Tαχυδρομεία - Τελωνεία

Re: Απάντηση: Tαχυδρομεία - Τελωνεία

Αντε να δω ποτε θα ερθουν 2 πακετα απο ACS...

https://www.iefimerida.gr/ellada/i-katastasi-klado-tahymetaforon-periodo-pandimias

...μην ειναι του Αϊ-Γιαννιου...!!!

Αυτο που δεν καταλαβαινω ειναι πως ολες οι εταιριες μιλανε για αυξηση 60% και απο 1-3 εργασιμες εχουν υπερτριπλασιαστει οι χρόνοι παραδοσης. Πιστευω οτι μεσα στο χαος υπαρχει και καθυστερηση απο πλευρας καταστηματων που ομως τα κουριερ δεν μπορουν να ελεγξουν ουτε εχουν χρονο να κατσουν να ασχοληθουν.
 
Γιαννη αλλου ειναι το θεμα...
Εδω και μερικες μερες καταστηματα δηλωνουν οτι "κλεινουν" Eshops και στο καπακι ACS,Ελτα και Γενικη Ταχυδρομικη δεν μπορουν να αναλαβουν αλλο ογκο παραγγελειων....

Μηπως τελικα ειναι ενα παραμυθι ολα αυτο,οχι οτι δεν υπαρχουν παραγγελειες, και ειναι μοχλος πιεσης να ανοιξουν μια ωρα vωριτερα τα καταστηματα...;...εεεε..;
 
Από Κέντροβίδας έκανε 6 μέρες να περάσει από το Κέντρο διαλογής της ACS.
Παραδόθηκε σήμερα 2 μέρες μετά σε δυσπρόσιτο προορισμό.

Πάντως γίνεται όντως χαμός. Από εκεί που έρχονταν μια φορά την βδομάδα στο χωριό πλέον έρχονται μέρα παρά μέρα και με "τρελό" αριθμό δεμάτων.
 
Αυτο πως και ποτε ακριβως σου ερχεται;
Τηλεφωνικα ( αρα πρεπει να εχει τηλεφωνο πανω ο φακελος; ).
Με mail ( αρα πρεπει να εχει mail ο φακελος πανω; ).
Αν δεν εχει τιποτε απο τα δυο, ερχεται κατι με ταχυδρομειο;

Πολλες φορες, βλεποντας απο tracking information οτι εχει κολλησει το δεμα στο τελωνειο πανω απο 15 ημερες, τους στελνω (χωρις να εχει προηγηθει αλλη συνεννοηση) με email τα παραστατικα και τα στοιχεια μου. Στη συνεχεια ξεκολλανε και παραλαμβανω.
Μια φορα ειχαν σβηστει τα στοιχεια μου απο την ετικετα του δεματος αλλα υπηρχε το tracking number, και μου απαντησαν πως ... ευτυχως που τους εστειλα email!
 
Δέμα άπό κίνα aliexpress έκανε ένα μήνα μέ κωδικό NL πέρασε άπό έλεγχο καί ήρθε άτελώς ή άξία του ήταν 21
έκανε δύο μέρες γιά θεσσαλονίκη..
Περιμένω πακέτο άπό Γερμανό πού έχει κολλήσει στό κέντρο διαλογής Αθηνών άπό Ελτα άποστολή μέ courier άπο 1/12/2020 γράφει φόρτωση σέ μεταφορικό μέσο...
Αναρωτιέμαι πώς το πακέτο άπό κίνα έγραφε τή ίδια υμερομηνία 1/1 στό κέντρο καί έφτασε 2/2 θεσσαλονίκη καί τού Γερμανού φορτώνεται έπί 7 μέρες?καί έπεται συνέχεια.
Εστειλα καί ένα πακέτο Αθήνα μέ acs τήν 1/12 καί δέν έφτασε άκόμη στόν προορισμό του...άναμένω.
Πάντως είναι δύσκολη περίοδος γιά τίς μεταφορές καί χρειάζεται ύπομονή.
 
ρε σεις, περαστε απο ενα καταστημα να καταλαβετε οτι δεν ειναι μουφα οτι γινεται πανικος. Ηταν οι υπαλληλοι τοσοι, οσοι! Τωρα και 10% να ανεβηκε η κινηση, που ειναι παραπανω, κλαταραν!
 
Re: Απάντηση: Tαχυδρομεία - Τελωνεία

ρε σεις, περαστε απο ενα καταστημα να καταλαβετε οτι δεν ειναι μουφα οτι γινεται πανικος. Ηταν οι υπαλληλοι τοσοι, οσοι! Τωρα και 10% να ανεβηκε η κινηση, που ειναι παραπανω, κλαταραν!

Εκαναν λαθος με το προσωπικο. Δεν πηραν αυτο το 20-30% παραπανω που χρειαζονταν και μετα απο 2-3 μερες που δεν προλαβαιναν αρχισαν να τα στελνουν χωρις να τα σκαναρουν ολα. Δηλαδη τα δεματα μεταφερονται αλλα δεν υπαρχει συστημα να παρακολουθησει που βρισκονται. Αποτελεσμα ενα δεμα να εχει φτασει σε μια πολη και να μενει στο κουριερ για μερες επειδη ερχονται αλλα καινουρια που ομως εχουν σκαναριστει και φευγουν γρηγοροτερα. Ταυτοχρονα εχουν ανεβει και οι ακυρωσεις και απο τα καταστηματα που παλι ειχαν λαθος διαθεσιμοτητες αλλα και απο αγοραστες που ακυρωνουν λογω καθυστερησης. Και ολα πανε και ερχονται.
 
Εμενα η αδερφή μου περιμενει εδω και 10 μερες παραγγελία από mediamarkt μέσω acs . Το mediamarkt δεν εχει tracking ( τι κουλο ειναι αυτό; ) η acs λεει οτι δεν έχει κάτι γιατι μπορει να είναι σε παλέτα που μπορεί να μην έχει ξεφορτωθεί ακομη και έτσι αγνοούνται πράγματα αξίας 1600 ....
 
Re: Απάντηση: Tαχυδρομεία - Τελωνεία

ρε σεις, περαστε απο ενα καταστημα να καταλαβετε οτι δεν ειναι μουφα οτι γινεται πανικος. Ηταν οι υπαλληλοι τοσοι, οσοι! Τωρα και 10% να ανεβηκε η κινηση, που ειναι παραπανω, κλαταραν!


Μιλωντας με ενα στελεχος απο courier μου ειπε οτι απο 14 του μηνα που αναμενεται να ανοιξουν αρκετα μαγαζια λιανικης (παιχνιδια κλπ, τα εποχικα ηδη ανοιξαν) περιμενουν μειωση φορτου εργασιας γυρω στο 50%.

Ηδη απο δευτερα καπως αρχισε να γινεται καλυτερη η κατασταση.
 
Έχοντας δει αρκετα βίντεο στο YouTube σχετικα με το πως δουλεύουν οι κουτιερ να γραψω δυο σκεψεις.
Οσα άτομα και να επαιρναν οι κουριερ το ιδιο μπαχαλο θα γινοταν. Σε τέτοιους ογκους χρειάζεται φουλ αυτοματοποιημενο συστημα που προφανως δε μπορει να παραγγελθει και να στηθει σε 6 μηνες, ειναι ομως μια καλη ευκαιρία να το δουν σαν μελλοντικη επενδυση.
Οταν τωρα το δεμα φυγει απο το κεντρο διαλογης της εκάστοτε εταιρίας θα παει στο λεγόμενο last mile, ειναι τα πρατηρια που κανουν την τελικη διανομη. Αυτα ειναι franchise που σημαινει οτι ο εκάστοτε "επιχειρηματιας" θα κοιταξει να βγαλει πολυ δουλεια με το λιγοτερο κοστος, εξ' ου και τα χαρτακια στις πορτες. Εκει λοιπον ναι θα επρεπε να γινουν αρκετες προσληψεις για τελικη διανομη, κατι που δεν εγινε.
Οι εταιρείες βεβαια ηξεραν απο παντα το τι συμβαίνει με την τελική διανομη αλλα ποτε δεν ασχοληθηκαν να το λυσουν.
Πιστεύω παντως οτι η εταιρεία που θα εισαγει το συστημα του e-shop θα παει μπροστά, δηλαδη χρεωνω τα μισα πχ μεταφορικα αλλα θα ερθεις εσυ να το παρεις απο το πρατήριο.

Στάλθηκε από το JNY-LX1 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
 
ρε σεις, περαστε απο ενα καταστημα να καταλαβετε οτι δεν ειναι μουφα οτι γινεται πανικος. Ηταν οι υπαλληλοι τοσοι, οσοι! Τωρα και 10% να ανεβηκε η κινηση, που ειναι παραπανω, κλαταραν!

Κανεις δεν ειπε οτι ειμαι μουφα...
Απλως εγω πιστευω οτι ολη αυτη εκταση του προβληματος εχει να κανει με πιεση ωστε να ανοιξουν τα μαγαζια...
 
Re: Απάντηση: Tαχυδρομεία - Τελωνεία

Αυτο που δεν καταλαβαινω ειναι πως ολες οι εταιριες μιλανε για αυξηση 60% και απο 1-3 εργασιμες εχουν υπερτριπλασιαστει οι χρόνοι παραδοσης. Πιστευω οτι μεσα στο χαος υπαρχει και καθυστερηση απο πλευρας καταστηματων που ομως τα κουριερ δεν μπορουν να ελεγξουν ουτε εχουν χρονο να κατσουν να ασχοληθουν.

Χωρίς να αμφισβητώ ότι υπάρχει ξανά, όπως το Μάρτιο-Απρίλιο αυξημένος όγκος δεμάτων προς διακίνηση, γιατί νομίζω ωστόσο ότι τα συγκεκριμένα είναι "πληρωμένα" δημοσιεύματα των εταιρειών κούριερ και κυρίως της ACS, που αναπαράγονται από διάφορα sites ώστε να ξεπλύνουν (και καλά) τη ντροπή για την ξεφτίλα της εν λόγω εταιρείας του κ. Φέσσα, σημαίνοντος στελέχους του ελληνικού επιχειρείν και προέδρου του ΣΕΒ αν δεν με απατά η μνήμη μου, που θεωρείται (και καλά) η μεγαλύτερη εταιρεία του κλάδου στην Ελλάδα και κάποιοι θέλουν να της σπρώξουν και τα νυν κρατικά ΕΛΤΑ (ζήτω που καήκαμε λέω εγώ αν γίνει κάτι τέτοιο, πέρα από το ολιγοπώλιο που θα διαμορφωθεί):
https://www.zougla.gr/money/agores/article/black-out-se-taximetafores-ke-e-shops
https://www.capital.gr/epixeiriseis/3500854/acs-pos-eftasan-pali-sta-oria-tous-oi-taxumetafores
 
Οι εταιρίες ταχυμεταφορών δεν ήταν έτοιμες για τόσο μεγάλο όγκο παραγγελιών , αυτό το ήξεραν όλοι . Έπρεπε να είχαν ακολουθήσει το click away ,παραγγέλνεις online ,πληρώνεις και παραλλαμβάνεις ο ίδιος από το μαγαζί , όπου αυτό βέβαια ήταν εφικτό. Τι πήγαν και έκλεισαν τελείως την αγορά ? Γιατί π.χ. να κλείσουν τα καταστήματα εργαλείων ή οικοδομικών υλικών για την λιανική ? Από την άλλη είμαστε και εμείς "λαός -χύμα" θα έπεφταν όλοι μαζί χωρίς αποστάσεις ,προστασία κλπ. Όχι ότι οι ξένοι είναι καλύτεροι , αλλά κοιτάμε πρώτα τα δικά μας . Μπρος γκρεμός και πίσω ρέμα τελικά .
 
Με τις μαλ...που έχουν κάνει, αν πχ, μου χαλάσει η φούσκα από το μηχανισμό φλοτέρ στο καζανάκι (αληθινό παράδειγμα), για μια βλακεία κόστους 40-50 λεπτών του ευρώ, θα πρέπει είτε να πληρώσω επίσκεψη υδραυλικού (30+ ευρώ, και πότε θα τον βρεις εύκαιρο), είτε να ψάχνω στη ζούλα για μαγαζάκια που κάνουν μαύρες πωλήσεις χωρίς παραστατικά (υπάρχουν και τέτοιοι, αλλά σωθήκαμε...) είτε να παραγγείλω ον λάιν το υλικό, με κόστος μεταφορικών 3-5 ευρώ και χρόνο παράδοσης αυτές τις μέρες 15-30 μέρες. Πόσο σοβαρό/λογικό μπορεί να φαντάζει αυτό για αυτούς που το εμπνεύστηκαν/νομοθέτησαν;
 
Δυστυχώς, οι ταχυμεταφορές στην Ελλάδα, ανέκαθεν ήταν σε πολύ κακό επίπεδο. Τώρα απλά διογκώθηκε αυτό. Οι ταχυμεταφορές όσο περίπλοκες μπορεί να φαντάζουν, στη πραγματικότητα είναι αρκετά απλές. Από το σημείο παραλαβής, το αντικείμενο οδηγείται σε ένα κέντρο διαλογής, που ξεχωρίζει τα αντικείμενα ανά τοπικό κατάστημα που θα παραδώσει το αντικείμενο εν τέλει. Εδώ, συμβαίνει το απίστευτο του να κολλάνε τα αντικείμενα στο κέντρο διαλογής, χωρίς αυτά να προωθούνται στα καταστήματα διανομής. Ενώ λόγω ελάχιστου προσωπικού στα τελευταία, οι παραδόσεις κινούνται με πολύ αργούς ρυθμούς.

Το πρόβλημα τους λύνεται με μεγαλύτερο στόλο οχημάτων και περισσότερο προσωπικό. Τίποτα παραπάνω.

Σε αντιδιαστολή με τα παραπάνω, αντίστοιχη αύξηση έχουν και οι διεθνείς πάροχοι αντίστοιχων υπηρεσιών οι οποίοι έλυσαν το πρόβλημα τους με περισσότερες πτήσεις ανά μέρα στους ακραίους προορισμούς του δικτύου τους. Όταν λοιπόν μπορείς να ανταπεξέλθεις στη ζήτηση με περισσότερες πτήσεις και δεσμεύεσαι χρονικά για εντός Ευρώπης μεταφορές την επόμενη εργάσιμη, είναι τουλάχιστον αστείο να συζητάμε ή να δικαιολογούμε το να χρειάζεται μια εβδομάδα για διακίνηση ενός δέματος ή εγγράφου εντός Αττικής.

Ενώ είμαι πάρα πολύ κατά ρυθμίσεων στην αγορά, η συγκεκριμένη χρειάζεται. Δεν νοείται ταχυμεταφορά που χρειάζεται μια εβδομάδα προς παράδοση εντός πόλης. Στη τελική, το απλό ταχυδρομείο, σε δέματα ή φακέλους με α πρoτεραιότητα τους παραδίδει την επόμενη εργάσιμη.
 
Last edited:
Εδώ δεν ήταν έτοιμες πριν τώρα θα μπορουσαν να τα βγάλουν περα??
Ξεχνάω εγω τα μυνήματα της acs που έλεγαν "Έγινε προσπάθεια παραδοσης στον χώρο σας" και εγώ να είμαι σπίτι????

Εξυπνακιδες.....:furious3:
 
Last edited:
Ανδρεα, ναι μαζι σου, συμφωνω αλλά στην προκειμενη η θεωρια απεχει απο την πραξη
Εχω γνωστο με καταστημα (franchise) ταχυμεταφορων σε κεντρικο σημειο στην Αθηνα, και στην προηγουμενη καραντινα μου ειχε περιγραψει την καθημερηνοτητα. Οταν διαχρονικα την περιοδο των εορτων ειχαν αυξημενο ογκο δεματων περιπου 4000 την ημερα, στις ημερες της καραντινας ειχαν να δειαχειριστουν 12.000 δεματα καθημερινα!!!! Αναγκαστηκε να προσλαβει εκτακτο προσωπικο και να ενοικιασει αποθηκευτικους χωρους ... και στο τελος ολο αυτο που ειχε συμβει δεν αξιζε για τα ελαχιστα ευρω κερδος!
Οταν αναφερομαστε σε αερομεταφορες αναφερομαστε ή στην UPS ή στην DHL ή ...
Αυτες οι εταιρειες κολοσσοι εχουν αλλη τιμολογιακη πολιτικη και τεραστια κεφαλαια σε σχεση με τις ελληνικες εταιρειες.

Το θεμα ειναι απλο ρωτηστε ποσο τιμολογει η UPS και ποσο μια ελληνικη εταιρεια για τη μεταφορα ενος δεματος.


Κυρ, αυτο συνεβαινε πιο παλια, μεχρι που επεσαν τα καντηλια και ισιωσαν
 
Κυρ, αυτο συνεβαινε πιο παλια, μεχρι που επεσαν τα καντηλια και ισιωσαν



Σιγά μην ίσιωσαν..
Απλά, επειδή πλέον με την καραντίνα δεν περνάει σαν δικαιολογία το "έγινε πρισπάθεια παράδοσης στο χώρο σας" άλλαξαν τροπάριο.
Το καινούριο είναι "Ελλιπής διεύθυνση". :furious3: