τα καλά του επαγγέλματος

Ntinos
και αυτο το χαρακτηριστικο(να βαριεσαι), ειναι ΝοτιοΕυρωπαικο χαρακτηριστικο!
Αλλα εδω μιλαμε για την Μ, (σαν υπενθυμιση)!
Σπιρος
 
Ωραία, αφού λοιπόν συζητάμε για την Μ6...

...να πούμε και μερικά πράγματα για την οδική της συμπεριφορά -περισσότερα δεν μπορώ να γράψω, γιατί έτσι όπως το πάω, σε λίγο θα διαβάσετε όλο το άρθρο, πριν καλά καλά δημοσιευθεί...:blush:

"...Μετά από μια εξουθενωτική ημέρα για τις ανάγκες της φωτογράφισης, όπου η BMW εντυπωσίασε με την φιλικότητα χρήσης της, ήρθε επιτέλους η ώρα να γράψουμε κάποια χιλιόμετρα ουσίας.

Η Μ6 είναι πολύ περισσότερα από αυτά που δείχνει: θα έλεγα ότι είναι ο ορισμός του GT, αφού χωράει άνετα δύο ενήλικες, δύο παιδιά και τις αποσκευές τους και τους μεταφέρει ταχύτατα και ξεκούραστα σε μεγάλες αποστάσεις. Παράλληλα, διαθέτει τόσο high-tech εξοπλισμό που θα ικανοποιούσε και ένα πυρηνικό φυσικό.

Από την άλλη, είναι και ένα καθαρόαιμο supercar, που κοιτάει στα μάτια μια Porsche ή Ferrari – για τις μεγάλες Mercedes, ούτε λόγος. Ο μόνος τρόπος για να διαπιστώσεις τις δυνατότητές της είναι η πίστα, αλλιώς ρισκάρεις να τις συζητάς με συγκρατούμενους στο Αυτόφωρο... Η εμπειρία Μ6 έχει πολλά «κρυφά χαρτιά», που περιμένουν να τα ανακαλύψεις σιγά σιγά.

Αν και οι τεχνικοί της BMW Motorsport άφησαν απέξω τις ηλεκτρονικά ελεγχόμενες αντιστρεπτικές ράβδους και τα ελαστικά τύπου run-flat, η Μ6 διαθέτει κάμποσα συναρπαστικά μαραφέτια, που συνεισφέρουν ουσιαστικά στην οδηγική απόλαυση. Αρχίζουμε με το επτατάχυτο κιβώτιο SMG 3ης γενιάς: μόλις πάρετε τον αέρα του, δεν υπάρχει περίπτωση να πεθυμήσετε το παραδοσιακό πεντάλ συμπλέκτη.

Οι αλλαγές σχέσεων γίνονται αυτόματα, με το μοχλό στη θέση «D», ή χειροκίνητα, με σειριακό τρόπο, από τον ίδιο μοχλό. Ακόμα καλύτερα, μπορείτε ν’ αλλάζετε ταχύτητες με τα πτερύγια τύπου F1 πίσω από το τιμόνι. Στη κεντρική κονσόλα υπάρχει μια σειρά από πλήκτρα που ελέγχουν την ισχύ του κινητήρα, το σύστημα ευστάθειας (DSC), την απόσβεση της ανάρτησης (EDC) και την ταχύτητα με την οποία αλλάζει σχέσεις το SMG.

Απενεργοποιώντας το DSC, οι πλαγιολισθήσεις της Μ6 είναι ατέλειωτες, αλλά θέλουν ικανά χέρια για να ελεγχθούν. Το EDC έχει τρεις θέσεις: Normal, Comfort και Sport. Στην τελευταία, η ανάρτηση είναι τόσο σφιχτή που μπορεί να χρησιμοποιηθεί μόνο σε πίστα. Εκεί, θα εκτιμήσετε τη δυνατότητα προβολής του στροφόμετρου στο παρμπρίζ, μέσω του head-up display, αφού στην ουσία είναι το μόνο που χρειάζεστε.

Στη θέση σας, δεν θα άφηνα το περίπλοκο στη λειτουργία του σύστημα iDrive να ρυθμίζει αλλαγές ταχυτήτων και αναρτήσεις, αφού δεν επιλέγει πάντα αυτό που θέλει ο οδηγός, αλλά εκείνο που νομίζει πως θέλει. Ούτε θα ενεργοποιούσα το Launch Control, που σύμφωνα με τη BMW συγκρατεί το σπινάρισμα των κινητήριων τροχών στο βέλτιστο 18%, εκτός αν θέλετε να συμμετάσχετε σε αγώνες dragster.

