Τα Καλύτερα και τα Χειρότερα Διαδικτυακά Καταστήματα. Εμπειρίες, σχόλια, ειδήσεις.

Προσοχη σε αυτο το site, γιατι ειναι κακοφτιαγμενο (πολυ προχειρο) και δεν εχει διευθυνση, τηλεφωνο, email.
Απο την αλλη, ειδα οτι ανεβηκε στο internet πριν απο 29 ημερες και ισως ειναι "λαγος" για αλλο eshop ή μπορει να το φτιαχνουν.
 
Βρηκα μια καλη τιμη σε μια σκαλα αλουμινενια 8 σκαλιων και την παρηγγειλα στo Mandis.gr

H παραγγελια εγινε τελος Οκτωβρη, πριν σχεδον τρεις βδομαδες, με μεταφορα χρηματων στον λογαριασμο τους καθως δεν υπηρχε η δυνατοτητα αντικαταβολης για το προιον. Εστειλα αμεσα email με τα στοιχεια πληρωμης, οπως ζητουσε η εταιρεια, για να αρχισει η παραδοση.

Την ιδια μερα πηρα τηλεφωνο την εταιρεια αλλα ολα τα τηλεφωνα ηταν απασχολημενα και σε εβαζε στην αναμονη συνεχως.
Δεν μπορεσα να μιλησω με εκπροσωπο της εταιρειας, τα τηλεφωνα παντα απασχολημενα, παρα μονο μετα απο 5 εργασιμες και επειτα απο πολλα emails και απειρα τηλεφωνηματα στα οποια ΠΑΝΤΑ πατουσα την επιλογη στο τελος να με παρουν πισω αυτοι. Η κυρια που βγηκε μετα απο μερες δεν μπορουσε να με βοηθησει και μου ειπε οτι θα με παρει εκπροσωπος πωλησεων της εταιρειας αμεσα....

Το αμεσα ηταν μετα απο καμποσες εργασιμες στο οποιο μια αλλη κυρια που βγηκε ζητησε συγνωμη λεγοντας οτι το προιον θα εφευγε σε λιγες μερες καθως δεν το ειχαν διαθεσιμο. Απο τοτε ακομα περιμενω, αν οχι το ιδιο το προϊον, καποια ειδοποιηση τουλαχιστον. Γραμμενους τους εχουν τους πελατες φαινεται :)

Ξερω οτι δεν θα χασω τα λεφτα μου, αλλα αυτο που συνεβη με αυτη την εταιρεια Μandis.gr ειναι ο,τι χειροτερο εχω βιωσει απο πλευρας επικοινωνιας και εξυπηρετησης μεχρι στιγμης απο Ελληνικο η ξενο μαγαζι. Το γεγονος οτι ΠΟΤΕ δεν μπορεσα να μιλησω με εκπροσωπο οταν καλουσα εγω, ΟΣΕΣ φορες και αν καλεσα και ΟΣΕΣ ωρες και εαν εμενα στην αναμονη, με ξεπερναει και δεν εχει εξηγηση εκτος εαν υπαρχει μονο ενα ατομο και αυτο με ημιαπασχοληση στην τηλεφωνικη εξυπηρετηση.

Φαντασου να ημουν επαγγελματιας και να χρειαζομουν αμεσα την παραγγελια που την ειχα προπληρωσει μαλιστα...
Ποτε ξανα απο αυτο το μαγαζι κι ας τα πουλαει και τσαμπα.
 
Κακιστο καταστημα τους πηρα χαμπαρι και εγω χωρις να παραγγειλω ευτυχως. Η σελιδα τους ειναι υπερφορτωμενη με καθε λογης προιοντα απο προμηθευτες που γνωριζω, αλλα δεν διαθετουν σχεδον τπτ ετοιμοπαραδοτο. Προσπαθουν να παρουσιασουν την εικονα του υπερκαταστηματος αλλα χωρις στοκ. Μαλλον τα παραγγελνουν αφου λαβουν τα χρηματα των παραγγελιων με τεραστιες καθυστερησεις φυσικα.
 
  • Like
Reactions: lazarefa
Απο περιεργεια ξαναπηρα μολις τωρα τηλεφωνο την εταιρεια Mandis και βγηκε παλι το ιδιο μηνυμα του τηλεφωνητη που σε βαζει σε αναμονη ΟΠΩΣ ακριβως και στις εργασιμες μερες και ωρες. Μετα απο καποια λεπτα αναμονης, ενα αυτοποιημενο μηνυμα σου προτεινει να σε παρουν αυτοι τηλεφωνο... Σου δινουν την ψευδη εντυπωση οτι δουλευουν 24 ωρες το 24ωρο, 7 ημερες την εβδομαδα...

...Ντροπη!!
 
Να πω κι εγώ μια (και μοναδική) κακή εμπειρία από es market, από όπου αγόρασα online διάφορες βίδες/τάπες κλπ αναλώσιμα:
- από 20 κωδικούς που είχε η παραγγελία οι 12 είχαν στην περιγραφή λάθος αριθμό τεμαχίων -> βίδες τάδε 50τμχ έγραφε η περιγραφή και η συσκευασία είχε πχ 16 κομμάτια
- συνεργαζόμενη μεταφορική η Δελατόλας όπου μετά από συννενόηση αναγκάστηκα να τα παραλάβω από τα γραφεία τους, περιοχή τέρμα θεού.
- το κουτί εμφανώς ανοιγμένο ("έτσι μας ήρθε" είπαν στην μεταφορική). Τελικά δεν έλειπε τίποτα από μέσα.
Η διαφορά σε ευρώ λόγω των λάθος τεμαχίων έβγαινε γύρω στα 7€ - τελικά δεν επικοινώνησα καν μαζί τους, αλλά ούτε και θα ψωνίσω ξανά.
 
  • Like
Reactions: mikemtb and KOSSTV
Βρηκα μια καλη τιμη σε μια σκαλα αλουμινενια 8 σκαλιων και την παρηγγειλα στo Mandis.gr

H παραγγελια εγινε τελος Οκτωβρη, πριν σχεδον τρεις βδομαδες, με μεταφορα χρηματων στον λογαριασμο τους καθως δεν υπηρχε η δυνατοτητα αντικαταβολης για το προιον. Εστειλα αμεσα email με τα στοιχεια πληρωμης, οπως ζητουσε η εταιρεια, για να αρχισει η παραδοση.

Την ιδια μερα πηρα τηλεφωνο την εταιρεια αλλα ολα τα τηλεφωνα ηταν απασχολημενα και σε εβαζε στην αναμονη συνεχως.
Δεν μπορεσα να μιλησω με εκπροσωπο της εταιρειας, τα τηλεφωνα παντα απασχολημενα, παρα μονο μετα απο 5 εργασιμες και επειτα απο πολλα emails και απειρα τηλεφωνηματα στα οποια ΠΑΝΤΑ πατουσα την επιλογη στο τελος να με παρουν πισω αυτοι. Η κυρια που βγηκε μετα απο μερες δεν μπορουσε να με βοηθησει και μου ειπε οτι θα με παρει εκπροσωπος πωλησεων της εταιρειας αμεσα....

Το αμεσα ηταν μετα απο καμποσες εργασιμες στο οποιο μια αλλη κυρια που βγηκε ζητησε συγνωμη λεγοντας οτι το προιον θα εφευγε σε λιγες μερες καθως δεν το ειχαν διαθεσιμο. Απο τοτε ακομα περιμενω, αν οχι το ιδιο το προϊον, καποια ειδοποιηση τουλαχιστον. Γραμμενους τους εχουν τους πελατες φαινεται :)

Ξερω οτι δεν θα χασω τα λεφτα μου, αλλα αυτο που συνεβη με αυτη την εταιρεια Μandis.gr ειναι ο,τι χειροτερο εχω βιωσει απο πλευρας επικοινωνιας και εξυπηρετησης μεχρι στιγμης απο Ελληνικο η ξενο μαγαζι. Το γεγονος οτι ΠΟΤΕ δεν μπορεσα να μιλησω με εκπροσωπο οταν καλουσα εγω, ΟΣΕΣ φορες και αν καλεσα και ΟΣΕΣ ωρες και εαν εμενα στην αναμονη, με ξεπερναει και δεν εχει εξηγηση εκτος εαν υπαρχει μονο ενα ατομο και αυτο με ημιαπασχοληση στην τηλεφωνικη εξυπηρετηση.

