Συγκριτικό Sony A6500 vs Iphone 12 Pro Max

Απάντηση: Re: Συγκριτικό Sony A6500 vs Iphone 12 Pro Max

Δεν θάπρεπε να το αμφισβητείς οτι είναι κλιπαρισμένη η λευκή περιοχή .. φαίνεται απο το οτι είναι φλατ

Η λευκή περιοχή όμως δεν έχει καμία λεπτομέρεια έτσι και αλλιώς. Είναι από κάτω η λάμπα σε full ένταση. Πάντως μπορώ να κάνω μια νέα λήψη φωτομετρωντας πάνω στη περιοχή της λάμπας.
 
Συμφωνώ .. τα γράμματα καλούτσικα φαίνονται .. οι ραφές και η υφή ομως ?? .. η υφή τού τοίχου ?? ..

Για τί απόσταση μιλάμε .. μηχανή απο τα γυαλιά και απο τον τοίχο ..

Τα μπλε γυαλιά από τον τοίχο απέχουν κοντά 20 εκ όποτε ίσως σε αυτό οφείλονται οι διάφορες στην ευκρίνεια.
Η μηχανή πρέπει να ήταν περίπου 50 εκ από τα γυαλιά αλλά δεν είμαι σίγουρος.
 
Re: Απάντηση: Re: Συγκριτικό Sony A6500 vs Iphone 12 Pro Max

Η λευκή περιοχή όμως δεν έχει καμία λεπτομέρεια έτσι και αλλιώς. Είναι από κάτω η λάμπα σε full ένταση. Πάντως μπορώ να κάνω μια νέα λήψη φωτομετρωντας πάνω στη περιοχή της λάμπας.

Μέσα σε αυτή την περιοχή όμως χωνεψαν και τα logo των γυαλιών .. και χάθηκαν.

Εγώ σε ολα τα jpeg του iPhone γυρω απο αυτή την περιοχή βλέπω στο ίδιο γυαλί να υπάρχει (διαχωρισμένη απότομα με ελάχιστο ντεγκραντέ) περιοχή με λιγο χρωματάκι (σιελάκι) και ελάχιστη υφή ..

Eπίσης .. δεν σου φαίνεται παράδοξο που το κοκκινο (που δηλώνει καψιμο) στον RawPower τυλίγει αυτη την περιοχή και αφορά την ζωνη ντεγκραντέ που εμφανώς είναι λιγότερο φωτεινή ?
 
Απάντηση: Re: Απάντηση: Re: Συγκριτικό Sony A6500 vs Iphone 12 Pro Max

Μέσα σε αυτή την περιοχή όμως χωνεψαν και τα logo των γυαλιών .. και χάθηκαν.

Εγώ σε ολα τα jpeg του iPhone γυρω απο αυτή την περιοχή βλέπω στο ίδιο γυαλί να υπάρχει (διαχωρισμένη απότομα με ελάχιστο ντεγκραντέ) περιοχή με λιγο χρωματάκι (σιελάκι) και ελάχιστη υφή ..

Eπίσης .. δεν σου φαίνεται παράδοξο που το κοκκινο (που δηλώνει καψιμο) στον RawPower τυλίγει αυτη την περιοχή και αφορά την ζωνη ντεγκραντέ που εμφανώς είναι λιγότερο φωτεινή ?

Σίγουρα κλιπαρει σε κάποια σημεία λόγω του backlight αλλα δεν βλέπω να λειπει η πληροφορία. Πχ ακόμα και το λευκό rayban logo στο πρώτο γυαλί αριστερα διακρίνεται άχνα. Ίσως η έλλειψη υφής και τα όχι τόσο καθαρά γράμματα να οφείλονται στο noise reduction.
 