Όταν το συνηθίσετε, το SMG δουλεύει τέλεια, με ελάχιστη αδράνεια στις αλλαγές, και μάλιστα «τσιμπάει» λίγο το γκάζι στα κατεβάσματα για να ταιριάξουν οι στροφές του κινητήρα. Αν πιστεύετε ότι είστε γρήγορος, η Μ6 θα ανεβάσει την αυτοπεποίθησή σας στα ύψη.
Ακόμα κι αν κάνετε λάθος επιλογή σχέσης, ο V10 θα σας ξελασπώσει, αφού το 80% της θηριώδους ροπής του είναι διαθέσιμο μεταξύ 3.500 και 5.500 στροφών, εκεί ακριβώς που χρειάζεται..."
 
Εδώ είναι όλο το ζουμί, Σπύρο

Σπύρος Κωστόπουλος said:
"...Στη θέση σας, δεν θα άφηνα το περίπλοκο στη λειτουργία του σύστημα iDrive να ρυθμίζει αλλαγές ταχυτήτων και αναρτήσεις, αφού δεν επιλέγει πάντα αυτό που θέλει ο οδηγός, αλλά εκείνο που νομίζει πως θέλει...."

Επειδή η συντριπτική πλειονότητα των κατόχων Μ6 αποκλείεται ν' ασχοληθούν ενεργά με την οδήγησή της σε συνθήκες σαν αυτές που αναφέρεις, την αφήνουν στο "αυτόματο" και το iDrive κάνει του κεφαλιού του, αφού "μπερδεύεται" με τις διαρκώς μεταβαλλόμενες γωνιακές ταχύτητες των κινητήριων τροχών.

Γι' αυτό και αργεί τόσο να εκκινήσει σε εδάφη με χαμηλό συντελεστή πρόσφυσης.

Πίστεψέ με, όμως, σε όλες τις άλλες επιφάνειες (και στο βρεγμένο) η Μ6 απλώς δεν παίζεται..//;-)
 
Ρε Σπύρο.. καλοκαίρι είναι..ζέστη έχει..διακοπές δεν πήγαμε ακόμα.. κι εσύ μας λες για τις εμπειρίες σου με την Μ6????(ΤΥΧΕΡΕ!!!!)
Δηλαδή νοιώθω σαν παιδί κατώτερου Θεού...:flipout: :flipout: :flipout:

Πλάκα κάνω αδερφέ...ευχαριστούμε για την ενημέρωση!
 
σπιρο θα μας τρελανεις και τσαμπα: συγκρινεις την βουρτσα με το τρολλευ.
δεν προκειται κανεις να παρει την Μ6 για να πηγαινει απλως γρηγορα.
δεν εγκειται το μεγαλειο του βαυαρικου εργοστασιου στην εξελιξη και παραγωγη ΚΙΝΗΤΗΡΩΝ αποκλειστηκα στην ισχυ ανα κυβικο εκατοστο.

αντιθετα η Μ6 ειναι ενα αυτοκινητο μεγαλου τουρισμου , δηλαδη που θα σε μετακινησει σε μεγαλες αποστασεις με μεγαλες μεσες ταχυτητες και με υψηλα επιπεδα ανεσης και πολυτελειας κατι που καμια αλφα, καμια λοτους ελιζ , καμια λαντσα , κανενα tvr κλπ δεν προκειται να κανουν ουτε στο 20%.
και φυσικα θα πανε και για ψωνια και θα το λιωσουν στο στριψιμο (οσοι εχουν χερια και δεν λυπουνται τα 150000 ευρω που δωσανε)
οτι κινητηρα εχει φτιαξει η bmw απο 6 κυλινδρους και πανω ειναι ονειρο θερινης νυχτος για ολους τους αλλους αεριτζηδες. αν ηξεραν στην φερραρι η στην λαμποργκινι να φτιαχνουν τετοια μοτερ θα ηταν πολυ χαρουμενοι. ολα τα αλλα ειναι απλα μπαρμπουτσαλα.
επισης δεν πρεπει να ξεχνας οτι αν η αλφασουντ σου ειχε το βαρος και την ισχυ του Μ6 (για να εχει και τις ιδιες επιδοσεις και ανεση) θα εκαιγε απλα τα διπλασια.