Φαντασου να ημουν επαγγελματιας και να χρειαζομουν αμεσα την παραγγελια που την ειχα προπληρωσει μαλιστα...
Ποτε ξανα απο αυτο το μαγαζι κι ας τα πουλαει και τσαμπα.
Με αυτό το μαγαζί είχα κι εγώ μια ανάμικτη εμπειρία πριν 5 περίπου χρόνια.
Είχα παραγγείλει ένα εργαλείο που φαινόταν άμεσα διαθέσιμο στο σάιτ τους. Μετά από μερικές μέρες, κι αφού είχα εξαρχής πληρώσει για το προϊόν μέσω κάρτας, με κάλεσαν για να μου πουν ότι θα στείλουν κάποιο "παρεμφερές" προϊόν γιατί τελικά αυτό που παρήγγειλα δεν υπάρχει. Τους εξήγησα ότι δεν είναι δυνατόν να δεχτώ άσχετο με αυτό που παρήγγειλα προϊόν, ότι απαιτώ να μου επιστραφούν άμεσα τα χρήματα που πλήρωσα, κι ότι γιαυτό το λόγο θα τους αφήσω αρνητική κριτική στο σκρούτζ, μέσω της σελίδας του οποίου εμφανιζόταν το προϊόν ετοιμοπαράδοτο, καθώς ήθελα να χρησιμοποιήσω άμεσα το ζητούμενο εργαλείο, και λόγω όλης αυτής της αναστάτωσης μου δημιουργούσαν πρόβλημα στη δουλειά μου.
Όντως έγραψα μια αρνητική κριτική όπου περιέγραφα την εμπειρία μου. Το σκρουτζ πριν τη δημοσιοποιήσει, τους έστειλε σχετική ειδοποίηση.
Φαίνεται όμως ότι αυτό τους "πόνεσε" (ίσως το μαγαζί ήταν "φρέσκο" τότε στο σκρουτζ και δεν ήθελαν να δώσουν δικαιώματα στην πλατφόρμα του σκρουτζ), και γιαυτό με κάλεσαν πίσω και μου πρότειναν όπως για την ταλαιπωρία μου, πέρα από την επιστροφή των χρημάτων μου, να μου στείλουν -συμβολικά- κάποιο άσχετο εργαλείο ως δώρο, και εγώ να αποσύρω την αρνητική κριτική μου. Όντως μου έστειλαν κάποιο εργαλείο δωρεάν, οπότε η αρνητική κριτική αποσύρθηκε...
Φυσικά έκτοτε δεν ξαναασχολήθηκα με τη σελίδα τους.
 
Βρηκα μια καλη τιμη σε μια σκαλα αλουμινενια 8 σκαλιων και την παρηγγειλα στo Mandis.gr

H παραγγελια εγινε τελος Οκτωβρη, πριν σχεδον τρεις βδομαδες, με μεταφορα χρηματων στον λογαριασμο τους καθως δεν υπηρχε η δυνατοτητα αντικαταβολης για το προιον. Εστειλα αμεσα email με τα στοιχεια πληρωμης, οπως ζητουσε η εταιρεια, για να αρχισει η παραδοση.

Την ιδια μερα πηρα τηλεφωνο την εταιρεια αλλα ολα τα τηλεφωνα ηταν απασχολημενα και σε εβαζε στην αναμονη συνεχως.
Δεν μπορεσα να μιλησω με εκπροσωπο της εταιρειας, τα τηλεφωνα παντα απασχολημενα, παρα μονο μετα απο 5 εργασιμες και επειτα απο πολλα emails και απειρα τηλεφωνηματα στα οποια ΠΑΝΤΑ πατουσα την επιλογη στο τελος να με παρουν πισω αυτοι. Η κυρια που βγηκε μετα απο μερες δεν μπορουσε να με βοηθησει και μου ειπε οτι θα με παρει εκπροσωπος πωλησεων της εταιρειας αμεσα....

Το αμεσα ηταν μετα απο καμποσες εργασιμες στο οποιο μια αλλη κυρια που βγηκε ζητησε συγνωμη λεγοντας οτι το προιον θα εφευγε σε λιγες μερες καθως δεν το ειχαν διαθεσιμο. Απο τοτε ακομα περιμενω, αν οχι το ιδιο το προϊον, καποια ειδοποιηση τουλαχιστον. Γραμμενους τους εχουν τους πελατες φαινεται :)

Ξερω οτι δεν θα χασω τα λεφτα μου, αλλα αυτο που συνεβη με αυτη την εταιρεια Μandis.gr ειναι ο,τι χειροτερο εχω βιωσει απο πλευρας επικοινωνιας και εξυπηρετησης μεχρι στιγμης απο Ελληνικο η ξενο μαγαζι. Το γεγονος οτι ΠΟΤΕ δεν μπορεσα να μιλησω με εκπροσωπο οταν καλουσα εγω, ΟΣΕΣ φορες και αν καλεσα και ΟΣΕΣ ωρες και εαν εμενα στην αναμονη, με ξεπερναει και δεν εχει εξηγηση εκτος εαν υπαρχει μονο ενα ατομο και αυτο με ημιαπασχοληση στην τηλεφωνικη εξυπηρετηση.

Φαντασου να ημουν επαγγελματιας και να χρειαζομουν αμεσα την παραγγελια που την ειχα προπληρωσει μαλιστα...
Ποτε ξανα απο αυτο το μαγαζι κι ας τα πουλαει και τσαμπα.
Εγώ πριν 3 χρόνια είχα παραγγείλει διάφορα πράγματα από εκεί, σκάλα, μια γεννήτρια, κάτι ψαλίδια κλάδου και διάφορα άλλα, και μέσα σε κάποια από αυτά, έγραφε και κάποια δώρα, πχ γάντια κτλ, εκτός του ότι ερχόταν το κάθε ένα είδος ξεχωριστά και έπρεπε να πηγαίνω εγώ στην μεταφορική να τα παραλάβω, τα δώρα δεν ήρθαν ποτέ. Ευτελές το ποσό των δώρων αλλά για το γαμώτο, τους κάλεσα όταν παρέλαβα την γεννήτρια πρώτα που αν θυμάμαι είχε δώρο ένα πριόνι, ότι δεν ήταν μέσα, με παρέπεμψαν σε άλλο τηλέφωνο όπου μου είπαν ότι τα δώρα θα σταλούν όλα μαζί στο τέλος. Μετά από δύο μήνες ξανακάλεσα και μου είπαν ότι είχαν έλλειψη σε κάτι και θα τα έστελναν μετά, όσο τα είδατε εσείς τόσο τα είδα και εγώ.
Εγώ δεν ξανασχολήθηκα με αυτό το κατάστημα.
 
Καλα εκανες @lazarefa και ενηργησες για το προσωπικό σου οφελος, αυτο προκρινει η λογικη. Αλλα ετσι εξαγορασαν τη σιωπη σου και συνεχιζουν ακαθεκτοι να βρισκονται στην αγορα και να εξαπατούν καταναλωτες. Το συστημα βαθμολογίας του σκρουτζ δεν ειναι πανακεια, αλλα κάνει κατα καποιο τροπο ένα ξεσκαρταρισμα τα καλα από τα κακα καταστηματα. Εγω ψωνιζω μονο απο καταστηματα υψηλης βαθμολογιας και δεν ειχα προβληματα ακομα, πολλα χρονια τωρα. Οι βαθμολογιες βοηθούν και στην επιλογή επιτυχημενων προιοντων, αλλά δεν οφειλει να ειναι το μονο κριτηριο.
 
Ο τύπος πουλάει τριγωνικά, από κατσαρόλες μέχρι bobcat.. Στο κατάστημά τους στο Ηράκλειο η εξυπηρέτηση είναι άψογη, αλλά σε ηλεκτρονικές αγορές μπορούν να κάτσουν διάφορες στραβές ακριβώς λόγω τριγωνικών πωλήσεων.
 
Προσωπικα δεν θα ειχα προβλημα εαν με ενημερωναν για την πορεια της παραγγελιας μου, ας ειχε και μεγαλη καθυστερηση.

Ομως αυτη η απιστευτη αδιαφορια για τον πελατη καθως και η παντελης ελλειψη ενημερωσης για την πορεια της παραγγελιας ειναι εντελως απαραδεκτη και ακρως αντι επαγγελματικη. Ιδιως εαν εχει προηγηθει και προπληρωμη, οποτε η οργη και η αγανακτηση χτυπανε κοκκνο!

Για να μην πω οτι ειναι και εντελως αδυνατον να τους βρεις στο τηλεφωνο, οπου 24 ωρες το 24ωρο βγαινει αυτοματος τηλεφωνητης και μετα απο 2 λεπτα αναμονης, σου ζητα να σε παρουν πισω τηλεφωνο. Ποτε ομως δεν σε παιρνουν πισω τηλεφωνο, εκτος εαν γραφτει καποιο 'περιποιημενο' email.

Στον σχεδον ενα μηνα αναμονης με πηραν τηλεφωνο απο το τμημα πωλησεων 2 φορες αμεσως μετα απο 2 αντιστοιχα τετοια email. Δεν με πηραν ποτε τηλεφωνο μετα απο τα δεκαδες τηλεφωνα που εχω κανει, οπου αφηνα μηνυμα να με παρουν πισω.

Σε λιγες μερες κλεινω ενα μηνα απο την πληρωμη της παραγγελιας, την οποια οχι μονο δεν εχω δει, αλλα δεν ξερεις κανεις καν που βρισκεται!! :)
 
Από τον τρόπο που συμπεριφέρονται καταλαβαίνει κανείς για τι μιλάμε...
Προσωπικά το site του είναι πολύ "κιτς" και δεν μου δινει την αίσθηση σοβαρού μαγαζιού...Όχι ότι θα παραγγελνα κάτι αλλά εχω/ουμε δει site και site..
 
Η σκαλα που παρηγγειλα, απο 51 ευρω που την ειχα αγορασει, εχει ακριβυνει κατα 20 ολοκληρα ευρω...πηγε δηλαδη στα 71 ευρω!!

Ειμαι πολυ περιεργος εαν παραλαβω, δευτερον, πότε θα παραλαβω και τριτον, εαν θα παραλαβω το προιον που παρηγγειλα και οχι καποιο αλλο!!

Δεν θα με παραξενεψει εαν μου στειλουν μια μικροτερη σκαλα, καθως αυτη που παρηγγειλα ειχε παρα πολυ χαμηλη τιμη για 7+1 σκαλια!
Δεν θα με παραξενεψει επισης εαν δεν παραλαβω ποτέ και απλα σε καποια φαση που θα τους ξανατηλεφωνησω, θα μου επιστρεψουν τα χρηματα.
Θα ειναι ομως μεγαλη εκπληξη εαν τελικα παραλαβω αυτο που παρηγγειλα, πριν κλεισει μηνας απο την πληρωμενη παραγγελια :)

Σε καθε περιπτωση ομως δεν θα ξανα ασχοληθω μαζι τους, παρ'όλο που συνηθως εχω μνημη χρυσοψαρου για τα πραματα που πανε καλα στο τελος 🐟
 
Εάν τελικά δεν σου έρθει θα σε "τακτοποιησω" εγώ με ΣΚΑΛΑ εαν θες και όχι με σκαλα...

 
Ευχαριστω Κωστη, φαινεται οτι με τα πολλα η εταιρεια Μandis εστειλε επιτελους την σκαλα στις 24 του μηνα, ενα μηνα+ απο την ημερα της παραγγελιας!

Ομως ξεκινα καινουριο προβλημα με τα ΕΛΤΑ courier που την κρατανε σχεδον μια βδομαδα στα γραφεια τους στην περιοχη μου (χωρις να με ενημερωσουν) επειδη ειναι μεγαλη και δεν χωραει στο φορτηγακι τους!! :ROFLMAO:

Περιμενω να μου πουν τι θα γινει καθως την Παρασκευη μου ειχαν πει οτι σημερα θα παραλαβω. Προφανως η κυρια στο τηλεφωνο δεν ηξερε οτι προκειται για μεγαλη σκαλα.
Επισης μου ειπαν οτι κακως εστειλα (εγω!!!) τοσο μεγαλη σκαλα με courier. Τι να τους πεις εδω... :)
 
Τα ελτα κουριερ παντα εχουν προβλημα με μεγαλα δεματα λες και τα βανάκια τους ειναι matchbox η χρειάζονται τεχνολογία από το Αλφα του Κενταύρου
Kαι καλά εσυ περιμένεις βαρυ πακετο εγω που περίμενα 12 πασαλάκια 2,10μ για στήριξη φυτών και τα ειχαν κανά 10ήμερο στο τοπικό υποκαταστημα΄;;
Μετα απο τηλεφώνημα μου είπαν το ιδιο οτι δεν χωράνε στο βανάκι
Τελικα πηγα εγω και τα παρέλαβα οχι με κανένα αγροτικό όχι με βανακι αλλα με Renault Clio που αφου εριξα το κάθισμα του συνοδηγού τα χώρεσε και περισευαν καπου 20-30 cm
 
Τα ΕΛΤΑ courier, αν θελουν να λαμβανονται σοβαρα υπ'οψιν, πρεπει να αφησουν τις ανευθυνες και παιδιαστικες δικαιολογιες και να κανουν αναθεση σε αλλον courier σε περιπτωση που δεν τα χωραει το βανακι τους, η για καποιον λογο δεν μπορουν να παραδωσουν εμπροθεσμα. Ειναι κατι που εχω δει να γινεται απο αλλες εταιρειες courier και ειναι πολυ επαγγελματικο και υπευθυνο.

Ειμαι περιεργος τι θα μου πουν στο τηλεφωνο σημερα για να μου πουν τι θα κανουν...αν με παρουν.

Παντως η σκαλα δεν ειναι βαρια (5,5 κιλα), ειναι ομως 2.5 μετρα.
 
ΕΛΤΑ courier και επαγγελματισμός Μιχάλη δεν μπαίνουν ποτέ στην ίδια πρόταση.
Στο κέντρο της Αθήνας, 200 μέτρα απ’το σπίτι μου και δεν μου έχουν φέρει ΠΟΤΕ τίποτε.
Στην αρχή μόνο ψεύτικα χαρτάκια οτι και καλά «ήρθαμε αλλά δεν σας βρήκαμε» και τηλεφωνήστε στο τάδε τηλέφωνο, το οποίο βέβαια δεν το σηκώνει ποτέ κανένας.
Τώρα έκοψαν και τα χαρτάκια…
Σου στέλνουν μήνυμα οτι το αντικείμενό σου είναι εκεί και θα παραμείνει για 20 μέρες. Αν θες έλα να το πάρεις, αν δε θες στο γκιώνη μας. :mad:
 
Για την ιστορια, η σκαλα που περιμενα μου παραδοθηκε σημερα απο τα EΛΤΑ courier, οχι με το βανακι τους αλλα με ΙΧ αυτοκινητο..
 
  • Like
Reactions: KOSSTV