Re: Απάντηση: Re: Απάντηση: Re: Συγκριτικό Sony A6500 vs Iphone 12 Pro Max

Σίγουρα κλιπαρει σε κάποια σημεία λόγω του backlight αλλα δεν βλέπω να λειπει η πληροφορία. Πχ ακόμα και το λευκό rayban logo στο πρώτο γυαλί αριστερα διακρίνεται άχνα. Ίσως η έλλειψη υφής και τα όχι τόσο καθαρά γράμματα να οφείλονται στο noise reduction.

Χε χε .. το λές noise reduction .. θα μπορούσαμε να το μετονομάσουμε σε "dirt reduction" μιάς και απότι φαίνεται η ίδια διαδικασία είναι που έκανε τα γυαλιά λαμπίκο ;) ..
.. διότι δεν υπάρχει θόρυβος σε τέτοια επίπεδα έκθεσης που έχει εκείνη η περιοχή ( πες στακάρισμα 20 καρε των 1/50 @ f/1.6 = 1/2.5 f/1.6 )

Αφενός έχει εξαφανιστεί το VOGUE .. αφετέρου το "Ray Ban R" αχνοφαίνεται .. καί δείχνει και λίγο παχύ

και όλα αυτά μέσα απο τα γυαλιά που πρέπει να κόβουν τουλάχιστον 1 στοπ και τα γράμματα άλλα 2 στοπ ..

Η περιοχή κάτω απο το "Ray Ban" αλλά φιλτραρισμένη απο το κρυσταλλο είναι επίσης άσπρη (κλιπαρισμένη την λέω εγώ) παρόλο που έχει κοπεί φως απο τα κρυσταλλα .. φαντάσου τι γίνεται στην περιοχή που φαίνεται άμεσα ..

Υπάρχει μια ιδιομορφία .. ο τρόπος που χρησιμοποίησε η Apple να γράψει τα δεδομένα στο ProRaw χρησιμοποιεί διαφορετικά σημεία κλιπαρίσματος για τα R, G, B
- Tο Green κλιπάρεται στα όρια του bitdepth του αρχείου
- To R περιπου 1 στοπ κατω απο το Green, το Β περιπου 2 στοπ κατω

Ετσι μια μέτρηση που δεν λαμβάνει υποψιν τα διαφορετικά ανα κανάλι "RAW White level" βρισκει raw κλιπαρισμα μονο για το green.

Ομως στην πράξη .. το πρώτο που γίνεται κατα τα Raw conversion είναι η εφαρμογή των συντελεστών WB που στην προκειμένη περίπτωση είναι R=1.77, G=1.00, B=3.64 .. το δεύτερο είναι το color correction οπου παλι οι συντελεστές ενίσχυσης συνήθως είναι στην περιοχή** R=1.5, G=1.0 B=2.0 .. αρα στο τέλος έχουμε χονδρικά R= 2.4, G=1.0, B= 7.3 !!! .. δηλ. σε RGB color space θα έχουμε κλιπαρισμα και για τα R, B .. αν παίξουμε με τους συντελεστές WB και χαμηλώσουν τα R,B σε σχέση με το G θα εχουμε color cast ..

** Απλοποιημένα το γραφω .. στην πράξη ειναι πολλαπλασιασμός πινάκων [1Χ3] Χ [3Χ3] + LUT ..

BTW .. Τα RayBan έχουν ασημί/λευκό σκελετό και γράμματα ή χρυσαφί (κατι σαν χρυσαφι βγαίνει στην 6500 ..)
 
Χε χε .. το λές noise reduction .. θα μπορούσαμε να το μετονομάσουμε σε "dirt reduction" μιάς και απότι φαίνεται η ίδια διαδικασία είναι που έκανε τα γυαλιά λαμπίκο ;) ..
.. διότι δεν υπάρχει θόρυβος σε τέτοια επίπεδα έκθεσης που έχει εκείνη η περιοχή ( πες στακάρισμα 20 καρε των 1/50 @ f/1.6 = 1/2.5 f/1.6 )

Αφενός έχει εξαφανιστεί το VOGUE .. αφετέρου το "Ray Ban R" αχνοφαίνεται .. καί δείχνει και λίγο παχύ

και όλα αυτά μέσα απο τα γυαλιά που πρέπει να κόβουν τουλάχιστον 1 στοπ και τα γράμματα άλλα 2 στοπ ..

Η περιοχή κάτω απο το "Ray Ban" αλλά φιλτραρισμένη απο το κρυσταλλο είναι επίσης άσπρη (κλιπαρισμένη την λέω εγώ) παρόλο που έχει κοπεί φως απο τα κρυσταλλα .. φαντάσου τι γίνεται στην περιοχή που φαίνεται άμεσα ..

Υπάρχει μια ιδιομορφία .. ο τρόπος που χρησιμοποίησε η Apple να γράψει τα δεδομένα στο ProRaw χρησιμοποιεί διαφορετικά σημεία κλιπαρίσματος για τα R, G, B
- Tο Green κλιπάρεται στα όρια του bitdepth του αρχείου
- To R περιπου 1 στοπ κατω απο το Green, το Β περιπου 2 στοπ κατω

Ετσι μια μέτρηση που δεν λαμβάνει υποψιν τα διαφορετικά ανα κανάλι "RAW White level" βρισκει raw κλιπαρισμα μονο για το green.

Ομως στην πράξη .. το πρώτο που γίνεται κατα τα Raw conversion είναι η εφαρμογή των συντελεστών WB που στην προκειμένη περίπτωση είναι R=1.77, G=1.00, B=3.64 .. το δεύτερο είναι το color correction οπου παλι οι συντελεστές ενίσχυσης συνήθως είναι στην περιοχή** R=1.5, G=1.0 B=2.0 .. αρα στο τέλος έχουμε χονδρικά R= 2.4, G=1.0, B= 7.3 !!! .. δηλ. σε RGB color space θα έχουμε κλιπαρισμα και για τα R, B .. αν παίξουμε με τους συντελεστές WB και χαμηλώσουν τα R,B σε σχέση με το G θα εχουμε color cast ..

** Απλοποιημένα το γραφω .. στην πράξη ειναι πολλαπλασιασμός πινάκων [1Χ3] Χ [3Χ3] + LUT ..

BTW .. Τα RayBan έχουν ασημί/λευκό σκελετό και γράμματα ή χρυσαφί (κατι σαν χρυσαφι βγαίνει στην 6500 ..)

Το noise reduction εφαρμόζεται είτε υπάρχει θόρυβος είτε όχι και ελπίζουμε στο μέλλον να δωθεί δυνατότητα στο proraw να το απενεργοποιεί. Τα rayban έχουν όντως χρυσάφι σκελετό.
 
Το noise reduction εφαρμόζεται είτε υπάρχει θόρυβος είτε όχι και ελπίζουμε στο μέλλον να δωθεί δυνατότητα στο proraw να το απενεργοποιεί. Τα rayban έχουν όντως χρυσάφι σκελετό.
Άσε τα τοπία και τις πολυκατοικίες και κάνε ένα συγκριτικό που θα μπορούν να σε σπονσοραρουν και να πιάσει τόπο ο κόπος. Με τα ray-ban και το μπάσκετ καλά τα πηγές αλλά θέλει κάτι πιο Fancy/sexy.

Κάνα Audi, laudi, Dila, κανα gillette ξυραφάκι, έστω, παρουσιάση/review της extended deluxe version του άρχοντα των δαχτυλιδιών ντυμένος χόμπιτ.

https://youtu.be/GQA1UpamBiM

Keep up the good work! Αν μπορεί να υπάρχει και σύγκριση βίντεου μεταξύ Sony/iphone θα ήταν ιδανικά!
 
