Τελικά το ABS είναι ABSolutely αναγκαίο;

Δεν αντιλαμβάνομαι γιατί τα λες αυτά... είναι στοιχειώδη πράγματα που του λέμε... δεν μιλήσαμε ποτέ για πίστες... για οικονομία του είπαμε...

Τα πιο φτηνά καινούργια λάστιχα, στην εργοστασιακή διάσταση, καλά φουσκωμένα, και όσο πιο λίγο τάρα... αυτά είναι στοιχειώδη... δεν είναι ούτε κατά διάνοια εξεζητημένα...
 
Βρε παιδια, το αυτοκινητο δεν θα το βαλει σε πιστα...
...σε λιγο θα του πουμε να πηγαινει μονο με την ρεζερβα, το λαδι μηχανης στο 1/3 του κανονικου, να βγαλει ολα τα καθισματα και να βαλει πλαστικες καρεκλες, να βαλει 13αρες ζαντες, να βγαλει την λαμαρινα και να βαλει ανθρακονημα, να αδυνατισει και να διαλεγει ανορεξικες γκομενες....

να σου πω έχει και μια μαμάτη αεροτομή για το σκαραβαίο... Να κάνει και καμία άσπρη παχιά γραμμή από καπώ σε οροφή και μέχρι πίσω με ένα νουμεράκι πάνω στο καπω, aftermarket καθρέφτες κλπ... Κουκλί θα γίνει!
 
HTML:
Αν και καθυστερημένα βλέπω το νήμα, να πω ότι θεωρώ πως το ABS σε χαμηλές ταχύτητες, με κακό (άσφαλτος γυαλί ή ελληνικού τύπου κοτλέ) οδόστρωμα και με όχι τα καλύτερα ελαστικά, είναι υπεύθυνο για πολλές μικροσυγκρούσεις που αλλιώτικα θα είχαν αποφευχθεί. Δεν είναι δυνατόν να πηγαίνεις με μόλις 30 και να μην σταματάει στα 6-7 μέτρα. Σε τέτοιες περιπτώσεις και με ABS, μόνο ένα πολύ καλό ελαστικό σε σώζει... το οποίο δεν θα το χρειαζόσουν για να αποφύγεις τη σύγκρουση εάν δεν είχες abs!


Ευτυχώς δεν έχω τρακάρει ποτέ, αλλά σε 1-2 τέτοιες περιπτώσεις και ενώ πήγαινα, το τονίζω, με χαρακτηριστικά μικρή ταχύτητα και κρατώντας αποστάσεις, τα χρειάστηκα!
 
Last edited:
Δηλαδή ή να πάρει Beverly ή να πάρει καλά λάστιχα και να βγάλει το ABS... μάλιστα :flipout:
 
Δεν ξέρω ρε παιδάκια είμαι πολύ σφιγμένος. Έκανα 3 μήνες να καταλήξω σ'αμάξι, γιατί στα 5 χιλιάρικα $ έβρισκα είτε Ιάπωνα προ του 2002 χωρίς ενεργητική ασφάλεια, είτε Αμερικανό του 2005 που λόγω κακής κατάστασης έμοιαζε του 2000.

...έτσι τελικά επειδή έσκασε μπροστά μου η ευκαιρία, μπήκα ένα παραπάνω χιλιάρικο μέσα (που προοριζοταν για υπολογιστή) κι έκλεισα τον Γερμανό σκαραβαίο του 2006, με όλα τα κακά που συνεπάγεται -ακριβά ανταλλακτικά, μικροί χώροι, άχρηστα τεράστιος κινητήρας (2.5λ) για μια κουτσουλιά-. Πραγματικά όμως το άτιμο είναι σαν καινούριο, παρ´όλο που'χει πάνω του κοντά 115Κ μίλια. Και βέβαια, έμεινα μ'ενα netbook για ακόμα ένα χρόνο.. :D

Το θέμα είναι ότι αν σκάσω κι άλλο ένα χιλιάρικο για λάστιχα, θα πρέπει να αρχίσω να τρέφομαι με βελανίδια απ'τα δέντρα.

Να σημειώσω εδώ ότι για ασφάλεια λίγο πολύ θα πρέπει να πληρώνω κάνα 1000αρικο ετησίως, αφού όπως φαντάζεστε τα στοιχεία μου ως "καλός οδηγός" δε μεταφέρονται από την ελληνική ασφαλιστική μου.

Οπότε θα ήθελα όσο το δυνατόν για λάστιχα να μείνω σε ένα "φτηνό" πακέτο των 500, βία 600$, δεδομένης της διακριτικής οδήγησης που κάνω εδώ.
 
Απάντηση: Re: Τελικά το ABS είναι ABSolutely αναγκαίο;

Δηλαδή ή να πάρει Beverly ή να πάρει καλά λάστιχα και να βγάλει το ABS... μάλιστα :flipout:


Τουναντίον! Υποστήριξα πως εάν έχει abs πρέπει να έχει λάστιχα σε καλή κατάσταση για να ενεργοποιείται το δυνατόν λιγότερο. Και διευκρίνησα ότι μιλάω αποκλειστικά για μικροσυγκρούσεις με μικρές σχετικά ταχύτητες οι οποίες, αποκλειστικά βάσει προσωπικής μου πείρας, θεωρώ πως ναι, δίχως abs θα είχαν αποφευχθεί.
 
Οπότε θα ήθελα όσο το δυνατόν για λάστιχα να μείνω σε ένα "φτηνό" πακέτο των 500, βία 600$, δεδομένης της διακριτικής οδήγησης που κάνω εδώ.

Πεντακόσια και εξακόσια ευρώ δεν είναι φτηνά λάστιχα αλλά φυσιολογικά που χρησιμοποιεί το 95% των οδηγών.
 
ΡΕ κανα τεμάχιο θηλυκό χτύπησες ?
παράτα μας με τα λάστιχα ,
όταν θα μπαίνεις εδώ θα μας λές αμερικάνικα ευτράπελα , ιστορίες της μπάρας και του μπέρμπον ,
αιντε σε στείλαμε στου διόλου το κέρατο για ανταποκριτή , και λές για ζάντες ,, :ADFADF1:
 
Όλα τα abs δεν είναι ίδια. Έχει διάφορες εκδόσεις που έχουν διαφορές μεταξύ τους. Εκτός από το abs,τα esp,τα λάστιχα ,τον "στήσιμο" του αυτοκινήτου,τον δρόμο κτλ κτλ για εμένα ο κυριότερος παράγοντας είναι ο οδηγός.

Να κάνεις προσεκτική οδήγηση δηλαδή να προσπαθείς να προβλέψεις και τις βλακίες των άλλων σε συνδυασμό με τον όχημα,τις καιρικές συνθήκες και τον δρόμο. Τότε μπορείς να πεις ότι ελαχιστοποιείς τις πιθατότητες ατυχήματος.

Υ.Γ Γενικά σε αυτά τα θέματα δεν υπάρχει ένας παράγοντας,αλλά συνδυασμός πολλών παραγόντων στην πρόκληση ενός ατυχήματος.
 
Last edited:
Εγώ μετά από 7 οχήματα (αυτοκίνητα) και πολλές πολλές χιλιάδες χιλιόμετρα δεν είχα καμιά μικρο σύγκρουση η οποία οφείλετε στο ABS, μπορώ να πω πως δεν είχα απλά καμιά μικροσύγκρουση... (τα ατυχήματα μου 3 τον αριθμό μόνο, και τα δύο από αυτά πέσανε άλλοι επάνω μου, την μία φορά έφταιγα εγώ.)... διότι απλά προσπαθώ να οδηγώ προσεκτικά και να ρυθμίζω την ταχύτητα του οχήματος μου (οδηγώ και μηχανή μεγάλου κυβισμού) ώστε να διατηρώ την πρόσφυση...

Όποιος οδηγεί μηχανή ξέρει... ότι αν ενεργοποιείται το ABS πας πιο γρήγορα απ ότι πρέπει... φοβάμαι μόνο που βλέπω αυτούς με τα νέα αυτόματα βεσπάκια να οδηγάνε χωρίς αύριο, ενώ δεν υπάρχει περίπτωση να σταματήσουν... τι να πει κανείς...

Το να φρενάρει κανείς την τελευταία στιγμή ερχόμενος σε φανάρι, ή να οδηγεί γρήγορα σε στενά, ή γενικά να πηγαίνει όχι αμυντικά, και να τρακάρει, να με συγχωρείτε δεν φταίει η ύπαρξη ABS.

Παλαιά ή καινούργια λάστιχα το ABS κάνει την δουλειά του, η οποία είναι να αποδεσμεύει τα φρένα όταν χάνεται η πρόσφυση και να τα ξαναδεσμεύει, λογικό και αυτονόητο ότι σε ΟΛΕΣ τις περιπτώσεις το λάστιχο εκείνο που έχει καλύτερη πρόσφυση, έχει καλύτερη πρόσφυση, και μειώνει την επέμβαση του ABS.

Ούτως ή άλλος το ABS δεν λειτουργεί κάτω από μια ταχύτητα, ανάλογα με το όχημα είναι μερικά χιλιόμετρα την ώρα (λιγότερο από 5-10χαω) , για να υπάρχει καλύτερα η στατική τριβή παρά η κίνηση των τροχών, άρα δεν βλέπω να στέκει το επιχείρημα που λες.

Το ABS λοιπόν δεν φταίει σε τίποτε... ο οδηγός είναι εκείνος που πρέπει να προβλέπει και να παρατηρεί τις συνθήκες για ασφαλή οδήγηση, και να ρυθμίζει την ταχύτητα του... όπως ακριβός ορίζει ο ΚΟΚ η οποία και σαφέστατα δεν είναι πάντοτε το μέγιστο επιτρεπόμενο όριο.
 
Re: Απάντηση: Τελικά το ABS είναι ABSolutely αναγκαίο;

ΡΕ κανα τεμάχιο θηλυκό χτύπησες ?
παράτα μας με τα λάστιχα ,
όταν θα μπαίνεις εδώ θα μας λές αμερικάνικα ευτράπελα , ιστορίες της μπάρας και του μπέρμπον ,
αιντε σε στείλαμε στου διόλου το κέρατο για ανταποκριτή , και λές για ζάντες ,, :ADFADF1:

Έχω, έχω να σας λέω μέχρι να στεγνώσουν τουλάχιστον 10 μπουκάλια. Σε σπίτι όμως, γιατί όταν έρθω Ελλάδα με βλέπω να'χω λεφτά ίσα ίσα για τον προαστιακό.
 
Re: Απάντηση: Τελικά το ABS είναι ABSolutely αναγκαίο;

ΡΕ κανα τεμάχιο θηλυκό χτύπησες ?
παράτα μας με τα λάστιχα ,
όταν θα μπαίνεις εδώ θα μας λές αμερικάνικα ευτράπελα , ιστορίες της μπάρας και του μπέρμπον ,
αιντε σε στείλαμε στου διόλου το κέρατο για ανταποκριτή , και λές για ζάντες ,, :ADFADF1:

Μα αν δεν έχει τις σωστές ζάντες πως θα χτυπήσει θυλικό???:flipout::flipout:

Υ.Γ Διάβασε κανένα περιοδικό με φτιαχμένα αυτοκίνητα να κάνεις καινούργιο συκώτι. Οι άνθρωποι έχουν σαν προέκταση του εαυτού τους το αυτοκίνητο...
 
Δεν έχει τέτοια. Σε στείλαμε εκεί όπως πολύ σωστά ειπώθηκε, για να ζήσεις το αμερικάνικο όνειρο εκ μέρους μας :award:
 
Μια χαρά είναι τα Conti Μαέστορα. Πολύ καλά. Βάλτα θα έλεγα μην τα φοβάσαι.
Και για πισάκι, εσύ τα ξέρεις καλύτερα αλλά δεν μπορεί να μην έχει εκεί σε τίποτα craiglist και παρόμοια κανένα πυργάκι με 200 ντόλαρς. Στην τελική θυμίσου την αρχική σκηνή του Big Bang Theory! Στο χέρι σου είναι τα λεφτά!!! :p :p :p
 
ενα ζευγαρι καλα λαστιχα και δεν χρειαζεται το abs.
εγω στο beverly 300cc του `09,με του που του εβγαλα τα μαμα και του εβαλα τα michelen city(http://www.michelin.gr/motorcycles/michelin-city-grip)
κρατηματα και οδικη συμπεριφορα,αλλαξανε απιστευτα...!!

Δηλαδή ή να πάρει Beverly ή να πάρει καλά λάστιχα και να βγάλει το ABS... μάλιστα :flipout:

ρε σεις...ειχα μεινει σε αλλη σχετικη συζητηση για scooter με ή χωρις abs..
τωρα ειδα οτι μιλαμε για αμαξι.sorry...