τωρα δεν θες ανεση? πασο μην την παρεις. παρε μια μεταχειρισμενη δελτονα (η μαλλον 3 για να εχεις σασι για 7-8 χρονια απο τα αλατια) γδυστην , ασε μονο το καλοριφερ και οσα καθισματα χρειαζεσαι , βαλε και ενα κλουβι και 4 χιονολαστιχα και περνα τις πορσε απο πανω.

οσο για το τι κανει το αλατι στα μεταλλα , εχεις περα για περα δικιο. δεν πιστευα πραγματικα οτι μπορει να σκουριασει τοσο πολυ ενα αυτοκινητο που κινειται σε περιβαλλον με 2 μηνες τουλαχιστον χιονι.
αλλα εδω ειναι μεσογειος...
 
τωρα πανκροκ τι να σου γραψω! Οχι και εσυ με τετοια!
Κανεις δεν αμφισβητει οτι η Μ ειναι ενα απο τα καλυτερα αυτοκινητα που εχουν φιαχτει, ουτε εγω!
Το αν η Φερραρι η η Λαμπο κανει αντιστοιχα μοτερ δεν το ξερω, επειδη δεν ασχολουμε με Φερραρι η Λαμπο απλα!
Ουτε η Αλφα Ρομεο κανει τετοια αυτοκινητα/μηχανες σημερα! Απλα δεν ειναι μεσα σε αυτην την κατηγορια! Ηταν παλαια!
Ολα ειναι θεμα χρηματων και αν μπορεις να τα βγαλεις απο τα αυτοκινητα αυτης της κατηγοριας που θα πουλησεις! Η αγορα ειναι πολυ περιορισμενη!
Η μπεμβε εχει και τα λεφτα και την τεχνικη δυνατοτητα και το ονομα ωστε να επιτυχει σε αυτην την κατηγορια! Και το εχει κανει εδω και χρονια με αυτην την σειρα!
Η Αλφασουντ ηταν ενα αυτοκινητο μαζικης παραγωγης στην φτηνωτερη κατηγορια αλλα και ενας σταθμος στην αυτοκινηση! (συμφωνα με τους 4τροχους της εποχης)! Ηρθε το 1971! Τοτε ηταν η εποχη των καρμπυρατερ και δεν μπορουσαν να δωσουν επιδωση και μικρη καταναλωση ταυτοχρονα!
Νομιζα οτι ησουν τεχνοκρατης και σπουδαγμενος, γιατι να μου ερχεσαι με τετοια επιχειρηματα?
Ανεφερα συγκριτικα μερικους χρονους που εχουν επιτευχθει στις διαφορες πιστες εδω γυρω! Και οτι η ισχυς ειναι 400 αλογα, οχι 500!
Και ενα γεγονος που εζησα εγω τον χειμωνα που μας περασε!
Απο αυτο αν εσεις πιανεστε και βγαζετε αυθερετα συμπερασματα τοτε μαλλον θα πρεπει να βαλετε σε μια ταξη τον τροπο που σκεπτεστε και να μην γραφετε οτι σας υπαγορευουν τα συναισθηματα σας αλλα η λογικη σκεψη και αναλυση των γραφωμενων! Απλα εχω βαρεθει να γραφω τα ιδια και τα ιδια και να εξηγω τα ιδια ...... ξανα!
Δεν ειναι ολοι που θελουν ενα ησυχο ταξιδι, εμενα μου αρεσει να ερθω με την Αλφασουντ μου ολο τον δρομο απο Σουηδια/Αθηνα με την ιλιγγιωδη ταχυτητα των 156 χμ ανα ωρα και τον μποχερ να στριγγλιζει στις 6.500 με 7.000 στροφες!(το εκανα περυσι)!
Σπιρος
Ενας φιλος εχει μια μεγαλη μπεμβε, λιμουζινα με 12 κιλυνδρους και 5 χρονια παλαια, περιπου! Μοντελο δεν εχω προσεχει απο πισω τι γραφει! Ενα ημιαυτοματο συστημα ταχυτητων, δεν ξερω πως λεγεται! Το εχω οδηγησει μερικες φορες και κοιμηθηκα! Ενα απο τα ποιο αργα και βαρετα μοτερ που εχω ζησει! Ειναι πραγματι καλυτερο μοτερ απο την αντιστοιχη 8κυλινδρη Μαζερατι η 12κιλυνδρη Φερραρι? Χμμμμ(η Φερραρι ειναι σε αλλη κατηγορια φυσικα, αλλα η 4πορτε πρεπει να ειναι περιπου στην ιδια!)
 
Απάντηση: Re: τα καλά του επαγγέλματος

Palimpsest said:
τωρα πανκροκ τι να σου γραψω! Οχι και εσυ με τετοια!
Κανεις δεν αμφισβητει οτι η Μ ειναι ενα απο τα καλυτερα αυτοκινητα που εχουν φιαχτει, ουτε εγω!
Το αν η Φερραρι η η Λαμπο κανει αντιστοιχα μοτερ δεν το ξερω, επειδη δεν ασχολουμε με Φερραρι η Λαμπο απλα!
Ουτε η Αλφα Ρομεο κανει τετοια αυτοκινητα/μηχανες σημερα! Απλα δεν ειναι μεσα σε αυτην την κατηγορια! Ηταν παλαια!
Ολα ειναι θεμα χρηματων και αν μπορεις να τα βγαλεις απο τα αυτοκινητα αυτης της κατηγοριας που θα πουλησεις! Η αγορα ειναι πολυ περιορισμενη!

μεχρι στιγμης δεν διαφωνουμε


Η μπεμβε εχει και τα λεφτα και την τεχνικη δυνατοτητα και το ονομα ωστε να επιτυχει σε αυτην την κατηγορια! Και το εχει κανει εδω και χρονια με αυτην την σειρα!


οχι! εχει βασικα εξαιρετικο ανθρωπινο δυναμικο στην εξελιξη των μοτερ. πολλες εταιριες εχουν λεφτα αλλα τα μοτερ της honda και της bmw δεν τα φτιαχνουν


Η Αλφασουντ ηταν ενα αυτοκινητο μαζικης παραγωγης στην φτηνωτερη κατηγορια αλλα και ενας σταθμος στην αυτοκινηση! (συμφωνα με τους 4τροχους της εποχης)! Ηρθε το 1971! Τοτε ηταν η εποχη των καρμπυρατερ και δεν μπορουσαν να δωσουν επιδωση και μικρη καταναλωση ταυτοχρονα!

η αλφασουντ ηταν ενα εξαιρετικο αυτοκινητο για πολυ κοσμο και αυτο ειναι γεγονος. οπως ηταν και το autobianchi abarth αργοτερα, οπως ηταν το 205 κλπ

Νομιζα οτι ησουν τεχνοκρατης και σπουδαγμενος, γιατι να μου ερχεσαι με τετοια επιχειρηματα?

δηλαδη για να δειξω την τεχνοκρατικοτητα των επιχειρηματων μου πρεπει να κουρασω τον κοσμο με αναλυση λειτουργιας του valvetronic , του τι αξια εχει να μπορεις να φτιαξεις μοτερ που κινει τα εμβολα του με ταχυτητες ανω των 20μετρων το δευτερολεπτο ,του smg κλπ? η bmw η honda γενικα , και η audi, toyota nissan σε ορισμενα μοτερ , κανουν πραγματα σε επιπεδο ευρειας παραγωγης που η φερραρι δυσκολευεται να κανει σε σουπερντουπερ σπορ εξωτικα περιορισμενης παραγωγης και αυτο ειναι σοβαρο.


Ανεφερα συγκριτικα μερικους χρονους που εχουν επιτευχθει στις διαφορες πιστες εδω γυρω! Και οτι η ισχυς ειναι 400 αλογα, οχι 500!
Και ενα γεγονος που εζησα εγω τον χειμωνα που μας περασε!
Απο αυτο αν εσεις πιανεστε και βγαζετε αυθερετα συμπερασματα τοτε μαλλον θα πρεπει να βαλετε σε μια ταξη τον τροπο που σκεπτεστε και να μην γραφετε οτι σας υπαγορευουν τα συναισθηματα σας αλλα η λογικη σκεψη και αναλυση των γραφωμενων! Απλα εχω βαρεθει να γραφω τα ιδια και τα ιδια και να εξηγω τα ιδια ...... ξανα!
Δεν ειναι ολοι που θελουν ενα ησυχο ταξιδι, εμενα μου αρεσει να ερθω με την Αλφασουντ μου ολο τον δρομο απο Σουηδια/Αθηνα με την ιλιγγιωδη ταχυτητα των 156 χμ ανα ωρα και τον μποχερ να στριγγλιζει στις 6.500 με 7.000 στροφες!(το εκανα περυσι)!

περι ορεξεως ουδεις λογος!!! προφανως για σενα και για αρκετο κοσμο αυτα που προσφερει η bmw σε ενα αυτοκινητο απλα δε σας συγκινουν. τιποτα το μεμπτο. αλλο ομως αυτο αλλο και αλλο να απαξιωνεις με τα γραπτα σου ενα αυτοκινητο που απαρτιζεται εν μερη απο τμηματα υψηλης μηχανολογικης αξιας.


Σπιρος
Ενας φιλος εχει μια μεγαλη μπεμβε, λιμουζινα με 12 κιλυνδρους και 5 χρονια παλαια, περιπου! Μοντελο δεν εχω προσεχει απο πισω τι γραφει! Ενα ημιαυτοματο συστημα ταχυτητων, δεν ξερω πως λεγεται! Το εχω οδηγησει μερικες φορες και κοιμηθηκα! Ενα απο τα ποιο αργα και βαρετα μοτερ που εχω ζησει! Ειναι πραγματι καλυτερο μοτερ απο την αντιστοιχη 8κυλινδρη Μαζερατι η 12κιλυνδρη Φερραρι? Χμμμμ(η Φερραρι ειναι σε αλλη κατηγορια φυσικα, αλλα η 4πορτε πρεπει να ειναι περιπου στην ιδια!)

τον καλυτερο υπνο τον εχω ριξει στην πισω θεση του omega που ειχαμε μοντελο 88 και το πιο βαρετο ταξιδι συνεπιβατης σε 500αρα του 88 επισης (κινουμενος με μεση ταχυτητα 180...)σε κατανοω απολυτα.

μεταξυ μας ομως δεν βρισκω καποια αξια σε ενα μοτερ που απλα φτιαχτηκε για να καιει περισσοτερο καυσιμο ωστε να βγαλει μεγαλη ισχυ, χωρις να γινεται τιποτα ωστε να αξιοποιηθει ετσι ωστε να εχει βελτιστο βαθμο αποδοσης. με συγχωρειτε αλλα αυτο μπορει να το κανει ο βελτιωτης της γειτονιας σας , απλα ελειψει γνωσεων και εξοπλισμου θα προτιμησει την τουρμπινα. το αποτελεσμα θα ειναι ενα μοτερ με μεγαλη ισχυ και ακομη μεγαλυτερη καταναλωση. τωρα για αξιοπιστια μετατροπης? δηλαδη η μαζερατι και η φερραρι δεν χαλανε?? :flipout:
 
πανκροκ
συμφωνουμε βλεπω, μονο ο καθενας τα γραφει με διαφορετικα λογια και ρητορικα σχηματα!
Και φυσικα δεν χρειαζεται να εξηγησεις με απολυτα μαθηματικα και φυσικη την λειτουργια και την κατασκευη ενος κινητηρα, εμεις οι αγραμματοι θα ριξουμε ροχαλητο κατα την επιστημονικη σου εξηγηση!
Απλα ηταν μια παρενθεση που εκανα!
Σπιρος
 
Αξιοθαύμαστο το νέο μωρό της BMW αν και δεν θα το αποκτήσω ποτέ (δεν παίζω Λοττο, Joker κλπ.....)

Πάντως, για κάποιους διαβασμένους στα μηχανολογικά, τα "μηχανολογικά επιτεύγματα" που επικαλείται το marketing της BMW έχουν ξεπεραστεί πάνω από μία 15ετία από άλλες, αρκετά "ταπεινότερες" εταιρίες. Και μιλάμε για οχήματα Μαζικής παραγωγήςπου έχουν φάει τη πόλη και τα ταξίδια με το κουτάλι.

Μιλάω για την ειδική ισχύ των 101,4HP/Lt και για τη συμπίεση του 12:1.
Με συγχωρείτε κύριοι του Marketing, αλλά σιγά τα αυγά!
Αν αναλογιστούμε τι περιθώρια μας δίνει μία χωρητικότητα 5 Λίτρων από έναν κινητήρα που σχεδιάστηκε να απόδίδει στις υψηλές, τότε τα παραπάνω μοιαζουν "παιδικά"
Δεν υποτιμώ τη BMW, ούτε το συγκεκριμένο αυτοκίνητο, ούτε τους μηχανικούς.
Απλά θέλω να βάλω μερικά πράγματα στη θέση τους!
 
Tα πάντα τελικά είναι θέμα αισθητικής αντίληψης των πραγμάτων.
Τα 156 χιλιόμετρα με το άλφασουντ πρέπει να είναι 300 με την M.
Και λίγα λέω.
Με το cbr τα 180 μου φαίνονται λίγα. Τα 70 με τη μπέμπα R26 μου φαίνονται πάρα πολλά. Και έχω και άμεση την επίδραση του εξωτερικού περιβάλλοντος.
Έχω φίλο με παπί που τελικιάζει στα 140 χιλιόμετρα και όποτε με βλέπει με τη μηχανή μου λέει: πάλι με τον επιτάφιο κυκλοφορείς;

Η βολτάδικη αίσθηση με ένα παλιό αυτοκίνητο ή μηχανή είναι για πολλούς το απόλυτο.
Μπορώ να καταλάβω τον Σπύρο.
Η σύγκριση γίνεται μόνο στην αίσθηση και όχι βέβαια στα τεχνολογικά επιτεύγματα.
Τα σύγχρονα εργαλεία σε πάνε δεν τα πας.
Εκτός βέβαια από τέτοια supercars που για να καταλάβεις τι παίζεται πρέπει να είσαι και λίγο χεράς.
Ο παππούς με την Φερράρι είναι εγκληματίας.
Σπύρο να συλληφθεί.
 
δε μιλαμε για μεγεθη ισχυς ανα κυβικο εκατοστο, απο μονο του λιγα πραγματα μπορει να δειξει αυτο το μεγεθος.
η ταχυτητα του εμβολου ωστοσο ειναι κατι που εχει απαγορεψει στους τυχαιους κατασκευαστες να φτιαχνουν πολυστροφα μοτερ με μεγαλη διαδρομη.

μηπως να πιασουμε και λιγο τουοτα με στρωματικη γομωση θαλαμου καυσης στο νεο υβριδικο λεξους να αρχισουμε να γελαμε?
 
Εδώ εμείς μόνο από έξω αν τα δούμε καμιά φορά και κάνουμε :speechless-smiley-0 , που να τα οδηγήσεις κιόλας!!!
 
Μη μιλατε εξω απο το σπίτι μου ειναι παρκαρισμενη μια Φερράρι κάμπριο!!!
Βεβαια δεν ειναι δική μου, αλλα παω να ριξω ματι!
 
Dimosthenis said:
Μη μιλατε εξω απο το σπίτι μου ειναι παρκαρισμενη μια Φερράρι κάμπριο!!!
Βεβαια δεν ειναι δική μου, αλλα παω να ριξω ματι!

Πες του ότι είσαι από το AVClub και πρέπει να την τεστάρεις για να γράψεις ένα review για το forum!!! :flipout: :flipout:
 
panosxgr said:
Πες του ότι είσαι από το AVClub και πρέπει να την τεστάρεις για να γράψεις ένα review για το forum!!! :flipout: :flipout:

Αμα τον δω κατι θα βρω να του πω...... ειναι ενοικος στο ξενοδοχειο απεναντι!
 
Οταν την τεστάρεις, μην ξεχάσεις να φορτώσεις και την Ρωσίδα από το άλλο thread!!! :flipout: :flipout: :flipout: Μπορείς να μας πεις και μετά αποτελέσματα και νικητή του συγκριτικού τεστ!! :flipout: :flipout: :flipout:
 
panosxgr said:
Οταν την τεστάρεις, μην ξεχάσεις να φορτώσεις και την Ρωσίδα από το άλλο thread!!! :flipout: :flipout: :flipout: Μπορείς να μας πεις και μετά αποτελέσματα και νικητή του συγκριτικού τεστ!! :flipout: :flipout: :flipout:
Ακουσε φιλε αν ειχα τη δυνατοτητα πρωτα θα εκανα τεστ ντραιβ τη ρωσιδα και μετα την ιταλίδα! Ποτε και τις δυο μαζι ταυτοχρονως!Μην τα μπερδεψω εντελως δηλαδη και χασω το μπουσουλα!!!:flipout::flipout::flipout:
 
Dimosthenis said:
Ακουσε φιλε αν ειχα τη δυνατοτητα πρωτα θα εκανα τεστ ντραιβ τη ρωσιδα και μετα την ιταλίδα! Ποτε και τις δυο μαζι ταυτοχρονως!Μην τα μπερδεψω εντελως δηλαδη και χασω το μπουσουλα!!!:flipout::flipout::flipout:

Μήπως θα ήταν καλύτερα να έκανες ένα... "συγκριτικό τέστ"??:flipout: :flipout: :flipout: