Tαχυδρομεία - Τελωνεία

καλα ξεμπερδεματα
εγω προσπαθησα να βαλω οπτικη ινα στον cosmote που περναει εξω απο το σπίτι μου
και εφτασα στο σημειο να κοψω το σταθερο για να μην εχω λογο επαφης μαζι τους

Το 13888 σου δίνει και συμβουλές…
«- Για την καλύτερη εξυπηρέτηση σας δοκιμάστε αργότερα.»
Και στο live (υποτίθεται) chat του Cosmote App δεν απαντάει κανένας.
Φοβερή εξυπηρέτηση. 😟
 
μετά από τη γνωστή αλητεία «έγινε προσπάθεια παράδοσης κλπ»
πιστευω πως ειναι βασικη πολιτικη των εταιρειων, κεντρικα επιβαλλομενη και οχι τακτικη καποιοων κακων υπαλληλων.
Αν καποιος κινηθει νομικα εναντιων τους θα πρεπει να αποδειξει οτι ο courier δεν περασε ποτε και μαλιστα με ευθηνη της εταιρειας και οχι δολος του υπαλληλου.
και ο cosmote (Deutsche Telekom) το ιδιο κανει. Οταν ζητησα την διακοπη της σταθερης τηλεφωνικης γραμμης, υπ' ευθύνης τους, θελησαν να με γυρισουν στο προηγουμενο συμβολαιο για να πληρωσω προστιμο. Αρνηθηκα το οτι μπορουν να πατανε σε δυο συμβολαια ταυτοχρονα και να επικαλουνται καθε φορα οποιο θελουν. Εκεινοι δεν εκοψαν την γραμμη και αφησαν το θεμα σε εκρεμμοτητα χωρις να ασχολουνται. Το συστημα που ειναι κατασκευασμενο ετσι ωστε να προστατευει την εταιρεια βλεποντας την εκρεμμοτητα καποιες ημερες μετα αρχισε να μου στελνει, αυτοματοποιημένα, ψευδη sms "προσπαθουμε επανειλημμενα να επικοινωνησουμε μαζι σας και δεν απαντατε"
τα παντα για να ειναι καλλυμενοι οι ιδιοι και ο πελατης να παει να .....
 
Δε γίνεται όμως να συμβαίνουν όλα αυτά, σε όλους εμάς, και να μην συγκινείται κανένας.
Κάπου πατάνε όλοι αυτοί και μας γράφουν στα παπάκια τους, με κάποιο τρόπο έχουν εξασφαλίσει την ασυλία τους.
Ξέρουν οτι δεν θα τους ελέγξει, και πολύ περισσότερο δεν θα τους τιμωρήσει, κανένας.
 
πιστευω πως ειναι βασικη πολιτικη των εταιρειων, κεντρικα επιβαλλομενη και οχι τακτικη καποιοων κακων υπαλληλων.

Πάμε πάλι...

Είναι Franchise και πλήρως υπεύθυνος ο ιδιοκτήτης του εκάστοτε καταστήματος. Αν έχει όρεξη για δουλειά θα κόψει το κεφάλι του να μισθώσει Super Puma να κάνει παράδοση στα Ίμια. Αν είναι μ@λ@κ@ς και το μόνο που τον νοιάζει είναι το έσοδο δεν θα παραδώσει ΟΥΤΕ στο γείτονα.

Σας το έχω γράψει πάλι για την περιοχή μου. Πριν η ACS ήταν ΓΤΠΚ και τώρα πετάει. Η Speedex από την άλλη είναι εχμ... Στέλνει σε όλους "Άγνωστος", μετά αρχίζει τα τηλέφωνα από τη Reception και όποιον πιάσει. Στη Χαλκίδα ο ξάδερφος μου τα χειρότερα για την ACS. Αντίθετα είναι ευχαριστημένος με τις άλλες 2. Στη Λειβαδιά δε θυμάμαι ποια εταιρία δε λέει να στεριώσει. Πέρυσι είχε ενδιαφερθεί φίλος μου και δεν μπόρεσε να βρει άκρη με τον ιδιοκτήτη με τον οποίο ήταν ΦΙΛΟΙ. Τόσο ναυάγιο ο πρώην. Τελικά το παράτησε γιατί δεν μπόρεσε να συζητήσει τις λεπτομέριες.

Το πρόβλημα είναι οι πραγματικοί πελάτες των εταιριών που δεν πιέζουν. Και ΌΧΙ ΔΕΝ ΕΙΜΑΣΤΕ ΕΜΕΙΣ αλλά τα καταστήματα. Αυτά είναι που πληρώνουν τα μεταφορικά στις εταιρίες. Βλέπεις όμως δεν νοιάζονται αυτοί διότι ξέρουν ότι στο τέλος θα πάει ο πελάτης να παραλάβει όπως και να έχει. Αλλά και να μην το παραλάβει έχουν το λογιστικό περιθώριο σφάλματος.
 
Δε θυμάμαι αν το έχω γράψει ξανά. Τα πράγματα ΔΕΝ είναι τόσο τραγικά όσο νομίζουμε. Αν ήταν έτσι η "μητρική" εταιρία θα τον έκλεινε. Κάνουν παραδόσεις σε μεγάλο βαθμό. Στις μεγάλες πόλεις γίνεται χαμός και δεν είναι δυνατόν να μην παραδόσεις. Στο τέλος δεν θα χωράνε στο κατάστημα.

Το θέμα είναι όπως έγραψα η τσιγκουνιά των ιδιοκτητών. Όταν φορτώνεις ένα υπάλληλο με 150 δέματα και του βάζεις το "μαχαίρι στο λαιμό" να έρθει στην ώρα του για να μην τον πληρώσεις υπερωρία, λογικό είναι να "γράψει" κάποιους πελάτες. Πχ θα δώσει στην "Πανεπιστημίου" που είναι όλες οι εταιρίες και τα μαγαζιά αλλά ΔΕΝ θα πάει πχ στην "Εδουάρδου Λω" που είναι κάθετος και έχει 1-2 δέματα. Θα πάρει τηλέφωνο, θα χτυπήσει κουδούνι και θα φύγει σαν λαγός να πάει δίπλα που είναι η ΤτΕ και θα παραδώσει 20 φακέλους αγκαλιά.
 
Προσωπικά από εκεί που παρακαλούσα τα μαγαζιά να ΜΗΝ μου στέλνουν με ACS, τους τελευταίους μήνες παρατηρώ μια θετική εξέλιξη. Όχι μόνο περνάει κανονικά ο courier αλλά όταν λείπω λαμβάνω τηλέφωνο από κινητό νούμερο από τα κεντρικά και με συνδέουν με τον courier ο οποίος με ρωτάει αν θέλω να αφήσει κάπου το δέμα ή να ξαναπεράσει. Αν χάσεις το τηλεφώνημα δεν μπορείς να καλέσεις πίσω το νούμερο , δεν είναι το προσωπικό του courier, απλά θα περιμένεις παράδοση την επόμενη μέρα. Υπόψιν το κατάστημα που με εξυπηρετεί είναι το ίδιο με παλιά που το έβριζα κάθε φορά που πέρναγα απ' έξω κι έβλεπα τις δεκάδες κλούβες με τα δέματα να περιμένουν για παράδοση....

Φυσικά κορυφαία παράδοση έχει από την πρώτη μέρα και η skroutz last mile.
 
Το φάρμακο είναι ένα, ασχέτως αν δεν μπορούμε πάντα να το κάνουμε.
Αντικαταβολή.
Κι άσε αυτούς να σε ψάχνουν.

Πόσες φορές θα το πούμε; ΔΕΝ δουλεύει έτσι το πράγμα; Δεν είσαι ΕΣΥ ο πελάτης αλλά το κατάστημα. Εσύ έκανες μια παραγγελία στο εκάστοτε κατάστημα. Είτε είναι μια βίδα, είτε μια Ferrari από τη στιγμή που ΔΕΝ έχεις δώσει 1€ σε κανέναν ΔΕΝ έχεις ΚΑΝΕΝΑ ΔΙΚΑΙΩΜΑ. Όμορφα και ωραία.

Ακόμη και δικαστικά να πας τι θα ζητήσεις από το δικαστήριο; Κλοπή; Ψυχική οδύνη για το τι; Έχεις κάποια απόδειξη ότι σε έκλεψε κάποιος; Αφού δεν έχεις δώσει χρήμα. Και στην ψυχική οδύνη θα σου πει ο δικαστής να πας στο τοπικό κατάστημα να το αγοράσεις έστω και στη διπλάσια τιμή.

Η "Σύρε φέρε courier" με το που παραλαμβάνει ένα δέμα από το ΧΨΩ κατάστημα ΑΜΕΣΩΣ χρεώνει το συγκεκριμένο κατάστημα με μεταφορικά. ΑΝΕΞΑΡΤΗΤΩΣ ΕΠΙΠΛΕΩΝ ΥΠΗΡΕΣΙΩΝ όπως η αντικαταβολή ή η δέσμευση ώρας κτλ. Είτε έχει αντικαταβολή είτε όχι το courier ΘΑ ΠΑΡΕΙ ΤΑ ΜΕΤΑΦΟΡΙΚΑ ΑΠΟ ΤΟΝ ΑΠΟΣΤΟΛΕΑ. ΔΕΝ ΤΗΝ ΕΝΔΙΑΦΕΡΕΙ ΑΝ ΕΧΕΙ ΑΝΤΙΚΑΤΑΒΟΛΗ. ΤΑ ΠΟΛΛΑ ΛΕΦΤΑ ΕΙΝΑΙ ΤΑ ΜΕΤΑΦΟΡΙΚΑ. Δες το και μόνος σου όταν παραγγέλνεις. Είναι 2-3€ η αντικαταβολή. Ψιλά πράγματα σε σχέση με τα μεταφορικά που είναι σχεδόν πάντα διπλάσια τιμή.

Με αυτό τον τρόπο που λες ότι τιμωρείς την courier στην πραγματικότητα κάνεις μια τρύπα στο νερό. Και όχι μόνο δεν τις τιμωρείς αφού ΠΛΗΡΩΝΟΝΤΑΙ, αλλά δημιουργείς και ΠΡΟΒΛΗΜΑ στο κατάστημα διότι η δική σου τιμωρία στρέφεται τελικά στο εκάστοτε κατάστημα μιας που όταν επιστρέψεις το ΜΗ ΠΛΗΡΩΜΕΝΟ δέμα το κατάστημα θα "φάει στη μάπα" τα μεταφορικά. Εσύ λοιπόν που το παίζεις επαναστάτης ταίζεις το τέρας και τιμωρείς αυτόν που δε φταίει.

Ένας από τους λόγους που οι εταιρίες courier δεν σταματάνε την αντικαταβολή είναι αυτός που σας έγραψα. Αν τα δέματα είναι δωρεάν η δουλειά του courier είναι ΠΑΝΕΥΚΟΛΗ. Πας και το παραδίδεις όπου βρεις. Δεν ψάχνεις για λεφτά ή δεν ξέρω τι άλλο. Βολευόμαστε όλοι με αυτό. Αλλά η πονηριά είναι πως θα μειωθεί ΚΑΤΑ ΠΟΛΥ Η ΔΟΥΛΕΙΑ. Τώρα οι εταιρίες ξέρουν ότι το Χ% θα είναι επιστροφές. Πχ τα κοριτσόπουλα παραγγέλνουν σαν τρελά ρούχα και στο τέλος παίρνουν 1-2 κομμάτια. Αυτά είναι "ζεστό χρήμα" για τις εταιρίες. Αν κοπεί η αντικαταβολή τότε θα μειωθεί αρκετά ο τζίρος διότι θα παραγγέλνει μόνο όποιος έχει ΤΩΡΑ χρήμα στην κάρτα του. Όχι μετά από 10 μέρες που θα πληρωθώ και βλέπουμε.

Η μόνη λύση για βελτίωση είναι να προπληρώνεις και να αμφισβητείς στην τράπεζα. Η Amazon και το Paypal δεν έγιναν τυχαία γίγαντες. Όταν κάνεις αμφισβήτηση τρέχουν να σε εξυπηρετήσουν και το κατάστημα έχει σοβαρά προβλήματα. Το ίδιο και εδώ. Κανένας δεν θέλει να έχει πρόβλημα με τις τράπεζες. Αν αρχίσουν οι μαζικές αμφισβητήσεις τότε ίσως κάτι βελτιωθεί.
 
Κατ' αρχάς δεν έγραψα πουθενά ότι είμαι επαναστάτης.

Κατά δευτέρας, τα πράγματα είναι απλά. Μέχρι να πάρω τα πράγματα στα χέρια μου από μένα δεν θα πάρουν φράγκο. Αν θέλουν να τα πάρουν ας παραδώσουν ότι παρήγγειλα αλλιώς ας ψάξουν τρόπο οι δυό τους να βελτιώσουν τις υπηρεσίες τους. ΔΙΚΟ ΤΟΥΣ ΠΡΟΒΛΗΜΑ.Μεταξύ τους μπορούν να ανταλλάσουν λεφτά, οικόπεδα, γυναίκες ή δεν ξέρω τι άλλο και να ταΐζουν ότι θέλουν. Εγώ είμαι διατεθειμένος να πληρώσω παραπάνω για να έχω αυτό που θέλω, ας κάνουν κι αυτοί κάτι για να πουλήσουν.
Το συμφέρον τους κοιτάνε, το συμφέρον μου κοιτάω.
 
Last edited by a moderator:
Κατ' αρχάς δεν έγραψα πουθενά ότι είμαι επαναστάτης.

Κατά δευτέρας, τα πράγματα είναι απλά. Μέχρι να πάρω τα πράγματα στα χέρια μου από μένα δεν θα πάρουν φράγκο. Αν θέλουν να τα πάρουν ας παραδώσουν ότι παρήγγειλα αλλιώς ας ψάξουν τρόπο οι δυό τους να βελτιώσουν τις υπηρεσίες τους. ΔΙΚΟ ΤΟΥΣ ΠΡΟΒΛΗΜΑ.Μεταξύ τους μπορούν να ανταλλάσουν λεφτά, οικόπεδα, γυναίκες ή δεν ξέρω τι άλλο και να ταΐζουν ότι θέλουν. ΣΤΑ ΦΡΥΔΙΑ ΜΟΥ. Εγώ είμαι διατεθειμένος να πληρώσω παραπάνω για να έχω αυτό που θέλω, ας κάνουν κι αυτοί κάτι για να πουλήσουν.
Το συμφέρον τους κοιτάνε, το συμφέρον μου κοιτάω.
ΚΑΤΑΝΟΗΤΌ Ή ΟΧΙ;

Βρε αδερφέ σου έγραψα πως δουλεύει η υπηρεσία. Τι δεν καταλαβαίνεις με αυτό; Η εταιρία θα ΠΑΡΕΙ τα χρήματα της όπως και να έχει γιατί ΑΠΑΣΧΟΛΕΙ ΥΠΑΛΗΛΟΥΣ. Ο courier που θα παραλάβει το δέμα από την Αθήνα ΚΑΝΕΙ ΣΩΣΤΑ ΤΗ ΔΟΥΛΕΙΑ ΤΟΥ. Το ίδιο και ο υπάλληλος στο κατάστημα, ο οδηγός του φορτηγού, στο HUB και ο άλλος οδηγός της νταλίκας που θα πάει στα Γιάννενα. Αυτοί ΠΡΕΠΕΙ να πληρωθούν και θα πληρωθούν όσο και να νομίζεις ότι είναι άχρηστοι.

Όταν λες ότι δε σε ενδιαφέρει κτλ δείχνεις την άγνοια σου στο πως είναι στημένες οι μεγάλες εταιρίες και το πόσα άτομα δουλεύουν για να σου φέρουν το δέμα στην πόρτα σου. Σου έγραψα επίσης ότι με το να μην παραλαμβάνεις δέμα έχει πρόβλημα το κατάστημα που θα έχει πληρώσει μεταφορικά ΧΩΡΙΣ να πουλήσει το προϊόν. Και μπορεί ο Χ Κωτσόβολος να έχει ειδικό κονδύλι γι' αυτό αλλά το μικρό μαγαζί στη γειτονιά σου όχι. Το μικρό μαγαζί το μόνο που μπορεί να κάνει είναι να συνεργάζεται με 2-3 courier και να σε ρωτά να διαλέξεις. Και αυτό για να είναι καλυμένο σε τέτοιες περιπτώσεις.

ΑΛΛΑ όπως σου έγραψα ΔΕΝ ΑΛΛΑΖΕΙ ΤΙΠΟΤΑ ΟΤΑΝ Ο ΑΛΛΟΣ ΕΙΝΑΙ ΚΑΚΟΣ ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΑΣ. Η εταιρία θα συνεχίσει να έχει συμβόλαιο με τον Χ Κωτσόβολο γιατί τα υπόλοιπα 200 καταστήματα στην Ελλάδα κάνουν σωστά τη δουλειά τους. Ο κακός επαγγελματίας θα συνεχίσει να παίρνει την προμήθεια γιατί όπως σου έγραψα γίνεται ΑΥΤΟΜΑΤΑ με την παραλαβή του δέματος. Και μετά στα @@ του για τη διακίνηση.

Αλλά τα μεταφορικά και το γράφω πάλι ΤΑ ΕΧΕΙ ΠΛΗΡΩΣΕΙ ΤΟ ΚΑΤΑΣΤΗΜΑ διότι ΕΣΥ ΕΧΕΙΣ ΕΠΙΛΕΞΕΙ ΑΝΤΙΚΑΤΑΒΟΛΗ. Πελάτης λοιπόν είναι το κατάστημα. Εσύ ΔΕΝ ΕΧΕΙΣ ΚΑΜΙΑ ΑΞΙΩΣΗ. Όταν όμως ΠΛΗΡΩΣΕΙΣ αυτόματα γίνεσαι ΠΕΛΑΤΗΣ και μετά μπορείς να τους χορέψεις. Είτε στην Τράπεζα, είτε με το Paypal. Και θα δεις να αλλάζει η κατάσταση.

Αν έχεις κάποιο γνωστό με μικρό eshop πήγαινε για ένα καφέ μαζί του και κάνε μια κουβέντα. Εκεί θα καταλάβεις το πως δουλεύει η όλη κατάσταση. Μπορείς επίσης να δεις και βίντεο στο YT από άτομα που έχουν καταστήματα και τι λένε για τις επιστροφές. Εγώ έχω 2 με τέτοια καταστήματα και τα έχουμε συζητήσει πολλάκις. Γι' αυτό και είμαι τόσο σίγουρος. Ο ένας έχει ανταλλακτικά από μηχανάκια και ο άλλος ρούχα. Σκέψου τη ζημιά έχουν από ένα ζευγάρι κάλτσες ή τίποτα γκριπ για μηχανάκι. Πχ στο Skroutz βρίσκεις με 10€. Ο φίλος μου χρεώνει 5€ τα μεταφορικά αν θυμάμαι καλά. Για βάλε να το γυρίσουν πίσω μια φορά. Πάει όλο το κέρδος. Μη σου πω ότι μπήκε και μέσα. Ακόμη και 2€ να το αγοράζει πάλι έχει θέμα αν κάνεις τις πράξεις.
 
Δεν νομίζω πως μιλάει για μη παραλαβή αλλά παραλαβή με αντικαταβολή...
Όσο το προϊόν δεν παραλαμβάνεται δεν πληρώνει.
 
Α γειά σου!
Αντικαταβολή σημαίνει πληρωμή επί τη παραδώση. Γι' αυτό και πληρώνετε επιπλέον. Δεν παραλαμβάνεις, δεν πληρώνεις. Τόσο απλά.

Όσο για τα μικρά και τα μεγάλα μαγαζιά, κατανοώ αλλά δεν υπάρχει μόνο μία πτυχή.
Αφήνω εκτός τις έννοιες περιθώρια κέρδους και προυπολογισμένα κόστη κ.λ.π. γιατί θα μπλέξουμε. Εγώ ξέρω ότι δεν ήρθε ΚΑΜΜΙΑ επιχείρηση να με βρει στο δρόμο ή στο σπίτι και να μου πει "αδερφέ, πάρε πέντε ευρώ, έτσι γιατί είσαι μάγκας". Εγώ γιατί πρέπει να κάνω τον καλό; Είναι μικρό μαγαζί; Θα τον στηρίξω με το να αγοράσω από αυτόν κι όχι από μεγάλη αλυσίδα. Κι εγώ ειδικά σιχαίνομαι τα παζάρια και δεν θα του κόψω ούτε λεπτό. Μέχρι εκεί όμως, αν το σύστημά τους δεν δουλεύει να το φτιάξουν ΑΥΤΟΙ. Όχι να τρέχει η όλη διαδικασία εις βάρος μου.
Εγώ όταν αναλαμβάνω μια δουλειά σκίζομαι και κάνω τα πάντα για να ευχαριστηθεί ο πελάτης ώστε να πληρωθώ. Ας κάνουν κι αυτοί το ίδιο.
 
  • Like
Reactions: KOSSTV and enduras1
Δεν νομίζω πως μιλάει για μη παραλαβή αλλά παραλαβή με αντικαταβολή...
Όσο το προϊόν δεν παραλαμβάνεται δεν πληρώνει.

Γνωρίζω τι εννοεί. Το πρόβλημα όμως είναι πως δεν "τιμωρείται" ο κακός επαγγελματίας αλλά το κατάστημα που δεν φταίει.

Το έγραψα πάλι. Οι μεγάλοι έχουν τεράστιο όγκο κίνησης και παίζουν με άλλες τιμές οπότε τα μεταφορικά είναι "της ξεφτίλας". Οπότε τους παίρνει να έχουν κακούς συνεργάτες και πελάτες που επιστρέφουν δέματα χωρίς να το σκεφτούν.

Αλλά τα μικρά καταστήματα δεν έχουν τέτοιες δυνατότητες. Κάποια μπορούν να παίζουν με 2-3 διαφορετικούς αλλά δεν είναι πάντα εφικτό. Πχ στην διπλανή πόλη που έχει ο φίλος μου το μαγαζί του δεν υπάρχει Γενική και ACS. Ούτε μπορεί να περιμένει πότε θα περάσει ο υπάλληλος διότι τη μια μέρα μπορεί να τελειώσει στις 2 το μεσημέρι και την άλλη στις 5 το απόγευμα αν έχει δουλειά. Ο φίλος μου με το eshop μαζεύει τις παραγγελίες και τις στέλνει αναγκαστικά με Speedex και Courier Center που έχουν εκεί καταστήματα. Πάει στις 5 το απόγευμα και τις παραδίδει ο ίδιος στις courier. Οπότε είναι σίγουρος ότι θα φύγουν την ίδια μέρα. Με τις άλλες 2 δεν μπορεί να το κάνει και λογικό αφού δεν έχουν κατάστημα. Ούτε μπορεί να πηγαίνει στη διπλανή πόλη για παράδοση αλλά ούτε να "απαιτεί" να κάθεται ο διανομέας μέχρι το απόγευμα για να παραλάβει.

Ξέρει όμως ότι τον "τρώει" από τους κακούς επαγγελματίες αλλά προσπαθεί να υπολογίσει το ρίσκο όσο του βγαίνει. Όταν όμως ο πελάτης το παίζει τιμωρός διότι ο άλλος είναι κακός επαγγελματίας μπαίνει μέσα ΧΩΡΙΣ να φταίει. Και ΔΕΝ φταίει ούτε το τοπικό κατάστημα ώστε να κόψει συνεργασία. Το έχουμε συζητήσει πολλές φορές και είναι αδιέξοδο διότι δεν μπορεί να τα βάλει με όλους. Με 200 καταστήματα που έχει η Speedex σε όλη τη χώρα κάπου θα έχεις πρόβλημα. Θες λόγω όγκου; Θες λόγω τσιγκουνιάς οχημάτων; Θες γιατί δεν πάνε σε χωριά; Πάντα θα υπάρχει πρόβλημα. Το οποίο όμως το ΕΠΩΜΙΖΕΤΑΙ ο φίλος μου με την επιστροφή. ΔΕΝ μπορεί όμως να κάνει κάτι διότι ΤΑ ΙΔΙΑ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΑ ΕΧΟΥΝ ΟΛΟΙ.

Αυτό προσπαθώ να εξηγήσω. Ότι όλοι λίγο πολύ έχουν προβλήματα αλλά δεν θα λυθεί το πρόβλημα με το να επιστρέφουν τα δέματα. Έτσι απλά ενισχύεις τους μεγάλους που δεν τους νοιάζει και κλείνει ο μικρός. Οι courier ΔΕΝ επηρεάζονται. Θα επηρεαστούν ΜΟΝΟ αν τους ζητήσεις πίσω τα χρήματα για την ΜΗ ΕΞΥΠΗΡΕΤΗΣΗ. Τα οποία όμως ΔΕΝ ΕΧΕΙΣ ΔΩΣΕΙ και ο μεγάλος Χ€ΣΤΗΚ€ ΝΑ ΤΑ ΔΙΕΚΔΙΚΗΣΕΙ διότι είναι κυριολεκτικά ψίχουλα.
 
Οπότε εγώ καί θά έχω πληρώσει καί δεν θα έχω παραλάβει και θα τρέχω να βγάλω το φίδι από την τρύπα.
Ενώ οι άλλοι δύο απλά θα έχουν μία εκκρεμότητα καί θά συνεχίσουν με την επόμενη παραγγελία.
Λυπάμαι αδερφέ αλλά βλέπω διαφορετικά την όλη διαδικασία.
 
Οπότε εγώ καί θά έχω πληρώσει καί δεν θα έχω παραλάβει και θα τρέχω να βγάλω το φίδι από την τρύπα.
Ενώ οι άλλοι δύο απλά θα έχουν μία εκκρεμότητα καί θά συνεχίσουν με την επόμενη παραγγελία.
Λυπάμαι αδερφέ αλλά βλέπω διαφορετικά την όλη διαδικασία.

Αυτό ακριβώς είναι το πρόβλημα. Δεν καταλαβαίνεις τη σχέση μεταξύ των εταιριών και το ποια η δική σου σαν πελάτης.

Δεν είναι κακά καρτέλ όπως νομίζουμε τα οποία προσπαθούν να μας πιουν το αίμα. Αντίθετα είναι εταιρίες που έχουν υπαλλήλους να πληρώσουν και να συνυπολογίσουν ένα ποσοστό ζημιάς. Εσύ για κάποιο λόγο βλέπεις ένα δράκουλα ο οποίος πρέπει να καρφωθεί στην καρδιά.

Ένα δέμα για να έρθει στο κατάστημα της γειτονιάς σου θα περάσει από 10 χέρια. Τελικά δεν θα παραδοθεί γιατί ο τοπικός κούριερ είναι βλάκας. Δεν θα πρέπει να πληρωθούν οι υπόλοιποι; Εσύ δεν πληρώνεσαι για τη δουλειά σου ανεξάρτητα αν ο οδηγός της νταλίκας τρακάρει; Φυσικά και θα πληρωθείς, όπως θα πληρωθεί και ο άλλος που τοποθέτησε μια πρίζα αλλά ήταν χαλασμένη, όπως και κάθε επαγγελματίας που του έτυχε μια αβαρία. Κανένας δεν δουλεύει τσάμπα.

Ο ρόλος σου σαν πελάτης είναι να αγοράσεις μια σωστή υπηρεσία. Την οποία τώρα ΔΕΝ την αγοράζεις. Ούτε καν τη νοικιάζεις. Και όχι μόνο δε θες να την αγοράσεις αλλά κάνεις τα αδύνατα δυνατά να συνεχίσει να είναι λάθος ο τρόπος που γίνεται. Δεν βγάζεις το φίδι από την τρύπα όπως λες αλλά φροντίζεις να βελτιώσεις την υπηρεσία. Τώρα απλά διαιωνίζεις το πρόβλημα.

Να σου το φέρω και με προσωπικό παράδειγμα. Πριν πολλά χρόνια δούλευα σε ένα εργολάβο ηλεκτρολόγο με "κάκαλα". Ο τύπος ήταν μεγάλο σχολείο. Όταν τον φώναζαν για δουλειά τρίτου έκραζε τον πελάτη γιατί ΔΕΝ φώναζε τον αρχικό ηλεκτρολόγο να του φτιάξει σωστά την εγκατάσταση. Σου λέει ότι αν τον αφήνεις έτσι θα συνεχίσει να παίρνει φτηνές δουλειές με αμφίβολα αποτελέσματα. Βάλτον να σου το φτιάξει ΣΩΣΤΑ γιατί ΈΧΕΙ ΠΛΗΡΩΘΕΙ γι' αυτό. Είχε τύχει σε 1-2 δουλειές να το κάνει ο πελάτης και να πέσει ΤΟ ΓΕΛΙΟ ΤΗΣ ΑΡΚΟΥΔΑΣ. Μιλάμε για καλώδια στον "αέρα", ασφάλειες που δεν ήξερες τι κάνουν και κάτι τέτοια όμορφα.
 
Συνεχίζεις να είσαι οφσάιντ και επιμένεις να μετρήσει το γκολ.
Όχι, αν τρακάρει ο νταλικιέρης ΔΕΝ θα πληρωθώ. ΟΥΤΕ αν η πρίζα είναι για πέταμα.
Και το χειρότερο είναι πως δεν καταλαβαίνεις πως αυτό που γράφω είναι πως αν δεν μπει η πρίζα δεν πληρώνω.
Εσύ επιμένεις πως πρέπει να πληρώσω την πρίζα, να πληρώσω τον ηλεκτρολόγο ο οποίος δεν ήρθε καν αλλά επειδή δεν έγινε η τοποθέτηση να τα βρω με την Legrand.
Όχι βέβαια, δεν θα το κάνω.
 
Συνεχίζεις να είσαι οφσάιντ και επιμένεις να μετρήσει το γκολ.
Όχι, αν τρακάρει ο νταλικιέρης ΔΕΝ θα πληρωθώ. ΟΥΤΕ αν η πρίζα είναι για πέταμα.
Και το χειρότερο είναι πως δεν καταλαβαίνεις πως αυτό που γράφω είναι πως αν δεν μπει η πρίζα δεν πληρώνω.
Εσύ επιμένεις πως πρέπει να πληρώσω την πρίζα, να πληρώσω τον ηλεκτρολόγο ο οποίος δεν ήρθε καν αλλά επειδή δεν έγινε η τοποθέτηση να τα βρω με την Legrand.
Όχι βέβαια, δεν θα το κάνω.

Μην περιμένεις να αλλάξει το καθεστώς όσο το κάνεις αυτό. Από τη στιγμή που ΔΕΝ πληρώνεις ΔΕΝ έχεις κανένα δικαίωμα. Δεν μπορώ να σου το γράψω πιο καθαρά και ξάστερα. Πήγαινε χτίσε σπίτι και πες στα μαστόρια ότι δεν σας πληρώνω αν δεν παραλάβω σπίτι. Να δούμε τι είδους σκηνή θα αγοράσεις να μένεις. Γιατί σπίτι κανένας δε θα σου φτιάξει με τέτοια λογική. Πάντα δίνεις προκαταβολή σε κάτι για να έχεις ΚΑΤΟΧΥΡΩΜΕΝΟ ΔΙΚΑΙΩΜΑ. Ρώτα όποιο δικηγόρο θες να σου το πει.

Και ο υπάλληλος πρέπει να πληρωθεί αν δούλεψε. Δεν είναι δική του δουλειά αν βούλιαξε το καράβι στον Περσικό, ούτε αν ο Χ βενζινάς κλέβει τους πελάτες και τον έκλεισαν.

Θα συνεχίσουν να σε παιδεύουν και θα γκρινιάζεις ΧΩΡΙΣ να αλλάζει τίποτα. Το γράφω για δεύτερη φορά και το λήγω εδώ. Το Amazon και το Paypal γι' αυτό είναι εταιρίες δις και κοντεύουν στο τρις. Διότι κάνουν αυτό που σου λέω πιο πάνω. Ο πελάτης ΠΛΗΡΩΝΕΙ και μετά έχουν όλοι να αντιμετωπίσουν το "μπαμπούλα". Καταστήματα και μεταφορικές. Εδώ κάτσε να σε παιδεύει το κάθε γίδι που αγόρασε ένα franchise και την είδε CEO.
 
Ακριβώς, δεν έχω κανένα δικαίωμα αλλά και ΚΑΜΜΙΑ ΥΠΟΧΡΕΩΣΗ, ΟΥΤΕ ΧΑΣΟΥΡΑ.
Οπότε στα τέτοια μου, πάω στην επόμενη πορτοκαλιά. Αυτός είναι ο καπιταλισμός...
Εντ οφ στόρυ.
 
  • Like
Reactions: enduras1 and KOSSTV
Ακριβώς, δεν έχω κανένα δικαίωμα αλλά και ΚΑΜΜΙΑ ΥΠΟΧΡΕΩΣΗ, ΟΥΤΕ ΧΑΣΟΥΡΑ.
Οπότε στα τέτοια μου, πάω στην επόμενη πορτοκαλιά. Αυτός είναι ο καπιταλισμός...
Εντ οφ στόρυ.
Έτσι είναι Αποστόλη. .
Δεν θα σκάσουμε εμείς για αυτούς να σκάσουν αυτοί για εμάς...

Υπάρχει ο νόμος της προσφοράς και της ζήτησης...άπαξ και δεν μου κάνει ο ένας θα πάω στον άλλο..
Καλά και ωραία τα παραπάνω αλλά κροκοδειλια δάκρυα για όλους αυτούς που αναφέρονται παραπάνω δεν θα ρίξω.. όπως έχω εγώ κάποιες υποχρεώσεις στην δουλειά μου προς στο.πελατη να έχουν και αυτοί..!!!
 
Έτσι είναι Αποστόλη. .
Δεν θα σκάσουμε εμείς για αυτούς να σκάσουν αυτοί για εμάς...

Υπάρχει ο νόμος της προσφοράς και της ζήτησης...άπαξ και δεν μου κάνει ο ένας θα πάω στον άλλο..
Καλά και ωραία τα παραπάνω αλλά κροκοδειλια δάκρυα για όλους αυτούς που αναφέρονται παραπάνω δεν θα ρίξω.. όπως έχω εγώ κάποιες υποχρεώσεις στην δουλειά μου προς στο.πελατη να έχουν και αυτοί..!!!
και αυτο εξηγει γιατι πανε καλυτερα καποιες μαυρισμενες ταχυμεταφορικες...εχουν χασει ογκο δουλειας.

στην πολη μοου καθε 3 μηνες μπαινει και νεο boxnow.... σχεδον διπλασιο σε θυριδες απο το προηγουμενο...
θα μου πεις οτι πρεπεις να πας ο ιδιος εκει.
ναι αλλα ετσι δεν μας εμαθαν οι μεγαλκες μεταφορικες?
Ας προσεχαν.

και μη μου πειτε οτι χανονται θεσεις εργασιας ετσι...
Βλεπω μεταφορικη της εριοχης μου που αλλαξε προσωπικο οταν θεσμοθετηθηκαν ξανα οι τριετιες.
 
  • Like
Reactions: pt2937 and KOSSTV