Συνέντευξη Daniel Weiss προς το Alpha Audio

Στα remaster των Doors παντως ο τσιφ εχει απολυτο δικιο για μενα.Μιλαω για της Rhino σε redbook cd.
Aπο τα καλυτερα που εχω ακουσει μαζι με τη σειρα της Blue Note (Rudy Van Gelder edition).
Και αν βαλεις και τον παραγοντα τιμη στην εξισωση ηταν πραγματικη ευλογια...
 
να με συμπαθας αλλα δεν εχεις καταλαβει τι ειναι το remaster

Eε τότε γιατί δεν με διαφωτίζεις επι του θέματος εσύ που έχεις καταλάβει;
Όσο ζεί μαθαίνει κανείς..
 
Re: Απάντηση: Συνέντευξη Daniel Weiss προς το Alpha Audio

Στα remaster των Doors παντως ο τσιφ εχει απολυτο δικιο για μενα.Μιλαω για της Rhino σε redbook cd.
Aπο τα καλυτερα που εχω ακουσει μαζι με τη σειρα της Blue Note (Rudy Van Gelder edition).
Και αν βαλεις και τον παραγοντα τιμη στην εξισωση ηταν πραγματικη ευλογια...
Για αυτά μιλάω Πάνο, της Rhino. Τα ριμαστερ θέλουν προσοχή, ειδικά αυτά που παρουσιάζουν οι εταιρείες συχνά για να ξαναπουλήσουν το ίδιο προϊόν. Λοιπόν αυτά με μηχανικούς τους Bernie Grundman, Bruce Botnick και διατήρηση του πρωτότυπου μιξαρίσματος είναι ικανοποιητικά, εκείνα όμως που με την επιμέλεια του Bruce Botnick περιέχουν καινούργιο μιξ, ξενίζουν όπως είπα σε μας που είχαμε τους πρωτότυπους δίσκους. Πιθανότατα σε νεότερα ακροατήρια να αρέσουν περισσότερο. Μη ξεχνάμε και τα ρεμαστερ του Steve Hoffman της DCC με σεβασμό στο πρωτότυπο.

Τώρα της Blue Note, οι επανεκδόσεις του Rudy Van Gelder, είναι μια άλλη μεγάλη ιστορία με υπέρμαχους και κατήγορους. Εγώ προσωπικά προτιμώ τις επανεκδόσεις με τον Ron McMaster, που άλλωστε επιμελείται και τις επανεκδόσεις της Mosaic.

Το ρεμαστεριν, τεράστια κουβέντα, για αυτό έχω καταλήξει, όπως είπα, στη κρίση κατά περίπτωση και όχι στις γενικεύσεις.
 
Re: Απάντηση: Συνέντευξη Daniel Weiss προς το Alpha Audio

Το ρεμαστεριν, τεράστια κουβέντα, για αυτό έχω καταλήξει, όπως είπα, στη κρίση κατά περίπτωση και όχι στις γενικεύσεις.

Και εγώ εκεί εχω καταλήξει, το ταμπελάκι remastered απο μόνο του δεν είναι παρα μια λέξη που μπορεί να κρύβει και δυσσάρεστες εκπλήξεις..
 
Απάντηση: Re: Απάντηση: Συνέντευξη Daniel Weiss προς το Alpha Audio

Για αυτά μιλάω Πάνο, της Rhino. Τα ριμαστερ θέλουν προσοχή, ειδικά αυτά που παρουσιάζουν οι εταιρείες συχνά για να ξαναπουλήσουν το ίδιο προϊόν. Λοιπόν αυτά με μηχανικούς τους Bernie Grundman, Bruce Botnick και διατήρηση του πρωτότυπου μιξαρίσματος είναι ικανοποιητικά, εκείνα όμως που με την επιμέλεια του Bruce Botnick περιέχουν καινούργιο μιξ, ξενίζουν όπως είπα σε μας που είχαμε τους πρωτότυπους δίσκους. Πιθανότατα σε νεότερα ακροατήρια να αρέσουν περισσότερο. Μη ξεχνάμε και τα ρεμαστερ του Steve Hoffman της DCC με σεβασμό στο πρωτότυπο.

Τώρα της Blue Note, οι επανεκδόσεις του Rudy Van Gelder, είναι μια άλλη μεγάλη ιστορία με υπέρμαχους και κατήγορους. Εγώ προσωπικά προτιμώ τις επανεκδόσεις με τον Ron McMaster, που άλλωστε επιμελείται και τις επανεκδόσεις της Mosaic.

Το ρεμαστεριν, τεράστια κουβέντα, για αυτό έχω καταλήξει, όπως είπα, στη κρίση κατά περίπτωση και όχι στις γενικεύσεις.

Δεν διαφωνω σε τιποτα,Γρηγορη.Στα της blue note δεν εχω ακουσει αυτα που λες,οποτε δεν εχω αποψη.Τα rudy van gelder τα επαιρνα σωρηδον σε cd γιατι ειχαν τιμη πτωμα και ο ηχος στα δικα μου αυτια ηταν εξαιρετικος.Αλλωστε αυτο που με ενδιεφερε περισοοτερο ηταν να φτιαξω μια καλη τζαζ δισκοθηκη χωρις να μεινω στον ασσο,οποτε με αυτο το πρισμα οι συγκεκριμμενες ηταν οτι καλυτερο.
Για την dcc,ως δουλεια,συμφωνω και επαυξανω αλλα η τιμη ξεφευγε.Εχω παντως μερικα.

Για τα remasters γενικα συμφωνουμε οπως συμφωνω και με την αποψη του Τσιφ.
 
χωρίς να θέλω να κάνω τον ειδήμονα το remaster δεν είναι τόσο απλό όπως να βάλουμε χρώμα σε μια ασπρόμαυρη ταινία ή να εξαλείψουμε το scratch από μιά ηχογράφηση που είναι διαθέσιμη μόνο σε καταπονημένο βινύλιο και φυσικά ούτε για να προσθέσουμε πρίμα ή μπάσα ή να φέρουμε μπροστά ένα όργανο και να θάψουμε άλλο.
Σίγουρα όλα τα παραπάνω ισχύουν και σε περιπτώσεις remaster restoration αλλά και "άλλης άποψης" πχ τα remasters του Zappa ή τα remasters των Zeppelin (το διπλό όπου ο Page επανακαθόρισε εξ αρχής τις ισορροπίες ανάμεσα σε όλα τα όργανα).
Εγώ μιλάω για remaster που προσπαθούν να λύσουν άλλα προβλήματα και τα λέω με την δική μου προσωπική ενασχόληση με το θέμα και την σχετική έρευνα, αλλά και εμπειρίες από εκδόσεις που πέσανε στα χέρια μου τα τελευταία 20 χρόνια, από τότε που το remaster έγινε σχεδόν μόδα.
Να σας πω μερικά "προβληματάκια" λοιπόν....
Μας λέει ο Μανωλάκος πχ ότι θέλει την αρχική έκδοση όπως ηχογραφήθηκε....
Πότε Τζίμη μου?
Το 64?
που γράφανε σε τρικάναλο studer?
και μετά όλα τα όργανα από τη μιά πίστα στην άλλη και κρατούσαν στην καλύτερη δυό πίστες για φωνητικά?
Ποιός είναι αυτός που εγγυάται ότι ο ηχολήπτης έκανε ό,τι καλύτερο δυνατό ήταν στο χέρι του (δε μιλάμε για μουσικούς με άποψη πχ Bowie που σήμερα το ταμπούρο ακούγονταν ως τενεκές και την άλλη ως άβυσσος)
Ο ηχολήπτης μπορεί να πληρώθηκε και να έκανε μιά βιαστική ηχογράφηση (σίγουρα περίπτωση doors).
Γιατί σίγουρα το τότε ήταν καλό?
Ήταν όσο καλό έτυχε. Ανάλογα με την ποιότητα του studio, του ηχολήπτη, του τότε παραγωγού, του τότε υπεύθυνου mastering (μια θέση όχι και τόσο υπαρκτή στη δεκαετία του 1960 ή πριν), και φυσικά του μουσικού (ΑΝ ΠΕΡΝΟΥΣΕ η γνώμη του ΤΟΤΕ).
Να δούμε και μερικά ακόμα....
Αναλογιστήκατε ποτέ ότι η διάρκεια των σχεδόν 15-17 λεπτών ανα πλευρά δίσκου lp ήταν ο κυριότερος παράγοντας που οι χαμηλές συχνότητες ήταν περιορισμένες ώστε τα αυλάκια του δίσκου να μην ήταν πολύ φαρδιά?
Αναλογιστήκατε ποτέ ότι σε περιπτώσεις που ο καλλιτέχνης αποφάσιζε να βγάλει παραπάνω υλικό που η εταιρεία δεν ήθελε να σπρώξει ως διπλό δίσκο και είχαμε 20 λεπτά στην πλευρά τότε η καταβαράθρωση των υψηλών συχνοτήτων ήταν ακόμα μεγαλύτερη?
Αναλογιστήκατε ποτέ ότι τουλάχιστον στην δεκαετία του 1960 τα singles είχαν προτεραιότητα, ώστε το eq που εφαρμόζονταν ήταν κύρια για 45 στροφές με αποτέλεσμα στις 33 το ίδιο κομμάτι να ακούγεται με αισθητά πιό εξασθενημένες υψηλές συχνότητες?
Αναλογιστήκατε ποτέ ότι την δεκαετία του 1960 και αρχές 1970 το target group ήταν τα ηλεκτρόφωνα και τα φτηνά συστήματα με αποτέλεσμα το μιξάρισμα και γενικότερα το eq να είναι προσαρμοσμένο γιά τέτοιου είδους συσκευές ή ακόμα και για ραδιοφωνικό airplay ακόμα και στην μπάντα των μεσσαίων?
Γιατί όλα αυτά τα προβλήματα που δεν μας ακολουθούν πλέον στην ψηφιακή εποχή να εξακολουθούν να υπάρχουν?
Γιατί να μην μπεί το σωστό eq που σηκώνει το σημερινό μέσο (και δεν μπήκε τότε λόγω περιορισμού του τότε μέσου) όταν πχ υπάρχει το μπάσο ηχογραφημένο μόνο του σε μιά πίστα 8κάναλου ή 16κάναλου που δεν επηρεάζει κάποιο άλλο όργανο ή ισορροπία?

Μη λέτε λοιπόν ότι έρχεται η τάδε εταιρεία και επειδή της σηκώθηκε παίρνει και αρχίζει να ανεβάζει τα ποτενσιόμετρα.
ΝΑΙ γίνεται ΚΑΙ αυτό.
Όμως τα σωτά remaster είναι άλλο πράγμα.
Αναζητείστε λίγο να διαβάσετε άρθρα ή συνεντεύξεις από μαστεράδες να δείτε πως αντιμετωπίζουν την μουσική.
Όταν γίνεται ένα remaster δεν προσθέτουμε μόνο μιά συχνότητα....ή δυό.
Πχ τα remasters των beach boys ήταν αποκάλυψη καθώς επειδή ο Wilson ήταν κουφός στο ένα αυτί, δεν ενδιαφερόταν για το stereo.
Το αναλογίστηκε ποτέ κανείς αυτό?
(όχι ότι ενδιαφερόταν η εταιρεία επίσης).
Ετσι τα remasters τους γίνανε και στέρεο και πολυκάναλα !. Ακριβώς επειδή και 4κάναλεες και 8κάναλες μήτρες υπήρχαν, αλλά απλά ο Wilson κρατούσε όλα τα όργανα σε μιά και άφηνε για φωνητικά ΚΑΙ ΜΟΝΟ όλες τις άλλες.
Αντίστοιχα το ίδιο έγινε και με τους Beatles.
Όλοι οι δίσκοι τους μέχρι το Abbey Road ήταν μονοφωνικοί.
Και ΑΚΟΜΑ ΚΑΙ ΤΩΡΑ οι πιουρίστες λένε ότι οι ακούγοντας την στερεο έκδοση αυτό που εισπράττει ο ακροατής σαν σύνολο και στάθμες δεν είναι το ίδιο με την αρχική μονο. Όμως το κέρδος είναι τεράστιο από την δυνατότητα που δίνει η στερεο μείξη να μπείς στα βαθειά και να ανακαλύψεις πως σκεφτόταν ο κάθε μουσικός και παραγωγός τότε.
Οι εποχές τότε ήταν άλλες.
Σήμερα έχουμε δυνατότητες.
Remaster δεν είναι να κόψεις το hiss, το scratch ή το rumble.
Που προσωπικά δεν θέλω το κόψιμό τους.
Από μια νέα μείξη της Cti προτιμώ μιά με βελτιωμένη eq παρά μιά με αποθορυβοποίηση.
Πχ θεωρώ τα remasters του Χατζηδάκη μια αποτυχία στον τομέα αυτό, καθώς εγώ προσωπικά ακούω την επέμβαση της τόσο διαφημισμένης αποθορυβοποίησης.

Το remaster είναι επιστήμη.
Εχω διαβάσει λίγα πράγματα και μαθαίνω σιγά σιγά ακόμα και από τις σημειώσεις των παραγωγών σε κάθε νέα έκδοση.
Πείτε το τρέλλα...
Πάντως αξίζει να ψάξετε και ίσως να προσπαθήσετε να καταλάβετε ΤΙ είναι αυτό που ακούτε και προσφέρει κάθε νέα έκδοση.
 