Τάκη, επειδή σε μερικά εξπορτ που έχεις κάνει με τον raw converter που χρησιμοποιείς υπάρχουν κρασαρισμένα σκοτεινα και color cast ..

Μπορείς να κάνεις εξπορτ σε 16bit tif την τελευταία λήψη χωρίς να αλλάξεις επεξεργασία ? .. να δώ μήπως το κρασάρισμα οφείλεται στην συμπίεση jpeg και στην 8bit sRGB gamma ?.

Aν οφείλεται στην sRGB gamma .. θα βοηθούσε μια δοκιμη εξπορτ σε jpeg (ίδιας συμπίεσης με τα jpeg που παρουσίασες) αλλά σε AdobeRGB color space ..

Mε το tiff θα δοκιμάσω μετατροπή σε jpeg αλλά με διαφορετικές gamma .. ίσως βγεί κατι καλό ..
 
Απάντηση: Re: Συγκριτικό Sony A6500 vs Iphone 12 Pro Max

Τάκη, επειδή σε μερικά εξπορτ που έχεις κάνει με τον raw converter που χρησιμοποιείς υπάρχουν κρασαρισμένα σκοτεινα και color cast ..

Μπορείς να κάνεις εξπορτ σε 16bit tif την τελευταία λήψη χωρίς να αλλάξεις επεξεργασία ? .. να δώ μήπως το κρασάρισμα οφείλεται στην συμπίεση jpeg και στην 8bit sRGB gamma ?.

Aν οφείλεται στην sRGB gamma .. θα βοηθούσε μια δοκιμη εξπορτ σε jpeg (ίδιας συμπίεσης με τα jpeg που παρουσίασες) αλλά σε AdobeRGB color space ..

Mε το tiff θα δοκιμάσω μετατροπή σε jpeg αλλά με διαφορετικές gamma .. ίσως βγεί κατι καλό ..

Ηλία σε ποιο αρχείο αναφέρεσαι? Το τελευταίο του iPhone με τα γυαλιά?


Sent from my iPad using Tapatalk
 
Άσε τα τοπία και τις πολυκατοικίες και κάνε ένα συγκριτικό που θα μπορούν να σε σπονσοραρουν και να πιάσει τόπο ο κόπος. Με τα ray-ban και το μπάσκετ καλά τα πηγές αλλά θέλει κάτι πιο Fancy/sexy.

Κάνα Audi, laudi, Dila, κανα gillette ξυραφάκι, έστω, παρουσιάση/review της extended deluxe version του άρχοντα των δαχτυλιδιών ντυμένος χόμπιτ.
....
Keep up the good work! Αν μπορεί να υπάρχει και σύγκριση βίντεου μεταξύ Sony/iphone θα ήταν ιδανικά!

Λες να βάλουμε και κανένα μοντέλο για να γίνει ακόμα πιο sexy?
Πέραν της πλάκας, τα πλάνα τα διαλέγω για να τσεκάρουμε διάφορους τομείς (Ευκρίνεια, γεωμετρία, χρωματική απόδοση, απόδοση στα σκοτεινα, σε κίνηση, με δύσκολες συνθήκες φωτισμού κα)
Για video ίσως βάλω σε άλλο thread για να μην τα μπλέκουμε.


Sent from my iPad using Tapatalk
 
Last edited by a moderator:
Λες να βάλουμε και κανένα μοντέλο για να γίνει ακόμα πιο sexy?
Πέραν της πλάκας, τα πλάνα τα διαλέγω για να τσεκάρουμε διάφορους τομείς (Ευκρίνεια, γεωμετρία, χρωματική απόδοση, απόδοση στα σκοτεινα, σε κίνηση, με δύσκολες συνθήκες φωτισμού κα)
Για video ίσως βάλω σε άλλο thread για να μην τα μπλέκουμε.


Sent from my iPad using Tapatalk

για λόγους political correct δεν έγραψα και εγώ για μοντέλο (που συνήθως εννοούμε γυναίκα)

Ναι προφανώς αστειεύομαι αλλά για το βίντεο καθόλου! Όπου και αναμένουμε με αγωνία. Σε διαφορετική περίπτωση, έχουμε ήδη πολλές πληροφορίες για να μας οδηγήσουν κατευθείαν στη γιαφκα συγκριτικών (με σίγουρα κρασαρισμενα black Shadows και καμμένα highlights) με συνοδεία μοντέλων σφίχτερμαν.
 
Re: Απάντηση: Re: Συγκριτικό Sony A6500 vs Iphone 12 Pro Max

Ηλία σε ποιο αρχείο αναφέρεσαι? Το τελευταίο του iPhone με τα γυαλιά?


Sent from my iPad using Tapatalk

Εεε ναί αυτό με τα γυαλιά δεν είναι η τελευταία λήψη που ανέβασες .. έχει και άλλες παλιότερες αλλά πρέπει να τις ξανακατεβάσω ..
 
Re: Απάντηση: Re: Συγκριτικό Sony A6500 vs Iphone 12 Pro Max

.. .. έχει και άλλες παλιότερες αλλά πρέπει να τις ξανακατεβάσω ..

Πιο χαρακτηριστική ήταν μια iPhone 7.jpeg με την τηλεοραση ανοιχτή .. αλλά μάλλον δεν έχεις το ProRaw της ..
 
Απάντηση: Re: Συγκριτικό Sony A6500 vs Iphone 12 Pro Max

Τάκη, επειδή σε μερικά εξπορτ που έχεις κάνει με τον raw converter που χρησιμοποιείς υπάρχουν κρασαρισμένα σκοτεινα και color cast ..

Μπορείς να κάνεις εξπορτ σε 16bit tif την τελευταία λήψη χωρίς να αλλάξεις επεξεργασία ? .. να δώ μήπως το κρασάρισμα οφείλεται στην συμπίεση jpeg και στην 8bit sRGB gamma ?.

Aν οφείλεται στην sRGB gamma .. θα βοηθούσε μια δοκιμη εξπορτ σε jpeg (ίδιας συμπίεσης με τα jpeg που παρουσίασες) αλλά σε AdobeRGB color space ..

Mε το tiff θα δοκιμάσω μετατροπή σε jpeg αλλά με διαφορετικές gamma .. ίσως βγεί κατι καλό ..

Iδου σε 16 bit tiff srgb και σε AdobeRGB jpeg.
 
Re: Απάντηση: Re: Συγκριτικό Sony A6500 vs Iphone 12 Pro Max


Thanks ..

Ελπίζω να ηταν ίδιες οι ρυθμίσεις με τα προχθεσινά εξπορτ σε jpeg ..

To test μου είναι απλά φωτισμός του καδρου κατα 5 στοπ για να φανεί ποσο αντεχουν σε επεξεργασια τα σκοτεινα.

**(δεν μπορώ να κάνω upload μετά απο μια ωρα ένα αρχείο ανέβηκε .. γιαυτό τα δείγματα αργότερα να στρώσει η σύνδεση)

Σε σχέση με τα παλιά jpeg σου, βλεπω ..
- Αρκετά εως πολυ Βελτιωμένη ελαστικότητα στην αναδειξη των σκοτεινων με το εξπορτ σε AdobeRGB
- Παρα πολυ βελτιωμένη με την χρήση tiff 16 bit sRGB .. τέλεια θα έλεγα (που είναι και το αναμενόμενο).

Δες (με color managed εφαρμογή και πάλι απλά ανεβάζοντας 5 στοπ ) μια πειραματική εκδοχή ..
https://drive.google.com/file/d/1gJvrgx3I_1YgTyT_EflrAn07FSbF1YLi/view?usp=sharing

jpeg 8 bit με "gamma" (o σωστός όρος είναι TRC δηλ. transfer curve) που είναι συνδυασμός linear 16bit στα σκοτεινα και μετα log
(είναι TRC φτιαγμένη για 10bit αρχεία οπότε θέλει μια προσαρμογή για αρχεία 8bit για καλύτερη ισορροπία τονικότητας - ελαστικότητας σε σκοτεινά - μεσαία - χαιλαιτς .. βασικά να κλέψουμε υπερβάλουσα ανάλυση τονικότητας απο τα σκοτεινα και να την δώσουμε στα μεσαία - φωτεινά .. θα το κάνω αν υπάρχει ενδιαφέρον ..)

Υ.Γ. το σημείο ενδιαφέροντος είναι στα σκοτεινά ξύλινα πλαίσια
 
Απάντηση: Re: Απάντηση: Re: Συγκριτικό Sony A6500 vs Iphone 12 Pro Max

Thanks ..

Ελπίζω να ηταν ίδιες οι ρυθμίσεις με τα προχθεσινά εξπορτ σε jpeg ..

To test μου είναι απλά φωτισμός του καδρου κατα 5 στοπ για να φανεί ποσο αντεχουν σε επεξεργασια τα σκοτεινα.

**(δεν μπορώ να κάνω upload μετά απο μια ωρα ένα αρχείο ανέβηκε .. γιαυτό τα δείγματα αργότερα να στρώσει η σύνδεση)

Σε σχέση με τα παλιά jpeg σου, βλεπω ..
- Αρκετά εως πολυ Βελτιωμένη ελαστικότητα στην αναδειξη των σκοτεινων με το εξπορτ σε AdobeRGB
- Παρα πολυ βελτιωμένη με την χρήση tiff 16 bit sRGB .. τέλεια θα έλεγα (που είναι και το αναμενόμενο).

Δες (με color managed εφαρμογή και πάλι απλά ανεβάζοντας 5 στοπ ) μια πειραματική εκδοχή ..
https://drive.google.com/file/d/1gJvrgx3I_1YgTyT_EflrAn07FSbF1YLi/view?usp=sharing

jpeg 8 bit με "gamma" (o σωστός όρος είναι TRC δηλ. transfer curve) που είναι συνδυασμός linear 16bit στα σκοτεινα και μετα log
(είναι TRC φτιαγμένη για 10bit αρχεία οπότε θέλει μια προσαρμογή για αρχεία 8bit για καλύτερη ισορροπία τονικότητας - ελαστικότητας σε σκοτεινά - μεσαία - χαιλαιτς .. βασικά να κλέψουμε υπερβάλουσα ανάλυση τονικότητας απο τα σκοτεινα και να την δώσουμε στα μεσαία - φωτεινά .. θα το κάνω αν υπάρχει ενδιαφέρον ..)

Υ.Γ. το σημείο ενδιαφέροντος είναι στα σκοτεινά ξύλινα πλαίσια

Ωραιος... Το export εγινε απο το το Raw Power ακριβως βασει των τελευταιων ρυθμισεων.
Εννοειται ανεβασε οτι edited δειγμα μπορεις.
 
Για πολλοστή φορά, υπάρχουν τα αρχεία raw για οποιον ενδιαφέρεται να δει και να παίξει με τα όρια των δυο συστημάτων.
Το ότι η Sony στα αυτόματα προγράμματα για jpeg δεν μπορεί να ακολουθήσει ένα καλό smartphone είναι γεγονός. Αν όμως αρχίζουμε να πειράζουμε την μηχανή για να την φέρουμε σε optimum jpeg conditions, το ίδιο πρέπει να κάνουμε και για το κινητό.
Ήδη αναγκαζόμαστε να παίξουμε σε υψηλο f (5.6-8) για να έχει αντίστοιχη οξύτητα ο φακός της μηχανής με το iPhone σε τοπία και επίσης κάνω manual focus με υποβοήθηση για να μην γίνει λάθος εστίασης στη μηχανή και επιπλέον τα έχω σε τρίποδο κυρίως για να μην έχουμε κουνημενα πλάνα στη Sony (μιας που τo IPhone τραβάει μια χαρά σταθερές φωτός χωρίς ανάγκη τρίποδου). Επισης εβαλα καρφωμένο iso 100 για τον λιγότερο δυνατό θόρυβο. Όλα τα παραπάνω λοιπόν ευνοούν στη σύγκριση κυρίως την Sony αλλά τα κάνουμε για να έχουμε μια σταθερή αναφορά σύγκρισης.
Θέλετε να σταματήσω τελείως τα jpeg δείγματα και να ανεβάζω μόνο raw, απείραχτα και πειραγμένα; Κανένα πρόβλημα.
Ο λόγος ύπαρξης τους όμως όπως είπαμε, είναι για να δούμε πως παίζουν και σε αυτόματες ρυθμίσεις χωρίς μεγάλη επέμβαση χρήστη (πλην των ανωτέρω). Αν μπορούσα θα επέλεγα στη Sony το full auto πρόγραμμα αλλά εκεί δεν ξέρεις ούτε τι f θα επιλέξει, ούτε τι iso.
Τώρα τα περί αυτοκινήτων κλπ πέραν του ότι είναι παντελώς άσχετα με το θέμα μας, είναι και ελαφρώς προσβλητικά.

Χαράς στο κουράγιο σου φίλε! Ωραίο συγκριτικό.

Για το θέμα του oversharpening θα τονίσω ότι το Iphone είναι 12ΜΡ. Αν απέναντί του είχε μια Α7SIII θα βλέπατε ότι πρακτικά δεν υφίσταται και είναι απόρροια των λιγότερων ΜΡ του κινητού.
Η μόνη κριτική που μπορώ να κάνω στο Iphone είναι ότι δίνει μεγάλη σημασία στο noise reduction και τρώει κάποιες λεπτομέρειες. Λίγος θόρυβος συχνά είναι ωραίος.
Κατά τα άλλα, θα φτιάξουν λένε τον ultrawide στην επόμενη γενιά... και ποιος το πιάνει!
 
Θα είχε ενδιαφέρον πιστεύω και μια σύγκριση σε macro. Ένα κέρμα για παράδειγμα.
Λένε ότι η Apple θυσίασε αυτό το κομμάτι ρίχνοντας στο μισό το magnification στη νέα γενιά Iphone

Επίσης ένα κινούμενο θέμα, για παράδειγμα μια μπάλα που κάποιος ρίχνει προς το μέρος σου.
 
Καλησπερα και ευχαριστω για τα καλα λογια. Καλη ιδεα για το macro, θα το δοκιμασω. Για κινουμενο θεμα εβαλα πιο πριν φωτο απο αγωνα μπασκετ.
 
Παμε και για ενα πιο "sexy" δειγμα για τον φιλο μας τον Gkalantas ;)

Οι συνθηκες ηταν πολυ δυσκολες (σκοταδι με μοναδικες πηγες φωτος εκεινες του αυτοκινητου) και δεν ειμαι σιγουρος αν για τετοιου ειδους φωτογραφιση απαιτειται διαφορετικη διαδικασια απο αυτη που ακουλουθω εως τωρα.
Η Sony ηταν f 4.0 iso 100, DRO lv4, με 30' δευτερολεπτα εκθεσης, το iphone σε αυτοματο. Επειδη η μηχανη ηταν σε λειτουργια (για να ειναι αναμμενος ο εσωτερικος φωτισμος) δεν ειμαι σιγουρος μηπως υπηρχε αναπαισθητος κραδασμος που να επηρέασε το αποτελεσμα.

Iphone jpeg:

28 iphone jpeg by Tak sot, on Flickr

Sony jpeg:

28 sony jpeg by Tak sot, on Flickr
 
Last edited: