Κατά την ταπεινή μου άποψη, όταν πρόκειται για μπουζί σε κεφαλή κινητήρα με σχετικά "ταλαιπωρημένες" (αλουμινένιες) βόλτες σπειρωμάτων, να είσαι φειδωλός ως προς την εφαρμογή των ονομαστικών ΝΜ ροπής σύσφιξης (αυτά που αναγράφει το manual), και ακόμα περισσότερο με φτηνό δυναμόκλειδο (η τεχνική τσεκαρίσματος που δείχνεις εκτιμώ ότι δεν ενδείκνυται ιδιαίτερα για τη συγκεκριμένη εργασία, ειδικά όταν όπως προανέφερα οι βόλτες των σπειρωμάτων στην κεφαλή είναι ταλαιπωρημένες, βλ. πολλές αλλαγές μπουζί, ιδίως αν κάποιες έχουν γίνει όχι από σένα, πχ σε τυπικό ελληνικό συνεργείο).
Επίσης πάντα οι ονομαστικές ροπές στα εγχειρίδια αφορούν μπουζί καινούρια (που η ροδέλα τους, αν τα μπουζί είναι με ροδέλα κι όχι με κωνική απόληξη, δεν έχει ξανασυμπιεστεί). Κατά συνέπεια αν πρόκειται για αφαίρεση και ξανατοποθέτηση του ίδιου μπουζί για κάποιο λόγο (ενδεικτικά πχ για μέτρηση συμπίεσης στους κυλίνδρους), πάλι δεν παίζουν οι ονομαστικές τιμές ροπής για ασφαλή σύσφιξη.