Τα Καλύτερα και τα Χειρότερα Διαδικτυακά Καταστήματα. Εμπειρίες, σχόλια, ειδήσεις.

Μιας και λεμε για αμαζον, στις 24/3 μου επέστρεψε 2,18 για διαφορα στα εξοδα του τελωνειου απο τη σπαθοσεγα που ειχα παρει. Να πω την αληθεια στην αρχη το περασα για phishing mail, μεχρι που ειδα στο λογαριασμό μου οντως οτι μπηκε αυτο το ποσο.
9c7467241452199a4a841672ced4a78c.jpg


Στάλθηκε από το WAS-LX1 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
 
Amazon.de

Παρελαβα ενα makita που αποδειχθηκε βλαμενο απο το κουτι.
Στελνω email στην amazon εξηγοντας τι και το.
Εντος ολιγου μου απαντανε οτι εχουν ηδη διευθετηςει αποστολη εκ νεου του ιδιου προιοντος, το οποιο το βλεπω στις “my orders”.
Με ζητανε να στειλω πισω το χαλασμενο, στελνοντας ετοιμη τη συσταση προς εκτυπωση που θα κολλησω πανω στο δεμα.
Το στελνω με κουριερ, στελνω το εντυπο αποστολης μεσω email για ενημερωση του κοστους μεταφορας και εντος ολιγων ημερων βλεπω τη πιστωση αυτων στο λογαριασμο μου.
Πριν παραλαβω το νεο προιον βλεπω μια επιπλεον πιστωση που αν καταλαβα καλα ειναι το κοστος των αρχικων μεταφορικων.

Όλα καλά λοιπόν, μπράβο.
Απλά επειδή είμαι λιγάκι καχύποπτος με όλα όσα συμβαίνουν κατά καιρούς από ιντερνετικές αγορές, με βάζει σε σκέψεις που ενήργησαν αμέσως χωρίς ερωτήσεις, mail, και κολλήματα για το πρόβλημα που υπήρξε στο συγκεκριμένο προϊόν που παρέλαβες. λες και ήξεραν ότι κάτι το μεμπτόν είχε το προϊόν και σου λέει '' ας το διώξουμε από πάνω μας κι αν πιάσει έπιασε. αν δεν πιάσει πάμε σύμφωνα με την πολιτική των επιστροφών που έχει η εταιρεία και όλα ΟΚ.''
Και μη μου πείτε τώρα ότι δεν τα κάνουν τέτοιου μεγέθους εταιρείες αυτά γιατί απλά κανείς δεν είναι αγγελικά πλασμένος.

Τη σκέψη μου εξέφρασα, δεν λέω ότι ντε και καλά συμβαίνει έτσι.
 
Όλα καλά λοιπόν, μπράβο.
Απλά επειδή είμαι λιγάκι καχύποπτος με όλα όσα συμβαίνουν κατά καιρούς από ιντερνετικές αγορές, με βάζει σε σκέψεις που ενήργησαν αμέσως χωρίς ερωτήσεις, mail, και κολλήματα για το πρόβλημα που υπήρξε στο συγκεκριμένο προϊόν που παρέλαβες. λες και ήξεραν ότι κάτι το μεμπτόν είχε το προϊόν και σου λέει '' ας το διώξουμε από πάνω μας κι αν πιάσει έπιασε. αν δεν πιάσει πάμε σύμφωνα με την πολιτική των επιστροφών που έχει η εταιρεία και όλα ΟΚ.''
Και μη μου πείτε τώρα ότι δεν τα κάνουν τέτοιου μεγέθους εταιρείες αυτά γιατί απλά κανείς δεν είναι αγγελικά πλασμένος.

Τη σκέψη μου εξέφρασα, δεν λέω ότι ντε και καλά συμβαίνει έτσι.
Στην αμαζον δεν το νομιζω να γινεται αυτο, γιατι με τους δεκαδες αν οχι εκατονταδες υπαλληλους να συσκευαζουν σιγα μην ασχοληθουν με το τι θα βαλουν στο πακετο.
Αντιθετα στο lefeld υπαρχουν υποψιες εως αποδειξεις θα ελεγα οτιντο κανει αυτο.
 
Στην αμαζον δεν το νομιζω να γινεται αυτο, γιατι με τους δεκαδες αν οχι εκατονταδες υπαλληλους να συσκευαζουν σιγα μην ασχοληθουν με το τι θα βαλουν στο πακετο.
Αντιθετα στο lefeld υπαρχουν υποψιες εως αποδειξεις θα ελεγα οτιντο κανει αυτο.

κι εγώ να σου πω αυτό νομίζω. απλά είπα μπας και υπάρχει και το άλλο ενδεχόμενο..
 
Ενα προσφατο γεγονος και παραδειγμα για να καταλαβουμε τι εστι Αμαζον:

Παραγγειλα στις 10 Ιανουαριου ενα εργαλειακι https://www.amazon.co.uk/gp/product/B078K5TG4K/ref=ppx_yo_dt_b_asin_title_o00_s00?ie=UTF8&psc=1

Επειδη καταλαβα οτι η παραγγελια θα στελνοταν απο την Κινα του αφησα ενα διμηνο διορια. Αφησα και λιγο παραπανω και φτασαμε τους 2.5 μηνες.
Εγραψα στο αμαζον οτι η παραγγελια μου αργησε πολυ. Σε 2-3 μερες, χωρις καμμια ερωτηση απο μερους τους, το ποσο ειχε πιστωθει στον λογαριασμο μου. Eγινε refund.

Αυτο εγινε πριν μια βδομαδα περιπου.
Σημερα τελικα ελαβα το δεματακι με το εργαλειο. Mπηκα στο Amazon και ζητησα να αναστραφει η πιστωση και να πληρωθει ο πωλητης επειδη ετσι πρεπει.
Υπαρχει εντολη "reverse refund" για τετοιες περιπτωσεις.
 
Μπράβο Μιχάλη.
Μου έχει τύχει κι εμένα σε αγορά από ebay, και επειδή άργησε ο Κινέζος μου έκανε refund. Όταν ήρθε το δεματάκι του έκανα "reverse refund" και αυτός το σχολίασε δεόντως με πολλές ευχαριστίες.
Δεν επρόκειτο βέβαια για σεβαστό ποσόν, αλλά οι Κινέζοι (δεν ξέρω οι Ευρωπαίοι) δίνουν σημασία και στο λεπτό. και καλά κάνουν με τις χιλιάδες παραγγελίες έχουν.
 
Σωστος Μιχαλη....ασχετα με το κανουν εκεινοι εμεις θα πρεπει να ειμαστε κυριοι απεναντι τους....δεν το κανουν ολοι βεβαια..
Δεν ξερω εαν αυτο,σε συνεχεια, εχει καλυτερης αντιμετωπισης σε περιπτωση εκ νεου αγορα απο τον ιδιο πωλητη αν εκ και οποτε συνβει....
 
Εμεις Κωστη εχουμε απεναντι μας το αμαζον και οχι τον πωλητη. Το αμαζον ειναι ο υπευθυνος και αυτο υποχρεωσε τον πωλητη σε refund.

Απο την στιγμη λοιπον που το Αμαζον ειναι περισσοτερο απο ενταξει απεναντι μου, οφειλω και εγω να ειμαι ενταξει απεναντι του. Δεν γινεται διαφορετικα.
Εχει χτιστει μια σχεση αμοιβαιας εμπιστοσυνης ολα αυτα τα χρονια μεσα απο τετοιες μικροπεριπτωσεις και θελω να την διατηρησω ετσι. Το ιδιο ισχυει και για το ebay.
 
https://www.ergaleiogatos.gr

Απολυτα θετικη αποψη.
Αγορασα εργαλειο θραυσης αλυσιδας το οποιο δεν ανταποκριθηκε στην χρηση την οποια προοριζοταν.
Μετα απο επικοινωνια μου ζητηθηκε να το επιστρεψω με δικα τους εξοδα και μου δοθηκε πιστωτικο.
 
Τι να μην λεμε? Ποιο πιστωτικο? Επιστροφη χρηματων επρεπε να κανει. Αν δεν κανω λαθος ειναι νομικη υποχρεωση του καταστηματος.

Τα ιδια μου εκανε και το Πλαισιο, αλλα ειχα ψωνισει με καρτα εξωτερικου και ακυρωσα την συναλλαγη. Οποτε, αν και ηθελαν να μου δωσουν πιστωτικο (το οποιο κι εκαναν αν και τους ειπα πως θα ακυρωσω την συναλλαγη), τελικα δεν θα πληρωθουν. Αλλα αυτα (δυστυχως) δεν τα κανουν οι ελληνικες τραπεζες
 
Λοιπόν. Παραγγέλνω κάτι από ελληνικό κατάστημα για δεύτερη φορά. Ίδιο αντικείμενο, ιδιος τρόπος αποστολής ΕΛΤΑ.
Χρέωση εξόδων αποστολής από αρχή γνωρίζω είναι 5 και αυτό χρεώνουν. Στην απόδειξη που λαμβάνω, 5 φαίνονται.
Στο έντυπο από τα ΕΛΤΑ όμως φαίνεται τελικό ποσό εξόδων, ή κάπως έτσι, 2,6 .
Έτσι λοιπόν στέλνω ένα μήνυμα και ερωτών γιατί αυτό.
Μου απαντάμε σύντομα λέγοντας μου ότι δεν γνωρίζουν εξαρχής το κόστος αποστολής με ΕΛΤΑ και γι'αυτό βάζουν 5 . Όπως επίσης το 2,6 δεν περιλαμβάνει ΦΠΑ...
Δεν απάντησα αλλά έχω μερικές απορίες, δεν ξέρω αν είναι σωστός ή λάθος.
Ψωνίζω διαδικτυακά πάνω από 10-15 χρόνια. Όταν τα μεταφορικά δεν ήταν ξεκάθαρα χωρίς να μπορώ να τσεκαρω το κόστος αυτό, ήταν όλα εύκολα και ωραία. Κάποιες φορες ήταν παραπάνω οπότε είχα τηλεφωνική επικοινωνία και ενημέρωση και πληροφόρηση. Άλλες φορές δεν τη υπήρχε κόστος και ενημερώνουν κατόπιν τηλεφωνικής επικοινωνίας ή έστω και email. Τώρα όμως αυτό δεν μου άρεσε.:argue:
 
Εχεις δικιο που δεν σου αρεσε, εμενα αυτο μου φαινεται εντελως κουτοπονηρια..για να μην πω τιποτε αλλο.
 
ορισμενοι πωλητες στο Alli ειναι αλλου, αυτος που με απασχολησε σημερα ειναι απιστευτος. Μου εστειλε, μεταξυ αλλων, δυο ποδοδιακοπτες ασυναρμολογητους!! :smash: και σαν να μην εφτανε αυτο, τα διακοπτακια μου φανηκαν μικρα και διαπιστωσα οτι αντεχουν 120V AC ενω στη σελιδα του γραφει 250VAC !! ΠΡΟΣΟΧΗ

Γβ‚¬ΓŽΒΏΓŽΒ΄ΓŽΒΏΓŽΒ΄ΓŽΒΉΓŽΒ±ΓŽΒΊΓŽΒΏΓβ‚¬Γβ€žΓŽΒ΅Γβ€š.jpg
 
Απάντηση: Re: Τα Καλύτερα και τα Χειρότερα Διαδικτυακά Καταστήματα. Εμπειρίες, σχόλια

Εχεις δικιο που δεν σου αρεσε, εμενα αυτο μου φαινεται εντελως κουτοπονηρια..για να μην πω τιποτε αλλο.

Να τους απαντησω? Κρατιεμαι αλλα οταν το θυμαμαι μου ανεβαινει η πιεση