Τα Καλύτερα και τα Χειρότερα Διαδικτυακά Καταστήματα. Εμπειρίες, σχόλια, ειδήσεις.

Λες να ειμαι αυστηρος και να τους αδικω? :)

Μια μεγαλη παραγγελια που επρεπε να αποσταλλει ολοκληρωμενη και δωρεαν, γινεται σε τρεις αποστολες επειδη δεν ειχαν τα προιοντα και με χρεωση των μεταφορικων τελικα!

Ασε, να δοκιμασουμε και κανενα αλλο μαγαζι που ισως σεβονται λιγο παραπανω εναν καλο πελατη οταν τον ταλαιπωρουν και κυριως που να αναγνωριζουν τα λαθη τους.
 
Έχω ψωνίσει 2-3 φορές απ´ το συγκεκριμένο μαγαζί, την πρώτη τηλεφωνικά, μου τα έστειλαν και ήταν όλα ΟΚ, τις άλλες δύο πήγα απ´ το μαγαζί.
Δεν ξέρω τι παρήγγειλες Μιχάλη και δεν υπήρχε στοκ, εγώ αυτά που έψαχνα και δεν τα βρήκα τις δύο φορές που πήγα στο μαγαζί ήταν προιόντα της Liberon.
 
Δεν ξερω αν καλυτερο ολων ηταν να επιστραφουν τα χρηματα επειδη δεν ηταν διαθεσιμα ολα τα προιοντα και δεν συμπληρονωταν το ποσο για δωρεαν αποστολη.
Αντθετα το καταστημα εκανε ηδη 2 αποστολες μικροτερης αξιας και πιστωση του υπολοιπου.
Θετικο δεν ειναι αυτο?

Αλλα ακομη και θετικο να μην ειναι θεωρω πως δεν ειναι σίγουρα αρνητικο.
Εκει θελω να καταληξω.
 
Δηλαδη αν χρειαζοταν 4 αποστολες για μια μεγαλη παραγγελια, θα πληρωνα μεταφορικα στις δυο αν δεν ηταν διαθεσιμα τα προιοντα, παρολο που εδειχναν διαθεσιμα?
Πραγματικα δεν καταλαβαινω που βλεπεις το θετικο, εαν στην τελικη πρεπει να πληρωσεις μεταφορικα εξ'αιτιας του κακης ενημερωσης του site τους.
Σιγουρα ειναι αρνητικο διοτι αφ´ενος δεν εκανα την δουλεια μου λογω σπαστων παραγγελιων και αφ'ετερου θα πληρωνα εν τελει τα 'δωρεαν' μεταφορικα για να ολοκληρωθει η παραγγελια!!

Κυριακο, οταν πρεπει να κανεις κριτικη σε ενα καταστημα, αυτη πρεπει να γινεται αντικειμενικα και οχι με γνωμονα εαν ειναι φιλος η γνωστος ο καταστηματαρχης.
Το Πολυχρωμο πριν λιγες μερες το συστηνα, σημερα του κανω κριτικη γιατι πιστευω οτι επραξε αντιεπαγγελματικα . Ετσι ειναι τα πραματα και ολα πρεπει να λεγονται.
 
Μα εννοειται.
Το Πολύχρωμο ειναι ενα κατάστημα το οποιο εκτιμω και γνωριζω τους ιδιοκτητες αλλα δεν εχω μετοχες για να το υπερασπιστω.
Απλα ισως το βλεπω λιγο διαφορετικα να το πω?
Χωρις διαθεση αμφισβητησης της κρίσης σου απλα κανω λιγο τον δικηγορο του διαβολου.
 
Σήμερα,τεμεναδες πρέπει να κάνουν ολοι στον καλο πελάτη....
Πέρασαν οι εποχές των παχύσαρκων... αγελάδων!
 
Σήμερα,τεμεναδες πρέπει να κάνουν ολοι στον καλο πελάτη....
Πέρασαν οι εποχές των παχύσαρκων... αγελάδων!

+1 Πάνο αλλά ξέρεις εκτός από τίς δύσκολες εποχές,παίζει μεγάλο ρόλο τό μονοπώλιο άν ένας έχει κάτι αποκλειστικά σέ μιά μεγάλη ακτίνα περιοχής είναι αμείληκτος μέ τίς τιμές καί δέν κάνει σκόντο ούτε ένα σέντς,καί σού λέει καί επιδεικτικά άστο μήν τό πάρεις,άς είχε κάποιον άλλο ανταγωνιστή απέναντι καί θα τά λέγαμε άν ήταν έτσι ανένδοτος στίς τιμές.

Καί μιά άλλη πιθανότητα νά τά έχει οικονομήσει νά κοντεύει στήν σύνταξη καί να μήν έχει ανάγκες,καί σου λέει η θα πληρωθώ αδρά γιά το προιόν πού πουλάω η δέν τό δίνω τσάμπα.

Βέβαια τώρα μέ τό ίντερνετ αυτά δέν ισχύουν,αλλά ποντάρουν στήν τοπική αγορά μερικοί,+ στήν αμάθεια γιά αγορές από ίντερνετ κάποιων.

Η "μαγκιά" τού έμπορα γιά νά τά οικονομάει είναι τό μονοπώλιο,δέν τόν πάς,δέν σού αρέσουν οι τρόποι του,αλλά κάνεις τό κορόιδο γιατί εκει θα βρείς τά πάντα πού λέμε,και είναι κοντά σου,πού νά τρέχεις τώρα 5-10 χ.λ.μ μακρυά νά ψωνίσεις από άλλον,δέν ξέρω άν με καταλαβαίνεις πώς τό εννοώ.

Βέβαια βγαίνουμε κάπως από το θέμα πού θίγει ο Μιχάλης,καί τό γενικεύουμαι σχετικά μέ τό εμπόριο.
 
Απάντηση: Re: Τα Καλύτερα και τα Χειρότερα Διαδικτυακά Καταστήματα. Εμπειρίες, σχόλια

Κατ' αρχάς είναι λάθος το οτι αναφέρει άλλο απόθεμα στην ιστοσελίδα και άλλο να υπάρχει στο μαγαζί/αποθήκη.
Είναι αντιεπαγγελματικό αλλά δυστυχώς χαρακτηριστικότατο του Έλληνα εμπόρου.

Κι εγω ήταν να παραδώσω ένα τραπέζι αλλά δεν είχα εύκαιρο το 4ο πόδι. Οπότε του λέω του πελάτη «πάρε τώρα αυτή την τραπεζάρα με 3 πόδια και θα τα βρούμε τα υπόλοιπα όταν με πληρώσεις επιπλέον».


Αυτό είναι κατ' αντιστοιχίαν το συμβάν.
 
Γενικως με χαλαει η τακτικη ολων των διαδικτυακων καταστηματων, εγχωριων και μη, να χρεωνουν πρωτα και να προχωρουν στη συγκεντρωση και αποστολη των προιοντων σε δευτερο χρονο. Για πολλους και διαφορους λογους ομως ετσι γινεται, οποτε ετσι πρεπει να πορευτει και ο εκαστοτε πελατης. Το ασχημο ειναι οταν κατι "δεν παει καλα" και το προιον δεν ειναι αμεσα διαθεσιμο, η ειναι ελαττωματικο, η αγοραζεται απο δυο η περισσοτερους πελατες ταυτοχρονα πριν προλαβει το συστημα να ενημερωθει. Τοτε ο πελατης εχει πληρωσει για κατι που αγνωστο ποτε θα παραλαβει. Αυτο ειναι κατακριτεο. Δεν υπαρχει περιπτωση να μου ερθει πελατης στο φυσικο καταστημα που δουλευω και να του παρω χρηματα για ενα προιον που δεν εχω να του δωσω. Γιατι λοιπον να συμβαινει στα διαδικτυακα;

Στάλθηκε από το Lenovo A5500-H μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
 
Ελα ντε.
Και γω ειχα παραγγειλει μεσα Ιουλιου δυο κοπιδια και ενα σφυρι bedore απο τη ΠΑΜ. Με πηρε τηλεφωνο και μου ειπε οτι θα ειχε διαθεσιμα τα κοπιδια τελη Σεπτεμβρη ενω στο site ολα ηταν διαθεσιμα. Εναμιση μηνα μετα μου τα στειλαν αλλα δεν χρεωσαν κατι , ηταν και μεσω paypal.
Δεν το ανεφερα αλλα αν χρειαστει ξανα θα τηλεφωνησω πρωτα για επιβεβαιωση διαθεσιμοτητας.
 
Απάντηση: Re: Τα Καλύτερα και τα Χειρότερα Διαδικτυακά Καταστήματα. Εμπειρίες, σχόλια

Γιατι λοιπον να συμβαινει στα διαδικτυακα;
Γιατί θεωρούν οτι μόλις φτιάξουν το e-shop καθάρισαν. Θα πίνουν καφέ και τα λεφτά θα αγωνίζονται για να μπουν στις τσέπες τους.
Αυτοί που ασχολούνται όλη μέρα με το ηλεκτρονικό τους κατάστημα ή, βάζουν κάποιον να ασχολείται, έχουν λάθος.
 
Παιδια λογικα ολα οσα αναφερετε.
Ειναι κριμα και ασχημο.
Το θεμα ειναι τι κανει μετα το μαγαζι.
Πως αντιμετωπίζουν το λαθος τους.
Εκει πρεπει να σταθουμε καθως θες απο απροσεξια θες απο ελλειψη χρονου ισως δεν προλαβαινουν να ενημερωσουν το σαιτ τους.
Ειδικα οι μικροτερες επιχειρήσεις.
 
Όταν το προϊόν έχει ποιότητα και ζήτηση, ο κάθε ένας γίνεται έμπορας.
Ο καλός επιχειρηματίας και ο επαγγελματισμός κρίνονται στα λαθη και στα δύσκολα.
 
Εγώ πάντως κάνω πάντα τραπεζική κατάθεση. Με του που βάλω την παραγγελία τους ζητώ με e-mail ή στη φόρμα του portal που μπορώ να γράψω σχόλια, να μου επιβεβαιώσουν διαθεσημότητα πριν κάνω την κατάθεση. Έτσι δεν την έχω "πατήσει" ποτέ.
 
Είναι όντως σφάλμα για την εικόνα του καταστήματος η διαφορά μεταξύ εμφανιζόμενου και πραγματικού αποθέματος. Εάν είναι για λόγους εντυπωσιασμού ή για να τραβήξει πελάτες βάσει διαθεσιμότητας, είναι μεγάλο φάουλ. Από την άλλη δεν είναι σπάνιο να γίνεται απλά από λάθος. Τα σωστά logistics, που έλεγαν και στο χωριό του φίλου μου (εγώ δεν έχω χωριό, να πάρει), είναι μεγάλο κατόρθωμα. Ειδικά όταν πρόκειται για διαχείριση αποθήκης/αποθεμάτων μερικών χιλιάδων κωδικών που κινούνται ακατάπαυστα. Πραγματικά χρειάζεται ένας (τουλάχιστον) άνθρωπος με αποκλειστική απασχόληση σε αυτό καθημερινά 14ωρα για να τα φέρει βόλτα, εάν λείπουν δε και τα σωστά εργαλεία (στημένο σύμφωνα με τις συγκεκριμένες ανάγκες σύστημα SAP πχ) τότε κλάφτα.

Βέβαια τώρα μέ τό ίντερνετ αυτά δέν ισχύουν,αλλά ποντάρουν στήν τοπική αγορά μερικοί,+ στήν αμάθεια γιά αγορές από ίντερνετ κάποιων.

Πόσοι τέτοιοι υπάρχουν ακόμη άραγε, και πόσο θα υπάρχουν ακόμη τόσοι ώστε να συντηρούν καταστήματα με τέτοια νοοτροπία?

Εγώ πάντως ξέρω πως εάν ΔΕΝ υπήρχε το internet, από τη μία θα είχα αγοράσει τα πάντα αρκετά έως πολύ (κατά περίπτωση) ακριβότερα, από την άλλη θα είχα αγοράσει πολύ λιγότερα γιατί πολύ απλά... δε θα ήξερα καν ότι υπάρχουν!
 
Να πω την εμπειρία για την ταλαιπωρία που τραβώ για ένα κινητό που παρήγγειλα από Πειραιά και δεν μου ήρθε ποτέ και κάθε φορά που παίρνω τηλέφωνο μου λένε από τέταρτη σε παρασκευή από της 2-10-2018 είπα να μην βρίσω πρωί πρωί τι να πω δεν ξέρω τι να κάνω τους είπα να μου στείλουν τα λεφτά πίσω σε 5 εργάσιμες μου είπαν .