Tαχυδρομεία - Τελωνεία

Οτι να ειναι για τον φιλο με την acs αστα φιλε απλα δεν ξερω τι έχουν πάθει τα πράγματα είναι τραγικά.
Δεν ξερω επιτηδες το κάνουν να σταματήσουν να ψωνιζουμε; αυτα μονο εδω στο ελλαδισταν

Να τα πεις όμως και στον ηλεκτρονικό φαρμακοποιό....αυτοί που στέλνουν πρέπει να τα μαθαίνουν αυτά... μόνο έτσι θα αλλάξει η κατάσταση.
Ξερεις τι θα γίνει; απλα ο ηλεκτρονικός φαρμακοποιός θα αλλάξει εταιρεία κουριερ και ξανα απο τα ίδια όλοι τα ιδια χάλια είναι
 
Last edited:
Μπορεις να δωσεις λιγες πληροφορίες οσο αφορα ελτα και συνήγορο πολιτη; διαδικτυακά εκανες με τον συνήγορο του πολιτη;
Τα πάντα στο συνήγορο είναι διαδικτυακά.
Ανεβάζεις όλα τα έγγραφα που έχεις και γράφεις το κείμενο της καταγγελίας .
Σου δίνουν κωδικό.Ο συνήγορος καλεί ν απαντήσει η άλλη πλευρά εντός 15 ημερών max .
Και μετά τους έρχεται η σφαλιάρα
 
Τα πάντα στο συνήγορο είναι διαδικτυακά.
Ανεβάζεις όλα τα έγγραφα που έχεις και γράφεις το κείμενο της καταγγελίας .
Σου δίνουν κωδικό.Ο συνήγορος καλεί ν απαντήσει η άλλη πλευρά εντός 15 ημερών max .
Και μετά τους έρχεται η σφαλιάρα
Ευχαριστώ παρα πολύ.
Μολις μου στηλανε τα γετα μυνημα οτι πρεπει να τους στηλω υπεύθυνη δήλωση προσωπικης χρήσης αχχα
Εντιτ ένα τελευταίο την καταγγελία την έκανες αφου πηρες πχ το πακέτο που το πλήρωσες ενω δεν έπρεπε η πριν;
 
Παρέλαβα και μετά με φωτό και αποδεικτικά ακόμα και screenshot .

A φίλοι του φόρουμ σας ενημερώνω ότι είναι τελευταία μόδα ν αλλάζουν αυτό που βλέπετε στο tracking .
Καλό λοιπόν είναι να έχετε πάντα screenshot στο κάθε βήμα .
 
Προφανώς το χάλι που περιέγραψα νωρίτερα στην περίπτωσή μου, έχει να κάνει με τη διαχείριση των δεμάτων στο τοπικό υποκατάστημα της ACS της περιοχής μου και όχι συνολικά και γενικά στο σύστημα της ACS, δεδομένου ότι το δέμα έφτασε κανονικότατα στο τοπικό υποκατάστημα μέσα σε 18 ώρες περίπου από την παραλαβή του. Από κει και πέρα ευθύνεται η τραγική διαχείριση των δεμάτων από το τοπικό υποκατάστημα προτού ετοιμαστούν για προώθηση στους πελάτες/τελικούς παραλήπτες.
Λογικά δεν έχουν το απαιτούμενο προσωπικό για να διεκπεραιώνουν έγκαιρα τις σχετικές διαδικασίες με αποτέλεσμα τα δέματα να παραμένουν στο υποκατάστημα για 3+ ημέρες. Σε κάθε περίπτωση βέβαια, αυτά τα χάλια οφείλει και μπορεί (προφανώς) να τα βλέπει και η "κεντρική" ACS (μια που τα περισσότερα υποκαταστήματα, και το συγκεκριμένο, λειτουργούν ως franchise) και να λαμβάνει όλα τα απαραίτητα μέτρα ώστε το μπάχαλο αυτό να μη διαιωνίζεται...
Το γεγονός ότι ωστόσο δεν φαίνεται να προκύπτει κάποια διορθωτική ενέργεια, για μένα σημαίνει αρκετά ως προς την (πραγματική) πολιτική διασφάλισης ποιότητας υπηρεσιών της εταιρείας.

Για παράδειγμα σε άλλη παραγγελία που έκανα προχθές Τρίτη, έγινε αποστολή χθες και σήμερα το μεσημέρι είχα το δέμα στα χέρια μου, και μάλιστα σε νησί! Πάντα με ACS. Ανάλογα και με Γενική Ταχυδρομική. 'Aρα επαληθεύεται το ότι όλα έχουν να κάνουν (κυρίως) με το πόσο σωστά δουλεύει το υποκατάστημα προορισμού (κατά πόσο έχει τους πόρους, προσωπικό κλπ ώστε να διαχειρισθεί σωστά κι έγκαιρα τον όγκο δεμάτων που δέχεται.
 
  • Like
Reactions: enduras1
'Aρα επαληθεύεται το ότι όλα έχουν να κάνουν (κυρίως) με το πόσο σωστά δουλεύει το υποκατάστημα προορισμού (κατά πόσο έχει τους πόρους, προσωπικό κλπ ώστε να διαχειρισθεί σωστά κι έγκαιρα τον όγκο δεμάτων που δέχεται.
Αυτο ισχυει τα τελευταια 2 χρονια, καθως εχουν αυξηθει οι ταχυμεταφορες κατα 400%
 
Για την ACS. Φυσικά ο παραλήπτης δεν είναι άγνωστος, έχει έρθει μήνυμα για παράδοση δυο φορές με σωστά στοιχεία. Και φυσικά ποτέ δεν έδωσα καμία εντολή για παραλαβή από γραφείο.
 

Attachments

  • 5766C8AF-C86D-4A9D-B9C7-1C1B91499FF3.png
    5766C8AF-C86D-4A9D-B9C7-1C1B91499FF3.png
    525.6 KB · Views: 29
Εγώ έστειλα χθες με ελτα κουριερ το απόγευμα από Σέρρες στην Ξάνθη και σήμερα πρωί παρέλαβαν.
Από aliexpress έχουμε τίποτε θέματα με τελωνεία; σκέφτομαι να βάλω παραγγελία γύρω στα 100 € και το φοβάμαι λίγο. Έχει κάποιος εμπειρία;
 
Εξαρτάται από τον πωλητή. Υπάρχουν πωλητές που οι αποστολές τους προς την Ελλαδα δεν περνάνε τελωνείο αλλά είναι πραγματικά πολύ λίγοι ως ελάχιστοι και οι τιμές τους μάλλον δεν είναι και πολύ συμφέρουσες.

 
Εγώ έστειλα χθες με ελτα κουριερ το απόγευμα από Σέρρες στην Ξάνθη και σήμερα πρωί παρέλαβαν.
Από aliexpress έχουμε τίποτε θέματα με τελωνεία; σκέφτομαι να βάλω παραγγελία γύρω στα 100 € και το φοβάμαι λίγο. Έχει κάποιος εμπειρία;
Για μέθοδο αποστολής επιλέγεις standard ή saver. Αν βρεις το προϊόν από ευρωπαϊκή αποθήκη το προτιμάς γιατί έρχεται ποιο γρήγορα.
 
Αν είχε ευρωπαϊκή αποθήκη καλά ήταν, αλλά...
Σαν μέθοδο αποστολής μου προτείνει τον στάνταρ και dhl με μεγάλη διαφορά βέβαια στην τιμή μεταξύ των δύο.
 
Αν είχε ευρωπαϊκή αποθήκη καλά ήταν, αλλά...
Σαν μέθοδο αποστολής μου προτείνει τον στάνταρ και dhl με μεγάλη διαφορά βέβαια στην τιμή μεταξύ των δύο.
Με standard το στέλνουν με ουγγρικό ταχυδρομείο και ο εκτελωνισμός γίνεται Ουγγαρία. Εδώ δεν περνάει ξανά.
 
  • Like
Reactions: pavlos49
Αγορά από ηλ. φαρμακείο την περασμένη Πέμπτη 2/12 το μεσημέρι. Την επόμενη μέρα, το κατάστημα (που βρίσκεται, όπως και εγώ που παρήγγειλα. εντός Αττικής) στέλνει τα προϊόντα με ACS και μου στέλνει τον αριθμό αποστολής.
Την επόμενη μέρα, Σάββατο 4/12 βλέπω από την ιχνηλάτιση δέματος ότι το πακέτο έχει αφιχθεί στο κατάστημα ACS της περιοχής μου. Θεωρώ λογικό ότι τη Δευτέρα θα κάνουν διανομή στο σπίτι. Στην ιχνηλάτιση όπου μπήκα τη Δευτέρα έγραφε ότι το δέμα θα παραδοθεί σήμερα (Δευτέρα 6/12). Αμ δε, περνάει η Δευτέρα και τίποτα. Το δέμα εν τω μεταξύ παραμένει στο κατάστημα.
Τρίτη πρωί τους παίρνω τηλέφωνο λίγο αφότου άνοιξαν ώστε να μην χρεώσουν το δέμα σε κούριερ για παράδοση στο σπίτι, αλλά να περάσω εγώ να παραλάβω, γιατί το μεσημέρι μετά τη δουλειά θα έφευγα κατευθείαν από το σπίτι για ταξίδι εκτός...Τους ενημερώνω λοιπόν και τι μου λένε; Ότι δεν μπορώ να περάσω από το κατάστημά τους γιατί το δέμα δεν έχει απομονωθεί (προφανώς είναι ντανιασμένο στο σωρό μαζί με εκατοντάδες άλλα) και αν θέλω να παραλάβω, θα πρέπει να περιμένω κλήση τους στο κινητό και δεν ξέρουν πότε θα με καλέσουν...Τους εξηγώ ότι επειδή ξέρω από άλλες φορές που μου έστελναν ειδοποίηση μέσω Viber ότι "το δέμα θα παραμείνει 5 μέρες στο κατάστημα", να μην επιστρέψουν αυτή τη φορά το δέμα στον αποστολέα γιατί θα λείπω τις επόμενες 5 μέρες και δεν θα μπορώ να παραλάβω ο ίδιος πριν τη Δευτέρα 13/12, και μου απαντάνε ότι κρατάνε τα δέματα 8-10 μέρες στο κατάστημα.
Αναχωρώ λοιπόν το απόγευμα της Τρίτης εκτός Αττικής και χτες, Τετάρτη 8/12 λαμβάνω μήνυμα στο Viber από την ACS ότι το δέμα θα παραμείνει στο κατάστημα μέχρι το Σάββατο 11/12...
Τα συμπεράσματα δικά σας...
Τελικά επιβεβαιώθηκαν οι χειρότεροι φόβοι μου για το τοπικό κατάστημα της ACS. Χθες που ήταν η πρώτη μέρα που επέστρεψα Αττική, πήγα το μεσημέρι να παραλάβω το δέμα (για το οποίο 4 μέρες πριν, στις 8/12, είχα λάβει μήνυμα Viber ότι θα βρίσκεται στο κατάστημα μέχρι τις 11/12) και μου λένε ότι το δέμα έχει επιστραφεί...Στην ερώτησή μου πως γίνεται αυτό αφού σε προγενέστερη τηλεφωνική επικοινωνία μου με υπάλληλο του εν λόγω καταστήματος με διαβεβαίωνε ότι τα δέματα παραμένουν τουλάχιστον 8 μέρες στο κατάστημα, φυσικά δεν είχαν τίποτα να απαντήσουν, δεν είχε νόημα και για μένα να κάνω φασαρία με άσχετη υπάλληλο ταμείου, κι έφυγα γεμάτος οργή...Να τους χαιρόμαστε τέτοιους ανευθυνουπεύθυνους...
 
Εν τω μεταξύ, σε άλλη αποστολή που αναμένω και που για κακή μου τύχη έχει επίσης αποσταλεί με ACS, το δέμα (βάσει της αναζήτησης με τον αριθμό αποστολής στο σάιτ της ACS) παραδόθηκε στην ACS την Παρασκευή 10/12 και σήμερα Τρίτη 14/12 η ενημέρωση είναι ακόμα στην Παρασκευή (με λίγα λόγια φαίνεται να έχει κολλήσει σε κάποιο κέντρο διανομής). Μιλάμε πάντα για διακίνηση από ένα Δήμο της Αττικής σε έναν άλλον.
Την ίδια στιγμή, 3 παραλαβές που έκανα τις τελευταίες 5-6 μέρες με ΕΛΤΑ Κούριερ & Γεν. Ταχυδρομική αντίστοιχα, ολοκληρώθηκαν κανονικότατα (1-2 μέρες μάξιμουμ).
Συμπέρασμα δικό μου: Αυτή τη στιγμή η ΑCS παίζει να είναι η χειρότερη από τις ελληνικές εταιρείες κούριερ. Παρότι πέρασε ένας χρόνος από το περσινό χάλι (Νοέμβριος-Δεκέμβριος 2020) όπου λόγω πολύμηνης καραντίνας και Black Friday είχαν χοντρά θέματα όλες οι εταιρείες, σήμερα φαίνεται να είναι η μόνη που συνεχίζει να έχει βασικά θέματα λειτουργίας, τόσο σε κεντρικό επίπεδο όσο και σε επίπεδο επιμέρους υποκαταστημάτων (όχι όλων αλλά σίγουρα αρκετών). Προφανώς δεν έκαναν τις απαιτούμενες επενδύσεις σε μέσα και προσωπικό για την αντιμετώπιση της αυξημένης ζήτησης και την πληρώνουμε οι άμοιροι τελικοί καταναλωτές.
ΑΝ ΔΕΝ ΜΠΟΡΕΙΤΕ ΝΑ ΤΟ ΔΟΥΛΕΨΕΤΕ ΣΩΣΤΑ, ΚΛΕΙΣΤΕ ΤΟ ΤΟ ΡΗΜΑΔΙ ΣΑΣ, ΠΟΥ ΘΕΛΕΤΕ ΝΑ ΑΓΟΡΑΣΕΤΕ ΚΑΙ ΤΑ ΕΛΤΑ ΤΡΟΜΑΡΑ ΣΑΣ.
 
Νομιζω οτι στις πολυ μεγαλες πολεις εχουν κλαταρει η μεταφορικες, ειδικα αττικη ή θεσ/νικη. Στην επαρχια ολα κυλουν ρολοι απο την προσωπ. μου εμπειρια (για νησια δε γνωριζω).