Ποιας από τις δύο το white balance ταίριαζε σε αυτό που βλέπουμε με τα μάτια;
Της Sony ψυχρό, του iphone λίγο υπερβολικά θερμό μου μοιάζει, αλλά πιο ευχάριστη φωτό δίνει.
Σε μια πρώτη ματιά χωρίς να κατεβάσω και να ανοίξω αρχεία, πέρα απο το βάθος πεδίου που έχει μεγαλύτερο το κινητό ή θα ήθελε ενα f/8 στη Sony, προτιμώ της μηχανής.
Φυσικά βλέπουμε ποσο καλή δουλειά κανει το computational, ιδιως στα αντικείμενα, στην εναλλαγή σκιερού -φωτισμένου που η μηχανή το "εχασε" λιγο ενώ το κινητό το απέδωσε πιο hdr. Παραδόξως το jpg Sony στην αντανάκλαση της τηλεόρασης δε κρασσάρει τα μαύρα.
Ειναι oversharpened to iphone, και νομίζω πώς αν θέλει κανείς να τις φέρει ακριβώς, μπορεί, στη τελευταια edited raw > jpg τα highlights/whites Sony ήθελαν λίγο κατέβασμα να μήν ειναι καμένα.
Αλλά πολύ ενδιαφέρουσες!
Τακη το balance της Sony το ρυθμισες σε κατι τυπου 3000 κελβιν ?
πολυ κοκκινη την βλεπω
Τακη , να τραβηξεις και μια στο χερι σε αυτες τις συνθηκες.... να δουμε τι κανουν στη πραγματρικοτητα επισης .
Σε auto και τα 2.
Τακη , να τραβηξεις και μια στο χερι σε αυτες τις συνθηκες.... να δουμε τι κανουν στη πραγματρικοτητα επισης .
Σε auto και τα 2.
Τάκη η Sony με τον 16αρη δυσκολεύεται με την σταθεροποίηση να τραβήξει κάτω από 1/25 ταχύτητα ? Θα μπορούσε 1-2 στοπ κέρδος να τα πάρεις και να τα δώσεις είτε στο ISO (για να μην σπάσει το βάθος χρώματος τόσο σε 6400) ειτε σε DOF στο διάφραγμα μιας και το θέμα σου είναι πλάγιο και αποκλείεται να είναι net ολα με f2.
Επίσης οι μηχανές σπανια τις αφήνουμε στο Auto να τα κάνουν ολα αυτόματα, θέλουν να τις ρυθμίσεις κατάλληλα αν μπεις σε πιο δύσκολες σκηνές. Με τεχνητό φωτισμό συνηθιζουμε να μην αφήνουμε AWB σχεδόν σε καμία μηχανή (ελάχιστες τα καταφέρνουν με όλων των ειδών τις λάμπες), επιλέγει κανεις ένα από τα προγράμματα WB που συμβαδίζουν με τη θερμοκρασία του φωτισμού ή κάποιο CWB με καρφωτή θερμοκρασία.
We use essential cookies to make this site work, and optional cookies to enhance your experience.