Ωραία, αφού λοιπόν συζητάμε για την Μ6...
...να πούμε και μερικά πράγματα για την οδική της συμπεριφορά -περισσότερα δεν μπορώ να γράψω, γιατί έτσι όπως το πάω, σε λίγο θα διαβάσετε όλο το άρθρο, πριν καλά καλά δημοσιευθεί...:blush:
"...Μετά από μια εξουθενωτική ημέρα για τις ανάγκες της φωτογράφισης, όπου η BMW εντυπωσίασε με την φιλικότητα χρήσης της, ήρθε επιτέλους η ώρα να γράψουμε κάποια χιλιόμετρα ουσίας.
Η Μ6 είναι πολύ περισσότερα από αυτά που δείχνει: θα έλεγα ότι είναι ο ορισμός του GT, αφού χωράει άνετα δύο ενήλικες, δύο παιδιά και τις αποσκευές τους και τους μεταφέρει ταχύτατα και ξεκούραστα σε μεγάλες αποστάσεις. Παράλληλα, διαθέτει τόσο high-tech εξοπλισμό που θα ικανοποιούσε και ένα πυρηνικό φυσικό.
Από την άλλη, είναι και ένα καθαρόαιμο supercar, που κοιτάει στα μάτια μια Porsche ή Ferrari – για τις μεγάλες Mercedes, ούτε λόγος. Ο μόνος τρόπος για να διαπιστώσεις τις δυνατότητές της είναι η πίστα, αλλιώς ρισκάρεις να τις συζητάς με συγκρατούμενους στο Αυτόφωρο... Η εμπειρία Μ6 έχει πολλά «κρυφά χαρτιά», που περιμένουν να τα ανακαλύψεις σιγά σιγά.
Αν και οι τεχνικοί της BMW Motorsport άφησαν απέξω τις ηλεκτρονικά ελεγχόμενες αντιστρεπτικές ράβδους και τα ελαστικά τύπου run-flat, η Μ6 διαθέτει κάμποσα συναρπαστικά μαραφέτια, που συνεισφέρουν ουσιαστικά στην οδηγική απόλαυση. Αρχίζουμε με το επτατάχυτο κιβώτιο SMG 3ης γενιάς: μόλις πάρετε τον αέρα του, δεν υπάρχει περίπτωση να πεθυμήσετε το παραδοσιακό πεντάλ συμπλέκτη.
Οι αλλαγές σχέσεων γίνονται αυτόματα, με το μοχλό στη θέση «D», ή χειροκίνητα, με σειριακό τρόπο, από τον ίδιο μοχλό. Ακόμα καλύτερα, μπορείτε ν’ αλλάζετε ταχύτητες με τα πτερύγια τύπου F1 πίσω από το τιμόνι. Στη κεντρική κονσόλα υπάρχει μια σειρά από πλήκτρα που ελέγχουν την ισχύ του κινητήρα, το σύστημα ευστάθειας (DSC), την απόσβεση της ανάρτησης (EDC) και την ταχύτητα με την οποία αλλάζει σχέσεις το SMG.
Απενεργοποιώντας το DSC, οι πλαγιολισθήσεις της Μ6 είναι ατέλειωτες, αλλά θέλουν ικανά χέρια για να ελεγχθούν. Το EDC έχει τρεις θέσεις: Normal, Comfort και Sport. Στην τελευταία, η ανάρτηση είναι τόσο σφιχτή που μπορεί να χρησιμοποιηθεί μόνο σε πίστα. Εκεί, θα εκτιμήσετε τη δυνατότητα προβολής του στροφόμετρου στο παρμπρίζ, μέσω του head-up display, αφού στην ουσία είναι το μόνο που χρειάζεστε.
Στη θέση σας, δεν θα άφηνα το περίπλοκο στη λειτουργία του σύστημα iDrive να ρυθμίζει αλλαγές ταχυτήτων και αναρτήσεις, αφού δεν επιλέγει πάντα αυτό που θέλει ο οδηγός, αλλά εκείνο που νομίζει πως θέλει. Ούτε θα ενεργοποιούσα το Launch Control, που σύμφωνα με τη BMW συγκρατεί το σπινάρισμα των κινητήριων τροχών στο βέλτιστο 18%, εκτός αν θέλετε να συμμετάσχετε σε αγώνες dragster.
Όταν το συνηθίσετε, το SMG δουλεύει τέλεια, με ελάχιστη αδράνεια στις αλλαγές, και μάλιστα «τσιμπάει» λίγο το γκάζι στα κατεβάσματα για να ταιριάξουν οι στροφές του κινητήρα. Αν πιστεύετε ότι είστε γρήγορος, η Μ6 θα ανεβάσει την αυτοπεποίθησή σας στα ύψη.
Ακόμα κι αν κάνετε λάθος επιλογή σχέσης, ο V10 θα σας ξελασπώσει, αφού το 80% της θηριώδους ροπής του είναι διαθέσιμο μεταξύ 3.500 και 5.500 στροφών, εκεί ακριβώς που χρειάζεται..."