Για να σας δώσω και μια ιδέα τι κάνει...
...ιδού ένα δείγμα από το κείμενο της δοκιμής, που θα δημοσιευθεί τον Σεπτέμβριο:
"Η BMW θεωρεί ότι οι κάτοχοι M6 είναι επιτυχημένοι businessmen άνω των 45, ενδεχομένως αυτοδημιούργητοι, με πολύ υψηλές αποδοχές. Αυτοί λοιπόν οι «σίνιορ εξέκιουτιβς» που ψάχνουν ένα μεγάλο, άνετο GT να κοντράρει στα ίσα την Carrera του μισητού ανταγωνιστή τους στην άουτομπαν, αλλά και να θυμίζει την SL του προέδρου της εταιρείας στην πολυτέλεια, το έχουν βρει στην Μ6. Για τη χλιδή δεν τίθεται θέμα, όπως μπορείτε να διαπιστώσετε και στις φωτογραφίες μας.
Οι επιδόσεις, όμως, ήταν εσωτερική υπόθεση του τμήματος BMW Motor Sport. Οι ίδιοι άνθρωποι που είναι υπεύθυνοι για την αγωνιστική εμπλοκή της φίρμας στις πίστες διάλεξαν ό,τι καλύτερο υπήρχε στο οπλοστάσιό τους: τον V10 της F1 με ρούχα δρόμου. Εντάξει, δε θα δείτε και 18.000 στροφές στο στροφόμετρο, σαν τη FW27 του Heidfeld, αλλά το ουρλιαχτό του - συμπαγούς για τόσα κυβικά - πεντάλιτρου κινητήρα, όταν αλλάζεις στο κόκκινο (8.250 στροφές) φτάνει και περισσεύει.
Ο V10 των Μ5 και Μ6 ψηφίστηκε ως «International Engine of the Year 2005» και μοιράζεται το λογισμικό διαχείρισης και τη μέθοδο χύτευσης του στροφαλοθαλάμου με τον V10 της F1. Μεταξύ 5.000 και 8.000 στροφών, είναι ένας από τους πιο θεαματικούς κινητήρες όλων των εποχών.
Και αυτό γιατί, αντίθετα με τον ανταγωνισμό, οι Βαυαροί μηχανικοί δεν ασχολήθηκαν με την ποσότητα της ροπής χαμηλά, η μέγιστη τιμή της οποίας (520Nm) αποδίδεται στις 6.100 στροφές. Για να πάρεις ό,τι μπορεί να σού δώσει, θα πρέπει ν' αλλάζεις ταχύτητες σαν τον Schumacher. Αν τα καταφέρεις, ανταμείβεσαι με απίστευτα γρήγορες επιταχύνσεις, είτε από στάση είτε εν κινήσει.
Η BMW συνειδητά απέρριψε ενισχυτικές διατάξεις τύπου turbo ή supercharger, εφοδιάζοντας την κεφαλή με το ταχύτατο διπλό VANOS (εκκεντροφόροι μεταβαλλόμενης γεωμετρίας), καθώς και τα πανάλαφρα, απόλυτα ζυγισμένα έμβολα της Mahle, με σχέση συμπίεσης που φτάνει το 12:1 (!).
Κάθε κύλινδρος διαθέτει τη δική του, ηλεκτρονικά ελεγχόμενη, πεταλούδα για άμεση απόκριση στο πεντάλ γκαζιού, ενώ οι πολλαπλές εξαγωγές «5-σε-1» σε κάθε πλευρά του V10 περιεχόμενης γωνίας 90 μοιρών καταλήγουν σε δύο διπλές μπούκες, που ο ήχος τους ανασταίνει νεκρούς. 507 ίπποι στις 7.750 στροφές είναι αυτοί, βλέπετε..."