ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΟ AVCLUB : 5090H vs 50V10 - 46SV685 vs 46G15 - PS3 vs POPCORN C200 vs LX-91

Σωστό αυτό που λέει ο Μπάμπης για το μαύρο, ξέχασα να το αναφέρω...:damnyou:


Το μόνο συμπέρασμα που μπορώ να βγάλω είναι ότι το local dimming κάνει τις μπάρες να μαυρίζουν (στατικές γαρ), ενώ μια 'κινούμενη μαυρίλα' έχει άλλες απαιτήσεις.
 
Re: Απάντηση: Re: ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΟ AVCLUB : 5090H vs 50V10 - 46SV685 vs 46G15 - PS3 vs POPC

Όποιος μου εξηγήσει γιατί υφίσταται το παραπάνω, κερδίζει χρυσούν ωρολόγιον!!!:D:D

Υπάρχει, βέβαια, και η εξήγηση να είμαι τυφλός διότι judder από 25-50 καρέ που παίζουν στα 100 Hz ΔΕΝ βλέπω.....:slapface::slapface:

Υποθέτω γιατί είναι πολύ κοντά στο όριο που η ανθρώπινη όραση εκλαμβάνει τις συνεχόμενες στατικές εικόνες ως κίνηση.
 
Re: Απάντηση: Re: ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΟ AVCLUB : 5090H vs 50V10 - 46SV685 vs 46G15 - PS3 vs POPC

Όποιος μου εξηγήσει γιατί υφίσταται το παραπάνω, κερδίζει χρυσούν ωρολόγιον!!!:D:D

Υπάρχει, βέβαια, και η εξήγηση να είμαι τυφλός διότι judder από 25-50 καρέ που παίζουν στα 100 Hz ΔΕΝ βλέπω.....:slapface::slapface:

Τα 24p όταν προβάλλονται με ακέραιο πολλαπλασιαμό στα 48-72-96-κτλ. Hz, δίνουν ακριβώς την ίδια αίσθηση κίνησης που βλέπουμε και σε μία κινηματογραφική αίθουσα ή από τα 25p του DVD, χωρίς κάποιο frame interpolation.

Aν εσείς βλέπετε κάτι διαφορετικό στα 24p, τότε το μέσο προβολής σας, πολύ απλά δεν τα δείχνει με ακέραιο πολλαπλασιασμό, αλλά εφαρμόζει άλλα ματζούνια...
 
Απάντηση: Re: Απάντηση: Re: ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΟ AVCLUB : 5090H vs 50V10 - 46SV685 vs 46G15 - P

Τα 24p όταν προβάλλονται με ακέραιο πολλαπλασιαμό στα 48-72-96-κτλ. Hz, δίνουν ακριβώς την ίδια αίσθηση κίνησης που βλέπουμε και σε μία κινηματογραφική αίθουσα ή από τα 25p του DVD, χωρίς κάποιο frame interpolation.

Aν εσείς βλέπετε κάτι διαφορετικό στα 24p, τότε το μέσο προβολής σας, πολύ απλά δεν τα δείχνει με ακέραιο πολλαπλασιασμό, αλλά εφαρμόζει άλλα ματζούνια...

Με γλύτωσες δεύτερη φορά από το τρελλοκομείο, σήμερα!!!!!!!!!:grinning-smiley-043:grinning-smiley-043

03204480012442731088300.jpg
 
Στο κινηματογραφο παντως, εμενα παντα με πιανει πονοκεφαλος στα οριζοντια pannings... πολυ χειροτερα απο τη τηλεοραση λογο μεγεθους εικονας.
Στη τηλεοραση παλι (σε τηλεοπτικο σημα) , τα 50i /25 καρε ειναι καλυτερα κυριως γιατι υπαρχει το interlace και βελτιωνει τα πραγματα στη κινηση.
 
Last edited:
..ωστε να μην φαινονται τα "σπασιματακια" των 24p, οποτε με αυτη την οπτικη, βελτιωνει καπως την κατασταση (μασκαρει το προβλημα)..
 
Για να φτιάξω το Χρήστο, εμένα μου άρεσε η G10!!
Χωρίς υπερβολές, η ΚΟΥΡΟ, είναι πολύ μπορστά, αλλά η Πάννυ, είναι value for money.
Με ορισμένες παραδοχές, χωρίς να βλέπεις την ΚΟΥΡΟ, δεν έχεις πρόβλημα.
Θα ανεβάσω μικρές φωτο, αργά το βράδυ!!
Όλα ήταν άψογα, για μια ακόμη φορά!!
 
Με την σειρά μου να ευχαριστήσω όλα τα παιδιά που μας τιμήσανε με την παρουσία τους και την ανοχή τους, φυσικά τον Γιώργο για την παραπάνω από άψογη φιλοξενία του στο καταπληκτικό Pioneer Centre (και ας μην ήτανε γουρλίδικο με τον γαύρο), τον Μανωλιό για την πάντα άψογη δουλειά με το calibration και φυσικά τους Larry και Czoun που με εμπιστευτήκανε να φέρω σε πέρας αυτή την προσπάθεια. Ελπίζω (και από ότι καταλαβαίνω από τα σχόλια ήτανε) να ήταν μια παρουσίαση που έλυσε πολλές απορίες.
Προσωπικά νιώθω απόλυτα δικαιωμένος για την επιλογή μου της 500Α τον Μάρτη, και είμαι σίγουρος ότι θα την έχω για πολύ καιρό ακόμα. Οι panasonic σίγουρα πλησιάζουν σε απόδοση αλλά από design πολύ πίσω για μένα.

Τέλος σχετικά με το επίμαχο κλιπ του αγώνα από το Sky HD, επειδή δεν το έχω γράψει εγώ αλλά το κατέβασα, ενημερώθηκα ότι λόγω του 1080i που εκπέμπει το Sky όταν μετατρέπεις το βιντεάκι σε 720p εάν δεν το κάνεις σωστά μπορέι να προκύπτει πρόβλημα. Μέχρι λοιπόν να βάλω είτε Sky HD είτε ITV HD στον Dream και να το δω στην kuro, δεν μπορώ να επιβεβαιώσω το πρόβλημα.
 
Re: Απάντηση: ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΟ AVCLUB : 5090H vs 50V10 - 46SV685 vs 46G15 - PS3 vs POPCORN

Εγώ για το interlacing θα έλεγα ότι θολώνει τα πράγματα στη κίνηση..

..ωστε να μην φαινονται τα "σπασιματακια" των 24p, οποτε με αυτη την οπτικη, βελτιωνει καπως την κατασταση (μασκαρει το προβλημα)..

Yποθέτω ότι ο Γιάννης εννοεί την κίνηση του βίντεο 50i (που ουσιαστικά έχει 50 στιγμιότυπα κίνησης το δευτερόλεπτο) σε σχέση με τα κινηματογραφικά 24p...

Πάντως, όσο το φιλμ παραμένει το κυρίαρχο φορμά διανομής ταινιών στις κινηματογραφικές αίθουσες, είτε μας αρέσει, είτε όχι, τα 24 καρέ θα είναι αναγκαία συνθήκη για τον κινηματογράφο, οπότε και εμάς τους σκληροπυρηνικούς, θα μας ενδιαφέρουν τα μέσα προβολής που μπορούν να τα απεικονίσουν σωστά. Οι υπόλοιποι, θα βολεύονται με τα frame interpolation... :D

Nα δώσω κι εγώ με την σειρά μου τα συγχαρητήριά μου σε όσους ασχολήθηκαν με και σε όσους συμμετείχαν στην εκδήλωση και εύχομαι και ελπίζω να ακολουθήσουν και πολλές άλλες !!! :grinning-smiley-043:grinning-smiley-043:grinning-smiley-043
 
Μα, και το 50i της τηλεόρασης αντιστοιχεί σε 25p.. Απλά η "ζημιά" του interlacing γίνεται από την αρχή, και μεταφέρεται.. Έστω στις τριτοκοσμικές χώρες όπως την Ελλάδα, που δεν έχουν περάσει σε HD κάμερες.
 
Δεν ειναι ακριβως το ιδιο.Αν τα θυμαμαι καλα, το τηλεοπτικο σημα στο PAL (πχ μια live μεταδοση αγωνα) μεταδιδεται σε 50 interlaced fields per second. Αντιθετα μια ταινια γυρισμενη σε 24 frames per second, για να μεταδοθει στην tv, αρχικα επιταγχυνεται σε 25fps (pal speed up) και στην συνεχεια χωριζεται το καθε καρε σε 2 fields ωστε να παρουμε 50 fields per second (διαδικασια telecine).
Ετσι, το judder απο το χαμηλο sampling rate απο την κινηματογραφιση σε 24 καρε το δευτερολεπτο, παραμενει παρα την μετατροπη σε 50i.
Αντιθετα το βίντεο σε 50i εχει πιο ομαλη κινηση, αφου έχει εγγραψει 50 στιγμιότυπα κίνησης το δευτερόλεπτο, οπως ειπε και ο JL ( o οποιος φανταζομαι θα με διορθωσει αν λεω παπαριες ) :D
 
Μα, και το 50i της τηλεόρασης αντιστοιχεί σε 25p.. Απλά η "ζημιά" του interlacing γίνεται από την αρχή, και μεταφέρεται.. Έστω στις τριτοκοσμικές χώρες όπως την Ελλάδα, που δεν έχουν περάσει σε HD κάμερες.

Aντιστοιχεί σε 25p κατά την αποθήκευσή του σε ψηφιακά μέσα η κατά την μετάδοσή του σε ψηφιακές πολυπλέξεις, αν προέρχεται όμως από επιταχυνόμενο κινηματογραφικό φιλμ ή βιντεοκάμερα εγγενούς 25p, θα έχει 25 δειγματοληψίες κίνησης το δευτερόλεπτο στην πλήρη ανάλυση, ενώ αν προέρχεται από βιντεοκάμερα 50i θα έχει 50 δειγματοληψίες κίνησης το δευτερόλεπτο στη μισή ανάλυση.

Αν προβάλλουμε σήμα 50i με μεθόδους 25p, θα καταλήξουμε με χειρότερη κίνηση και διπλοτυπίες εν είδει κοτλέ...

Όσον αφορά το ματσάκι που αναφέρθηκε, προφανώς ο δημιουργός του αρχείου, πέρα από την προφανή του ηλιθιότητα να μετατρέψει το 1080/50i σε 720/50p (έχουν ακριβώς το ίδιο bandwith, οπότε δεν γλυτώνουμε τίποτα σε χώρο, ενώ επεμβαίνουμε βάρβαρα μέσω scalling), μάλλον θα χρησιμοποίησε λανθασμένη μέθοδο απόπλεξης...


edit: Δεν τα έγραφες 2 λεπτά νωρίτερα Τάκη, να μη γράψω τίποτα εγώ... :D
 
Re: Απάντηση: ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΟ AVCLUB : 5090H vs 50V10 - 46SV685 vs 46G15 - PS3 vs POPCORN

Δεν ειναι ακριβως το ιδιο.Αν τα θυμαμαι καλα, το τηλεοπτικο σημα στο PAL (πχ μια live μεταδοση αγωνα) μεταδιδεται σε 50 interlaced fields per second. Αντιθετα μια ταινια γυρισμενη σε 24 frames per second, για να μεταδοθει στην tv, αρχικα επιταγχυνεται σε 25fps (pal speed up) και στην συνεχεια χωριζεται το καθε καρε σε 2 fields ωστε να παρουμε 50 fields per second (διαδικασια telecine).
Ετσι, το judder απο το χαμηλο sampling rate απο την κινηματογραφιση σε 24 καρε το δευτερολεπτο, παραμενει παρα την μετατροπη σε 50i.
Αντιθετα το βίντεο σε 50i εχει πιο ομαλη κινηση, αφου έχει εγγραψει 50 στιγμιότυπα κίνησης το δευτερόλεπτο, οπως ειπε και ο JL ( o οποιος φανταζομαι θα με διορθωσει αν λεω παπαριες ) :D

Όχι ακριβώς. Στο video του 50i δεν καταγράφονται 50 στιγμιότυπα κίνησης ανά δευτερόλεπτο, αλλά 50 μισά στιγμιότυπα κίνησης ανά δευτερόλεπτο.

Όντως φαίνεται πιο smooth κατά την αναπαραγωγή, αλλά όχι μόνο λόγω των 50 καρέ, γιατί αυτά είναι πραγματικά 50 μισά καρέ, αλλά και γιατί γίνεται ενός είδους αναγκαστικό smoothing κατά το deinterlacing, στις σκηνές με κίνηση πάντα. Αυτό έχει σαν αποτέλεσμα την πιο smooth κίνηση, αλλά εις βάρος της ανάλυσης, η οποία πέφτει σχεδόν στο μισό.

Οπότε, βασικά δεν διαφωνούμε. :p

(φτου.. :flipout:)
 
Απάντηση: Re: ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΟ AVCLUB : 5090H vs 50V10 - 46SV685 vs 46G15 - PS3 vs POPCORN

Αν εχει μαυρο σαν την Κουρο η Ζ τοτε εγω ειμαι ο Παπας Ιωαννης και μενω στο Βατικανο...:D

Έχει αλλά όταν έχουμε πλήρη αμαύρωση. Από εκεί και πέρα.....
 
Απάντηση: Re: ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΟ AVCLUB : 5090H vs 50V10 - 46SV685 vs 46G15 - PS3 vs POPCORN

Παιδιά, εγώ έχω μια απορία. Την δευτερα στο συγκριτικό με την πιο και πάνυ, όταν είδαμε λίγο ποδόσφαιρο από το Sky HD, είδα judder όταν παρακολουθούσα την μπάλα με μακρινά σοοτ στην 5090 (δεν μηλαω για την πανυ εδω, με ενδιαφερει για την πιο).

Όμως στο σπίτι μου όταν βλέπω ποδόσφαιρο στην Nova στη 6090 μου, (SD), δεν βλέπω καθόλου judder. Είναι πολύ smooth η μπάλα εν κίνηση. Το HD φταιει σε αυτό? Δηλαδή ρωτάω, το HD το κάνει πιο έντονο το judder από το SD?

Οι δυο τηελοράσεις είχαν ρυθμιστεί αποκλειστικά για θέαση μέσω PIONEER 91.
Κάθε μια πηγή θέλει ξεχωριτό setup.
 
Re: Απάντηση: Re: ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΟ AVCLUB : 5090H vs 50V10 - 46SV685 vs 46G15 - PS3 vs POPC

Μανωλη μηπως μπορουμε να εχουμε νουμερα ANSI contrast για Toshiba σε αντιδιαστολη με G10?-bye-