τα καλά του επαγγέλματος

οτι και να λεμε εκει στη βαυαρια αν μη τη αλλο ξερουν να φτιανουν ΜΟΤΕΡ.
οτιδηποτε αλλο ειναι λυση αναγκης(εκτος βεβαια απο honda, καποια toyota και γενικα καποιες εξαιρεσεις).
δεν εινια τυχαιο οτι η honda και η bmw εχουν τις περισσοτερες διακρισεις στα engine of the year awards.
καινοτομιες ουσιας που βελιωνουν καταρχην τον βαθμο αποδοσης (ε ναι ρε αδερφια 22.7 μεση καταναλωση δοκιμης για 500αλογα αν μη τι αλλο ειναι επιτευγμα. τοσο καινε τα 5κυλινδρα volvo , το golf gti, το astra opc κλπ, να κανομε συγκρισεις σε επιδοσεις?)

R E S P E C T

:grinning-smiley-043 :grinning-smiley-043 :grinning-smiley-043 :grinning-smiley-043
 
Last edited:
Απαντήσεις

@ Δημοσθένη: όχι, την πληρώνει το περιοδικό (υπάρχει κονδύλι για τα έξοδα κίνησης), αλλά σκέψου ότι μέσα σε 5 ημέρες διανύσαμε περί τα 750 χλμ. και ξοδεύτηκαν πάνω από 2.000 ευρώ για καύσιμα, πλυσίματα, διόδια, ξενοδοχεία, φαγητά, ενοίκιο πίστας, κ.ο.κ.
Αν το είχαμε σχεδιάσει καλύτερα, μιας και το αυτοκίνητο προέκυψε την τελευταία κυριολεκτικά στιγμή πριν το "κλείσιμο της ύλης" του τεύχους, θα ανεβαίναμε Σέρρες (που είναι σαφώς καλύτερη πίστα από τα Μέγαρα) και τότε θα μπορούσα να σας δω από κοντά -ιδίως τον Μάριο...

@Πετράν: όντως, έχεις δίκιο για την Μ5. Στην Μ6 (και στη νέα Μ5), το αυτοκίνητο απλά αρνείται να κινηθεί, αν δεν σταθεροποιηθεί η πίεση λαδιού και η θερμοκρασία -συνήθως χρειάζεται γύρω στα 3 λεπτά.
BTW, αν σού αρέσει η δουλειά που κάνουμε -και έχεις διάθεση να τραβήξεις γερό κουπί- τα λέμε, όταν με το καλό απολυθείς (υπηρετείς τη στρατιωτική σου θητεία, νομίζω).

@Πανκροκ: Παναγιώτη, συμφωνώ και προσυπογράφω 100%. Ο κινητήρας της Μ6 είναι κάτι παραπάνω από επίτευγμα, από όποιο πρίσμα κι αν τον δεις (ειδική ισχύς ανά λίτρο, κατανάλωση, ευχρηστία, βάρος). Είναι ΔΗΛΩΣΗ υπεροχής της BMW προς τον ανταγωνισμό...//;-)
 
Last edited:
Petran, γράψε λάθος

Sorry, αλλά μόλις τώρα διάβασα σε άλλο thread ότι μένεις Καβάλα και εργάζεσαι στην Ξάνθη -δεν ξέρω πώς μου είχε "κολλήσει" ότι υπηρετείς τη θητεία σου εκεί...
 
με κανει εντυπωση ομως που δεν χρησιμοποιει valvetronic.
καπου αλλου διαβασα οτι σε μια εκδοση το ξηλωσαν για να εχουν μεγαλυτερη αμεσοτητα στην αποκριση επειδη θα αυξαναν τον ρυθμο περιστροφης.
βεβαια φανταζομαι η απωλεια βαθμου αποδοσης στα μερικα φορτια θα εινια ενα τιμημα , αλλα εστω. κατι ξερουν αυτοι...

α και δεν μου λες? σε νορμαλ χρηση εντος πολης και εκτος σε νορμαλ καθημερινες εκδρομικες ταχυτητες ποσο καει? 20 και 13 στα 100 η καμια σχεση?
 
Last edited:
Πλάκα έχουμε.. ρωτάμε τόσα πολλά πράγματα λες και ποτέ υπάρχει περίπτωση ν'αποκτήσουμε ποτέ μια Μ..:flipout:
Απ'ότι κατάλαβα όμως πρέπει να είμαστε άρρωστοι με τα εν λόγο αυτοκίνητα αλλά και με την αυτοκίνηση γενικότερα κατ'επέκταση...:music-smiley-005:
Άλλωστε η ελπίδα πεθαίνει πάντα τελευταία..:flipout:
Όπως και να'χει φίλε Σπυρο(ΤΥΧΕΡΕ!)οτιδήποτε μπορείς να μας δώσεις σαν πληροφορία να'σαι σίγουρος οτι περιμένουμε σαν στεγνά σφουγγάρια να την ρουφήξουμε...:grinning-smiley-043
 
Ούτε γι' αστείο, Παναγιώτη

πανκροκ said:
...α και δεν μου λες? σε νορμαλ χρηση εντος πολης και εκτος σε νορμαλ καθημερινες εκδρομικες ταχυτητες ποσο καει? 20 και 13 στα 100 η καμια σχεση?...

Δες, για παράδειγμα την παρακάτω φωτό από την κεντρική οθόνη ενδείξεων του ταμπλό (ναι, παίζει και TV...:bang: ): 21,9 λίτρα / 100 χλμ., μόνο για τις ανάγκες της φωτογράφισης εντός πόλης (όχι στην πίστα ή στις δοκιμές επιτάχυνσης)...:speechless-smiley-0
 

Attachments

  • AVC M6-13.jpg
    AVC M6-13.jpg
    67.7 KB · Views: 49
Last edited:
Και την έλεγα τη μαμά μου, δε θέλω να γίνω φαρμακοτρίφτης, αρθρογράφος σε περιοδικά αυτοκινήτου θέλω να γίνω. Να τώρα, τι θα δοκιμάζω εγώ τώρα, υπόθετα;
Φίλος, δηλαδή εγώ τώρα που είμαι 36, με 16.111 το χρόνο μέχρι τα 45 το πήρα; Α, ρε Σπύρο, να είσαι καλά μας έφτιαξες τη μέρα:grinning-smiley-043
 
Μπραβο ΜπαρμπαΣπυρο, μας "σηκωσες" Δευτεροπρωινιατικα..........!!!!!!!!!!
 
Re: Απάντηση: τα καλά του επαγγέλματος

Σπύρος Κωστόπουλος said:
Η Μ6 στο γκαράζ του σπιτιού, και μετά ...ευτυχία!!!
Πολύ καλό κομμάτι...
 
γρηγορότατο - ΟΚ
φινετσάτο - ΟΚ
πολυτελές - ΟΚ
γυναικοπαγίδα - ΟΚ
αρτιο τεχνολογικά - ΟΚ
βενζινοφάγο - ΟΚ
Dream car - OK
Supercar - Xμμμμμμ
 
Φραγκίσκο ας του δώσουμε τον τίτλο του supercar, αλλά όχι exotic.

καλό πολύ καλό, φαντάζομαι θα έχει ένα σωρό ηλεκτρονικά βοηθήματα, υπολογιστές επί υπολογιστών, αλλά με αυτά τα φράγκα προσωπικά ΜΟΝΟ κατά ιταλία μεριά θα κοίταγα έστω και μεταχειρισμένο, διότι καινουργές θες τρεις Μ6.....
 
Μετα απο ολη αυτην την ευφορια και το αναμφισβήτητο για την ανωτεροτητα αυτου του αυτοκινητου και δυο λογια απο εμενα!
400 ιπποι, τελεια και παυλα!!!!
Οι 500 ειναι μονο για λιγα δευτερολεπτα! Δηλαδη τα παλαια Μ ηταν καλυτερα απο αποδωση ανα χωτητικοτητα, ξεπερνουσαν ταυς 100 ιππους ανα λιτρο!
Στην πιστα του χωριου μου τα φιαγμενα Αλφασουντ (125 με 145 ιππους, 700 κιλα, σλικς, ειναι 2 δευτ γρηγορωτερα, με διαρκεια γυρου στα 1 λεπτο και 10 δευτ)
Τα Λοτους Ελις ειναι τουλαχιστον 6 δευτ ποιο γρηγορα απο αυτα!
Τον χειμωνα που μας περασε ενα καινουργιο Μ, αλλα το sedan μοντελο, προσπαθουσε να με περασει στα φαναρια ενα ωραιο πρωι που πηγαινα στην δουλεια!Δεν τα κατεφερε ουτε μια φορα!
Ειχα την 33 με 145/13 λαστιχα με καρφια, ναι τα αρχαια της Αλφασουντ μου και ειχε χιονισει το βραδυ, ο δρομος ειχε 10 ποντους πολυ μαλακο χιονι και απο κατω παγο επειδη ειχε πεσει παγωνια την πρωηγουμενη μερα!
(φυσικα και ενα Τραμπαντ θα το περνουσε αυτο το μπεμβε σε αυτην την κατασταση δρομου, απλα εγω ετυχε να εχω μια 33)!
Σπιρος
 
Σπύρο συγνώμη αλλά νομίζω οτι συγκρίνεις τα ασύγκριτα σε συνθήκες που οχι μόνο δεν ταιριάζουν σε τέτοια αυτοκίνητα αλλά θα έλεγα είναι απαγορευτικές!
Μια ερώτηση μόνο..
Γιατί τα 500hp είναι μόνο για λίγα δευτερόλεπτα?
 
απλα συγκρινω σε μια κλιματολιγικη κατασταση που στο σημειο που μενω μπορει να διαρκεσει ακομα και 6 μηνες τον χρονο!
Ακομα δεν πιστευω σε ιερες αγελαδες και οτι δεν θα γραψω την κριτικη γνωμη μου επειδη λεγεται μπεμβε, Αλφα Ρομεο, Αλφασουντ η Ποντιφικας!
Αν αγορασεις ενα αυτοκινητο για 100.000 Ευρω θα πρεπει να κανει για ολες τις συνθηκες, μιας και η ιδια μπεμβε το κατατασει σαν το αυτοκινητο που κανει απο το να πας για ψωνια στο Λιντλ μεχρι την πιστα!Αλλα εγω αυτα τα βλεπω σαν λογια μαρκετινγκ η απλα δεν εχουν ζησει στον Βορα οι κυριοι αυτοι!
400 ιπποι συνεχωμενα, 500 για λιγα δευτερολεπτα συμφωνα με τα χαρακτηριστικα του αυτοκινητου, τουλαχιστον στην Σουηδικη εκδοση και οπως εχει τυποποιηθει στην Σουηδια!(επισημο εντυπο της εδω αντιπροσωπειας)!
Για τα παλαια Μ δεν υπηρχε κανενας περιορισμος!
Σπιρος
 
Για εμένα προσωπικά ένα είναι το αυτοκίνητο... Πολυτέλεια και άνεση...
 

Attachments

  • sl 500.jpg
    sl 500.jpg
    28.8 KB · Views: 30