Τελικά το ABS είναι ABSolutely αναγκαίο;

Λοιπον δυο ελαστικα εχω να σου προτεινω.

1. Για all weather κορυφαιο ειναι το Goodyear Vector 4, 4 εποχων με κοστος στην Ελλαδα περιπου 430 euro.

2. Για παγωμενο και βρεγμενο οδοστρωμα κορυφαιο ειναι το TS 830 P της Continental (Conti-winter-contact) με κοστος περιπου 530 euro.

Ελπιζω και τα δυο να υπαρχουν στην Αμερικη. Η επιλογη πλεον ειναι δικη σου.
 
Ευχαριστώ για τη βοήθεια όλους.

Εν τέλει, αφού έκατσα κι έλιωσα στα reviews, και στα wizards (ναι έχουν και τέτοια τα online καταστήματα), κατέληξα ότι ο συνδυασμός χαλαρής οδήγησής μου, το all seasons, και γενικότερα η διάθεση για περισσότερο άνεση και λιγότερα γκάζια ταίριαζε περισσότερο στα Bridgestone Ecopia.

Τα οποία επιπλέον υποστηρίζουν ότι προσφέρουν και πολύ μεγάλη οικονομία καυσίμων, οι reviewers μιλάνε για +3 miles per galon, που δεν είναι κακό σαν ιδέα, ενώ πραγματικά φορώντας τα το αυτοκίνητο έγινε μια σκάλα πιο "χλιδάτο", ελάχιστοι κραδασμοί, πετάει στο δρόμο πραγματικά.

Το πρόβλημα (φυσικά και θα υπήρχε πρόβλημα, αυτό έλειπε!!!!) είναι ότι κατά την εγκατάσταση, ο μάστορας μου έδειξε στο εσωτερικό της πίσω δεξιάς ζάντας ένα μικρό στραβωμα. Στην εσωτερική επιφάνεια του τροχού, ένα μικρό βαθούλωμα. Ο ίδιος ηταν καθησυχαστικός, ότι εφόσον είναι στον πίσω τροχό, και εφόσον δείχνει να μην έχει διαρροή είναι οκ για λίγο καιρό, και μπορώ να ασχοληθώ με το θέμα σε κάνα 6μηνο που θα κάνω rotation τα λάστιχα μπρος πίσω.

Τα στραβά του μεταχειρισμένου, δυστυχώς.

Ωστόσο, επειδή εδώ οι μαστόροι δεν έχουν καλό όνομα, φοβάμαι λίγο μήπως πρέπει να το φτιάξω άμεσα. Αυτό που με ανησυχεί είναι ότι στο σημείο του βαθουλώματος υπάρχει κατά μήκος 5-6 εκατοστών κενό ανάμεσα στο λάστιχο και τη ζάντα.
 
Μεγειά τα λάστιχα!!

Υπάρχει δηλαδή κενό στο χείλος της ζάντας... θα πρέπει να το φτιάξεις άμεσα ιδιαίτερα αν παρατηρείς ότι χάνει αέρα.

Είναι αλουμινίου η ζάντα ή σιδερένια? προφανώς αλουμινίου...

Εγώ πάντως θα το έφτιαχνα άμεσα... να κοιτάξεις να είναι με την μέθοδο της ψυχρής πίεσης ώστε να μην καταστραφεί η βαφή (εν αντιθέσει με την θερμή τεχνική).

Αυτό γίνετε αυθημερόν, τουλάχιστον εδώ στην Αθήνα...
 
Ο συγκεκριμένος μου είπε οτι δε μπορεί να το φτιάξει, και θα μου δώσει απο Δευτέρα προσφορά για αλλαγή. Απο μικρό ψάξιμο που έκανα online , αποκλείεται να μιλάμε για λιγότερα απο 200$, και βέβαια όχι για original VW. Δυστυχώς είναι αλουμινίου.
Βέβαια όπως προειπα, δε μου φάνηκε πολυ σόι ο συγκεκριμένος οπότε θα κοιτάξω και αλλού μπας και...


Απο οτι είδαμε εκει δεν έχανε αέρα. Αλλα φοβάμαι τα φορτία που θα κατανέμονται πλέον πιθανώς διαφορετικά απο οτι σε μια συνεχή επαφή του λαστιχου με τη ζαντα.
 
Αν δεν χάνει μην το φοβάσαι, εγώ έχω ακριβές ζάντες αλουμινίου και τις έχω φτιάξει μετά από στραβώματα στους Ελληνικούς κωλ...με συγχωρείς, παλιόδρομους. Έχω καταφέρει να στραβώσω και την ζάντα της μηχανής μου... την πίσω άκουσον άκουσον...

Με υπομονή ψάξε να βρεις έναν μάστορα να σου την στείλει για ψυχρή πρέσα... θα επισκευαστεί μια χαρά έτσι...αν οδηγείς έτσι αργά που λες δεν έχεις ανάγκη, μέχρι να την φτιάξεις.