Last edited:
Απάντηση: Re: Συνέντευξη Daniel Weiss προς το Alpha Audio

χωρίς να θέλω να κάνω τον ειδήμονα το remaster δεν είναι τόσο απλό όπως να βάλουμε χρώμα σε μια ασπρόμαυρη ταινία ή να εξαλείψουμε το scratch από μιά ηχογράφηση που είναι διαθέσιμη μόνο σε καταπονημένο βινύλιο και φυσικά ούτε για να προσθέσουμε πρίμα ή μπάσα ή να φέρουμε μπροστά ένα όργανο και να θάψουμε άλλο.
Σίγουρα όλα τα παραπάνω ισχύουν και σε περιπτώσεις remaster restoration αλλά και "άλλης άποψης" πχ τα remasters του Zappa ή τα remasters των Zeppelin (το διπλό όπου ο Page επανακαθόρισε εξ αρχής τις ισορροπίες ανάμεσα σε όλα τα όργανα).
Εγώ μιλάω για remaster που προσπαθούν να λύσουν άλλα προβλήματα και τα λέω με την δική μου προσωπική ενασχόληση με το θέμα και την σχετική έρευνα, αλλά και εμπειρίες από εκδόσεις που πέσανε στα χέρια μου τα τελευταία 20 χρόνια, από τότε που το remaster έγινε σχεδόν μόδα.
Να σας πω μερικά "προβληματάκια" λοιπόν....
Μας λέει ο Μανωλάκος πχ ότι θέλει την αρχική έκδοση όπως ηχογραφήθηκε....
Πότε Τζίμη μου?
Το 64?
που γράφανε σε τρικάναλο studer?
και μετά όλα τα όργανα από τη μιά πίστα στην άλλη και κρατούσαν στην καλύτερη δυό πίστες για φωνητικά?
Ποιός είναι αυτός που εγγυάται ότι ο ηχολήπτης έκανε ό,τι καλύτερο δυνατό ήταν στο χέρι του (δε μιλάμε για μουσικούς με άποψη πχ Bowie που σήμερα το ταμπούρο ακούγονταν ως τενεκές και την άλλη ως άβυσσος)
Ο ηχολήπτης μπορεί να πληρώθηκε και να έκανε μιά βιαστική ηχογράφηση (σίγουρα περίπτωση doors).
Γιατί σίγουρα το τότε ήταν καλό?
Ήταν όσο καλό έτυχε. Ανάλογα με την ποιότητα του studio, του ηχολήπτη, του τότε παραγωγού, του τότε υπεύθυνου mastering (μια θέση όχι και τόσο υπαρκτή στη δεκαετία του 1960 ή πριν), και φυσικά του μουσικού (ΑΝ ΠΕΡΝΟΥΣΕ η γνώμη του ΤΟΤΕ).
Να δούμε και μερικά ακόμα....
Αναλογιστήκατε ποτέ ότι η διάρκεια των σχεδόν 15-17 λεπτών ανα πλευρά δίσκου lp ήταν ο κυριότερος παράγοντας που οι χαμηλές συχνότητες ήταν περιορισμένες ώστε τα αυλάκια του δίσκου να μην ήταν πολύ φαρδιά?
Αναλογιστήκατε ποτέ ότι σε περιπτώσεις που ο καλλιτέχνης αποφάσιζε να βγάλει παραπάνω υλικό που η εταιρεία δεν ήθελε να σπρώξει ως διπλό δίσκο και είχαμε 20 λεπτά στην πλευρά τότε η καταβαράθρωση των υψηλών συχνοτήτων ήταν ακόμα μεγαλύτερη?
Αναλογιστήκατε ποτέ ότι τουλάχιστον στην δεκαετία του 1960 τα singles είχαν προτεραιότητα, ώστε το eq που εφαρμόζονταν ήταν κύρια για 45 στροφές με αποτέλεσμα στις 33 το ίδιο κομμάτι να ακούγεται με αισθητά πιό εξασθενημένες υψηλές συχνότητες?
Αναλογιστήκατε ποτέ ότι την δεκαετία του 1960 και αρχές 1970 το target group ήταν τα ηλεκτρόφωνα και τα φτηνά συστήματα με αποτέλεσμα το μιξάρισμα και γενικότερα το eq να είναι προσαρμοσμένο γιά τέτοιου είδους συσκευές ή ακόμα και για ραδιοφωνικό airplay ακόμα και στην μπάντα των μεσσαίων?
Γιατί όλα αυτά τα προβλήματα που δεν μας ακολουθούν πλέον στην ψηφιακή εποχή να εξακολουθούν να υπάρχουν?
Γιατί να μην μπεί το σωστό eq που σηκώνει το σημερινό μέσο (και δεν μπήκε τότε λόγω περιορισμού του τότε μέσου) όταν πχ υπάρχει το μπάσο ηχογραφημένο μόνο του σε μιά πίστα 8κάναλου ή 16κάναλου που δεν επηρεάζει κάποιο άλλο όργανο ή ισορροπία?

Μη λέτε λοιπόν ότι έρχεται η τάδε εταιρεία και επειδή της σηκώθηκε παίρνει και αρχίζει να ανεβάζει τα ποτενσιόμετρα.
ΝΑΙ γίνεται ΚΑΙ αυτό.
Όμως τα σωτά remaster είναι άλλο πράγμα.
Αναζητείστε λίγο να διαβάσετε άρθρα ή συνεντεύξεις από μαστεράδες να δείτε πως αντιμετωπίζουν την μουσική.
Όταν γίνεται ένα remaster δεν προσθέτουμε μόνο μιά συχνότητα....ή δυό.
Πχ τα remasters των beach boys ήταν αποκάλυψη καθώς επειδή ο Wilson ήταν κουφός στο ένα αυτί, δεν ενδιαφερόταν για το stereo.
Το αναλογίστηκε ποτέ κανείς αυτό?
(όχι ότι ενδιαφερόταν η εταιρεία επίσης).
Ετσι τα remasters τους γίνανε και στέρεο και πολυκάναλα !. Ακριβώς επειδή και 4κάναλεες και 8κάναλες μήτρες υπήρχαν, αλλά απλά ο Wilson κρατούσε όλα τα όργανα σε μιά και άφηνε για φωνητικά ΚΑΙ ΜΟΝΟ όλες τις άλλες.
Αντίστοιχα το ίδιο έγινε και με τους Beatles.
Όλοι οι δίσκοι τους μέχρι το Abbey Road ήταν μονοφωνικοί.
Και ΑΚΟΜΑ ΚΑΙ ΤΩΡΑ οι πιουρίστες λένε ότι οι ακούγοντας την στερεο έκδοση αυτό που εισπράττει ο ακροατής σαν σύνολο και στάθμες δεν είναι το ίδιο με την αρχική μονο. Όμως το κέρδος είναι τεράστιο από την δυνατότητα που δίνει η στερεο μείξη να μπείς στα βαθειά και να ανακαλύψεις πως σκεφτόταν ο κάθε μουσικός και παραγωγός τότε.
Οι εποχές τότε ήταν άλλες.
Σήμερα έχουμε δυνατότητες.
Remaster δεν είναι να κόψεις το hiss, το scratch ή το rumble.
Που προσωπικά δεν θέλω το κόψιμό τους.
Από μια νέα μείξη της Cti προτιμώ μιά με βελτιωμένη eq παρά μιά με αποθορυβοποίηση.
Πχ θεωρώ τα remasters του Χατζηδάκη μια αποτυχία στον τομέα αυτό, καθώς εγώ προσωπικά ακούω την επέμβαση της τόσο διαφημισμένης αποθορυβοποίησης.

Το remaster είναι επιστήμη.
Εχω διαβάσει λίγα πράγματα και μαθαίνω σιγά σιγά ακόμα και από τις σημειώσεις των παραγωγών σε κάθε νέα έκδοση.
Πείτε το τρέλλα...
Πάντως αξίζει να ψάξετε και ίσως να προσπαθήσετε να καταλάβετε ΤΙ είναι αυτό που ακούτε και προσφέρει κάθε νέα έκδοση.

:worshippy::SFGSFGSF:
Πήραμε μάλλον τις απαντήσεις που ζητούσαμε.Αυτά εγώ θεωρώ κέρδη εδώ μέσα...
Ευχαριστίες απ' την μεριά μου.
 
Kαταρχάς σε ευχαριστώ πολύ που μπήκες στον κόπο να γράψεις όλο αυτό το μακρνάρι για να γίνεις κατατοπιστικότατος..

Ειλικρινά δεν μπορώ να καταλάβω που διαφωνούμε εκτός βέβαια απο τα γούστα αφού εμένα τα Remasters του Χατζηδάκη μου αρέσουν πάρα πολύ..

Ευχαριστώ για την απάντησή σου! Αν μή τι άλλο αυτή η συζήτηση εξελίχθηκε σε μια απο τις πιό ουσιώδεις τιν τελευταίο καιρό!
 
