τα καλά του επαγγέλματος

ωραιος ο σπυρος!
και μερικα στατιστικα αφου με εβγαλε απο τον πολυ κοπο:
honda 1.6vtec (civic) ,1.8vtec(integra),2.0ivtec(s2000,civic) ,3.0vtec(nsr) ολα πανω απο 22m/s στην μεγιστη ταχυτητα περιστροφης
bmw M3 (απο την προ προηγουμενη , δεν θυμαμαι τον κωδικο της) πανω απο 21m/s
και επειδη μπαινω στο αεροπλανο τωρα τα λεμε αργοτερα ...
 
και αφου μιλαμε για στροφες, για κοιταχτε αυτες τις φωτογραφιες παρακαλω!
Η διαδρομη εμβολου ειναι μονο 50mm!
Σπιρος
 

Attachments

  • Picture 018b.JPG
    Picture 018b.JPG
    57.3 KB · Views: 22
  • Picture 009b.JPG
    Picture 009b.JPG
    88.6 KB · Views: 26
Πενταράκης Φραγκίσκος said:
Χμμ καλά όλα αυτα, αλλα το μέλλον είναι εδώ:

http://www.teslamotors.com/index.php?js_enabled=1

Αν είναι έτσι η αρχή μιας νέας εποχής στην αυτοκίνηση φανταστείτε τι έχουμε να δούμε ακόμα.... κρίμα που θα κυκλοφορήσει US μονο

motor_torque_curve.gif

εμ κοιτα, ουσιαστικα ενσωματωνει τον βαθμο αποδοσης των μεγαλων ηλεκτροπαραγωγων σταθμων (που ειναι πλεον πανω απο 50%) στην κινηση του οχηματος , κατι που ουσιαστικα ισοδυναμει με μειωση της καταναλωσης γυρω στο 40% απο βενζινοκινητηρα και 10 το πολυ 15% απο πετρελαιοκινητηρα. (μην ξεχναμε το αυξημενο βαρος των συσσωρευτων εναντι του συνολου μοτερ-καυσιμου). σημαντικο παντως.
ωστοσο το διαγραμμα ειναι περα για περα παραπλανητικο, φαινεται αλλωστε οτι οι κινητηρες που συγκρινονται δεν εχουν παραπλησια ονομαστικη ισχυ ωστε τα οχηματα να εχουν παραπλησιες επιδοσεις...
 
δικαιολογειται απο τα 250 αλογα που εχει. αν εβαζες βενζινοκινητηρα 250 αλογα αντι συσσωρευτων και ηλεκ μοτερ , η διαφορα στην καλυτερη αποκριση χαμηλα του ηλεκτροκινητηρα θα καλυπτοταν απο το μειωμενο βαρος του βενζινοκινητηρα. 500 κιλα ζυγιζουν οι μπαταριες αλλωστε.

υπαρχει και ενα αλλο ηλεκτροκινητο που φτιαχνεται στην αγγλια και ειναι 700 κιλα με παρομοια ισχυ και ριχνει στα αυτια σε καρρερα (υπαρχει και σχετικο βιντεακι)

η ενσταση μου ειναι στο θεμα του "δεν μολυνει". την ενεργεια που θα φορτισει τις μπαταριες καποιος την παραγει. βεβαια αν εχεις απο την αλλη μια ανεμογεννητρια και το φορτιζεις απο κει τοτε πασο!

το λεξους ειναι πολυ σοβαρη ιστορια και ενσωματωνει πολυ τεχνογνωσια στον βενζινοκινητηρα...
 
....και συμφωνα με μια Σουηδικη εφημεριδα, θελει 3 ωρες να φωρτισει τις μπαταριες του!Οποτε για μια διαδρομη 650 χιλιομετρων δηλαδη Μαλμο/Στοκχολμη κανεις οση ωρα εκανε ενα αυτοκινητο το 1940 σε εκεινους τους δρομους, δηλαδη μια ολοκληρη μερα!
Σπιρος
ΥΓ/Αν ειναι μπαταριες μολυβδου τοτε ειναι καταδικασμενο εμπορικα οπως και ολα τα αμιγη ηλεκτροκινητα μεχρι σημερα!
 
H μπαταρίες είναι ιοντων λιθίου, αν θέλω να κάνω ταξίδι αθήνα θεσσαλονίκη θα κάνω κάπου μια στάση για φαγητό 30λεπτα και θα το φορτίσω τόσο όσο να με φτάσει.. εξάλλου δε ξέρω κανέναν με ροονστερ να καταπίνει χιλιόμετρα και να κάνει τοοοσο μεγάλα ταξίδια κάθε μέρα... αλλα και πάλι είναι μόνο η αρχή...
 
Είναι, όντως, μια σοβαρή προσπάθεια

...ίσως η πιο σοβαρή μέχρι σήμερα, σε ό,τι αφορά αμιγώς ηλεκτροκίνητα οχήματα.
Ωστόσο, Φραγκίσκο, δεν μπορώ παρά να προσυπογράψω τις επιφυλάξεις του Παναγιώτη σχετικά με το ενεργειακό ισοζύγιο που προκύπτει από την παραγωγή της ηλεκτρικής ενέργειας (οι ανεμογεννήτριες έχουν τόσο χαμηλό δείκτη απόδοσης, που δεν είναι άξιος λόγου στην προκείμενη περίπτωση).

Ενδεχομένως, αυτός να είναι ο δρόμος για το μέλλον της αυτοκίνησης. Δεν είναι, όμως, ο μοναδικός: υπάρχουν, πρώτα πρώτα, οι κινητήρες εσωτερικής καύσης που χρησιμοποιούν βιοκαύσιμα, οι κινητήρες υδρογόνου, τα fuel cells και άλλες πειραματικές τεχνολογίες, που βρίσκονται ακόμα σε βρεφικό στάδιο, όχι γιατί δεν υπάρχει η κατάλληλη τεχνογνωσία, αλλά γιατί οι "7 Αδελφές" (AmoCo, BP-Mobil, Exxon, Shell, κ.ο.κ.) δεν αφήνουν τα χέρια από το βάζο με το μέλι...

Ίδωμεν.
 
Χωρις να θελω να γινομαι αντιδραστικος τωρα...
.....αλλα....
αν εχεις ενα ταξιδι μεσα σε πλην 10 βαθμους θερμοκρασια περιβαλοντος, αυτα τα 400χιλιομετρα γινονται αυτοματα 200 η ακομα ποιο λιγα! Σκεψου οτι θελεις θερμανση και φωτα ακομα και την ημερα!
Δηλαδη θελεις 3 σταθμους 3 ωρων ο καθενας τουλαχιστον!Αν σου εχουν μεινει 150 χιλιομετρα μεχρι τον προορισμο σου μεσα σε χιονοθυελα τοτε δεν φορτωνεις τις μπαταριες για μιση ωρα αλλα φουλ οσο μπορεις! Και εκει που θα μεινεις ισως δεν εχει ρευμα, οποτε θα σε παρει γερανος!
Απλα οι χαζοσκεψεις μου, αλλα αν ειναι μια σοβαρη ενναλακτικη λυση τοτε θα πρεπει να δουλευει παντου και οχι σε οριεμενα μερη μονο!
Οι λιθιου δεν χρεισημοποιουν ενα ραδιενεργο καταλυτη στην κατασκευη τους?Μπορει πραγματι να τις λεμε περιβαντολογικες αυτες τις μπαταριες?
Σπιρος
 
Αν μπείτε στο site τους και διαβάσετε το faq καθως και άλλα τεχνικά θα σας λυθουν οι απορίες.
Οι μπαταρίες ειναι μονωμένες και έχουν ειδικό συστημα που τις κρατούν πάντα σε σωστή θερμοκρασία.
Επίσης δεν χρειάζεται οπως αναφέρουν ΚΑΜΙΑ συντήρηση ουτε λάδια ουτε τίποτα ΠΟΤΕ απλα ένα τσεκάρισμα ρουτίνας δε θυμάμαι μερα απο πόσες χιλιάδες χιλιόμετρα.
Το θέμα είναι να υπάχουν κινήσεις και απο άλλες μεγάλες εταιρείες...
 
Eγώ πάντως έχω ακούσει από άνθρωπο μέσα στο κέντρο των εξελίξεων ότι το επόμενο βήμα με άψογα αποτελέσματα και στην πράξη ακόμη είναι οι κινητήρες υδρογόνου. Mηδενική ρύπανση και μερική ανακύκλωση καυσίμου με άψογες επιδόσεις. O άνθρωπος είχε οδηγήσει όλα τα αυτοκίνητα της mercedes με όλους τους πιθανούς κινητήρες...
 
Last edited:
ασχετο αλλα σχετικο ταυτοχρονα (μονο εγω μπορω να το κανω)

χθες ειδα μια slr mclaren.
ξερετε 625 αλογα, 600000 ευρω , κλπ κλπ
ηταν εκθεμα σε ενα tennis open που εγινε εδω την περασμενη βδομαδα.
περιττο να σας πω οτι στο καπακι ειδα μια sl55 amg και πραγματικα εχοντας δει την slr η sl55 φαινοταν στην καλυτερη σαν slk για να μην πω σαν a klass ανοικτη αν υπηρχε τετοιο πραμμα...
απιστευτο...
 
Παντως εγω εχτες στο Ιστορικο Γκραν Πρι της Κοπεγχαγης ειδα αυτο το αυτοκινητο, αναμεσα στα αλλα!
Σπιρος
 

Attachments

  • PIC00015a.JPG
    PIC00015a.JPG
    93.2 KB · Views: 40
κ. Κρυωνά και κ. Larry θα σας παρακαλούσα να μην γράφετε off topic δεν είναι σωστό!
Αυτο με την γόβα γράφει στο πίσω μέρος αυτό που νομίζω;
 
Απάντηση: Re: τα καλά του επαγγέλματος

Δεβελέκος Στράτος said:
Αυτο με την γόβα γράφει στο πίσω μέρος αυτό που νομίζω;

Πρεπει να ειναι φαν η κοπελα του τενιστα "Φιλιππουση", αλλα οταν το εγραφαν στα αγγλικα αντι 2 "p" εγραψαν 2 "s". Τυπογραφικο λαθος μαλλον! :flipout: :flipout: :flipout: