Τεχνικές προδιαγραφές VDSL 50 σε καμπίνα μικρής απόστασης

Kiriakos_GR

New member
23 January 2015
59
Βόλος
Έχω διαβάσει άπειρα μηνύματα, με την ενεργοποίηση μιας γραμμής VDSL σε καμπίνα, πολλοί ζητούν πρόσθετη επιβεβαίωση ότι όλα πήγαν καλά.
Ο εξοπλισμός Speedport Plus κατά γενική παραδοχή είναι ο φτωχότερος, στην παρουσίαση πληροφοριών σύνδεσης γραμμής, άλλο από δυο περιγραφές .

SNR (Down/Up) 31.1 / 45.9 dB
Attenuation (Down/Up) 11.0 / 7.0 dB

Όλη μου την ζωή είμαι βιομηχανικός ηλεκτρολόγος Ηλεκτρονικός, έχω μάθει να δουλεύω με προδιαγραφές και ενημέρωση σε έντυπη μορφή.
Ο δομημένος χαλκός (έδρα μου ως καφαο 110 μέτρα), Καφαο σε καμπίνα 6 μέτρα.
Δεν θα έπρεπε να υπάρχει ένα σχετικό έγγραφο που να ενημερώνει τα όρια επιθυμητών τιμών SNR και Attenuation, στο συγκεκριμένο κύκλωμα?
Η πυκνότητα τοποθέτησης καμπίνα σε σχέση με την επόμενη καμπίνα, έγινε με σχέδιο προκειμένου να έχουμε όμοια κυκλώματα σε κάθε γειτονιά (εντός μεγάλων πόλεων).

Attachments

• 25-5-2022_VDSL_50_OTE_1.jpg
    25-5-2022_VDSL_50_OTE_1.jpg
    153.9 KB · Views: 46
Επειδή η παρούσα τεχνολογία (FTTC) έχει πάρα πολλά "ανοίγματα" που επηρεάζουν την λειτουργία και τα στατιστικά αυτής, δεν μπορούν να δοθούν συγκεκριμένα όρια, και θα κόστιζε να γίνει και μελέτη ανά περιοχή για αυτό αν ήθελαν έστω ένα μπούσουλα.

Το firmware OTE5 που φοράει το δικό σου υπολογίζει αθροιστικά το Attenuation αντί χωριστά για κάθε channel (partition), δεν μπορεί να βγει συμπέρασμα.
Κατέβασε αν θες το OTE2 firmware και πέρασε το χειροκίνητα και δώσε πάλι μια screenshot από το status page please.

Το 31dB είναι εξαιρετική φιγούρα SnR για τον Ελληνικό απαρχαιωμένο χαλκό στο μεγαλύτερο μέρους του δικτύου. Από τα stats η γραμμή σου θα πρέπει να είναι βράχος και να μην πέφτει εύκολα.

Το SNR διαπίστωσα ότι είναι μια μέτρηση όπου το Speedport Plus ανανεώνει στην μονάδα του δευτερόλεπτου.
Το βράδυ έκανε διακύμανση έως 29.7 ~ 29.8dB και σήμερα το πρωί το βρήκα ξανά στα 30.8 ~ 31dB.