τα καλά του επαγγέλματος

Πάνω από 20 χρόνια στη δουλειά, είχα την τύχη να οδηγήσω πολλά και συναρπαστικά αυτοκίνητα, δεν έχω παράπονο.

Τα supercars, ωστόσο, δεν μπορώ να πω ότι τα ευχαριστήθηκα, αφού συνήθως οι δημιοσογραφικές αποστολές στο εξωτερικό διαρκούν μετά βίας 2 εικοσιτετράωρα και η οδήγηση καθαυτή σπάνια διαρκεί πάνω από μισή εργάσιμη μέρα.

Τούτη τη φορά, όμως, ήταν διαφορετικά: είχα στα χέρια μου για δοκιμή μιας ολόκληρης εβδομάδας (Φαρμακοτρίφτη, Σωτηριάδη, γίνατε μωβ από τη ζήλεια;...:Banane0: ) την ακόλουθη κυρία...
 

Attachments

  • AVC M6-1.jpg
    AVC M6-1.jpg
    112.2 KB · Views: 32
  • AVC M6-2.jpg
    AVC M6-2.jpg
    49.8 KB · Views: 14
  • AVC M6-3.jpg
    AVC M6-3.jpg
    54.9 KB · Views: 21
  • AVC M6-4.jpg
    AVC M6-4.jpg
    44.1 KB · Views: 28
Ατμοσφαιρικός V10 5 λίτρων, 507 (!) ίππων, σειριακό 7ρι κιβώτιο με πτερύγια πίσω από το τιμόνι α λα F1, 0-100 σε 4,7", τελική (ηλεκτρονικά ελεγχόμενη) 250 km/h - αλλιώς, πάνω από 340 km/h.

Τι να λέμε τώρα, πώς μου φάνηκε
;...:award:
 

Attachments

  • AVC M6-9.jpg
    AVC M6-9.jpg
    73.9 KB · Views: 20
  • AVC M6-10.jpg
    AVC M6-10.jpg
    39.8 KB · Views: 22
  • AVC M6-11.jpg
    AVC M6-11.jpg
    79.7 KB · Views: 31
  • AVC M6-12.jpg
    AVC M6-12.jpg
    111.5 KB · Views: 23
Εδώ που τα λέμε δεν είναι και ακριβή του θανατά ε?

50 μύρια για ένα σούπερ-σούπερκαρ είναι οκ.

Άσχετα που δε θα μπορέσω ποτέ να το αποκτήσω.


Μπράβο γερο-Σπύρο! πάντα τέτοια βρε.

ΥΓ: Γιατί δεν ήρθες μια βόλτα να μας τη δείξεις ρε?
 
Κακαλιός Στέργιος said:
Εδώ που τα λέμε δεν είναι και ακριβή του θανατά ε?

50 μύρια για ένα σούπερ-σούπερκαρ είναι οκ.

Να κάτι τέοια χαζά λέμε και στο hi-end και μετά ορισμένοι θέλουν να καταργήσουν την κατηγορία .:flipout:
 
Νατος ο μπαρμπα Σπύρος:music-smiley-005:
A ρε κ@λόφαρδε με Δεσπότη κοιμήθηκες????:flipout:

Για πες εντυπωσεις ή που θα τις διαβάσουμε???:tdown:
 
Φαρμακοτρύφτηηηηηηηηηηηη σου την εκανε ο μπαρμπαΣπύρος!!!!:Banane0:
 
Ελα ντε...

Κακαλιός Στέργιος said:
Εδώ που τα λέμε δεν είναι και ακριβή του θανατά ε? 50 μύρια για ένα σούπερ-σούπερκαρ είναι οκ.

Αυτό το είπαν πολλοί, δεδομένου ότι ο ανταγωνισμός είναι από Carrera και πάνω.

Γιατί δεν ήρθες μια βόλτα να μας τη δείξεις ρε
?

Γιατί δε με έφτανε ένα μηνιάτικο για καύσιμα (22,7 λίτρα μέση κατανάλωση δοκιμής!), χώρια τους λεβέντες με τα ραντάρ...//;-)
 
Για να σας δώσω και μια ιδέα τι κάνει...

...ιδού ένα δείγμα από το κείμενο της δοκιμής, που θα δημοσιευθεί τον Σεπτέμβριο:
"Η BMW θεωρεί ότι οι κάτοχοι M6 είναι επιτυχημένοι businessmen άνω των 45, ενδεχομένως αυτοδημιούργητοι, με πολύ υψηλές αποδοχές. Αυτοί λοιπόν οι «σίνιορ εξέκιουτιβς» που ψάχνουν ένα μεγάλο, άνετο GT να κοντράρει στα ίσα την Carrera του μισητού ανταγωνιστή τους στην άουτομπαν, αλλά και να θυμίζει την SL του προέδρου της εταιρείας στην πολυτέλεια, το έχουν βρει στην Μ6. Για τη χλιδή δεν τίθεται θέμα, όπως μπορείτε να διαπιστώσετε και στις φωτογραφίες μας.

Οι επιδόσεις, όμως, ήταν εσωτερική υπόθεση του τμήματος BMW Motor Sport. Οι ίδιοι άνθρωποι που είναι υπεύθυνοι για την αγωνιστική εμπλοκή της φίρμας στις πίστες διάλεξαν ό,τι καλύτερο υπήρχε στο οπλοστάσιό τους: τον V10 της F1 με ρούχα δρόμου. Εντάξει, δε θα δείτε και 18.000 στροφές στο στροφόμετρο, σαν τη FW27 του Heidfeld, αλλά το ουρλιαχτό του - συμπαγούς για τόσα κυβικά - πεντάλιτρου κινητήρα, όταν αλλάζεις στο κόκκινο (8.250 στροφές) φτάνει και περισσεύει.

Ο V10 των Μ5 και Μ6 ψηφίστηκε ως «International Engine of the Year 2005» και μοιράζεται το λογισμικό διαχείρισης και τη μέθοδο χύτευσης του στροφαλοθαλάμου με τον V10 της F1. Μεταξύ 5.000 και 8.000 στροφών, είναι ένας από τους πιο θεαματικούς κινητήρες όλων των εποχών.
Και αυτό γιατί, αντίθετα με τον ανταγωνισμό, οι Βαυαροί μηχανικοί δεν ασχολήθηκαν με την ποσότητα της ροπής χαμηλά, η μέγιστη τιμή της οποίας (520Nm) αποδίδεται στις 6.100 στροφές. Για να πάρεις ό,τι μπορεί να σού δώσει, θα πρέπει ν' αλλάζεις ταχύτητες σαν τον Schumacher. Αν τα καταφέρεις, ανταμείβεσαι με απίστευτα γρήγορες επιταχύνσεις, είτε από στάση είτε εν κινήσει.

Η BMW συνειδητά απέρριψε ενισχυτικές διατάξεις τύπου turbo ή supercharger, εφοδιάζοντας την κεφαλή με το ταχύτατο διπλό VANOS (εκκεντροφόροι μεταβαλλόμενης γεωμετρίας), καθώς και τα πανάλαφρα, απόλυτα ζυγισμένα έμβολα της Mahle, με σχέση συμπίεσης που φτάνει το 12:1 (!).
Κάθε κύλινδρος διαθέτει τη δική του, ηλεκτρονικά ελεγχόμενη, πεταλούδα για άμεση απόκριση στο πεντάλ γκαζιού, ενώ οι πολλαπλές εξαγωγές «5-σε-1» σε κάθε πλευρά του V10 περιεχόμενης γωνίας 90 μοιρών καταλήγουν σε δύο διπλές μπούκες, που ο ήχος τους ανασταίνει νεκρούς. 507 ίπποι στις 7.750 στροφές είναι αυτοί, βλέπετε..
."
 
Last edited:
Και αυτό...

"Για όσους έχουν επιφυλάξεις κατά πόσον είναι λογικό να παρέχεται τέτοια ισχύς στους κοινούς θνητούς, να πούμε ότι η στάνταρ ισχύς λειτουργίας είναι 400 ίπποι και η BMW συνιστά τη χρήση με μέτρο του «μαγικού πλήκτρου» MPower, που επιτρέπει σε όλο αυτό το ιπποφορβείο να ξεχυθεί ελεύθερα. Αντίστοιχα, υπάρχει διακόπτης που ρυθμίζει τα μεσοδιαστήματα αλλαγών σχέσεων, αλλά και την απόκριση της ανάρτησης σε 11 διαφορετικές θέσεις.

Αν αποφασίσετε ότι έχετε τα κότσια, είναι καλό να ξέρετε ότι οι τεχνικοί της BMW έχουν στήσει την M6 για καθαρόαιμη αγωνιστική χρήση. Πράγματι, υπάρχει χυτό υποπλαίσιο – βάση για μέγιστη ακαμψία του κινητήρα, καθώς και ξηρό κάρτερ διπλού θαλάμου, που εγγυάται την απρόσκοπτη λίπανσή του στις κλειστές στροφές. Όλη η οροφή, όπως και τα εμπρός ράμφη, είναι από ανθρακονήματα, ενώ τα εμπρός πλαϊνά και το καπό του πορτ-μπαγκάζ από σύνθετα υλικά. Η εκτεταμένη χρήση αλουμινίου στο αμάξωμα διατηρεί το βάρος χαμηλά (1.710 κιλά) για τόσο μεγάλο αυτοκίνητο, ενώ και ο ίδιος ο V10 δεν ξεπερνά τα 250 κιλά σε κατάσταση λειτουργίας, κατόρθωμα αναμφίβολα.

Παρ´όλα αυτά, η M6 διαθέτει φρένα αγωνιστικού αυτοκινήτου: περιέργως, οι τεράστιοι αεριζόμενοι δίσκοι εμπρός – πίσω διαθέτουν διπίστονες δαγκάνες, αλλά με τον τρόπο που σταματά το αυτοκίνητο θα ορκιζόμασταν ότι είναι τετραπίστονες. Οι πανέμορφες ζάντες 19 ιντσών, από ειδικό κράμα μαγνησίου, είναι 2 κιλά ελαφρύτερες από τις κλασικές αλουμινένιες, για χαμηλότερο αναρτώμενο βάρος σε κάθε τροχό. Τέλος, τα ειδικά εξελιγμένα για την Μ6 ελαστικά της Continental (255/40ZR-19 εμπρός και 285/35ZR-19 πίσω) έχουν απίστευτη πρόσφυση, τουλάχιστον στη στεγνή άσφαλτο της δοκιμής μας. Δεν υπάρχει ρεζέρβα, αλλά ένα σύστημα επιδιόρθωσης (MMS Mobility System) που μπαλώνει τρύπες μέχρι και 6 χιλιοστά διάμετρο.

Οι αλουμινένιες αναρτήσεις διατηρούν τη γεωμετρία της Σειράς 6, αλλά με λίγο παραπάνω αρνητικό κάμπερ, ώστε να ανταποκρίνονται στις αυξημένες φορτίσεις. Το σύστημα διεύθυνσης είναι το γνωστό Servotronic, που λαμβάνει υπόψη του οδικές παραμέτρους και στροφές του κινητήρα για να διαλέξει τη σωστή σχέση μετάδοσης. Το ηλεκτρονικά ελεγχόμενο μπλοκέ διαφορικό (Variable M Differential) στέλνει σε κλάσμα δευτερολέπτου τη ροπή στον τροχό που χρειάζεται τη μέγιστη πρόσφυση, μέχρι και 100%.

Τέλος, η λειτουργία «M Dynamic» του ηλεκτρονικού συστήματος ευστάθειας (DSC), την οποία η BMW συνιστά να χρησιμοποιούμε μόνο σε πίστα, παρεμβαίνει αυτόματα στο όριο και επαναφέρει την αχαλίνωτη ουρά. Ταυτόχρονα αναβοσβήνει η σχετική λυχνία στο ταμπλό, αλλά εκείνη την ώρα θα είστε πολύ απασχολημένοι με ανάποδα τιμόνια για να την προσέξετε..."
 
¨ωραίο το εργαλείο αλλά αν δεν έχεις δικό σου βενζινάδικο τι να το κάνεις.
Σπύρο δε μας λες και σε τι χρώματα βγαίνει έτσι για να ξέρουμε αν τυχών το αποφασίσουμε.
 
Αμέσως:

"...Ακόμα και σταθμευμένη, η χαμηλωμένη Μ6 με τους θηριώδεις τροχούς 19 ιντσών είναι ένα θέαμα που ελάχιστοι άντεξαν τον πειρασμό να θαυμάσουν.

Σημαντικό ρόλο παίζει και η εντυπωσιακή βαφή, με κωδικό Silverstone II M, που αναδεικνύει περίφημα την αδρομέρεια του αμαξώματος. Φαντάζομαι ότι οι περισσότεροι θα ερωτεύονταν μια κλασική κόκκινη («Indianapolis Red») Μ6, αλλά ένα τέτοιο οπτικό αποτέλεσμα θα ήταν σα να κυκλοφορούσαν με φωτεινή επιγραφή «γράψτε με κύριε αστυνόμε μου, γιατί τρέχω...».

Παρεμπιπτόντως, οι άλλες δυο αποχρώσεις στο προσπέκτους («Sepang Bronze», «Alpine White») δε λένε και πολλά, εκτός αν φέρνετε ολίγον σε Flavio Briattore και πίνετε τον εσπρέσο σας στο «Καφέ ντε Παρί
»...
 
Ας την οδηγούσα μια φορά μόνο κι ύστερα ας πέθαινα..ειλικρινά!
Είμαι ΑΡΡΩΣΤΟΣ με τις BMW και φυσικά με οποιαδήποτε M....
Οι άνθρωποι είναι "καλλιτέχνες" στο είδος τους...
BAYERISCHΕ MOTOREN WERKE-ΒΑΥΑΡΙΚΑ ΕΡΓΟΣΤΑΣΙΑ ΚΙΝΗΤΗΡΩΝ.
Τα σέβη μου!

Η ιστορία της BMW:
http://www.bmwgroup.com/bmwgroup_pr...up_prod/e/0_0_www_bmwgroup_com/home/home.html

υ.γ Φίλε Σπύρο αν ήμουν στην θέση σου θα άναβα κάθε μέρα μια λαμπάδα ίσα με το μπόϊ μου..Είσαι πολύ τυχερός με την δουλειά που έχεις αδερφε..
 
Last edited:
Σπύρο αν δεν κάνω λάθος στην προηγούμενη M5 οι στροφές του κινητήρα δεν ανέβαιναν πάνω απο 4000σ.α.λ μέχρι να έρθει ο κινητήρας στην ιδανική θερμοκρασία...(τι έχουν φτιάξει οι άνθρωποι!!)
Ισχύει και στις καινούργιες M αυτό?