Τα Καλύτερα και τα Χειρότερα Διαδικτυακά Καταστήματα. Εμπειρίες, σχόλια, ειδήσεις.

Μακάρι Κυριάκο την ποικιλία που έχει η κινέζικη αποθήκη να την φτιάξουν και εντός ΕΕ....όλα τα άλλα είναι λεπτομέρειες...τι 15 μέρες τι 30...δεν μας κυνηγάει κάποιος...
 
θα συμφωνησω με τους προλαλισσαντες για το BG, η επικοινωνια τους και η αντιμετωπιση του πελατη ειναι πολυ καλη...
 
Εδώ θα ήταν χρήσιμο κάποιος να κάνει μια ανάλυση για μερικούς από εμάς που δεν το έχουμε με αυτού του τύπου τις αγορές ....ποια είναι τα μαγαζιά αυτά του εξωτερικού ...που βρίσκονται ...πως γίνεται η συναλλαγή μαζί τους...οι αποστολές και πως οι πληρωμές.
Και να μπει στο πρώτο σχόλιο σαν οδηγός. Έτσι βοηθάμε όλους τους αναγνώστες.
Ευχαριστώ.
 
Απάντηση: Re: Τα Καλύτερα και τα Χειρότερα Διαδικτυακά Καταστήματα. Εμπειρίες, σχόλια

Εδώ θα ήταν χρήσιμο κάποιος να κάνει μια ανάλυση για μερικούς από εμάς που δεν το έχουμε με αυτού του τύπου τις αγορές ....ποια είναι τα μαγαζιά αυτά του εξωτερικού ...που βρίσκονται ...πως γίνεται η συναλλαγή μαζί τους...οι αποστολές και πως οι πληρωμές.
Και να μπει στο πρώτο σχόλιο σαν οδηγός. Έτσι βοηθάμε όλους τους αναγνώστες.
Ευχαριστώ.


Πολύ καλή απορία και πρόταση !!!
 
Ειχα καιρο να κανω διαδικτυακη αγορα...αλλα μιας και χρειαζομουν μετρητη καταναλωσης ενέργειας μπριζας...
στο δια ταυτα λοιπον...
παραγγειλα απο το παρακάτω κατάστημα http://www.emimikos.gr/OEM-FHT-9996G/ το οποιο βρισκετε στην Λιβαδειά

χθες παρέλαβα σημέρα σε λιγοτερο απο 24ωρες απο την παραγγελία, μου με συνεχή ενημέρωση (λογώ ACS), και ειχε την καλυτερη τιμη/ταχυδρομικά κοστη στο skroytz,
και για του λογου το αληθες ολη η εξέλιξη της παραγγελίας...

06/11/2017 17:04:32 Print ACSConnect label LIVADIA
06/11/2017 17:16:11 Print take delivery status LIVADIA
06/11/2017 17:28:15 Pick-up from customer LIVADIA
06/11/2017 17:40:37 Pick-up from customer LIVADIA
06/11/2017 18:01:36 Departure to destination METAMORFOSI LIVADIA
06/11/2017 18:20:39 SMS NOTIFICATION TO RECIPIENT ADIKATAVOLES KEDRIKA
07/11/2017 05:47:04 Arrival-departure from HUB HUB P.RALLI
07/11/2017 06:45:37 Arrival-departure from HUB HUB P.RALLI
07/11/2017 13:14:18 Arrival to METAMORFOSI
07/11/2017 13:14:18 On delivery METAMORFOSI
07/11/2017 13:35:44 SMS NOTIFICATION TO RECIPIENT ADIKATAVOLES KEDRIKA
07/11/2017 13:37:02 Arrival to METAMORFOSI
07/11/2017 13:37:02 On delivery METAMORFOSI
07/11/2017 14:19:00 Delivery to consignee METAMORFOSI
 
Τελικά παρέλαβα προχτές την παραγγελία από το Gearbest.

*Η παραγγελία έγινε στις 16/10/2017 και ήρθε στις 15/01/2018, τρεις μήνες γεμάτοι.

Ενώ ψευδώς επέμεναν ότι το ταχυδρόμησαν στις 17/10/2017 το έστειλαν μόλις 8/01/2018.

Είναι η δεύτερη φορά που μου το κάνουν.

Είχα παραγγείλει μια action cam. Μου είπαν πως το έστειλαν και μου έδωσαν ένα*μαϊμού tracking number και ενώ επέμενα και ρώταγα τι έγινε,*

μετά από καιρό με ρώτησαν αν θέλω να μου την στείλουν. Το Gearbest έχει μπει σε μαύρη λίστα από εμένα.

Δείτε πορεία δέματος και βγάλτε συμπέρασμα.**

Βέβαια εννοείτε πως δεν παρέλαβα ποτέ και πήρα 100% refund.

Χώρα Προορισμού*: Κίνα*- Χρόνος Αναζήτησης: 125 ms
Χώρα Προέλευσης*: Ολλανδία*- Χρόνος Αναζήτησης: 4743 ms
2017-12-04 15:31
The item has been delivered successfully

2017-11-28 09:30
The item has been processed in the country of destination

2017-11-01 15:57
The item has arrived in the country of destination

2017-10-27 07:20
The item is on transport to the country of destination

2017-10-26 09:49
The item is at the PostNL sorting center

2017-10-26 09:49
The item is processed at the PostNL sorting center

2017-10-20 02:05
The item is pre-advised
 
Re: Απάντηση: Τα Καλύτερα και τα Χειρότερα Διαδικτυακά Καταστήματα. Εμπειρίες, σχόλια

Τελικά παρέλαβα προχτές την παραγγελία από το Gearbest.

*Η παραγγελία έγινε στις 16/10/2017 και ήρθε στις 15/01/2018, τρεις μήνες γεμάτοι.

Ενώ ψευδώς επέμεναν ότι το ταχυδρόμησαν στις 17/10/2017 το έστειλαν μόλις 8/01/2018.

Είναι η δεύτερη φορά που μου το κάνουν.

Είχα παραγγείλει μια action cam. Μου είπαν πως το έστειλαν και μου έδωσαν ένα*μαϊμού tracking number και ενώ επέμενα και ρώταγα τι έγινε,*

μετά από καιρό με ρώτησαν αν θέλω να μου την στείλουν. Το Gearbest έχει μπει σε μαύρη λίστα από εμένα.

Δείτε πορεία δέματος και βγάλτε συμπέρασμα.**

Βέβαια εννοείτε πως δεν παρέλαβα ποτέ και πήρα 100% refund.

Χώρα Προορισμού*: Κίνα*- Χρόνος Αναζήτησης: 125 ms
Χώρα Προέλευσης*: Ολλανδία*- Χρόνος Αναζήτησης: 4743 ms
2017-12-04 15:31
The item has been delivered successfully

2017-11-28 09:30
The item has been processed in the country of destination

2017-11-01 15:57
The item has arrived in the country of destination

2017-10-27 07:20
The item is on transport to the country of destination

2017-10-26 09:49
The item is at the PostNL sorting center

2017-10-26 09:49
The item is processed at the PostNL sorting center

2017-10-20 02:05
The item is pre-advised
Παναγιώτη η πορεία αφορά την action cam ;
 
Γιατί όλη η Κίνα σε black list ρε boys ?
O Banggood ακόμα με "εξυπηρετεί" εμένα αξιοπρεπέστατα σε κάποιες, μη βιαστικές, ανάγκες μου.
 
Εμένα παιδιά μου ήρθε εχθές μια παραγγελία στα χέρια μου η οποία είχε γίνει στις 5 Νοέμβρη..... :icon15: 62 δηλαδή ημέρες μετά. Την προηγούμενη μόλις εβδομάδα, μετά από πολύ διάλογο και υπομονή μου έκαναν τα χρήματά μου refund. Έχω παραγγελίες από αρχές Σεπτέμβρη (... του 2017 ΟΚ?) οι οποίες δεν έχουν έρθει και προφανώς δεν πρόκειται να φανούν ποτέ, νομίζω. Ωστόσο σε όλες τις περιπτώσεις έχω ζητήσει πίσω τα λεφτά μου και μου τα έχουν επιστρέψει.
 
Σε συνέχεια του προηγούμενου μηνύματος μου ξέχασα να αναφέρω πως ότι απλό έχω λάβει στα χέρια μου από Κίνα, τους τελευταίους δύο μήνες δεν δείχνει να έχει ελέγχει από το τελωνείο, τουλάχιστον δεν φέρει την ταμπέλα "τελωνειακός ελεύθερο".... Τώρα εγώ καταλαβαίνω ότι προφανώς έχει περάσει από σκάνερ, αλλά δεν έχει ανοιχτεί, για αυτό και δεν φέρει το αντίστοιχο ταμπελάκι... Να αναφέρω πως ότι έχει έρθει από Κίνα ήταν αξίας κάτω από 40 ευρώ....
 
Απάντηση: Re: Τα Καλύτερα και τα Χειρότερα Διαδικτυακά Καταστήματα. Εμπειρίες, σχόλια

Ολη η Κινα μαυρη λιστα και για εμενα!

Παναγιωτη γτ σαν χωρα προορισμου εχει Κινα?

Και επισης αν το tracking ηταν σωστο θα ειχε ερθει σε εσενα αρχες Δεκεμβρη

Αυτο ακριβως Κυριακο, επειδη ειναι μαιμου tracking.
Οχι ολη η Κινα για μενα, Αli, eBay, banggood ειναι στο παιχνιδι.
 
Ειχα ενα κλαδευτηρι wolfgarten που εσπασε το ελατηριο του.

http://avclub.gr/forum/showthread.p...σήμερα?p=1058066192&viewfull=1#post1058066192

Αν και μου την ‛εσπασε’ που ηταν ιδιαιτερη η κατασκευη του και δεν διορθωνοταν με απλα ενα ελατηριο, ανακαλυψα ενα καταστημα που εχει και την αντιπροσωπευση. Το καταστημα ειναι το garden experts και κατοπιν επικοινωνιας με email, επικοινωνησα τηλεφωνικος και κανονιστηκε να το στειλω στο σερβις, δωρεαν με κουριερ για επιδιορθωση.
Εντος δυο βδομαδων ειχα στα χερια μου ενα καινουργιο κλαδευτηρι εξαιτιας του οτι δεν επιδεχοταν επιδιορθωση/αντικατασταση του ελατηριου.
Οποτε ολα καλα!

Να προσθεσω πως δεν ρωτησαν αν εχω αποδειξη, απο που το πηρα κλπ. Εχει δυο -τρια χρονια απο την αγορα του.
 
Last edited by a moderator:
Νεκ βάλε καλά την διεύθυνση (site, link, τηλέφωνο κλπ).
Κάνε ολοκληρωμένο το καλό αφού το ξεκίνησες.
 
Θα μοιραστω μαζι σας μια εμπειρεια απο το Αμαζον Αγγλιας το οποιο θεωρω κορυφαιο καταστημα.

Αυτη με αφησε με πικρη γευση αλλα στην τελικη ολα καλα.

Αγορασα με μεγαλη χαρα το Oregon PS250 απο warehouse deals με κερδος 100 λιρες στο πληρες πακετο με φορτιστη και 2,4 ΑΗ μπαταρια!

514k9U14cHL._SL1000_.jpg


Παρελαβα με μεγαλη χαρα μια συσκευασια 9 μερες μετα με UPS και ανοιγοντας το επιβεβαιωθηκε η περιγραφη VERY GOOD καθως ηταν ολα στα σακουλακια τους και σφραγισμενα με ταινιες ασφαλειας!!!

Σημειωνω πως ειναι πολυ ψειρες εκεισ τις περιγραφες και πεφτουν παντα μεσα.

Στο συγκεκριμενο περαν του Very Good δεν ειχαν αλλη περιγραφη.

Παω λοιπον περιχαρης να βαλω την μπατραρια στον φορτιστη να φορισει και αναβει πορτοκαλι λαμπακι το οποιο μετα αναβοσυνε πορτοκαλι δινοντας το σημε για ελαττωματικη μπαταρια....

Τα πιασαμε τα λεφτα μας λεω.....

Αμεσως chat με εκπροσωπο ο οποιος με ενημερωσε πως δυστυχως ΔΥΣΤΥΩΣ και για ΕΜΕΝΑ ΔΛΔ ΔΕΝ μπορουν να μου αλλαξουν μονο την μπαταρια αλλα πρεπει να επιστρεψω ολο το εργαλειο σε διαστημα ενος μηνος.

Πρωτο φαουλ εδω.
Εχω ενα τελειο εργαλειο αγρατζουνιστο με ενα μονο εξαρτημα ελαττωματικο αλλα πρεπει να το στειλω ολο πισω επειδη ειναι warehouse deal.

Δευτερο φαουλ το γεγονος πως δεν επιστρεφουν τα αρχικα μεταφορικα παρα μονο τα μεταφορικα που θα δωσω για την επιστροφη.
Μεγα φαουλ καθως εγω δεν εφταιγα σε τπτ που εκαναν λαθος περιγραφη και με εκαναν να την πατησω.

Λεω εχω κερδισει αρκετα χρηματα σε σχεση με αγορα απο την ελλαδα οποτε ας παραγγειλω μια μπαταρια απο ebay να δοκιμασω.
Ενα μηνα ειχα αλλωστε περιθωριο, απο Αγγλια παραγγελθει ε του Φουστη θα ερθει σε δεκα μερες.

Δεκα, δεκαπεντε, εικοσι, εικοσιπεντε μερες αφαντη η μπαταρια.

Πακετο το Oregon και επιστροφη για να μην χασω την προσθεσμια.

Εν κατακλειδι χρησιμοποιειστε το warehouse για οτιδηποτε εκτος εργαλειων και ειδων με μπαταρια.

Το 80% των representatives του amazon ειναι εξυπηρετικοτατοι και ξερουν την δουλεια τους κανοντας οτι μπορουν να σε εξυπηρετησουν.
Εχει και ενα 20% που ειναι αστα.....


Τεσπα αυτη η εμπειρια μου θελησα να την μοιραστω μαζι σας.
 
πω πω ρε Κυριάκο τόσο τυχερός ήσουν ; πολύ ταλαιπωρία βρε παιδί μου.

τελικά δεν ξέρει κανείς από που θα του-ρθει η κακοτυχία. καλά από Κίνα αλλά και από Amazone ?