Αγορά από ηλ. φαρμακείο την περασμένη Πέμπτη 2/12 το μεσημέρι. Την επόμενη μέρα, το κατάστημα (που βρίσκεται, όπως και εγώ που παρήγγειλα. εντός Αττικής) στέλνει τα προϊόντα με ACS και μου στέλνει τον αριθμό αποστολής.
Την επόμενη μέρα, Σάββατο 4/12 βλέπω από την ιχνηλάτιση δέματος ότι το πακέτο έχει αφιχθεί στο κατάστημα ACS της περιοχής μου. Θεωρώ λογικό ότι τη Δευτέρα θα κάνουν διανομή στο σπίτι. Στην ιχνηλάτιση όπου μπήκα τη Δευτέρα έγραφε ότι το δέμα θα παραδοθεί σήμερα (Δευτέρα 6/12). Αμ δε, περνάει η Δευτέρα και τίποτα. Το δέμα εν τω μεταξύ παραμένει στο κατάστημα.
Τρίτη πρωί τους παίρνω τηλέφωνο λίγο αφότου άνοιξαν ώστε να μην χρεώσουν το δέμα σε κούριερ για παράδοση στο σπίτι, αλλά να περάσω εγώ να παραλάβω, γιατί το μεσημέρι μετά τη δουλειά θα έφευγα κατευθείαν από το σπίτι για ταξίδι εκτός...Τους ενημερώνω λοιπόν και τι μου λένε; Ότι δεν μπορώ να περάσω από το κατάστημά τους γιατί το δέμα δεν έχει απομονωθεί (προφανώς είναι ντανιασμένο στο σωρό μαζί με εκατοντάδες άλλα) και αν θέλω να παραλάβω, θα πρέπει να περιμένω κλήση τους στο κινητό και δεν ξέρουν πότε θα με καλέσουν...Τους εξηγώ ότι επειδή ξέρω από άλλες φορές που μου έστελναν ειδοποίηση μέσω Viber ότι "το δέμα θα παραμείνει 5 μέρες στο κατάστημα", να μην επιστρέψουν αυτή τη φορά το δέμα στον αποστολέα γιατί θα λείπω τις επόμενες 5 μέρες και δεν θα μπορώ να παραλάβω ο ίδιος πριν τη Δευτέρα 13/12, και μου απαντάνε ότι κρατάνε τα δέματα 8-10 μέρες στο κατάστημα.
Αναχωρώ λοιπόν το απόγευμα της Τρίτης εκτός Αττικής και χτες, Τετάρτη 8/12 λαμβάνω μήνυμα στο Viber από την ACS ότι το δέμα θα παραμείνει στο κατάστημα μέχρι το Σάββατο 11/12...
Τα συμπεράσματα δικά σας...