Τακτική nova με συνδρομητές ελεύθερης κάρτας

Προφανως εχεις πεσει και εσυ θυμα της απενεργοποιησης καρτων που λεγαμε τοσο καιρο οτι συμβαινει σιγα σιγα.Ημουν μαρτυρας ενος τετοιου γεγονοτος πριν μερικους μηνες στην καρτα ενος φιλου γιατι πηρα εγω τηλεφωνο στη νοβα.Να ξερετε οτι λενε ακριβως τα ιδια σε ολους η καρτα εχει προβλημα παρτε pace 831!Επισης στειλαμε επιστολη να μας απαντησουν εγγραφως τι εχει συμβει αλλα οσο εσεις ειδατε απαντηση τοσο ειδα και εγω,φυσικα εχουμε υπογραφη παραλαβης της επιστολης μας!Και για να μην πειτε διαφορα η καρτα δεν επαιζε σε κανενα συστημα cs σε σπιτι ηταν συνεχεια.
gab
 
Δοκίμασα
1) τις αυτοματοποιημένες υπηρεσίες και μου λέει ότι υπάρχει κάποιο σφάλμα και πως πρέπει να απευθυνθώ στην προσωπικό τους

2) Η κοπέλα που κανονικά όταν έχεις πρόβλημα σου ξαναστέλνει σήμα και ανοίγει η κάρτα σου, δεν μπορεί να κάνει κάτι τέτοιο. Μάλλον τις έχουν αφαιρέσει αυτό το δικαίωμα στην προκειμενη περίπτωση

3) από my nova δοκίμασα και δεν γίνετε να στείλω εγώ σήμα.

Εμενα πλέον δεν με ενδιαφέρει να μου δώσουν μονο τα λεφτά πίσω! θέλω να μου δώσουν πίσω τα χρήματα για τον receiver που αγόρασα, διότι δεν με έχουν ενημερώσει ότι θα μου αλλάξουν την κάρτα με μηχάνημα και κάρτα κα φυσικά τους τόκους για τα χρήματα που έχω προπληρώσει.
Είναι σαν λέμε ότι ενώ έκανα διαρκειας στην ομάδα μου να βγει τώρα η διοίκηση και να πει ακυρώνει τα διαρκειας δίνει πίσω τα χρήματα και οποιος θέλει ας πάει να πάρει νέο διαρκειας σε νέα θέση αλλα θα πρέπει να αγοράσει μαζί και μια φανέλα υποχρεωτικά

τώρα με βάλατε να ξαναπάρω τηλέφωνο και η κοπέλα λέει πως δεν μπορεί να κάνει αυτή απολύτως τίποτα!
μα τις λέω άλλες φορες εάν είχα πρόβλημα μπορούσατε.
Η απάντηση της: κύριε μου δεν έχω αυτή την δυνατότητα στην δικη σας κάρτα θα πρέπει να πάρετε αύριο ξανά τηλέφωνο στην τεχνική υπηρεσία

Προφανως εχεις πεσει και εσυ θυμα της απενεργοποιησης καρτων που λεγαμε τοσο καιρο οτι συμβαινει σιγα σιγα.Ημουν μαρτυρας ενος τετοιου γεγονοτος πριν μερικους μηνες στην καρτα ενος φιλου γιατι πηρα εγω τηλεφωνο στη νοβα.Να ξερετε οτι λενε ακριβως τα ιδια σε ολους η καρτα εχει προβλημα παρτε pace 831!Επισης στειλαμε επιστολη να μας απαντησουν εγγραφως τι εχει συμβει αλλα οσο εσεις ειδατε απαντηση τοσο ειδα και εγω,φυσικα εχουμε υπογραφη παραλαβης της επιστολης μας!Και για να μην πειτε διαφορα η καρτα δεν επαιζε σε κανενα συστημα cs σε σπιτι ηταν συνεχεια.
gab
Aαααα υπάρχουν και άλλοι τελικά!
Αφού δεν σας έχουν απαντήσει, εγώ θα κοτάξω να στείλω γράμμα μέσω δικηγόρου.
 
Last edited by a moderator:
εγω παντως δεν το καταλαβαινω να τους παιρνεις τηλεφωνο η να χρησιμοποιεις τις υπηρεσιες mynova και την καρτα να μην την εχεις μεσα στον δεκτη...

επισης ειναι εκτος λογικης να ζητησεις να σε αποζημιωσουν για τον δεκτη δικη σου επιλογης που αγορασες. εσυ τον επελεξες φιλε. σε λιγο θα ζητησεις και αποζημιωση για την τηλεοραση σου.
 
Last edited:
Μάλλον το σύστημα βλέπει ως απενεργοποιημένη πλέον την κάρτα του φίλου Πάνου...

Δυστυχώς θα συμφωνήσω με το φίλο παραπάνω.
Εν τω μεταξύ - αν κατάλαβα καλά- αν δεν νοιαζόσουν τόσο να επιβεβαιώσεις την ιστορία με τους 2 φίλους σου, θα έβαζες κανονικά την καρτούλα στον panasat και παίζει τώρα να δούλευε κανονικά
 
Διότι ακριβώς το ίδιο κόλπο έκαναν και σε άλλους 2 φίλους.
και στους 2 κόπηκε η κάρτα, και τους δυο τους συνέδεσαν με το ειδικό τμήμα, και τους δυο τους είπαν ότι βλέπουν στην οθόνη τους ότι η κάρτα χάλασε.

Αυτό το τελευταίο εμενα με είχε παραξενέψει! Πως είναι δυνατόν να βλέπουν αυτοί στην οθόνη τους εάν η κάρτα δουλεύει η δεν δουλεύει.

Για αυτό το πράγμα μαλώναμε με τους 2 φίλους τόσο καιρό, εγώ επέμενα και επιμένω ότι η κάρτα δεν είναι δυνατόν να επικοινωνήσει πίσω. Δεν έχω κλείσει καμια αμφίδρομη υπηρεσία και φυσικά δεν έχω την δυνατότητα upload σε δορυφόρους. Πως είναι δυνατόν λοιπόν να βλέπουν στην οθόνη τους τι κάνει η κάρτα μου;

αυτό ήταν το έναυσμα να μην βάλω την κάρτα στη modula και ως διά μαγείας ο κύριος του ειδικού τμήματος της nova είδε και στην δικη μου περίπτωση ότι η κάρτα έχει πρόβλημα!
άρα με βάση τα λεγόμενα τους, η κάρτα έχει δυνατότητα ασύρματης σύνδεσης με τον δεκτη, ο δεκτης με την σειρά του συνδέεται με wi-fi στο router γιατί καλώδιο network δεν μου χρειάζεται ή αν δεν χρησιμοποιεί η κάρτα τους το wi-fi δίκτυο τότε έχει ο δεκτης μου δυνατότητα upload στον Hotbird και στέλνει σηματάκια, όπως τα λένε στην nova, και τους λέει ότι είναι χαλασμένη.

Εσύ τι θα πίστευες λοιπόν ότι λέει ψέματα ο κύριος του ειδικού τμήματος της nova ή ότι έχω τέτοιο εξοπλισμό και δεν το ήξερα;

Παντως αν την ωρα που πανε να σου στειλουν σημα εσυ εχεις την καρτα εξω απο τον δεκτη προφανως και θα καταλαβαινουν οτι το σημα δεν εγινε δεκτο και θα εμφανιζεται ως νεκρη η καρτα, και αφου δεν τους λες οτι την εχεις εκτος αρα σου λενε οτι ειναι τελειως χαλασμενη.

Το συστημα δεν ειναι αμφιδρομο αλλα αναγνωριζει ποιες καρτες ειναι ενεργες... Ποιες δεχονται κλειδια ποιο καναλι αποκωδικοιπουν κλπ...

Με αυτα που λες δεν ξερω κατα ποσο κατεχεις το αθλημα.

Μου θυμιζεις εναν που ελεγε τωρα με την digea επιγεια θα καταγραφονται τι βλεπει καθε νοικοκυριο κλπ... Μπαρουφες δλδ

Με ποια λογικη τους ζητας σημα χωρις να βαζεις υην καρτα;
 
Last edited:
Το μονο που λίγο φοβάμαι και ίσως τους γίνει πάτημα, είναι ότι έχω μεν την κάρτα στην ελλάδα δηλωμένη αλλα την δουλεύω στο εξωτερικό.

Μία γενικότερη απορία ώς πρός αυτό. Μπορεί η εκάστοτε πλατφόρμα να ελέγχει από ποιό σημείο, η καλύτερα ποιά δέσμη γίνεται αποκωδικοποίηση μίας κάρτας;
 
Καλημέρα, τι κόλλημα έχετε φάει πως η κάρτα είναι έξω όταν αυτοι στέλνουν σήμα!
Αυτο έγινε μια φορα! Όλες τις υπόλοιπες φορές η κάρτα είναι κανονικα μέσα και μάλιστα σε πανασατ 700 για να είναι όλα συμβατά.
Μπορεί κάποιος να μου εξηγήσει πως είναι δυνατόν να βλέπουν ποιο κανάλι αποκωδικοποιει η κάρτα εάν δεν υπάρχει κάποιος δίαυλος επικοινωνίας; Δεν είναι δυνατόν να περνούν αυτοι πληροφορία ποιο κανάλι αποκωδικοποιει η κάρτα κάθε συνδρομητη. Κάτι τέτοιο είναι παράνομο.
 
δεν ξερω ακριβως πως γινεται αλλα υποθετω οτι καθως στελνει ο συστημα διαφορα κλειδια καταλαβαινει πια γινονται δεκτα αναλογα με την καρτα κλπ κλπ... δεν ειναι και τοσο φοβερο πια.
 
Last edited by a moderator:
Παντως αν την ωρα που πανε να σου στειλουν σημα εσυ εχεις την καρτα εξω απο τον δεκτη προφανως και θα καταλαβαινουν οτι το σημα δεν εγινε δεκτο και θα εμφανιζεται ως νεκρη η καρτα, και αφου δεν τους λες οτι την εχεις εκτος αρα σου λενε οτι ειναι τελειως χαλασμενη.

Το συστημα δεν ειναι αμφιδρομο αλλα αναγνωριζει ποιες καρτες ειναι ενεργες... Ποιες δεχονται κλειδια ποιο καναλι αποκωδικοιπουν κλπ...

Δεν ισχύει τίποτα από αυτά που λες. Η Nova δεν έχει την τεχνική δυνατότητα να δει αν η κάρτα σου είναι σε αποκωδικοποιητή, αν δέχεται κλειδιά ή όχι.
Η κάρτα πλέον έχει απενεργοποιηθεί από το σύστημα.

Εμενα πλέον δεν με ενδιαφέρει να μου δώσουν μονο τα λεφτά πίσω! θέλω να μου δώσουν πίσω τα χρήματα για τον receiver που αγόρασα, διότι δεν με έχουν ενημερώσει ότι θα μου αλλάξουν την κάρτα με μηχάνημα και κάρτα κα φυσικά τους τόκους για τα χρήματα που έχω προπληρώσει.
Είναι σαν λέμε ότι ενώ έκανα διαρκειας στην ομάδα μου να βγει τώρα η διοίκηση και να πει ακυρώνει τα διαρκειας δίνει πίσω τα χρήματα και οποιος θέλει ας πάει να πάρει νέο διαρκειας σε νέα θέση αλλα θα πρέπει να αγοράσει μαζί και μια φανέλα υποχρεωτικά
...
Αφού δεν σας έχουν απαντήσει, εγώ θα κοτάξω να στείλω γράμμα μέσω δικηγόρου.

Σε ότι αφορά το τελευταίο, θα τους κλάσεις δυο μάντρες. Συγνώμη δηλαδή, αλλά δε μπορείς να απαιτείς να σου παρέχουν την υπηρεσία όπως την θες εσύ. Είναι πολύ απλό το πράγμα. Είτε ζητάς να σου δώσουν το δέκτη τους τσάμπα, είτε ζητάς να διακόψεις και να σου επιστραφούν τα χρήματά σου. Κάτι άλλο δε μπορείς να ζητήσεις, αφού επιμένουν να μη σου ξαναδώσουν ανύπαντρη κάρτα. Αυτό που λες για τα λεφτά του δέκτη είναι τελείως άκυρο. Είπες άλλωστε ότι το συμβόλαιο είναι 10 χρόνων παλιό, άρα τον έχεις αγοράσει πριν χρόνια και η τυχόν απόσβεση της "επένδυσής" σου έχει γίνει.

Η κάρτα σου έχει απενεργοποιηθεί, πιθανόν σαν ύποπτη για παράνομη χρήση. Φυσικά δε θα στο πουν ποτέ αυτό γιατί δε μπορούν να το αποδείξουν. Ως παράνομη χρήση είναι οτιδήποτε, από χρήση σε δημόσιο χώρο ως και την ψευδή δήλωση στοιχείων (όπως είπες έπαιζε στο εξωτερικό). Συνεπώς δε μπορείς να κάνεις τίποτε παρά να δεχτείς αυτό που σου λένε ή να ζητήσεις τα χρήματά σου πίσω για τους επιπλέον μήνες.
 
Last edited by a moderator:
Η μονη παρανομία που έχει γίνει είναι ότι η κάρτα παίζει στο εξωτερικό.

Εγω δεν ζητάω τίποτα παραπάνω απο το να τηρήσουν την συμφωνία που κάναμε και απο την στιγμη που κανείς απο τις δυο πλευρές δεν ζήτησε να ακυρωθεί η συμφωνία είναι σε ισχύ.

Το μηχάνημα είναι 2 μηνών! Και όχι 10 χρόνων! Το 5400 που είχα δεν είναι πλέον αυτο που κάποτε ήταν.

Όταν έπαιρναν τα χρήματα για ένα επιπλέον χρόνο είχαν ήδη κλείσει κάρτες άλλων συνδρομητών, οπότε λογικα θα έπρεπε να με είχαν ενημερώσει πανω στην ανανέωση ότι υπάρχει διαδικασία αλλαγής και θα πρέπει ή να μην ανανέωσω ή να πάρω ιδιοκτησιακό δέκτη.

Οπότε τα χρήματα με τους νόμιμους τόκους πισω, διότι η συνδρομη κλείνει με δικη τους υπαιτιότητα
 
Φίλε μου δεν έχει νόημα να φωνάζεις εδώ μέσα. Θες να βλέπεις; Πάρε το δέκτη τους και βλέπεις. Δε θες; Ζήτα τα χρήματά σου πίσω αφού όπως λες η αορίστου χρόνου συμφωνία παραβιάστηκε μονομερώς από την πλευρά της Nova. Κάτι άλλο δε μπορείς να ζητήσεις.

Πριν δύο μήνες πήρες τον Kathrein; Αυτός ο δέκτης έχει βγει πριν 5 και παραπάνω χρόνια!
 
φιλε υπάρχουν τώρα και αλλου Πορτοκαλιές που κάνουν Πορτοκαλια.Κανε διακοπή και πάρε OTEtv να βρείς την Υγεία σου.Θα βλέπεις χωρίς διακοπές και χωρίς τέτοια Παρατράγουδα.Όσο για αυτά που έγραψε ο Φίλος malakudi,δεν ευθύνεται Αναγκαστικά ο Συνδρομητής όταν γίνετε Πειρατεία.Παλιότερα θυμάμαι κάποια Κάρτα Nova ενός Πελάτη που έπαιζε Αβέρτα (Ανακαλύφθηκε τυχαία),ενώ αυτός είχε κάνει Διακοπή 6 Μήνες πριν...Έκλεισε η Κάρτα του 2 μήνες μετά,Ακριβώς την ίδια στιγμή που έκλεισαν και κάποιες Πειρατικές.Ο Νοών Νοείτο.Το Ψάρι από το Κεφάλι Βρωμάει
 
Φίλοι ακούστε για να μαθαίνουμε τις τακτικές τις nova!

Ενός φίλο του έκοψαν την κυριακή την κάρτα που έπαιζε σε humax.

Τους παίρνει τηλέφωνο η γυναικα του, της λένε το παραμύθι ότι χάλασε η κάρτα και πως μπορεί να πάρει νέα αλλα με μηχάνημα.
Η γυναικα αρνήθηκε γιατί έχει νεόκτιστο σπίτι και δεν θέλει καλώδια πεταμένα!
και τι της λένε οι αθεόφοβοι, ότι χρήματα δεν έχει πίσω επειδή δουλεύει την κάρτα στο εξωτερικό!

Η μονη λύση πιστεύω πως είναι να καίμε τα μηχανήματα τους κάθε 10 μέρες, να δούμε εάν θα τους αρέσει!!!!
 
δώ σε θέλω μάστορα, την κάρτα δεν μου την ξανανοίγουν για λόγους τους οποιους μονο αυτοί γνωρίζουν. Με τις αυτοματοποιημένες υπηρεσίες δεν γίνετε, εάν πάρω τηλέφωνο οι κοπέλες μου λένε ότι πρέπει να με συνδέσουν με το ειδικό κέντρο και αυτοί λένε πως η κάρτα είναι χαλασμένη. Το ότι όσα μηχανήματα δοκίμασα αναγνώρισαν την κάρτα δεν τους ενδιαφέρει! Μάλλον πρέπει να στείλω γράμμα με δικηγόρο να τους ζητήσει να απαντήσουν γραπτώς και όχι τηλεφωνικώς όπως κάνουν αυτοί.
Το μονο που λίγο φοβάμαι και ίσως τους γίνει πάτημα, είναι ότι έχω μεν την κάρτα στην ελλάδα δηλωμένη αλλα την δουλεύω στο εξωτερικό.

Σε περίπτωση που σου πούνε: Συγνώμη, αλλά δεν μπορούμε να κάνουμε κάτι για την κάρτα, πρέπει να αγοράσετε εξοπλισμό (αν σου το πούνε έτσι) τους τσαμπουνάς: Και πως θα πάρω εξοπλισμό, αφού είμαι εξωτερικό. Θα σου πουν ότι από τους κανονισμούς της εταιρίας απαγορεύεται και θα τους πεις: Ωραία, τότε ακυρώνεται η σύμβαση μου και επιστρέφεται το προπληρωμένο ποσό.
Να δεις για πότε κουνιούνται ...

Πάντως μπορώ να καταλάβω την εταιρία να θέλει να παντρέψει τις κάρτες της με τον δέκτη, αλλά ο δέκτης να αξίζει και τα χρήματα του. Εδώ ούτε δεύτερο δορυφόρο δεν πιάνει και ούτε όλες τις συχνότητες του δορυφόρου δεν κατεβάζει. Δηλαδή ένα πραφ να κάνει ο δορυφόρος και να αλλάξουν παράμετροι σε τριάντα αναμεταδότες, το κουτί μόνο nova θα παίζει... ούτε καλωδιακή να ήταν η υπηρεσία τους!!! Μακάρι να φουντάρει ...
 
Last edited by a moderator:
Φίλοι ακούστε για να μαθαίνουμε τις τακτικές τις nova!

Ενός φίλο του έκοψαν την κυριακή την κάρτα που έπαιζε σε humax.

Τους παίρνει τηλέφωνο η γυναικα του, της λένε το παραμύθι ότι χάλασε η κάρτα και πως μπορεί να πάρει νέα αλλα με μηχάνημα.
Η γυναικα αρνήθηκε γιατί έχει νεόκτιστο σπίτι και δεν θέλει καλώδια πεταμένα!
και τι της λένε οι αθεόφοβοι, ότι χρήματα δεν έχει πίσω επειδή δουλεύει την κάρτα στο εξωτερικό!

Η μονη λύση πιστεύω πως είναι να καίμε τα μηχανήματα τους κάθε 10 μέρες, να δούμε εάν θα τους αρέσει!!!!

με συγχωρεις αλλα πως καταλαβαν οτι εχεις την καρτα στο εξωτερικο?
 
Δεν πρόκειται για δικια μου κάρτα, αλλα του γείτονα.
Πήρε τηλέφωνο η γυναικα του, χωρίς απόκρυψη.
Όπως άλλωστε έφτιαχνε η γυναικα όλα τα χρονια και δεν έλεγε κανεις τίποτα!

Αλλα και με απόκρυψη να πάρεις, αυτοί πάλι μπορούν να δουν από που παίρνεις. Έχει διαφορα επίπεδα ασφαλειας η απόκρυψη και εμείς οι κοινοί θνητοί έχουμε το μικρότερο επίπεδο.

Κανονικά καμια ιδιωτική εταιρεία δεν έχει δικαίωμα να δει από που την περνούν τηλέφωνο! Όμως στην ελλάδα ζείτε οποτε όλα είναι πιθανά. Μονο με εισαγγελική εντολή έχουν κανονικά αυτό το δικαίωμα, όταν κάποιος κάνει φάρσες, βρίζει κλπ κλπ

Η μονη λύση για μένα είναι να τους σπάμε τα νεύρα με το κάψιμο του μηχανήματος, να τους αναγκάσουμε να σταματήσουν αυτό το τσαμπουκαλίδικο τρόπο.

Εάν μου έστελνε ένα γράμμα, που μου εξηγούσε ότι για λόγους παρατεταμένης πειρατείας σαν εταιρεία σας προτείνουμε 2 πράγματα:

Νέο μηχάνημα, φυσικά με έξοδα της εταιρείας

ή

κόψιμο τις συνδρομής στο τέλος του συμβολαίου

δεν θα υπήρχε απολύτως κανέναν πρόβλημα με κανέναν συνδρομητή.
Αλλα να μου λέει πάνε και πάρε μηχάνημα 50 και κανε νέο συμβόλαιο ενός χρόνου νομίζω πως πάει πολύ!
Διότι τον ένα χρόνο πρέπει να τον πληρώσεις, μετά τον χρόνο μπορείς να διακόψεις την συνδρομή!
 
για εμάς του εξωτερικού δεν είναι έτσι απλά τα πράγματα, για πάνε πες τις κυράς ότι δεν θα βλέπει το ant1 επειδή θα αλλάξουμε δορυφόρο.

εγώ προσωπικά παρήγγειλα από ελλάδα το οτε, περιμένω να μου έρθει, για άλλους όμως δεν είναι και τόσο εύκολο.

Όταν νοικιάζεις δεν μπορείς να πας να βάλεις έτσι αυθαίρετα κεραία, σου λέει ο ιδιοκτητης εγώ σου δίνω hotbird και astra.

αρκετοί, για τους λόγους που προανέφερα, ψάχνουν πλέον άλλους τρόπους και κλείνουν τις συνδρομές τους!