Tαχυδρομεία - Τελωνεία

Τραγική και άθλια η εξυπηρέτηση της UPS Ελλάδας.
Παραγγελία από το διαδικτυακό κατάστημα της Nike. Αποστολή με UPS. Την προηγούμενη της αποστολής μου στέλνουν email ότι την επόμενη (29/5) θα κάνουν παράδοση (όλη μέρα, δεν δίνουν ζώνη ώρας). 29/5 στις 14:25 με καλεί στο τηλέφωνο ο διανομέας τους. Είναι κάτω από το σπίτι, αλλά εγώ είμαι 18 χλμ μακριά, στη δουλειά μου (τι πρωτότυπο για τέτοια ώρα...). Αναγκαστικά ζητώ παράδοση επόμενη μέρα, μια που δεν έχω κάποιον να παραλάβει εκεί γύρω αντί για μένα.
Το απόγευμα της ίδιας μέρα, επικοινωνώ τηλεφωνικά με τα γραφεία της εταιρείας UPS) και ζητώ αλλαγή διεύθυνσης παράδοσης. Δίνω τα στοιχεία της δουλειάς μου, αλλά επειδή βρίσκεται στη βιομηχανική ζώνη του Ασπρόπυργου και δεν υπάρχει ονομασία οδού και αριθμός, τους δίνω ονομασία περιοχής και ΤΚ. Τους προτείνω να στείλω ηλεκτρονικά συντεταγμένες google maps ώστε να βρει το ακριβές σημείο ο διανομέας, αλλά εκείνοι μου λένε ότι θα επικοινωνήσει μαζί μου ο διανομέας όταν θα βρίσκεται στη γύρω περιοχή για να τον κατευθύνω... (υπόψη ότι στη δουλειά έχουμε 24ώρη φύλαξη με φύλακα και πύλη).
Την επόμενη (30/5) ενημερώνω τον φύλακα πριν φύγω το μεσημέρι ώστε αν έρθουν να παραλάβει αυτός για μένα. Φτάνω σπίτι γύρω στις 5 και μετά από λίγο μπαίνω στο tracking του δέματος από το site της UPS και βλέπω ότι ενημερώθηκε 15:47 ότι η διεύθυνση είναι λάθος, Φυσικά κανείς δεν με κάλεσε στο τηλε΄φωνο για οδηγίες... Γύρω στις 6 τους καλώ στα γραφεία αλλά έχουν κλείσει.
Την Παρασκευή τους ξανακαλώ προς το μεσημέρι, καθώς βλέπω από το tracking ότι το δέμα βγήκε πάλι στη γύρα για διανομή. Μιλάω με την κοπέλα της εξυπηρέτησης πελατών και της λέω το ιστορικό. Έκπληκτος την ακούω να λέει ότι συνεννόηση παράδοσης μέσω τηλεφωνήματος του διανομέα στον πελάτη δεν παίζει, και μάλιστα μου τονίζει με στόμφο ότι η πολιτική της εταιρείας είναι να αποτρέπει τους διανομείς από το να καλούν τον πελάτη για συνεννόηση παράδοσης! Επιμένω ότι αυτό μου είπε η συνάδελφός της την προηγούμενη μέρα (συνεννόηση παράδοσης από το τηλ.) και μου λέει ξερά, έ, θα έκανε λάθος η συνάδελφος. Της εξηγώ ότι αν και σήμερα (31/5) γίνει η ίδια ιστορία και στο τέλος της ημέρας χρεωθεί στο σύστημά τους απόπειρα παράδοσης με αιτιολογία μη παράδοσης λάθος διεύθυνση, απλά μετά θα πρέπει να περάσω εγώ από τα γραφεία τους (Κορωπί), το οποίο δεν προτίθεμαι να κάνω, και μου λέει ότι και καλά, όχι, όταν είναι λάθος η διεύθυνση δεν λογίζεται ως απόπειρα παράδοσης. Αργότερα το απόγευμα της Παρασκευής που γυρίζω σπίτι, αφού και πάλι δεν επικοινώνησε κανένας διανομέας από την UPS μαζί μου, μπαίνω πάλι στο tracking του δέματος και βλέπω ότι αναγράφει την ίδια δικαιολογία (λάθος διεύθυνση), με ενημέρωση λίγο μετά τις 17:00... Τους καλώ γύρω στις 17:30 ξανά στο τηλέφωνο (υπενθυμίζω ότι είχα ξανακαλέσει 3-4 ώρες νωρίτερα την ίδια μέρα).
Με το που σηκώνει η υπάλληλος το τηλ. μου ζητά αριθμό αποστολής. Δίνω τον αριθμό αποστολής κι εν συνεχεία ζητά επώνυμο. Με το που δίνω επώνυμο, αμέσως μετά ως δια μαγείας πέφτει η γραμμή. Εν συνεχεία επί 20 λεπτά σχεδόν τους καλούσα συνέχεια κι ενώ καλούσε κανονικά δεν σήκωναν τηλέφωνα, μέχρι που πήγε 6, οπότε και τυπικά κλείνουν...
Στο καπάκι καλώ την εξυπηρέτηση πελατών της Nike (για να γνωρίζετε, τα τηλέφωνα της Nike απαντούν από το Άμστερνταμ της Ολλανδίας). Μου απαντά μια ευγενική κυρία στα ελληνικά. Τηε εξηγώ το πρόβλημα με την εταιρεία που συνεργάζονται και της ζητώ επί τόπου να γίνει ακύρωση της παραγγελίας (αξία περί τα 84 ευρώ), λόγω άθλιας εξυπηρέτησης της UPS κι επειδή σε καμία περίπτωση δεν πρόκειται να μεταβώ στο Κορωπί για πάρτη τους για να παραλάβω (δηλαδή να διανύσω 40+40 χλμ, με το αμάξι, να χάσω 2 ώρες από τη ζωή μου και να και πληρώσω 20 ευρώ σε βενζίνη συν διόδια αττικής οδού, για κάτι που υποτίθεται ότι μου έρχεται σπίτι με δωρεάν μεταφορικά). Μου δηλώνει ότι ακύρωση μπορεί να γίνει από 3 Ιουνίου και μετά (αυτή την ημερομηνία τους δίνει το σύστημα) και μου δεσμεύεται ότι στέλνει άμεσα email στην UPS όπου ζητά διευκρινίσεις για τη διαχείριση του δέματός μου.
Φυσικά δεν τρέφω αυταπάτες ότι αυτοί οι ξεφτίλες (ο χαρακτηρισμός δικός μου) θα αλλάξουν κάτι, οπότε εκτιμώ ότι θα προχωρήσει η ακύρωση.
Για την ιστορία, από ότι μου είπε η κυρία της εξυπηρέτησης πελατών της Nike, έχουν αρκετά ανάλογα παράπονα από πελάτες στην Ελλάδα για τη UPS. Το θέμα βέβαια είναι γιατί δεν αλλάζουν εταιρεία αποστολής των προιόντων τους. Ίσως αν καθένας που ταλαιπωρούνταν όπως εγώ, προχωρούσε σε ακύρωση/μη παραλαβή (άρα οικονομική ζημία για την εταιρεία που χρησιμοποιεί τη UPS) τα πράγματα να εξελίσσονταν καλύτερα για τους Έλληνες πελάτες.
Για του λόγου το αληθές, μπήκα στις κριτικές της UPS στο google και η κατάσταση για πάρα πολύ κόσμο είναι ανάλογη με τη δική μου εμπειρία:

Τελικά σήμερα η τρισκατάρατη UPS εδέησε να παραδώσει στο χώρο εργασίας μου... Ενώ σε όλες τις προηγούμενες επικοινωνίες τους μαζί μου αρνιούνταν κατηγορηματικά να συνεργαστούν (δηλαδή να επικοινωνήσουν μαζί μου στο τηλέφωνο ώστε να τους κατευθύνω στο ακριβές σημείο παράδοσης, λόγω του ότι η εργασία μου είναι εκτός οικιστικού ιστού και δεν υπάρχει ονοματοδοσία οδών, αν και δέχτηκαν να μου αλλάξουν σημείο παράδοσης από τη δ/νση κατοικίας στο χώρο εργασίας και αφού εξαρχής τους ενημέρωσα για αυτή την ιδιαιτερότητα), τα πράγματα άλλαξαν όταν μπήκε σφήνα σε αυτούς η εξυπηρέτηση πελατών της Nike.
Mια πραγματικά απίστευτη Κυρία από την εξυπηρέτηση της Nike, πραγματικά πήρε την υπόθεση πάνω της από την πρώτη στιγμή που επικοινώνησα με τη Nike, και κυριολεκτικά τους έγινε (UPS) στενός κορσές, προκειμένου να κάνουν τη δουλειά τους.
Βέβαια εξ αρχής είχα δηλώσει στη Nike ότι αν δεν επιχειρήσουν να παραδώσουν εκεί που τους δήλωσα, δεν πρόκειται να πάω στο Κορωπί (αποθήκες UPS) να παραλάβω, αλλά θα αφήσω το δέμα να επιστραφεί στις αποθήκες της Nike και κατά συνέπεια να μου επιστραφούν τα χρήματα της αγοράς.
Ανεξάρτητα από αυτό ωστόσο, ξαναλέω, ο επαγγελματισμός, η ειλικρινής προσπάθεια βοήθειάς μου και το πείσμα (με την καλή έννοια) που επέδειξε η συγκεκριμένη υπάλληλος της εξυπηρέτησης πελατών της Nike ήταν συγκλονιστικά και σίγουρα ότι καλύτερο έχω πετύχει στη μέχρι τώρα ζωή μου σε παρόμοιες καταστάσεις.
Από την άλλη, η UPS μπήκε για τα καλά για μένα στη μαύρη λίστα, ως η χειρότερη εταιρεία Courier (σε σχέση με το μέγεθος του ονόματος που κουβαλά), και σίγουρα πλέον αποτελεί ισχυρό ανασταλτικό παράγοντα για μελλοντικές αγορές μου από εταιρείες - συνεργάτες τους (ας είναι και η ίδια η amazon), τουλάχιστον για παραλαβές εντός Αττικής (που κάνουν οι ίδιοι και την τελική παράδοση).
 
Γι' αυτό η Amazon έχει ξεκινήσει εδώ και χρόνια την παράδοση. Μάλιστα έχει συνεργασία με την Rivian για ηλεκτρικό βανάκι και νομίζω πως εκτός Αμερικής τα έχει φέρει και στη Γερμανία. Κάπου είχα διαβάσει γα 20.000 οχήματα.

Γενικά όσο πάει και ζορίζει η κατάσταση. Εδώ στην Ελλάδα το Skroutz έχει ήδη δικά του οχήματα και points. Προχτές έγραψα για το Boxnow και ετοιμάζει και η ACS κάτι αντίστοιχο.
 
Last edited:
Αυτό που κάποιες εταιρείες κούριερ αρνούνται (υποκριτικά) να εννοήσουν στην πράξη, είναι ότι με τους σύγχρονους τρόπους ζωής, όπου όλοι λίγο πολύ όσοι είναι σε παραγωγικές ηλικίες, λείπουν από τα σπίτια τους τις "συνήθεις" ώρες διανομής (8-5) δεν είναι δυνατόν να συνεχίζουν αυτό τον προβληματικό τρόπο διαχείρισης των παραδόσεων, του τύπου "περάσαμε και δεν σας βρήκαμε, οπότε ελάτε εσείς σε εμάς τώρα", πολύ δε περισσότερο όταν το ελάτε εσείς σε εμάς σημαίνει μερικές δεκάδες χιλιόμετρα...
Ελπίζω με τα σχήματα τύπου BoxNow, Skroutz Point κλπ, όλο αυτό το απόστημα (όπως εξελίχθηκε) να σπάσει...
 
Αυτό που κάποιες εταιρείες κούριερ αρνούνται (υποκριτικά) να εννοήσουν στην πράξη, είναι ότι με τους σύγχρονους τρόπους ζωής, όπου όλοι λίγο πολύ όσοι είναι σε παραγωγικές ηλικίες, λείπουν από τα σπίτια τους τις "συνήθεις" ώρες διανομής (8-5) δεν είναι δυνατόν να συνεχίζουν αυτό τον προβληματικό τρόπο διαχείρισης των παραδόσεων, του τύπου "περάσαμε και δεν σας βρήκαμε, οπότε ελάτε εσείς σε εμάς τώρα", πολύ δε περισσότερο όταν το ελάτε εσείς σε εμάς σημαίνει μερικές δεκάδες χιλιόμετρα...
Ελπίζω με τα σχήματα τύπου BoxNow, Skroutz Point κλπ, όλο αυτό το απόστημα (όπως εξελίχθηκε) να σπάσει...

Για να πουμε και του στραβού το δίκιο δεν είναι πάντα δικό τους το φταίξιμο.

Δεν γίνεται να παραγγέλνεις δέμα και να ΑΠΑΙΤΕΙΣ να το παραλάβεις σπίτι σου όταν δεν είναι κανένας εκεί. Ή να αλλάζεις διεύθυνση όταν έχει φτάσει ήδη στο κατάστημα. Βάλτο εξαρχής στο γραφείο - μαγαζί - εργοστάσιο. Βλέπεις όμως μας έχει φάει και λίγο το κουτσομπολιό ή η κρυψίνοια. Μη δει ο συνάδελφος ή η γυναίκα μου ότι παραγγέλνω συνέχεια και αρχίσει τη γκρίνια.

Πολλά καταστήματα δεν έχουν την τόση δουλειά ώστε να τρέχουν μέχρι το βράδυ. Ένας καλός υπάλληλος μπορεί να ξεπετάξει αρκετά δέματα την ώρα. Αν είναι οργανωτικός και τα βάλει σε σωστή σειρά θα τελειώσει σχετικά νωρίς. Όταν ο άλλος λοιπόν θα έχει ξεπετάξει την Βουλιαγμένης μέχρι τις 2 δεν θα κάνει δεύτερη βόλτα στις 5 το απόγευμα. Θα πάει στην Συγγρού να δώσει τα εκεί δέματα.

Επίσης το να ξαναπεράσει δεν είναι τσακ μπαμ. Το γράφεις και μόνος σου. Για ένα δέμα πρέπει να κάνεις Χ χιλιόμετρα. Για βάλε τον υπάλληλο να πάει να δώσει 2-3 τέτοιους ξεχασιάρηδες. Έχει φάει μια ώρα για πλάκα.

Στην επαρχία που μένω είναι κλασικό παράπονο. Πχ γκρινίαζουν γιατι ο άλλος πέρασε στις 9 το πρωί, ήταν στη δουλειά και το απόγευμα ακολουθεί ο εξής διάλογος:

- Ρε μεγάλε αφού έχεις δηλώσει Ιτέα - Γαλαξίδι και δουλεύεις Άμφισσα. Τι να κάνει ο υπάλληλος; Να ξεκινήσει δρομολόγιο όταν εσύ δεήσεις και θυμηθείς να κάνεις ανακατεύθυνση στις 12 το μεσημέρι;
- Κλείσε ραντεβού για την επόμενη.
- Τι ώρα;
- 5 το απόγευμα σχολάω.
- Μα ο υπάλληλος έχει ωράριο 7 με 3. Δεν γίνεται να περιμένει 2 ώρες έξτρα.
- Να πάρετε και άλλο υπάλληλο να μας εξυπηρετεί. Είστε απαράδεκτοι.
- Μα ο υπάλληλος έχει 100 δέματα τη μέρα και σχολάει κανονικά στο 8ωρο. Δεν γίνεται να προσληφθεί δεύτερος γιατί θα μοιραστούν τα δέματα ΧΩΡΙΣ να αυξηθεί η δουλειά και πάλι θα τελειώνει στις 3 και ο δεύτερος.
- Δεν με ενδιαφέρει. Θέλω το δέμα μου.
- Μα αφού δουλεύετε ΕΔΩ. Γιατί δεν δηλώνετε το γραφείο σας και να το φέρει ο εδώ υπάλληλος;
- Δεν σας αφορά τι κάνω με την προσωπική μου ζωή. Σας πληρώνω να μου φέρετε το δέμα εκεί όπου έχω δηλώσει.
- Μα ΔΕΝ υπάρχει κανένας εκεί το πρωί που πάμε.
- Είστε απαράδεκτη εταιρία. Θα κάνω παράπονα στα κεντρικά και στο κατάστημα αγοράς να σταματήσει να στέλενει με εσάς.

Το παραπάνω είναι πραγματικός διάλογος σε εταιρία.

Ξέρω άλλο σκηνικό με τοπική αργία που ο υπάλληλος πήγε στο ΣΠΙΤΙ ΤΟΥ ΦΑΡΜΑΚΟΠΟΙΟΥ να του παραδώσει φάρμακο το οποίο αρνήθηκε να το παραλάβει. Εννοείται ότι οι παγοκύστες ζεστάθηκαν και το φάρμακο την επόμενη μέρα επέστρεψε στον αποστολέα.
 
Καλά, αυτό το τελευταίο είναι απαράδεκτο. Κανονικά θα έπρεπε να αποζημιώσει την φαρμακαποθήκη για το χαλασμένο φάρμακο.
 
BoxNow, skroutzpoint και άγιος ο Θεός.
Πλέον και τα ταχυδρομεία έχουν αντίστοιχες θυρίδες παραλαβής.
Αλλιώς μήνυμα κατά την παραγγελία πως θα περάσω εγώ να παραλάβω από τη μεταφορική (τα καλά της επαρχίας).
Αυτό που έχω καταλάβει είναι πως ακόμα και από την ίδια εταιρία κούριερ από περιοχή σε περιοχή μπορεί να διαφέρει πολύ η ποιότητα της εξυπηρέτησης.
 
Last edited:
  • Like
Reactions: airb and koupa
........
Αυτό που έχω καταλάβει είναι πως ακόμα και από την ίδια εταιρία κούριερ από περιοχή σε περιοχή μπορεί να διαφέρει πολύ η ποιότητα της εξυπηρέτησης.

Ετσι ακριβως ειναι, οι ανθρωποι κανουν την διαφορά.

Το φιλοτιμο και το μερακι καποιων ανθρωπων μπορουν να αντισταθμισουν σε σημαντικο βαθμο τις αδυναμιες και τα μειονεκτηματα ενος κακοδιαχειριζόμενου οργανισμου.
 
  • Like
Reactions: lazarefa and koupa
Πολλά καταστήματα δεν έχουν την τόση δουλειά ώστε να τρέχουν μέχρι το βράδυ. Ένας καλός υπάλληλος μπορεί να ξεπετάξει αρκετά δέματα την ώρα. Αν είναι οργανωτικός και τα βάλει σε σωστή σειρά θα τελειώσει σχετικά νωρίς. Όταν ο άλλος λοιπόν θα έχει ξεπετάξει την Βουλιαγμένης μέχρι τις 2 δεν θα κάνει δεύτερη βόλτα στις 5 το απόγευμα. Θα πάει στην Συγγρού να δώσει τα εκεί δέματα.

Επειδή είναι ένα μεγάλο κομμάτι της δουλειάς μου αυτή την εποχή...
Όχι, δεν δουλεύω σε εταιρία courier, είμαι πιο βαθιά στο routing. :)
Η διαδικασία είναι ξεκάθαρη.
Από την προηγούμενη το απόγευμα φτιάχνονται τα δρομολόγια. Δεν τα σχεδιάζει άνθρωπος για να είναι περισσότερο ή λιγότερο οργανωτικός.
Μπαίνουν 500 παραγγελίες και 50 φορτηγά, μηχανάκια, βανάκια (τυχαία νούμερα).
Πατάς ένα κουμπί και ένα σύστημα αναλαμβάνει να μοιράσει τα δέματα σύμφωνα με τον όγκο, τα πολύγωνα που δουλεύουν οι διανομείς, τις στασεις κλπ και να δημιουργήσει μία κυκλική διαδρομή σύμφωνα με συγκεκριμένες αφετηρίες και προορισμούς.

Αν λοιπόν μας έχει σταλεί μήνυμα που να λέει ότι το δέμα μας θα έρθει στις 9 το πρωί, παίζει να προλάβουμε τον οδηγό μέχρι τις 9:30 να είναι ακόμη στην περιοχή.
Κατά τις 12 παίζει να είναι σε τελείως άλλη περιοχή και ΔΕΝ μπορεί να κάνει την παράδοση γιατί υπάρχει πελάτης που περιμένει το δέμα του στις 12!
Η φιλοσοφία της κυκλικής διαδρομής είναι ότι αν ο πελάτης πάρει τηλέφωνο σε κάποιο εύλογο χρονικό διάστημα θα μπορεί να το παραδόσει κατά την επιστροφή της διαδρομής.

Αν αρχίσει ο οδηγός να κάνει "μαϊμουδιές" για κάθε πελάτη, πολύ εύκολα τα πράγματα θα φύγουν εκτός ελέγχου.
 
Τελικά σήμερα η τρισκατάρατη UPS εδέησε να παραδώσει στο χώρο εργασίας μου... Ενώ σε όλες τις προηγούμενες επικοινωνίες τους μαζί μου αρνιούνταν κατηγορηματικά να συνεργαστούν (δηλαδή να επικοινωνήσουν μαζί μου στο τηλέφωνο ώστε να τους κατευθύνω στο ακριβές σημείο παράδοσης, λόγω του ότι η εργασία μου είναι εκτός οικιστικού ιστού και δεν υπάρχει ονοματοδοσία οδών, αν και δέχτηκαν να μου αλλάξουν σημείο παράδοσης από τη δ/νση κατοικίας στο χώρο εργασίας και αφού εξαρχής τους ενημέρωσα για αυτή την ιδιαιτερότητα), τα πράγματα άλλαξαν όταν μπήκε σφήνα σε αυτούς η εξυπηρέτηση πελατών της Nike.
Mια πραγματικά απίστευτη Κυρία από την εξυπηρέτηση της Nike, πραγματικά πήρε την υπόθεση πάνω της από την πρώτη στιγμή που επικοινώνησα με τη Nike, και κυριολεκτικά τους έγινε (UPS) στενός κορσές, προκειμένου να κάνουν τη δουλειά τους.
Βέβαια εξ αρχής είχα δηλώσει στη Nike ότι αν δεν επιχειρήσουν να παραδώσουν εκεί που τους δήλωσα, δεν πρόκειται να πάω στο Κορωπί (αποθήκες UPS) να παραλάβω, αλλά θα αφήσω το δέμα να επιστραφεί στις αποθήκες της Nike και κατά συνέπεια να μου επιστραφούν τα χρήματα της αγοράς.
Ανεξάρτητα από αυτό ωστόσο, ξαναλέω, ο επαγγελματισμός, η ειλικρινής προσπάθεια βοήθειάς μου και το πείσμα (με την καλή έννοια) που επέδειξε η συγκεκριμένη υπάλληλος της εξυπηρέτησης πελατών της Nike ήταν συγκλονιστικά και σίγουρα ότι καλύτερο έχω πετύχει στη μέχρι τώρα ζωή μου σε παρόμοιες καταστάσεις.
Από την άλλη, η UPS μπήκε για τα καλά για μένα στη μαύρη λίστα, ως η χειρότερη εταιρεία Courier (σε σχέση με το μέγεθος του ονόματος που κουβαλά), και σίγουρα πλέον αποτελεί ισχυρό ανασταλτικό παράγοντα για μελλοντικές αγορές μου από εταιρείες - συνεργάτες τους (ας είναι και η ίδια η amazon), τουλάχιστον για παραλαβές εντός Αττικής (που κάνουν οι ίδιοι και την τελική παράδοση).


Για να πουμε και του στραβού το δίκιο δεν είναι πάντα δικό τους το φταίξιμο.

Δεν γίνεται να παραγγέλνεις δέμα και να ΑΠΑΙΤΕΙΣ να το παραλάβεις σπίτι σου όταν δεν είναι κανένας εκεί. Ή να αλλάζεις διεύθυνση όταν έχει φτάσει ήδη στο κατάστημα. Βάλτο εξαρχής στο γραφείο - μαγαζί - εργοστάσιο. Βλέπεις όμως μας έχει φάει και λίγο το κουτσομπολιό ή η κρυψίνοια. Μη δει ο συνάδελφος ή η γυναίκα μου ότι παραγγέλνω συνέχεια και αρχίσει τη γκρίνια.

Πολλά καταστήματα δεν έχουν την τόση δουλειά ώστε να τρέχουν μέχρι το βράδυ. Ένας καλός υπάλληλος μπορεί να ξεπετάξει αρκετά δέματα την ώρα. Αν είναι οργανωτικός και τα βάλει σε σωστή σειρά θα τελειώσει σχετικά νωρίς. Όταν ο άλλος λοιπόν θα έχει ξεπετάξει την Βουλιαγμένης μέχρι τις 2 δεν θα κάνει δεύτερη βόλτα στις 5 το απόγευμα. Θα πάει στην Συγγρού να δώσει τα εκεί δέματα.

Επίσης το να ξαναπεράσει δεν είναι τσακ μπαμ. Το γράφεις και μόνος σου. Για ένα δέμα πρέπει να κάνεις Χ χιλιόμετρα. Για βάλε τον υπάλληλο να πάει να δώσει 2-3 τέτοιους ξεχασιάρηδες. Έχει φάει μια ώρα για πλάκα.

Στην επαρχία που μένω είναι κλασικό παράπονο. Πχ γκρινίαζουν γιατι ο άλλος πέρασε στις 9 το πρωί, ήταν στη δουλειά και το απόγευμα ακολουθεί ο εξής διάλογος:

- Ρε μεγάλε αφού έχεις δηλώσει Ιτέα - Γαλαξίδι και δουλεύεις Άμφισσα. Τι να κάνει ο υπάλληλος; Να ξεκινήσει δρομολόγιο όταν εσύ δεήσεις και θυμηθείς να κάνεις ανακατεύθυνση στις 12 το μεσημέρι;
- Κλείσε ραντεβού για την επόμενη.
- Τι ώρα;
- 5 το απόγευμα σχολάω.
- Μα ο υπάλληλος έχει ωράριο 7 με 3. Δεν γίνεται να περιμένει 2 ώρες έξτρα.
- Να πάρετε και άλλο υπάλληλο να μας εξυπηρετεί. Είστε απαράδεκτοι.
- Μα ο υπάλληλος έχει 100 δέματα τη μέρα και σχολάει κανονικά στο 8ωρο. Δεν γίνεται να προσληφθεί δεύτερος γιατί θα μοιραστούν τα δέματα ΧΩΡΙΣ να αυξηθεί η δουλειά και πάλι θα τελειώνει στις 3 και ο δεύτερος.
- Δεν με ενδιαφέρει. Θέλω το δέμα μου.
- Μα αφού δουλεύετε ΕΔΩ. Γιατί δεν δηλώνετε το γραφείο σας και να το φέρει ο εδώ υπάλληλος;
- Δεν σας αφορά τι κάνω με την προσωπική μου ζωή. Σας πληρώνω να μου φέρετε το δέμα εκεί όπου έχω δηλώσει.
- Μα ΔΕΝ υπάρχει κανένας εκεί το πρωί που πάμε.
- Είστε απαράδεκτη εταιρία. Θα κάνω παράπονα στα κεντρικά και στο κατάστημα αγοράς να σταματήσει να στέλενει με εσάς.

Το παραπάνω είναι πραγματικός διάλογος σε εταιρία.

Ξέρω άλλο σκηνικό με τοπική αργία που ο υπάλληλος πήγε στο ΣΠΙΤΙ ΤΟΥ ΦΑΡΜΑΚΟΠΟΙΟΥ να του παραδώσει φάρμακο το οποίο αρνήθηκε να το παραλάβει. Εννοείται ότι οι παγοκύστες ζεστάθηκαν και το φάρμακο την επόμενη μέρα επέστρεψε στον αποστολέα.

'Εχετε και οι δύο δίκιο.
Η UPS είναι είναι από τις μεγαλύτερες εταιρείες στον χώρο, αλλά με απαράδεκτη υποστήριξη για τους ιδιώτες. Δεν είναι δυνατόν όχι μόνο να μην έχει tracking, αλλά ούτε να σε ενημερώνει για κάποια χρονική ζώνη παράδοσης (η άρνηση επικοινωνίας με τον διανομέα είναι κάτι διαφορετικό και ίσως δικαιολογείται). Για την τηλεφωνική υποστήριξη, καλύτερα να μην μιλήσουμε. Εύκολη τηλεφωνική επικοινωνία μεν (σε σχέση με άλλες εταιρείες), αλλά η άρνηση να προσφέρουν την ελάχιστη θετική εμπειρία στον πελάτη, φτάνει στα όρια του παραλόγου. Όσον αφορά τις παραδόσεις σε εταιρείες (μιλάω για μεγάλες εταιρείες), εκεί τα πράγματα είναι το ακριβώς αντίθετο. Δεν διανοούνται να απαιτήσουν παράδοση εκτός ωραρίου του τμήματος παραλαβών. Αν το τμήμα λειτουργεί 07:00 - 15:00, θα παραδώσουν εντός του ωραρίου και όταν έρθει η σειρά τους. Βλέπουμε λοιπόν, δύο ταχύτητες.

Γενικότερα, οι περισσότερες εταιρείες courier πάσχουν στην διαδικασία αποθήκευσης/ανεύρεσης του δέματος. Είναι προφανές ότι δεν έγιναν οι απαιτούμενες επενδύσεις σε μηχανολογικό εξοπλισμό και software όταν από το πρώτο κιόλας lockdown οι παραλαβές/παραδόσεις εκτοξεύτηκαν σε δυσθεώρητα μεγέθη. Δυστυχώς και στο δεύτερο lockdown (με ακόμα μεγαλύτερα μεγέθη), θεώρησαν ότι είναι κάτι παροδικό, το οποίο περιορίζεται στο διάστημα που διαρκεί η Black Friday. Στην συνέχεια έγιναν αρκετές βελτιώσεις στο supply chain, όμως ο όγκος είχε αυξηθεί τόσο πολύ που αυτό που πριν 2-3 χρονια θα θεωρούνταν καινοτομία, πλέον ήταν ελάχιστο. Προσθετικά, βάλτε και κάποιες συμφωνίες που έγιναν με μεγάλες εμπορικές εταιρείες για την διανομή και φτάνουμε στο bottleneck και κατ επέκταση στην αδυναμία παραδόσεων, στην απώλεια δεμάτων, στην απίστευτη πίεση στους διανομείς για αύξηση παραγωγικότητας κτλ

Πλέον οι παραδόσεις με courier είναι καθημερινότητα. Σαφώς και τα box έχουν δώσει λύση σε χρόνια προβλήματα, αλλά δεν είναι και πανάκεια. Ο έντονος πλέον ανταγωνισμός, σε πρώτη φάση προκάλεσε μείωση των τιμών, αλλά χωρίς μείωση του κόστους.
Δυστυχως σαν καταναλωτές, δεν έχουμε την δυνατότητα επιλογής courier που στην περιοχή μας έχει δείξει υπευθυνότητα. Μπορούμε όμως να επιλέξουμε κατάστημα αγοράς που συνεργάζεται με courier που μας καλύπτει. Πλέον το ίδιο προϊόν πωλείται από αρκετά καταστήματα.
 
BoxNow, skroutzpoint και άγιος ο Θεός.
Πλέον και τα ταχυδρομεία έχουν αντίστοιχες θυρίδες παραλαβής.
Αλλιώς μήνυμα κατά την παραγγελία πως θα περάσω εγώ να παραλάβω από τη μεταφορική (τα καλά της επαρχίας).
Αυτό που έχω καταλάβει είναι πως ακόμα και από την ίδια εταιρία κούριερ από περιοχή σε περιοχή μπορεί να διαφέρει πολύ η ποιότητα της εξυπηρέτησης.
το BoxNow αποδεικνυεαι πρωταθλητης. εχουν κορεστει οι θυριδες μεσα στην πολη μου...μεσα στον μηνα απο την στιγμη τοποθετησης.

Και εχει δυο βολικα. Αφου στην πραξη πρεπει να περασεις απο την κουριερ για να εξυπηρετηθεις, γαιτι να μην πας στο μποξ οταν το θες, ειδιακ οταν ειναι εξω απο το σουπερ μαρκετ σου?

Μπορει οι κουριερ να προσαρμοστουν, αλλα εχουν ηδη χασει μεριδιο απο τον τζιρο, αφου η υπηρεσια μποξ εμφανζεται ΚΑΙ φθηνοτερη.
Ας προσεχαν οταν μας εκαναν τα χουνερια της παραδοσης.
 
Πριν λίγες μέρες είχαμε διαβάσει για πώληση της ACS. Δεν ξέρω οικονομικές λεπτομέριες αλλά δεν θα μου κάνει καμία εντύπωση αν σε ανύποπτο χρόνο "σκάσει" καμία είδηση για Amazon GR ή πανελλήνιο δίκτυο Skroutz.

Γράφτηκε νωρίτερα πως τα κατστήματα είναι "ότι να' ναι" και έχουν δίκιο καθώς είναι franchise με όλα τα θετικά και αρνητικά. Κάνω μια υπόθεση ότι θέλουν να την ξεφορτωθούν διότι αν υπάρξει ΣΟΒΑΡΟΣ ανταγωνισμός ειδικά από το Amazon θα "κλάψουνε μανούλες".

Επειδή έχω δουλέψει σε εξίσου μεγάλο Franchise έχω δει κάτι παρόμοιο να γίνεται. Εκεί η μητρική εταιρία έσπρωχνε τους παλιούς ιδιοκτήτες που είχαν μεγάλο πελατολόγιο σε πρόωρη συνταξιοδότηση για να μην πληρώνει μηνιαίες προμήθειες. Είχα δει απίστευτα τιμολόγια. Οπότε τους αποζημίωνε και έδινε αλλού το κατάστημα με μηδενική αρχική προμήθεια. Ο επόμενος έχτιζε από το μηδέν πελατολόγιο και η εταιρία εξοικονομούσε τις παλιές προμήθειες.

Ίσως και εδώ να κρύβεται κάτι τέτοιο. Αν έρθει ο μεγάλος ανταγωνισμός γιατί να πληρώσουν για αναβαθμίσεις; Να πληρώσει ο επόμενος.
 
  • Like
Reactions: newbie
+++ Ακριβώς

Στη δική μου περίπτωση χάλια εξυπηρέτηση από ACS και Γενική, άψογη από ΕΛΤΑ courier και πολύ καλή από Speedex

Δεν βγαίνει άκρη έτσι
 
Για να καταλάβετε γιατι λέμε ΠΟΤΕ αποστολή εκτός Ευρώπης με couriers (DHL, UPS, TNT, FEDEX κλπ). Π Ο Τ Ε !!!

Διαβάστε την ιστορία μου την προηγούμενη εβδομάδα να γελάσετε.
Εχω ένα αμερικάνικο προϊόν από το οποίο ήθελα κάποια ανταλλακτικά αυτοκόλλητα. O αμερικάνος εξυπηρετικός μιας και είμαι πελάτης μου λέει θα στα στείλω δωρεάν μαζί με 2-3 δεματικά. Δείτε φωτογραφία για τι πράγμα μιλάμε. Είναι φάκελος ούτε καν δέμα.
Σε λίγες μέρες λαμβάνω email με το tracking number από UPS .

ΩΧ!! λέω από μέσα μου.....

Δεν περνάνε μερικές μέρες, σκάει τηλέφωνο από UPS. Γειά σας έχετε ένα δέμα από Αμερική, Εχει τελωνείο 64 ευρώ. Πείτε μας αν αποδέχεστε ή όχι το δέμα αλλιώς θα επικοινωνήσουμε με τον αποστολέα για να μας πει αν δέχεται να το παραλάβει πίσω.

Στέλνω email στον αμερικάνο. Του λέω αυτό κι αυτό, Δυστυχώς του λέω δεν φαντάστηκα ότι θα το στείλεις με UPS να σε προλάβω. Μόνο με USPS του λέω, Ναι μου λέει δεν το ήξερα και το δήλωσα 50 δολλάρια!!! Του λέω δεύτερο τραγικό λάθος. Μαξ. 10 δολλάρια. Τέλος πάντως του λέω όπως καταλαβαίνεις είναι κοροϊδία να πληρώσω 70 δολλάρια για 2 αυτοκολλητάκια , θα αρνηθώ παραλαβή και στείλτο μου με USPS κι ας έρθει σε ένα μήνα.

Με παίρνουν την άλη μέρα από UPS και μου λένε ότι ο αποστολές ΔΕΧΤΗΚΕ να πληρώσει το τελωνείο και θα σας παραδώσουμε το δέμα σε 2 ημέρες, όπως και έγινε.

Δείτε το αντικείμενο.
 

Attachments

  • 20240606_093137.jpg
    20240606_093137.jpg
    449.3 KB · Views: 48
  • Wow
Reactions: lazarefa