...
Το remaster είναι επιστήμη.
Εχω διαβάσει λίγα πράγματα και μαθαίνω σιγά σιγά ακόμα και από τις σημειώσεις των παραγωγών σε κάθε νέα έκδοση.
Πείτε το τρέλλα...
Πάντως αξίζει να ψάξετε και ίσως να προσπαθήσετε να καταλάβετε ΤΙ είναι αυτό που ακούτε και προσφέρει κάθε νέα έκδοση.
Τσιφ, έτσι είναι τα πράγματα. Εάν θέλαμε να συνοψίσουμε τι περιλαμβάνει το remastering, σας μεταφέρω αυτά που έχω εκμαιεύσει από πάρα πολλές κουβέντες πάνω στο θέμα αυτό με φίλους και γνωστούς, ασχολούμενους με το αντικείμενο:
- συχνοτική επεξεργασία (equalization)
- βελτιστοποίηση του σήματος με compressor, limiter, φίλτρα κλπ.
- αποκατάσταση και αποθορυβοποίηση (διάσημο το Sonic Solutions NoNOISE)
- νέα μίξη
- προσθήκη χωρικής πληροφορίας (reverberation)
Προφανές είναι ότι μπορεί να είναι απαραίτητο ή να περιλαμβάνεται ένα ή όλα από τα παραπάνω και σίγουρα δεν είναι τρέλλα η αναζήτηση για τη κατανόηση των λόγων και η αιτιολόγιση των χρημάτων που μας ζητούνται για κάτι που συνήθως διαφημίζεται, ότι κάνει τη μεγάλη διαφορά.

ΥΓ. Στη φτωχή μας χώρα, το Τμήμα Μουσικής Τεχνολογίας & Ακουστικής στο Τ.Ε.Ι. Κρήτης, το μοναδικό στην Ελλάδα, από το 1999 έχει αναλάβει να καλύψει τις ανάγκες για ειδικευμένους και κατηρτισμένους τεχνολόγους.
 
Kαταρχάς σε ευχαριστώ πολύ που μπήκες στον κόπο να γράψεις όλο αυτό το μακρνάρι για να γίνεις κατατοπιστικότατος..

Ειλικρινά δεν μπορώ να καταλάβω που διαφωνούμε εκτός βέβαια απο τα γούστα αφού εμένα τα Remasters του Χατζηδάκη μου αρέσουν πάρα πολύ..

Ευχαριστώ για την απάντησή σου! Αν μή τι άλλο αυτή η συζήτηση εξελίχθηκε σε μια απο τις πιό ουσιώδεις τιν τελευταίο καιρό!

παρακαλώ...
αν και από τα γραφόμενά σου θα έλεγα ότι δεν λέμε τα ίδια πράγματα.
Ελπίζω να διαφώτισα ή έστω να αποσαφήνισα, τουλάχιστον τι βλέπω εγώ στο remaster.

πάντως δεν είπα οτι δεν μου άρεσαν τα remaster του Χατζηδάκη.
Απλά θεωρώ ότι η αποθορυβοποίησή του έχει αλλοιώσει το φάσμα.
Θα προτιμούσα την όλη διαδικασία χωρίς την αποθορυβοποίηση.
 
ενδιαφερον θεμα.

προσωπικα υπαρχουν επανεκδοσεις σπανιου υλικου το οποιο εχει υποστει επεξεργασια remaster και η κυκλοφορια σαν ολο πακετο αξιζει να αγοραστει. περιπτωσεις συγκροτηματων με 1-2 ντεμο κυκλοφοριες -κασετες που δεν μπορουν να βρεθουν με τιποτα και ηχητικα χρειαζονται μια επεξεργασια αλλιως δεν. συνηθως η επανεκδοση συνοδευεται απο εξτρα τραγουδια ,σπανιες φωτογραφιες και διαφορα αλλα κανοντας επιβεβλημενη την αγορα. αλλα μιλαω για μπαντες που με πενιχρα μεσα μπηκαν σε στουντιο και βγαλαν οτι βγαλαν.

για τις υπολοιπες γνωστες σουπερμπαντες δεν νομιζω οτι το remaster προσφερει τιποτα ιδιαιτερο που να σε κανει να πεταξεις τον παλιο δισκο και να λατρεψεις τον νεο. θυμαμαι οτι στα cd βαζαν καμια φωτο παραπανω και καποια εξτρα τραγουδια για να προσελκυσουν το αγοραστικο κοινο.

επισης remaster με remaster εχει διαφορα. επειδη αναφερθηκε καπου η speakers corner ,οντως αυτο που πηρα προσφατα ηχητικα ηταν καλο. πλασαρει και δισκο 180 γραμμαριων ,virgin vinyl δεν ξερω ποσο ανεβαζει το αποτελεσμα. αλλα επειδη δεν εχω τα λεφτα να δινω 28 ευρω για καθε δισκο συνηθως παιρνω μεταχειρισμενα σε καλη κατασταση.
 
για τις υπολοιπες γνωστες σουπερμπαντες δεν νομιζω οτι το remaster προσφερει τιποτα ιδιαιτερο που να σε κανει να πεταξεις τον παλιο δισκο και να λατρεψεις τον νεο. θυμαμαι οτι στα cd βαζαν καμια φωτο παραπανω και καποια εξτρα τραγουδια για να προσελκυσουν το αγοραστικο κοινο.

πίστεψέ με, αξίζει κάθε δεκάρα.
Χτες, δυό ώρες αφού είχα τοποθετηθεί εδώ άκουγα κάποια κομμάτια των Allman Brothers Band από δυό διαφορετικές πηγές.
η πρώτη η επανέκδοση των best ας το πούμε The road goes on forever και η άλλη οι επανεκδόσεις της mobile fidelity των αρχικών δίσκων Idlewild South και Allman brothers...
λοιπόν οι διαφορές τεράστιες. Οργανα εμφανώς μετακινημένα μέσα στην στερεοφωνική εικόνα, ηλεκτρικά μπάσα που δεν ακούγονται εδώ και ακούγονται ευκρινώς εκεί κλπ. Ακουγες δυό λεπτά από τη μιά και έλεγες...."μπααα η άλλη είναι καλύτερη" γύρναγες στην άλλη και μετά από δυό λεπτά έλεγες "όχι η άλλη είναι πιό καλή"....


τελικά....απ τις δυό διαλέγω και τις δυό....
 
Πολυ καιρο ειχα να καταφέρω να διαβασω ενα ολόκληρο νήμα χωρίς να κουραστω! Μπραβο σε όλους για τη συζήτηση. Ηταν πραγματικά
πολυ εποικοδομητική ,πλούσια σε γνώσεις και απόψεις!! :SFGSFGSF:
Αν αλλάξει τίτλο ανετα γίνεται και sticky!
 
Last edited:
Απάντηση: Re: Συνέντευξη Daniel Weiss προς το Alpha Audio

πίστεψέ με, αξίζει κάθε δεκάρα.
Χτες, δυό ώρες αφού είχα τοποθετηθεί εδώ άκουγα κάποια κομμάτια των Allman Brothers Band από δυό διαφορετικές πηγές.
η πρώτη η επανέκδοση των best ας το πούμε The road goes on forever και η άλλη οι επανεκδόσεις της mobile fidelity των αρχικών δίσκων Idlewild South και Allman brothers...
λοιπόν οι διαφορές τεράστιες. Οργανα εμφανώς μετακινημένα μέσα στην στερεοφωνική εικόνα, ηλεκτρικά μπάσα που δεν ακούγονται εδώ και ακούγονται ευκρινώς εκεί κλπ. Ακουγες δυό λεπτά από τη μιά και έλεγες...."μπααα η άλλη είναι καλύτερη" γύρναγες στην άλλη και μετά από δυό λεπτά έλεγες "όχι η άλλη είναι πιό καλή"....


τελικά....απ τις δυό διαλέγω και τις δυό....

Τσιφ μιλας για τα βινυλια της Mofi ή τα cd?
 
Πάντως μερικές φορές όμως κοιτάζουμε τραγούδια που θυμόμαστε και όταν ανακαλύπτουμε την τεχνολογία της εποχής που δημιουργήθηκαν,τα μεγάλα bitrates μοιάζουν λίγο κωμικά...
Ορίστε λοιπόν τι βάραγε πίσω απ' την Blondie στο 'Heart of Glass'.


16069_10151513332118389_1528215890_n.jpg