Tαχυδρομεία - Τελωνεία

Σε εταιρεία με ιατρικά αναλώσιμα που προμηθεύει νοσοκομεία ανα την ελλάδα με αναλώσιμα χειρουργίων και έχει εδώ και χρόνια συνεργασία με ελτ@ κουριερ, εδώ και 2 εβδομάδες έχουν ενημερώσει οτι δεν θα παραλαμβάνουν κανένα δέμα λόγω μεγάλου φόρτου.
Φανταστείτε λοιπόν το πρόβλημα που δημιουργείται ακόμη και στον κρίσιμο χώρο της υγείας απο την αδυναμία των κούριερ να ανταποκριθούν!
Τι να λέμε λοιπόν για το κάθε πακέτο που περιμένουμε απο κάποιο κατάστημα εντός/εκτός ελλάδος.
Η απορία μου είναι, έχει επέμβει κάποιος εισαγγελέας αυτεπάγγελτα ή έστω μέσω καταγγελίας;
Η άρνηση παροχής υπηρεσίας απο εν ενεργεία επιχείρηση είναι νόμιμη;
 
Απάντηση: Re: Απάντηση: Tαχυδρομεία - Τελωνεία

Εγω προτιμω το live chat παντως.

Εισαι σιγουρος ακριβως τι σου λενε, υπαρχει καταγεγραμμενο δεν εχω μεινει ουτε μια φορα παραπονεμενος.

Η νουμερο ενα εξυπηρετηση πελατων ειναι οι τυποι.
Για κάποιο λόγο μου έβγαζε ότι δεν μπορώ να εξυπηρετηθω με live chat ή τηλεφωνικά. Οποτε έστειλα με mail . Η απάντηση ήταν σχεδόν άμεση. Ήδη ξεκίνησαν refund για το ένα αντικείμενο το οποίο ήταν από κατάστημα τρίτου. Αυτό που με προβληματίζει είναι ότι για το δικό τους αντικείμενο στο status μιλάει για επιστροφή αντικειμένου για refund... Αυτό δεν το κατάλαβα. Δηλαδη θα περιμένουν μήπως παραλάβω και να τους το επιστρέψω για να μου βάλουν πίσω τα χρήματα;
 
Re: Απάντηση: Re: Απάντηση: Tαχυδρομεία - Τελωνεία

Για κάποιο λόγο μου έβγαζε ότι δεν μπορώ να εξυπηρετηθω με live chat ή τηλεφωνικά. Οποτε έστειλα με mail . Η απάντηση ήταν σχεδόν άμεση. Ήδη ξεκίνησαν refund για το ένα αντικείμενο το οποίο ήταν από κατάστημα τρίτου. Αυτό που με προβληματίζει είναι ότι για το δικό τους αντικείμενο στο status μιλάει για επιστροφή αντικειμένου για refund... Αυτό δεν το κατάλαβα. Δηλαδη θα περιμένουν μήπως παραλάβω και να τους το επιστρέψω για να μου βάλουν πίσω τα χρήματα;

Εννοουν πως αν Παρεις refund δεν θα πρεπει να παραλλάβεις ωστε να γινει η επιστροφη αυτοματα μεσω των ταχυδρομειων, οποτε και αυτοι θα τα βρουν με το ταχυδρομειο για την αποζημιωση που αυτοι δικαιουνται λογω της καθυστερησης.
Αν όμως παραλάβεις τοτε θα πρεπει να τους το επιστρεψεις, ισως με δικά σου έξοδα.
Αρα εσυ αποφασιζεις αν θα ζητησεις τα λεφτα τωρα για κατι όμως που μπορει να σου ερθει σε μερικές μέρες.
Δεν ξερω σε περιπτωση που παραλαβεις, αν θα μπορεις με καποια διαδικασια να ξαναπληρωσεις ωστε να το κρατησεις.
 
Απάντηση: Re: Tαχυδρομεία - Τελωνεία

Πάντως από Royal Mail παρέλαβα στις 28/12 με 12 μέρες καθυστέρηση από την προβλεπόμενη στο Amazon.
Και το τρίτο αντικείμενο που πήρα ήρθε με λίγες μέρες καθυστέρηση. Δεν έχω πρόβλημα να περιμένω γενικά. Αλλά το ενα έπιασε τις 20 μέρες εκτός προβλεπόμενης ημερομηνίας( αθτο που το amazon ζητάει επιστροφή). Και επειδή βλέπω ότι στο tracking ότι έχει σταλθεί με dhl δεν ελπίζω για την παράδοση του αν εχει δωθει στην speedex όπως γίνεται στην Θεσσαλονίκη.
 
Re: Απάντηση: Re: Tαχυδρομεία - Τελωνεία

Και το τρίτο αντικείμενο που πήρα ήρθε με λίγες μέρες καθυστέρηση. Δεν έχω πρόβλημα να περιμένω γενικά. Αλλά το ενα έπιασε τις 20 μέρες εκτός προβλεπόμενης ημερομηνίας. Και επειδή βλέπω ότι στο tracking ότι έχει σταλθεί με dhl δεν ελπίζω για την παράδοση του αν εχει δωθει στην speedex όπως γίνεται στην Θεσσαλονίκη.

Αν ειναι με DHL δειχνει οτι μπηκε Ελλάδα? Μηπως να στειλεις στην dhl mail/ΤΗΛ? Να σου δώσουν το νέο τρακιν?
Εγω παρελαβα προχτες με UPS που εδωσε σε Γεν ΤΑΧ. και ενω μπηκε Ελλαδα και στις 28/12 το ειχε η Γενικη, μεχρι 31 δεν μου εστειλαν ουτε μηνυμα ουτε τηλεφωνο. Τηλεφωνησα UPS και σε 10 δευτερα με το τρακιν μου δωσανε το νεο της ταχυδρομικης που το εδειχνε Τριπολη απο τις 28/12
 
Απάντηση: Re: Απάντηση: Re: Tαχυδρομεία - Τελωνεία

Αν ειναι με DHL δειχνει οτι μπηκε Ελλάδα? Μηπως να στειλεις στην dhl mail/ΤΗΛ? Να σου δώσουν το νέο τρακιν?
Εγω παρελαβα προχτες με UPS που εδωσε σε Γεν ΤΑΧ. και ενω μπηκε Ελλαδα και στις 28/12 το ειχε η Γενικη, μεχρι 31 δεν μου εστειλαν ουτε μηνυμα ουτε τηλεφωνο. Τηλεφωνησα UPS και σε 10 δευτερα με το τρακιν μου δωσανε το νεο της ταχυδρομικης που το εδειχνε Τριπολη απο τις 28/12
Δεν υπαρχει tracking πλέον γιατί μπήκε σε διαδικασία refund . Το status έλεγε απλά ότι έφυγε από αυτούς στις 5 Δεκεμβρίου και έκτοτε καμια ενημέρωση. Μου έστειλαν και τα barcode που θα πρέπει να κολλήσω από έξω για να τους το στείλω πίσω μέχρι 1 Φεβρουαρίου. Μέσω dhl με πληρωμένα έξοδα. Αν έχω παραλάβει μέχρι τότε...
 
Re: Απάντηση: Re: Απάντηση: Tαχυδρομεία - Τελωνεία

Για κάποιο λόγο μου έβγαζε ότι δεν μπορώ να εξυπηρετηθω με live chat ή τηλεφωνικά. Οποτε έστειλα με mail . Η απάντηση ήταν σχεδόν άμεση. Ήδη ξεκίνησαν refund για το ένα αντικείμενο το οποίο ήταν από κατάστημα τρίτου. Αυτό που με προβληματίζει είναι ότι για το δικό τους αντικείμενο στο status μιλάει για επιστροφή αντικειμένου για refund... Αυτό δεν το κατάλαβα. Δηλαδη θα περιμένουν μήπως παραλάβω και να τους το επιστρέψω για να μου βάλουν πίσω τα χρήματα;


Σε ολα τα αμαζον υπαρχει live chat. Απλα πρεπει να ξερεις που να το βρεις εκτος απο το αγγλικο που ειναι το πιο ευκολο απο ολα.

Και δεν λειτουργουν ολες τις ωρες.
 
Re: Απάντηση: Re: Tαχυδρομεία - Τελωνεία

Και το τρίτο αντικείμενο που πήρα ήρθε με λίγες μέρες καθυστέρηση. Δεν έχω πρόβλημα να περιμένω γενικά. Αλλά το ενα έπιασε τις 20 μέρες εκτός προβλεπόμενης ημερομηνίας( αθτο που το amazon ζητάει επιστροφή). Και επειδή βλέπω ότι στο tracking ότι έχει σταλθεί με dhl δεν ελπίζω για την παράδοση του αν εχει δωθει στην speedex όπως γίνεται στην Θεσσαλονίκη.

Eαν εναι λιγο ογκωδες το αντικειμενο ειναι πιο πιθανον να ξεπερασει και τις 20 μερες ανετα, ιδιως με τα χαλια των Ελληνικων ταχυδρομειων.
Αυτο εγινε σε μενα με καποια ογκωδη πακετα. Αλλα και με ενα μικρο.

Αναφορικα με την επιστροφη, ναι ζητανε το προιον πισω για να σου πιστωσουν τα χρηματα. Σου εστειλαν φορμα για να την κολλησεις στο πακετο προς επιστροφη? (αυτο που δεν εχεις παραλαβει εννοω).
Εαν ναι, πρεπει να μιλησεις μαζι τους να τους πεις οτι δεν εχεις παραλαβει. Η γνωμη μου ειναι να περιμενεις γιατι θα παραλαβεις αργα η γρηγορα.
 
Απάντηση: Re: Απάντηση: Re: Tαχυδρομεία - Τελωνεία

Eαν εναι λιγο ογκωδες το αντικειμενο ειναι πιο πιθανον να ξεπερασει και τις 20 μερες ανετα, ιδιως με τα χαλια των Ελληνικων ταχυδρομειων.
Αυτο εγινε σε μενα με καποια ογκωδη πακετα. Αλλα και με ενα μικρο.

Αναφορικα με την επιστροφη, ναι ζητανε το προιον πισω για να σου πιστωσουν τα χρηματα. Σου εστειλαν φορμα για να την κολλησεις στο πακετο προς επιστροφη? (αυτο που δεν εχεις παραλαβει εννοω).
Εαν ναι, πρεπει να μιλησεις μαζι τους να τους πεις οτι δεν εχεις παραλαβει. Η γνωμη μου ειναι να περιμενεις γιατι θα παραλαβεις αργα η γρηγορα.

Δεν είναι ογκώδη. Το ένα ειναι παιδική μπλούζα και το άλλο θήκη tablet . Για το δικό τους , την μπλούζα, μου εστειλαν να κολλήσω έξω από το δέμα ένα barcode . Αν παραλάβω δεν βρίσκω λόγο για refund. Το ζήτησα γιατί δεν βλέπω να παραλαμβάνω , Οχι γιατί δεν θέλω το αντικείμενο. Στο email έγραψα ότι δεν έχω παραλάβει. Η απάντηση ήταν ότι θα μου κάνουν refund . Δεν έλεγε κάτι για επιστροφή . Αυτό το είδα μέσα στο site μετα στο status της παραγγελίας ότι περιμένουν επιστροφή του αντικειμένου. Το έστειλαν στις 5 Δεκεμβρίου με εκτίμηση παράδοσης στις 18 Δεκεμβρίου. Ενω αντικείμενο που πήρα στις 3 Δεκεμβρίου παραδόθηκε πριν τα Χριστούγεννα. Γενικά δεν ελπίζω να έρθει κανενα από τα δύο... Αύριο αν πετύχω το chat θα μιλήσω να το διευκρινησω.
 
Επικοινωνησα με chat με το amazon . Μου ειπαν να αγνοησω την επιστροφη του αντικειμενου . Το θεωρουν χαμμενο και εχουν προχωρησει σε refund. Μου το εστειλαν σε περιπτωση που ερθει και θελω να το στειλω πισω με πληρωμενα εξοδα . Δεν ρωτησα τι γινετε αν παραλαβω μετα τις 31/1 που ισχυει η δωρεαν επιστροφη .
 
Το κρατάς και φροντίζεις να τους ξαναστείλεις τα χρήματα. Έτσι έκανα εγώ όταν μου έτυχε.

Σήμερα έλαβα ένα συστημένο. Δηλαδή δεν το έλαβα, είδα τον ταχυδρόμο να σταματάει και να ρίχνει την ειδοποίηση στο κουτί!
 
Παραγγελίες από wish Κίνα

28/11 παρέλαβα σήμερα (20/12 μπήκε Ελλάδα)
30/11 αναμένεται, έχει μπει Ελλάδα
8/12 αναμένεται, 16/12 εφυγε από τελωνείο Ελλάδα
4/12 αναμένεται, 21/12 Εφτασε Ελλάδα....
 
Re: Απάντηση: Tαχυδρομεία - Τελωνεία

Επικοινωνησα με chat με το amazon . Μου ειπαν να αγνοησω την επιστροφη του αντικειμενου . Το θεωρουν χαμμενο και εχουν προχωρησει σε refund. Μου το εστειλαν σε περιπτωση που ερθει και θελω να το στειλω πισω με πληρωμενα εξοδα . Δεν ρωτησα τι γινετε αν παραλαβω μετα τις 31/1 που ισχυει η δωρεαν επιστροφη .
Σε παρόμοια κατάσταση εγώ δεν το παρέλαβα από τα ΕΛΤΑ και τους είπα να το στείλουν πίσω.
 
Και έρχεται μυνημα στο κινητό σήμερα ως εξής....

ΣAΣ ENHMEPΩNOYME OTI ΓIA EKTEΛΩNIΣMO TOY LX246269**** AΠAITEITAI PAYPAL H TIMOΛOΓIO H AΠOΔEIΞH AΓOPAΣ. ΠAPAKAΛOYME NA AΠOΣTAΛEI ΣTO [email protected]

Δε μαμιεστε ρε μαλ@κες που πρεπει εγώ να έχω τα tracking no απο όλες τις αποστολές που στην τελική οι πωλητες δεν μας δίνουν στοιχεία?????
Έλεος!!!!!
Συγγνώμη για τη φρασεολογία αλλά αυτό βγήκε αυθόρμητα.
 
Μα δικη μας ευθυνη η αγορα του προιοντος καθως και το εαν οι πωλητες δεν δινουν στοιχεια. Απλα δεν ψωνιζουμε απο εκει εαν εκ συστηματος δινουν ελλειπη στοιχεια. Το τελωνειο τη δουλεια του κανει.

Ποιο μαγαζι ειναι?
 
Κυριάκο είναι φυσιολογικη διαδικασία για τον εκτελωνισμό.
Ο πωλητής δεν επιτρέπεται να δώσει οποιοδήποτε στοιχείο που αφορά τον πελάτη, εμπίπτει στο DPGR.
 
αλλαξε κατι στο εκτελωνισμο?
μου ειπαν οτι απο 1.1.21 περνανε ολα τελωνειο?
οντως ή fake news?

κανεις δεν γνωριζει..??
 
Last edited by a moderator: