Τα Καλύτερα και τα Χειρότερα Διαδικτυακά Καταστήματα. Εμπειρίες, σχόλια, ειδήσεις.

Από http://www.capital.gr/epixeiriseis/...tima-www-e-toolsmarket-com-apo-ti-gg-emporiou

Χρηματικά πρόστιμα συνολικού ύψους 75.000 ευρώ με την έκδοση τριών σχετικών αποφάσεών της γενικής γραμματείας Εμπορίου και Προστασίας Καταναλωτή, έχουν επιβληθεί στην ατομική επιχείρηση του Σιακαβάρα Χαράλαμπου που διατηρεί το ηλεκτρονικό κατάστημα e-toolsmarket.com

Όπως επισημαίνεται σε ανακοίνωση της γενικής γραμματείας, μετά από καταγγελίες καταναλωτών και Ενώσεων Καταναλωτών και στο πλαίσιο της προστασίας των οικονομικών συμφερόντων τους, πραγματοποιήθηκε εκτεταμένη έρευνα των αρμοδίων υπηρεσιών για την εφαρμογή της νομοθεσίας για την προστασία του καταναλωτή και επιβλήθηκαν χρηματικά πρόστιμα.

Όπως σημειώνεται, οι κυρωθείσες παραβάσεις αφορούσαν τη μη τήρηση των διατάξεων του Ν. 2251/94 για τις συναλλαγές από απόσταση (προϋποθέσεις για την άσκηση του δικαιώματος στην υπαναχώρηση, επιστροφή αντιτίμου), τη μη παράδοση των προϊόντων για τα οποία καταβλήθηκε το τίμημα από τους συναλλασσόμενους καθώς και σε αθέμιτες εμπορικές πρακτικές (παραπλάνηση ως προς τα δικαιώματα που διατηρούν οι καταναλωτές).

Υπενθυμίζεται ότι η γραμμή καταναλωτή 1520 βρίσκεται στη διάθεση των καταναλωτών για ενημέρωση και παροχή κατευθύνσεων σε θέματα που αφορούν τόσο στα αγαθά όσο και στην παροχή υπηρεσιών.

Πηγή: ΑΜΠΕ
 
Re: Απάντηση: Τα Καλύτερα και τα Χειρότερα Διαδικτυακά Καταστήματα. Εμπειρίες, σχόλια

Δέν γνωρίζω άν είμαι στό σωστό νήμα,επειδή θέλω νά δώσω τά εύσημα στήν αντιπροσωπεία εργαλείων Βlack&Decker Hellas,άν δέν είναι στό σωστό νήμα θά παρακαλούσα τούς moderators νά τό μεταφέρουν.

Είχα αγοράσει πρίν 12 περίπου μήνες ένα τριβείο Black&Decker μέ μέτρια ερασιτεχνική χρήση,καί ξαφνικά εκεί πού δούλευε έκανε ένα περίεργο θόρυβο ασυνήθιστο,τό σταματάω καί κάτι ακουγόταν ότι κουνιόταν από μέσα,σάν νά είχε σπάσει κάτι καί να χτύπαγε εσωτερικά πέρα-δώθε,είχε ακόμα εγγύηση αλλους 12 μήνες,24 μήνες εγγύηση τό σύνολο.
Επιστροφή στό service τής εταιρίας μαζί μέ τήν απόδειξη αγοράς,πίστευα ότι θά άλλαζαν κάποιο ελλατωματικό σπασμένο εξάρτημα,αλλά αντ'αυτού πολύ σύντομα μού έδωσαν νέο ολοκαίνουργιο σφραγισμένο σέ συσκευασία τριβείο,μαζί μέ γυαλόχαρτα,καί κάτι εξαρτήματα γιά γρύλλιες,όπως ακριβώς τό είχα αγοράσει καινούργιο.
 
Αυτα τα καλα συμβαινουν οταν η εταιρεια ειναι σοβαρη και σεβεται οχι μονο τον πελατη -αλλα και τον ευατο της (το προιον της).

Καλοριζικο Δημητρη, αυτα τα νεα πρεπει να λεγονται και να αποδιδονται τα αναλογα ευσημα.
 
Δεν ειμαι απόλυτα σίγουρος αλλα αυτο συμβαινει και οταν η εδω αντιπροσωπεία ειναι υπο τον πληρη έλεγχο της μαμα εταιρείας και οχι καποιου αντιπροσωπου

Στάλθηκε από το WAS-LX1 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
 
Αυτα τα καλα συμβαινουν οταν η εταιρεια ειναι σοβαρη και σεβεται οχι μονο τον πελατη -αλλα και τον ευατο της (το προιον της).

Καλοριζικο Δημητρη, αυτα τα νεα πρεπει να λεγονται και να αποδιδονται τα αναλογα ευσημα.

Eτσι ακριβώς Μιχάλη,δίκαια πράγματα νά λέμε καί τά καλά τών εταιριών όχι μόνο τά παράπονα.


Πιο φθηνά τους έρχεται η αντικατάσταση...

Πώς γίνεται αυτό Πάνο ?

Εντύπωση μού έκανε γιατί τό μικροφίλτρο δέν τό έδωσα,τό έβγαλα γιά νά μήν χαθεί στό service,και περίμενα νά μού δώσουν επισκευασμένο τό παλιό τριβείο,καί αντ'αυτού μού έδωσαν νέα σφραγισμένη συσκευασία κομπλέ,έχοντας δυό μικροφίλτρα τώρα,καί δύο εξαρτήματα γιά γρύλλιες,άκουγα ότι αυτά τά κάνει τό Xιούστον servive τής Parkside,καί δέν τό περίμενα μέ τίποτα αυτό από τήν B&D πού μέ εξέπληξε ευχάριστα γιαυτό καί τό αναφέρω.
 
Δημήτρη μάλλον σε είδαν ωραίο, θα κατάλαβαν ότι είσαι ψαγμένος και λεπτολόγος (ως είθισται) οπότε είπαν ας του δώσουμε ένα καινούργιο. ε τι, δεν θα πει και κανένα καλό λόγο για την εταιρεία ; άσε που κάποια στιγμή θα αγοράσει ξανά από εμάς.
Μακάρι να γινόταν κι από άλλους έτσι...
 
Ερώτηση για τους τακτικούς πελάτες του Amazon:
Ποιά η διαφορά ανάμεσα στα δύο; (ίδιος κωδικός προϊόντος, ίδιος πωλητής, διπλάσια τιμή το ένα απ'τ άλλο). Γενικά το παθαίνω αυτό με τις διαφορετικές τιμές στις αναζητήσεις στο άμαζον και χάνω την μπάλα.
Triton TRC120 - 13,54
Triton TRC120 - 22.49
 
Όντως, στο ακριβό πάνω από την ποσότητα γράφει Sold by Techcables, στο φτηνό δεν γράφει τίποτα. Άρα τσεκάρουμε και αυτό το σημείο κάθε φορά
 
Eιχα κανει μια παραγγελια στις αρχες του χρονου, στο μαγαζι Πολυχρωμο στον Πειραια, πανω απο 100 ευρω και δωρεαν μεταφορικα λογω ποσου.

Πληρωσα με paypal. Δεν ειχαν ολα τα προιοντα, παρ'ολο που φαινονταν διαθεσιμα στο site τους και κατοπιν συνεννοησης μου εστειλαν αυτα που ειχαν σε δυο δοσεις.

Εμεινε ενα υπολοιπο περιπου 20 ευρω και σημερα τους πηρα για να κλεισω το υπολοιπο. Μου ειπε ο υπαλληλος οτι πρεπει να πληρωσω μεταφορικα.
Του ειπα οτι απο δικη τους υπαιτιοτητα δεν πηρα ολα οσα παρηγγειλα. Τελος παντων θα μιλησει λεει με τον ιδιοκτητη για να δει τι θα γινει.
Του ειπα εαν δεν μου τα στειλουν χωρις χρεωση, να μου επιστρεψουν το υπολοιπο στο paypal.

Για να δουμε τι θα αποφασισει ο ιδιοκτητης, γιατι ολα τα μαγαζια καλα ειναι μεχρι να υπαρξει ενα μικρο προβλημα. Και με δικη τους ευθυνη στην συγκεκριμενη περιπτωση.
 
Δυο πακετα και αυτο θα ειναι το τριτο. Αν ειχαν επισημανει οτι καποια προιοντα δεν ηταν διαθεσιμα δεν θα ειχα αυτη την ταλαιπωρια.

+++++++++

Με πηραν τηλεφωνο σημερα και μου ειπαν οτι δυστυχως θα πρεπει ειτε να μου πιστωσουν τα χρηματα ειτε η παραλαβη να γινει απο το καταστημα.
Οι ανθρωποι ηταν ευγενεστατοι αλλα την εξυπηρετηση δεν μου την εκαναν, ως οφειλαν. Απο βδομαδα που θα γυρισω θα τους δωσω ενα λογαριασμο για να βαλουν τα χρηματα.
 
Last edited:
Πατριωτακι επειδη τους γνωριζω προσωπικά τους ανθρωπους και τους γονεις αλλα και τον υιό Αργύρη δηλαδη δεν ξερω τι να πω.
Παντως θεωρω θετικο το γεγονος των 2 δωρεαν αποστολων και την πιστωση του υπολοιπομενου ποσου σε εσενα.
 
Δυστυχως ολα κρινονται εκ του αποτελεσματος και το αποτελεσμα ειναι οτι εκανα μια μεγαλη παραγγελια με δωρεαν μεταφορικα και τελικα, μετα απο δυο αποστολες, ουτε ολα τα προιοντα ελαβα, ουτε τα δωρεαν μεταφορικα θα λαβω αν ολοκληρωθει η παραγγελια. Αυτο ειναι ταλαιπωρια για τον πελατη και κακη εξυπηρετηση γενικοτερα.

Η γνωμη μου ειναι οτι θα επρεπε να μειωναν λιγο το κερδος τους (με τις τρεις αποστολες ~6ευρω συνολικα) και να τηρουσαν τον λογο τους. Αυτο θα ηταν επαγγελματικο.
Το οτι εκαναν δυο δωρεαν αποστολες προεκυψε απο δικη τους υπαιτιοτητα. Το οτι θα μου επιστρεψουν τα χρηματα ειναι προφανως το λιγοτερο που μπορουσαν να κανουν. Δεν βλεπω τιποτα θετικο σε αυτο.

Κριμα γιατι στο Πολυχρωμο ειναι ολοι εξυπηρετικοι, εχουν καλα προιοντα και σε λογικες τιμες. Ομως εχασαν για παντα εναν σταθερο πελατη για δυο ευρω...
 
Re: Τα Καλύτερα και τα Χειρότερα Διαδικτυακά Καταστήματα. Εμπειρίες, σχόλια

Κριμα γιατι στο Πολυχρωμο ειναι ολοι εξυπηρετικοι, εχουν καλα προιοντα και σε λογικες τιμες. Ομως εχασαν για παντα εναν σταθερο πελατη για δυο ευρω...

Σεβαστή απόλυτα η άποψή σου. Νομίζω όμως ότι είσαι λιγάκι αυστηρός.
Εγώ πάντως θα τους έδινα μια δεύτερη ευκαιρία.