Tαχυδρομεία - Τελωνεία

Νέο κουστουμάκι απο το τελωνείο από iherb με προπληρωμενους τους φόρους.
Αυτη την φορά με σκισανε.
Αρα εχεις κανεις στηλει στην iherb αποδειξη να παρει κανενα refund πισω;και τι γραφουμε; διοτι τα αγγλικά δεν είναι και οτι καλύτερο μουIMG_20220209_104454.jpg
 
Last edited by a moderator:
Δεν έχω ασχοληθεί ποτέ με την iherb, από αυτό που αναφέρεις καταλαβαίνω πως πρέπει να τους επισημάνεις συγκεκριμένα πράγματα.
Βρες τι πρέπει να γράψεις και στα Αγγλικά στο μεταφράζω εγώ.
 
Eδω σου λεει η iHerb τι να κανεις οταν το τελωνειο σου ζητησει να ξαναπληρωσεις. Φαινεται οτι ειναι εγγεγραμενοι στην υπηρεσια ΙOSS η οποια αποδιδει το ΦΠΑ στις Ευρωπαικες χωρες.

Με λιγα λογια σου λενε να πεις (στο Τελωνειο) οτι εχεις πληρωσει οταν εκανες την παραγγελια.
Αν επιμενουν να πληρωσεις, σου λενε να πληρωσεις και κρατησεις τις αποδειξεις για να τις στειλεις στην εταιρεια και να σου επιστρεψουν την αξια που διπλοπληρωσες
Για την ακριβεια θα σου πληρωσουν μονο το ΦΠΑ (που τους ειχες ηδη πληρωσει και λεγεται ΙOSS fee)) και οχι τα τελωνειακα η αλλα εξοδα.


Αν θες για αρχη, πες στο τελωνειο οτι εχεις προπληρωσει το ΦΠΑ κατα την παραγγελια και οτι η εταιρια απο την οποια αγορασες τα προιοντα χρησιμοποιει την πλατφορμα IOSS που αποδιδει αμεσα το ΦΠΑ. Ρωτησες τους ποιο ειναι ακριβως το προβλημα και εαν ειναι κατι που μπορεις εσυ να τους στειλεις κατοπιν επικοινωνιας με την εταιρεια. πχ. εαν θελουν καποιο παραστατικο οτι εχει πληρωθει το IOSS fee (το ΦΠΑ δηλαδη) απο τον πωλητη.

Αλλιως πληρωνεις και θα γραψουμε ενα γραμμα στην εταιρεια να σου κανει refund τον ΦΠΑ που εχεις ηδη πληρωσει.
 
Eδω σου λεει η iHerb τι να κανεις οταν το τελωνειο σου ζητησει να ξαναπληρωσεις. Φαινεται οτι ειναι εγγεγραμενοι στην υπηρεσια ΙOSS η οποια αποδιδει το ΦΠΑ στις Ευρωπαικες χωρες.

Με λιγα λογια σου λενε να πεις (στο Τελωνειο) οτι εχεις πληρωσει οταν εκανες την παραγγελια.
Αν επιμενουν να πληρωσεις, σου λενε να πληρωσεις και κρατησεις τις αποδειξεις για να τις στειλεις στην εταιρεια και να σου επιστρεψουν την αξια που διπλοπληρωσες
Για την ακριβεια θα σου πληρωσουν μονο το ΦΠΑ (που τους ειχες ηδη πληρωσει και λεγεται ΙOSS fee)) και οχι τα τελωνειακα η αλλα εξοδα.


Αν θες για αρχη, πες στο τελωνειο οτι εχεις προπληρωσει το ΦΠΑ κατα την παραγγελια και οτι η εταιρια απο την οποια αγορασες τα προιοντα χρησιμοποιει την πλατφορμα IOSS που αποδιδει αμεσα το ΦΠΑ. Ρωτησες τους ποιο ειναι ακριβως το προβλημα και εαν ειναι κατι που μπορεις εσυ να τους στειλεις κατοπιν επικοινωνιας με την εταιρεια. πχ. εαν θελουν καποιο παραστατικο οτι εχει πληρωθει το IOSS fee (το ΦΠΑ δηλαδη) απο τον πωλητη.

Αλλιως πληρωνεις και θα γραψουμε ενα γραμμα στην εταιρεια να σου κανει refund τον ΦΠΑ που εχεις ηδη πληρωσει.
Δεν ξερω και το ονομα σου. Διονυσης εγω ξέρεις ποσες φορες τους εχω στηλει φωτογραφία με προπληρωμενους τους φόρους στο τελωνειο το δικο μας την απόδειξη που σου στελνει το iherb τίποτα μια τρυπα στο νερο γίνεται συνεχίζουν οι δικοι μας και χρεώνουν φπα.
Δεν μπορει ο αμερικανος που στέλνει σε ολες τις χώρες να μην εχει χαρτι κατι για το φπα της καθε χωρας που αναλογεί.
 
Δεν ξερω και το ονομα σου. Διονυσης εγω ξέρεις ποσες φορες τους εχω στηλει φωτογραφία με προπληρωμενους τους φόρους; την απόδειξη που σου στελνει το iherb τίποτα μια τρυπα στο νερο γίνεται συνεχίζουν οι δικοι μας και χρεώνουν φπα.
Δεν μπορει ο αμερικανος που στέλνει σε ολες τις χώρες να μην εχει χαρτι κατι για το φπα της καθε χωρας που αναλογεί.
Στη δεύτερη φωτογραφία φαίνεται και ο αριθμός IOSS οπότε δεν έχουν καμία δικαιολογία για την χρέωση.
Σβήσε την δεύτερη φωτογραφία γιατί φαίνονται όλα τα στοιχεία σου.
 
To θεμα Διονυση ειναι να ρωτησεις γιατι συνεχιζουν να σε χρεωνουν. Τι ακριβως ζητανε και δεν το βρισκουν ωστε να τους το βρεις εσυ, η να ενημερωσεις τον πωλητη.
Απο την στιγμη που ο Αμερικανος ειναι χρηστης της ειδικης πλατφορμας, δεν υπαρχει καποια εξηγηση εκτος και εαν οντως ο Αμερικανος δεν εχει πληρωσει στο συστημα τον ΦΠΑ που πληρωσες.

Αυτο που ειπα παραπανω ειναι μηπως το iHerb εχει καποιο παραστατικο που δεν εχεις εσυ και το οποιο εαν στο στειλουν να το δειξεις στο τελωνειο, δεν θα χρεωθεις.
Ομως πρεπει να ρωτησεις συγκεκριμενα το τελωνειο.

Μιχαλης
 
Διονυση εσβυσα την φωτο με τα στοιχεια διευθυνσεως σου.

Οπωσδηποτε να στειλεις στην εταιρεια την αποδειξη να παρεις τα χρηματα σου. Το ασχημο ειναι πως τα 7,5 ευρω τα εχασες.
Κριμα κριμα καθως τα στραβα μυαλα των ΕΛΤΑ δεν φτιαχνουν.
 
Διονυση εσβυσα την φωτο με τα στοιχεια διευθυνσεως σου.

Οπωσδηποτε να στειλεις στην εταιρεια την αποδειξη να παρεις τα χρηματα σου. Το ασχημο ειναι πως τα 7,5 ευρω τα εχασες.
Κριμα κριμα καθως τα στραβα μυαλα των ΕΛΤΑ δεν φτιαχνουν.
Ευχαριστώ που την εσβησες να εισαι καλα
 
Διαβάζω και¨"φορτώνω"...δεν γίνεται να αυθαιρετούν επί νόμων κλέβοντας ουσιαστικά τους πολίτες,πρέπει να υπάρξει αντίδραση με καταγγελίες σε οποιοδήποτε μέσο
που μπορεί να δημοσιεύσει την απάτη αυτή.Δεν γίνεται να τα γράφουμε μεταξύ μας,έτσι θα συνεχιστεί η κλοπή εις βάρος μας.

Αύριο θα μιλήσω με φίλους μου εκτελωνιστές και θα επανέλθω με οτι πληροφορία - απάντηση μου δώσουν για το θέμα αυτό.
 
Εγω παντως σημερα εστειλα εμαιλ στο τελωνειο ρωτώντας τους γιατι με χρεωσατε ξανα φπα. Διοτι το μαγαζι ανηκει στο συστημα ioss και εχω ηδη προπληρωσει τους φόρους, επίσης τους ρωτησα αμα λειπει καποιο παραστατικό απο το μαγαζι να τους ενημερώσω να το βαζουν πανω στο κουτί ωστε να μην διπλοπληρωνω φόρους.
Μεχρι στιγμης δεν μου εχουν απαντήσει και δεν βλεπω απάντηση.
 
  • Like
Reactions: anastasg
Δυστυχώς παιδιά τον τελευταίο 1-1,5 χρόνο φαίνεται ότι τα ΕΛΤΑ (τα οποία από καιρό είναι σε τροχιά ιδιωτικοποίησης και απ' ότι καταλαβαίνω η διοίκηση κάνει ότι μπορεί για να μαζεύει φράγκα -ακόμα και κακήν κακώς- ώστε να φαίνεται κερδοφορία) μπήκαν για τα καλά στο χορό της αλητείας που εδώ και πολλά χρόνια εφαρμόζουν οι ιδιωτικές μεγάλες κούριερ (DHL, FexEx, UPS, TNT κλπ) για δέματα εκτός Ε.Ε.
Μιλάω φυσικά για τις "βρώμικες" και παράλογες χρεώσεις κάθε λογής "εξόδων" (έξοδα εκτελωνισμού, έξοδα αποθήκευσης κλπ).
Καταλαβαίνω ότι με το σφίξιμο των τελωνειακών κανόνων τα τελευταία χρόνια και ειδικά από τον Ιούλιο του 2021 ο φόρτος στα τελωνεία έχει δραματικά αυξηθεί σε σχέση πχ με πριν 4-5 χρόνια, αλλά την ίδια στιγμή δεν μπορώ σε καμία περίπτωση να δικαιολογήσω: α) να χρεώνουν ΦΠΑ σε δέματα από σοβαρά μαγαζιά τύπου iherb που 100% τον έχουν προκρατήσει και αποδώσει και β) να χρεώνουν τέτοιου ύψους έξοδα εκτελωνισμού για δεματάκι των 42 ευρώ ειδικά μάλιστα όταν η μαλ...α είναι δική τους.
Φανταστείτε τώρα κάποιον που αγοράζει ένα φθηνοπροιόν 2 δολαρίων από Κίνα (μαζί με μεταφορικά), γιατί ας πούμε δεν το βρίσκει Ελλάδα, που δεν μπήκε ΦΠΑ από τον ξένο πωλητή. Του έρχεται Ελλάδα μετά από 3+ μήνες με ΦΠΑ 24% (άλλα 0,48 ευρώ) και 3 ευρώ έξοδα εκτελωνισμού ΕΛΤΑ (η ελάχιστη χρέωση που έχουν τα ΕΛΤΑ). Σύνολο 2 δολάρια αρχικής αξίας (περίπου 1, 7 ευρώ), συν άλλα 3,48 ευρώ, ΦΠΑ συν "έξοδα".
Καλό, ε;
 
  • Like
Reactions: mparaxir and nikfor
το εχω παθει 4-5 φορες. και με δεματα που ητανε αγορασμενα αρχες Ιουνιου και τα επιασε στην αναμονη στο εδω τελωνειο η αλλαγη...

Ακουστε τωρα και αυτο. Το προσφατο δεμα που εψαχνα να βρω κτλ, τελιακ ηατνε φακος που ηρθε ΑΠΟ ΕΠΙΣΚΕΥΗ. Το τελωνειο υπολογισε μια αξια 30 δολλαριων και με βαρεσαν αναλογα.

Εχει και αλλο.
Οταν πηρα τηλεφωνο στο τοπικο ΕΛΤΑ, μου ειπανε οτι αν εκανα ενσταση, θα επαναξεταζαν το θεμα, και αν εβρισκαν οτι σωστα εκριναν αρχικα, ΘΑ ΕΠΕΣΤΡΕΦΑΝ ΤΟ ΔΕΜΑ ΣΤΟΝ ΑΠΟΣΤΟΛΕΑ.

Ουτε η μαφια του Σικαγο, δεν θα το εκανε αυτο. Ητανε πολυ πιο εξυπνοι, γιατι απομυζουσαν απο τον αλλον οσο ητανε ανεκτο.
Αυτοι εχουν βαλθει να χασουν ολο τον ογκο εργασιας τους.
 
Αν δεν γίνουν το συντομότερο δυνατό σοβαρές και συντονισμένες κινήσεις από ενώσεις καταναλωτών ή/και μαζικές διαμαρτυρίες/καταγγελίες από πελάτες, δεν υπάρχει περίπτωση φοβάμαι να σταματήσει η αλητεία.
Αφού βρήκαν και τα κάνουν (όπως και τόσοι άλλοι σε πάμπολλους τομείς στην Ελλάδα) γιατί να σταματήσουν;
 
  • Like
Reactions: mparaxir
Αν δεν γίνουν το συντομότερο δυνατό σοβαρές και συντονισμένες κινήσεις από ενώσεις καταναλωτών ή/και μαζικές διαμαρτυρίες/καταγγελίες από πελάτες, δεν υπάρχει περίπτωση φοβάμαι να σταματήσει η αλητεία.
Αφού βρήκαν και τα κάνουν (όπως και τόσοι άλλοι σε πάμπολλους τομείς στην Ελλάδα) γιατί να σταματήσουν;
Εγω εχω κανει καταγγελια στον συνηγορο του πολίτη ουτε καν ενδιαφερθηκαν μιλαμε πολυ σαπιλα το κράτος που ζουμε αυτα ούτε στο Μεξικό με τα καρτελ.
 
Αυτό ακριβώς. Για τα θέματα των ΕΛΤΑ (και των εταιρειών ταχυμεταφοράς γενικότερα) παράπονα/καταγγελίες σε Συνήγορο του Καταναλωτή και (κυρίως) ΕΕΤΤ.
 
Φαντάζομαι ότι για δέματα που διακινούνται μέσω ΕΛΤΑ, η συνεννόηση/επαφή με τους υπαλλήλους του τελωνείου γίνεται από τους αντίστοιχους υπαλλήλους των ΕΛΤΑ οι οποίοι διεκπεραιώνουν τον εκτελωνισμό για λογαριασμό μας.
Αν οι υπάλληλοι των ΕΛΤΑ δεν παρέχουν τα σωστά/πλήρη στοιχεία σε ότι αφορά τον ΦΠΑ στους τελωνειακούς, προφανώς οι τελευταίοι θα επιβάλλουν το ΦΠΑ για το κράτος.
Επιπρόσθετα σε ότι αφορά τα τελωνειακά έξοδα, κι αυτά είναι ένα χαράτσι που μπήκε από τα ΕΛΤΑ και το ύψος του διαμορφώθηκε επίσης αυθαίρετα (και σε κάποιες περιπτώσεις ληστρικά) από τα ΕΛΤΑ.
 
Καλησπέρα,δεν έχω κάποια διαφωτιστική απάντηση ακόμα,περιμένω απάντηση κατόπιν επικοινωνίας με άνθρωπο που εργάζεται στο συγκεκριμένο τμήμα.
Πάντως στην διαδικασία που ακολουθούν εάν στο αποδεικτικό έγγραφο που συνοδεύει την αποστολή και είναι κολλημένο έξω από το κουτί πρέπει να αναγράφεται αναλυτικά η χρέωση αξία και φπα, διαφορετικά δεν ασχολούνται και τα τοποθετούν προς υποβολή φπα με αποτέλεσμα όλες τις χρεώσεις εκτελωνισμού.
Ένα θέμα επίσης μπορεί να προκύψει εάν υπάρχει διαφορά ΘΠΑ σε κάποιο προϊόν π.χ. 6% αντί 24 πού έχουμε εδώ.
Άσχετα με την οποιαδήποτε απάντηση είναι χρήσιμο από ΟΛΟΥΣ να γίνεται καταγγελία εδώ: https://www.eett.gr/opencms/opencms/EETT/Consumer/complaints.html
στην ενότητα
 
Last edited: