Τέλος οι "ανύπαντρες κάρτες"

Status
Not open for further replies.
Re: Έρχεται το τέλος των "ανύπαντρων καρτών"...

Μη γράφεται πράγματα που δεν ισχύουν, ΟΤΕ TV σε card sharing δεν υπάρχει πουθενά. Nova υπάρχει ακόμα αλλά όχι για πολύ.

Καλα εκανες και το ξεκαθαρισες γιατι και εγω χθες που το διαβασα επαθα ενα κατι .... Μονο σε iptv οτι υπαρχει τριγυρω
 
Re: Έρχεται το τέλος των "ανύπαντρων καρτών"...

Η κεντρικη ιδεα του finger print ειναι να εισαγει ο δεκτης μοναδικη πληροφορια (που την περνει απο την καρτα) στα δυο bit stream του ψηφιακου ηχου και εικόνας. Η πληροφορια αυτη μπορει να ειναι αορατη, μπορει ομως και να φαινεται, ή και να ακουγεται.
Τεχνικα δεν ειναι ιδιαιτερα δυσκολο να εμφανιστει στη εικόνα ενας μοναδικος κωδικος που να χαρακτηριζει το συγκεκριμενο συνδρομητη.
Ο δεκτης θα το κανει αυτό. Ακομα και αν το σημα περναει απο αναλογικο μετατροπεα, παλι ειναι ευκολο.
Για παραδειγμα. Εστω οτι καποιος παιρνει το σημα απο ενα δεκτη και το μοιραζει με streaming.
Ενα τετοιο stream φτανει στα χερια του σχετικου τμηματος του παροχου.
Εστω οτι το σημα περναει απο αναλογικη μετατροπή και έχουν εξαφανιστει ψηφιακα fingerprints.
Δινεται εντολή ωστε οι μισοι δεκτες να εμφανισουν μια κοκκινη τελεια. Κατα 50% θα φανει στο streaming. Αν φανει, τοτε παμε στους μισους των μισων. κ.ο.κ.
Εστω 400.000 συνδρομητικη βαση. Πρωτη δοκιμη 200.000, δευτερη 100.000 τριτη 50.000 τεταρτη 25.000 πεμπτη 12500 εκτη 6250 7η 3125 8η 1562 9η 781 10η 390 11η 195 12η 98 13 49 14η 24 15η 12 16η 6 17η 3....
Το γνωστο master mind.. Παραλλαγες σε αυτη τη προσεγγιση μπορουν να γινουν πολλες.
Το ζητημα ειναι οτι με 18 δοκιμες εχεις βρει την καρτα αυτουνου που streamarei απλα εμφανιζοντας μια κουκιδα....
Αν τωρα τα εχεις ομαδοποιησει πχ σε ομαδες των 10.000 συνδρομητων, με 40 δοκιμες, εμφανιζοντας serial no, παλι το βρισκεις

Η μεθοδος δουλευει ακομα και χωρις advanced κολπα. Στις 5 το πρωι μπλοκαρεις διαδοχικα το συγκεκριμενο καναλι που "βλεπεις"
Ναι ειναι κακη ιδεα, αλλά αν το κανεις σωστά ελαχιστοι θα το αντιληφθουν...
 
Re: Έρχεται το τέλος των "ανύπαντρων καρτών"...

@gbas: Τι τιμή έχει το πακέτο;
 
Re: Έρχεται το τέλος των "ανύπαντρων καρτών"...

τα λέει όλα η συλλογιστική σου!
Κανένα σχόλιο, ειδικά για το ΑΕΠ.
Μετά... για όλα φταίει η Τρόικα.
Μα δεν φταίει η τρόικα που οι πάροχοι στην Ελλάδα μας αντιμετωπίζουν σαν να είμαστε Αβορίγινες. Αν είχα ferrari και πήγαινα σε πρατήριο του ΟΤΕ και της nova και τους έλεγα: "βάλτε μου βενζίνη για να σας δώσω τα ωραία μου ευρώ", θα έπαιρνα την εξής απάντηση: "Λυπούμαστε Κύριε, εμείς βάζουμε βενζίνη μόνο στα Trabant που πουλάμε εμείς οι ιδιοι". Έτσι λογικά σκεπτόμενος και εγώ προκειμένου να μην αχρηστευθεί η υποθετική μου ferrari έπρεπε να πάω αλλού να βάλω καύσιμα, όπως και έκανα.
Όσο για τη συλλογιστική μου φίλε, σε ενημερώνω ότι κάθε φορά που πάω στο supermarket κοιτάω, όσο έιναι δυνατόν, αυτά που αγοράζω να παράγονται στην Ελλάδα, άλλα στο Ελληνικό Μαγαζί που προσβάλλει τη νοημοσύνη μου θα του γυρίσω την πλάτη.
@gbas: Τι τιμή έχει το πακέτο;
Το πλήρες πακέτο είναι περίπου στα 20 ευρώ/μήνα αλλά πρέπει να προπληρωθούν για 12 μήνες. 50 ευρώ ήταν το κόστος του CI+. Η ενεργοποίηση έγινε μέσω του υπολογιστή του επίσημου αντιπροσώπου, και δεν έδωσα ούτε cent παραπάνω από όσα θα έδινε ένας Τούρκος που μένει στην Τουρκία.
 
Last edited:
Εμένα πάντως μου είπαν να γίνω "πειρατής" για otetv.Δεν ξέρω τον τρόπο που θα το κατάφερναν.Δεν θέλω να μπω σε λεπτομέρειες και ανοίξω την όρεξη σε μερικούς.

Εχει σπασει ο οτε κ ειναι σε διερυμενο πακετο. Απλα δεν αξιζει τον κοπο κατα την γνωμη μου.
 
Έρχεται το τέλος των "ανύπαντρων καρτών"...

Μα δεν φταίει η τρόικα που οι πάροχοι στην Ελλάδα μας αντιμετωπίζουν σαν να είμαστε Αβορίγινες. Αν είχα ferrari και πήγαινα σε πρατήριο του ΟΤΕ και της nova και τους έλεγα: "βάλτε μου βενζίνη για να σας δώσω τα ωραία μου ευρώ", θα έπαιρνα την εξής απάντηση: "Λυπούμαστε Κύριε, εμείς βάζουμε βενζίνη μόνο στα Trabant που πουλάμε εμείς οι ιδιοι". Έτσι λογικά σκεπτόμενος και εγώ προκειμένου να μην αχρηστευθεί η υποθετική μου ferrari έπρεπε να πάω αλλού να βάλω καύσιμα, όπως και έκανα.
Όσο για τη συλλογιστική μου φίλε, σε ενημερώνω ότι κάθε φορά που πάω στο supermarket κοιτάω, όσο έιναι δυνατόν, αυτά που αγοράζω να παράγονται στην Ελλάδα, άλλα στο Ελληνικό Μαγαζί που προσβάλλει τη νοημοσύνη μου θα του γυρίσω την πλάτη.

Το πλήρες πακέτο είναι περίπου στα 20 ευρώ/μήνα αλλά πρέπει να προπληρωθούν για 12 μήνες. 50 ευρώ ήταν το κόστος του CI+.

Ειναι καλο να υποστηρίζεις τα Ελληνικά προϊόντα κσι να τα προτιμάς, όπως έχουμε υποχρέωση όλοι μας, αλλα το παράδειγμα σου με το πρατήριο ειναι άστοχο.
 
Re: Έρχεται το τέλος των "ανύπαντρων καρτών"...

Καθόλου άστοχο. Αντικατέστησε το αυτοκίνητο με τις λέξεις "δορυφορικό δέκτη", και τη λέξη "βενζίνη" με τη λέξη "συνδρομή". Γιατί να πρέπει να φορτωθώ καινουριο δέκτη για να έχω συνδρομητική TV, αφού αυτός που έχω είναι καλύτερος;
 
Last edited:
Re: Έρχεται το τέλος των "ανύπαντρων καρτών"...

Εχει σπασει ο οτε κ ειναι σε διερυμενο πακετο. Απλα δεν αξιζει τον κοπο κατα την γνωμη μου.

Δεν έχει σπάσει και δεν καταλαβαίνω τι σημαίνουν τα bold.
 
Η κάθε εταιρεία προστατεύει το προϊόν της όπως νομίζει ότι ειναι ο καλύτερος τρόπος. Δεν σε υποχρεώνει να αγοράσεις την Ferrari.
Τώρα το αν το πετυχαίνει αυτο (που το πετυχαίνει σε μεγάλο βαθμό) ειναι άλλο θέμα.
 
Re: Έρχεται το τέλος των "ανύπαντρων καρτών"...

@gbas: Το παράδειγμα είναι ατυχές γιατί αναφέρεσαι σε Ferrari (δέκτης) και σε βενζίνη (υπηρεσία περιεχομένου Nova ή Dsmart) όμως η βενζίνη είναι παντού η ίδια, είτε έχεις Ferrari είτε Lada. Αντίθετα η υπηρεσία της Nova ή του ΟΤΕ δε συγκρίνεται με οποιοδήποτε ξενόγλωσσο πακέτο. Εσύ μπορεί να καλύπτεσαι από ένα ξένο πακέτο, η πλειοψηφία όμως όχι, θέλει περιεχόμενο στη γλώσσα του ή με ελληνικούς υπότιτλους.
 
Re: Έρχεται το τέλος των "ανύπαντρων καρτών"...

Δυστυχώς για τους παρόχους εγώ καλύπτομαι, παρόλο που ανήκω σε πολύ μικρή μειοψηφία. Κάποιος θέλει V-Power. Κάποιος άλλος θέλει V-Power racing. Aν τα αντιστοιχίσεις σε περιεχόμενο προγράμματος, το τι αντιστοιχεί σε τι, είναι υποκειμενικό.
Το πρόβλημα είναι ότι με υποχρεώνει να αγοράσω trabant και όχi ferrari. Γιατί να έχω άλλο κουτί για FTA, και άλλο για τα συνδρομητικά; Όσο για την πολιτική προστασίας του προϊόντος της κάθε εταιρείας, την d-smart που παρέχει το CI+ (και επαναλαμβάνω ότι έχει ακριβώς το ίδιο σύστημα κρυπτογράφησης με τον ΟΤΕ), ξέρεις πολλούς σερβεράδες που την μοιράζουν;
Εγώ πάντως V-Power racing σε trabant δεν θα έβαζα.
 
Last edited:
Φαντάζομαι ότι και στα ξένο γλώσσα πακέτα, αρκούνται στα αθλητικά, όπου δεν έχει και μεγάλη σημασία η γλώσσα.
Αυτοί που επιλέγουν ξενογλωσσα για ταινίες ειναι ελάχιστοι και η πλειοψηφία λόγο bilingual οικογενειών.
 
Re: Έρχεται το τέλος των "ανύπαντρων καρτών"...

Οι βενζίνες τύπου Racing έχει αποδειχθεί πως δε προσφέρουν τίποτα παραπάνω στην πλειοψηφία των αυτοκινήτων. Σε ότι αφορά τους δέκτες, επειδή επιμένεις να χρησιμοποιείς ένα παράδειγμα χαοτικής διαφοράς, ο Pace μια χαρά κάνει αυτό που προορίζεται να κάνει (να παίζει Nova), και στο δίνουν και δωρεάν. Αν εξαιρέσεις το "πρόβλημα" των δύο τηλεκοντρόλ και ενός έξτρα διακόπτη προτεραιότητας, τι είναι αυτό που κάνει ο δέκτης σου και τον αποκαλείς Ferrari; Ο πιο ακριβός δέκτης είναι 12-15 φορές πιο ακριβός από τον φτηνότερο. Η Ferrari είναι τουλάχιστον μία τάξη μεγέθους παραπάνω.

edit: Και για να αντιστρέψω το επιχείρημά σου, Ferrari είναι η Nova (γι' αυτούς που το περιεχόμενο της Nova έχει αυτή την αξία - προφανώς όχι για σένα) και σου λέει πως θα την οδηγείς μόνο με βενζίνη Pace. Είναι κακό να σε περιορίζει ποια βενζίνη θα βάλεις, αλλά τελικά εσύ θες να οδηγείς αυτό το αυτοκίνητο και αν πραγματικά το θες, ο περιορισμός στον τύπο βενζίνης δε θα σε απομακρύνει.
Αυτός που δίνει μεγαλύτερη αξία στο δέκτη από το περιεχόμενο δεν αποτελεί το target group της Nova αλλά και άλλων πακέτων. Είναι μειοψηφία.
 
Last edited:
Re: Έρχεται το τέλος των "ανύπαντρων καρτών"...

Τίποτα παραπάνω από όσο κάνουν οι δέκτες του εμπορίου. Αλλα μπροστά στον pace, οι περισσσότεροι δέκτες του εμπορίου, είναι ferrari.
 
Re: Έρχεται το τέλος των "ανύπαντρων καρτών"...

Δηλαδή; Τι κάνει παραπάνω ένας δέκτης εμπορίου από τον Pace σε ότι αφορά το θέμα "παρακολούθηση Nova"; Μη μου πεις για λήψη με μοτέρ και χιλιάδες favorites, γιατί αυτά δεν αφορούν την παρακολούθηση Nova.
 
Last edited by a moderator:
Re: Έρχεται το τέλος των "ανύπαντρων καρτών"...

ι ενός έξτρα διακόπτη προτεραιότητας

Τελικά δεν μου κάνει ακριβώς την δουλειά που θέλω. Όταν θέλω να δω σε άλλο δορυφόρο, ακόμη και να κλείσω (σε standby) τον Pace δεν δίνει προφανώς εντολή στo diseqc για αλλαγή LNB.
Ο μόνος τρόπος είναι να βγάλεις την τροφοδοσία από τον Pace . Είναι ενα θέμα. Όπως επίσης και το ip streaming εντος τοπικού δικτύου.

Αυτό το να μην μπορείς να streamαρεις εντος τοπικού δικτύου είναι μεγάλη ανοησία... (οπως και το CS εντος τοπικού δικτύου, αν και καταλαβαίνω οτι εκει υπάρχει κίνδυνος για cs σε vpn)
 
Re: Έρχεται το τέλος των "ανύπαντρων καρτών"...

@buffos: Ο Pace πρέπει να είναι στη θέση μη-προτεραιότητας για να μην επηρεάζει.
 
Re: Έρχεται το τέλος των "ανύπαντρων καρτών"...

Κάπου χάθηκε η συζήτηση. Αν θεωρείτε ότι το "παντρεμένο" CAM, δεν πλεονεκτεί του "παντρεμένου" δέκτη... σταματάω.
 
Έρχεται το τέλος των "ανύπαντρων καρτών"...

Τίποτα παραπάνω από όσο κάνουν οι δέκτες του εμπορίου. Αλλα μπροστά στον pace, οι περισσσότεροι δέκτες του εμπορίου, είναι ferrari.

Για να πας απο το Μαρούσι στο Συνταγμα, είτε έχεις Ferrari είτε Fiat 127 την ίδια ώρα θα κανεις. Ασε που θα κάψεις πιο πολυ βενζίνη ( για να επανέλθουμε στο άστοχο παράδειγμα).

Ναι όντως χάθηκε, απλα το πάντρεμα του δεκτη ειναι επιλογή της Νοβα. Καλώς ή κακώς έτσι ειναι. Οποιος θέλει το δέχεται οποιος όχι απλα δεν βάσει Νοβα.
 
Last edited:
Re: Έρχεται το τέλος των "ανύπαντρων καρτών"...

Κάπου χάθηκε η συζήτηση. Αν θεωρείτε ότι το "παντρεμένο" CAM, δεν πλεονεκτεί του "παντρεμένου" δέκτη... σταματάω.

Πλεονεκτεί, αλλά δεν είναι η χαοτική διαφορά που προσπαθείς να παρουσιάσεις. Κι εγώ αν είχα την επιλογή για CI (και όχι CI+ γιατί οι δέκτες μου δε το υποστηρίζουν) θα την προτιμούσα, αλλά πάνω απ' όλα είναι το περιεχόμενο. Τα παιδιά μου θέλουν να βλέπουν Boomerang και Nickelodeon με ελληνικό ήχο και κανένα ξένο πακέτο δε μου το προσφέρει αυτό.
 
Status
Not open for further replies.