΕΣ οι αντιστοιχες υλοποιησεις που εχω δει) orata artifacts και εκνευριστικη αισθηση κινησης στα ματια μου.
Με τιποτα δεν θα εβλεπα ταινια με τετοιο ρυθμιστικο στο on.
Τηλεοπτικο προγραμμα... ισως .
 
46G10 vs 46SV685

Ο Δημήτρης τα είπε όλα ....και για την δουλειά που κάνει το local dimming και για την δουλειά που δεν κάνει....

....το μαύρο της TOSHIBA με απενεργοποιημένο το local dimming ήταν περισσότερο βαθύ σκούρο μπλέ , ενώ με την ενεργοποίηση του local dimming η βελτίωση είναι κάτι παραπάνω από αισθητή, μειώνοντας την μπλεδίζουσα χροιά του μαύρου (χωρίς όμως να την εξαφανίζει), σαφώς στη δεύτερη περίπτωση είναι καλύτερο από αυτό της G10, ενώ για την πρώτη περίπτωση δεν χρειάζεται να πούμε τίποτα αφού δεν υπάρχει κανένας λόγος να είναι στο off. Στο κομμάτι της κίνησης το frame interpolation της TOSHIBA δούλευε καλύτερα δίνοντας καλύτερη κίνηση στη TOSHIBA, υπήρχαν όμως και κάποιες απαιτητικές σκηνές που η συμπεριφορά τους ήταν ίδια (αναφέρω στο τέλος παράδειγμα)....αλλά και πάλι η κινηματογραφική αίσθηση χανόταν (σε μεγαλύτερο βαθμό από την G10).....αισθητή ακόμα και με το μάτι ήταν η χρονοκαθυστέρηση από την επεξεργασία του εισερχόμενου σήματος μέχρι την απεικόνισή του, με την G10 να έχει πολύ λιγότερο lag.

...να πω την αλήθεια δεν περίμενα να δω μια τόσο καλή TOSHIBA, όπως δεν περίμενα να δω και μια τόσο ακριβή TOSHIBA, η διαφορά τιμής των δύο τηλεοράσεων για την διάσταση των 46" βρίσκεται στα 1.000 , με την 46G10 στα 1200 και την SV685 στα 2.250 και ο μόνος που μπορεί να κρίνει αν αυτή η διαφορά αξίζει...είναι αυτός που θα τα δώσει!!!

Κατά τη γνώμη μου η τηλεόραση πρέπει να δείχνει τα πράγματα που κινούνται, όπως κινούνται, τίποτα παραπάνω και τίποτα λιγότερο, προτιμώ να έχω την overall κινηματογραφική αίσθηση χωρίς την προσθήκη frames κι ας έχω judder σε κάποιες ιδιαίτερα απαιτητικές σκηνές, αλλά επειδή μπορεί να υπάρχει και κάποιος άλλος που θέλει να βλέπει με διαφορετικό τρόπο όπως π.χ. την προσθήκη frames... θα αναφέρω μια 'φρέσκια' σκηνή που έχουμε όλοι μας κατά νου από το συγκριτικό.......τη σκηνή με την απογείωση του ελικοπτέρου από το Casino Royale...

KURO 5090H....οι δύο κόκκινες γραμμές του ελικοπτέρου γίνανε τρεις/τέσσερις....για να δείξει τίποτα παραπάνω και τίποτα λιγότερο πόσες πρέπει να είναι οι γραμμές???

V10
α) 24ρ Smooth/ ON...οι δύο κόκκινες γραμμές του ελικοπτέρου πεντακάθαρα και σταθερά δύο....για να δείξει τίποτα παραπάνω και τίποτα λιγότερο πόσες πρέπει να είναι οι γραμμές???
β) 24ρ Smooth/ OFF...οι δύο κόκκινες γραμμές του ελικοπτέρου γίνανε τρεις/τέσσερις....για να δείξει τίποτα παραπάνω και τίποτα λιγότερο πόσες πρέπει να είναι οι γραμμές???

G10
α) IFC (δεν έχει 24ρ Smooth όπως η V10) /ON....οι δύο κόκκινες γραμμές του ελικοπτέρου γίνανε τρεις/τέσσερις....για να δείξει τίποτα παραπάνω και τίποτα λιγότερο πόσες πρέπει να είναι οι γραμμές???
β) IFC (δεν έχει 24ρ Smooth όπως η V10) /OFF....οι δύο κόκκινες γραμμές του ελικοπτέρου γίνανε τρεις/τέσσερις....για να δείξει τίποτα παραπάνω και τίποτα λιγότερο πόσες πρέπει να είναι οι γραμμές???
*Ο αλγόριθμος προσθήκης frames 24p Smooth λειτουργεί καλύτερα από το απλό και παλαιό IFC, αυτό μπορεί να γίνει αντιληπτό και από τον χρόνο που χρειάζεται για να 'εκκινήσει' η επεξεργασία.

SV685
α) Resolution+ /ON....οι δύο κόκκινες γραμμές του ελικοπτέρου γίνανε τρεις/τέσσερις....για να δείξει τίποτα παραπάνω και τίποτα λιγότερο πόσες πρέπει να είναι οι γραμμές???
β) Resolution+ /OFF....οι δύο κόκκινες γραμμές του ελικοπτέρου γίνανε τρεις/τέσσερις....για να δείξει τίποτα παραπάνω και τίποτα λιγότερο πόσες πρέπει να είναι οι γραμμές???

Υ.Γ.: Μακάρι να υπήρχε μια τηλεόραση που να μπορούσε να αποδώσει τέλεια την κίνηση, χωρίς να χάσει την κινηματογραφική της αίσθηση....ή υπάρχει???...:nounder:
 
Last edited:
Μα ναι, η κίνηση στον κινηματογράφο δεν είναι ομαλή. Το καταλαβαίνεις σε μεγάλες/αργές κινήσεις της κάμερας ή στους υπότιτλους.
 
Παιδια, οι περιορισμοι στην ομαλοτητα της κινησης υλικου που εχει κινηματογραφηθει σε 24 καρε το δευτερολεπτο, ειναι δεδομενοι και γνωστοι, οποτε δεν ειναι προβλημα της τηλεορασης εαν δεν εχει καλη κινηση, οταν το υλικο δεν το επιτρεπει. Η ιδια τηλεοραση, εαν τροφοδοτηθει με υλικο στα 60 fps θα εχει κινηση-βουτυρο!
Οι τεχνητοι τροποι βελτιωσης της κινησης (frame interpolation κοκ) και εμενα με βρισκουν μαλλον αρνητικο, διοτι η εικονα θυμιζει ντοκυμαντερ και οχι ταινια.
Το θεμα των περιορισμων απο τα 24fps το ειχαμε συζητησει και παλαιοτερα στους προβολεις:
http://www.avclub.gr/forum/showthread.php?t=11497
 
Αυτές οι LED μπορεί σαν απόλυτο μαύρο να έχουν πάρα πολύ καλό επειδή σβύνουν αλλά αυτό σε τι ακριβώς εξυπηρετεί;
Γιατί στην κανονική θέαση τα σορτσάκια των ποδοσφαιριστών της Ίντερ στην Panasonic (που θεωρητικά υστερεί σε μαύρο) ήταν μαύρα και στην TOSHIBA (που πάλι θεωρητικά υπερτερεί σε μαύρο) ήταν γκριζάκι;
 
το interpolation εχει φανατικους εχθρους αλλα οχι φανατικους φιλους:grinning-smiley-043
εγω το προτιμω αλλα δεν τρελαινομαι......αναλογα ποσο σε ενοχλει το judder,εγω δεν το αντεχω με τιποτα,οποτε περι ορεξεως......
 
Απάντηση: Re: ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΟ AVCLUB : 5090H vs 50V10 - 46SV685 vs 46G15 - PS3 vs POPCORN

Εννοώ το Judder των 24π όταν αυτά αναπαράγονται χωρίς frame interpolation σε συχνότητα πολλαπλάσια του 24 πχ 72 ή 96Hz.

Όποιος μου εξηγήσει γιατί υφίσταται το παραπάνω, κερδίζει χρυσούν ωρολόγιον!!!:D:D

Υπάρχει, βέβαια, και η εξήγηση να είμαι τυφλός διότι judder από 25-50 καρέ που παίζουν στα 100 Hz ΔΕΝ βλέπω.....:slapface::slapface: