THE BEATLES POLL

σκεφτηκα το τελειο βασανιστηριο για τον Κωστα ...
κλειδωμενος στην σοφιτα...
με το μπομπινοφωνο να παιζει στο max james taylor...:flipout:
ΚΙΟΥΜΠΡΙΚΙΚΟ ΕΕΕΕΕ:flipout:

Ο Υπερηχητικός φαίνεται ήδη το περνά το μαρτύριό του. Αγοράζει κάθε επανέκδοση ...σαν κολασμένος.
Με βελτιώσεις ιδίως στις άκρες του φάσματος... που όμως δεν μπορεί να τις ακούσει. Σύγχρονος Τάνταλος. :flipout:
 
Ένα σχόλιο για την επιρροή τους στη σύγχρονη μουσική σχολή.

Παρότι έζησα οριακά εκείνη την εποχή, μου έχει δημιουργηθεί μία εντύπωση για το τι επικρατούσε.

Νοιώθω οτι το έζησα, ακούγοντας με ακουστικά τον Λοχία και διαβάζοντας τους στίχους ένα χειμωνιάτικο βράδυ του 75 (νομίζω). Σαν να μου ανοίξανε για πρώτη φορά τα μάτια. Και βλέπω οτι πολλοί έχουν την ίδια άποψη (μέχρι και ο Φαληρέας τέτοια έλεγε για την εποχή εκείνη:operator:).

Σημερά, μετά απο σχεδόν τρισίμισυ δεκαετίες έχω αλλάξει εντύπωση.

Δεν ήταν κάποια ιδιότυπη επιφοίτηση η αιτία του δημιουργικού αυτού ξεσπάσματος που κράτησε μερικά χρόνια. Ούτε φταίνε οι εξωγήινοι (Αυτό το έχει διατυπώσει σαν ιδέα και ο συγχωρεμένος ο Adams στο καλύτερο μυθιστόρημά του, αλλά για τη μουσική του Μπάχ...)

Απλά μιλάμε για την μουσική σαν προϊόν και τα χρόνια αυτά συνέβησαν κάποιες αλλαγές στον τεχνικό τομέα που είχαν έναν πρώτο άμεσο αντίκτυπο στη δημιουργικότητα.

Κύριο μέσο ακρόασης μουσικής έγινε πιά το LP των 33 στροφών στη θέση του 45ριού με αποτέλεσμα σύντομα να φθάσουμε στην έννοια του concept album. Αυτό ξεκίνησε γύρω στο 66, οι δισκογραφικές είδαν οτι πουλάει και το προώθησαν.

Μόνο που ένα καλό concept album θέλει τους δημιουργούς απαλλαγμένους απο οποιοδήποτε περιορισμό τους θέτει η εταιρεία. Με έντονα τα σημάδια της σιελόρροιας οι δισκογραφικές το επέτρεψαν (και σε μερικές περιπτώσεις όπως του λοχία σχεδόν το επέβαλαν, θέλω να πω δηλαδή πως σίγουρα ο λοχίας είναι το magnum opus των Beatles αλλά έχω πιά την εντύπωση οτι φτιάχτηκε απο την αρχή με σκοπό να είναι τέτοιο).

Αυτή ήταν η κίνηση που γέννησε τα αριστουργήματα της εποχής τα οποία συγχρόνως έκαναν και πωλήσεις. Οι δημιουργοί επηρέαζαν ο ένας τον άλλο, ενώ συγχρόνως η μεγάλη διάδοση των δίσκων αυτών έδωσαν έμπνευση σε χιλιάδες μικρότερους δημιουργούς. Αυτό είναι το "big bang" των σίξτυς, τίποτα παραπάνω - τίποτα λιγότερο.

Χώρια (και σόρρυ για το off topic) που πιστεύω οτι η διαδικασία αυτή (όπως και το πραγματικό big bang) συνεχίζεται ακόμη. Δηλαδή οι δημιουργοί επηρεάζουν τους νεώτερους οι οποίοι είναι βέβαια περισσότεροι και το πράγμα εξελίσσεται εκθετικά. Οι εταιρείες όπως κάποια στιγμή έκλεισαν τις κάνουλες (π.χ. έκοψαν το smile, γκρινιάζαν που οι Jef. airplane κάθονταν στην νοικιασμένη απο την εταιρεία έπαυλη και ομφαλοσκοπούσαν και άλλα πολλά) και οι δημιουργοί πέρασαν ξανά στο περιθώριο για να ξαναεμφανιστούν την τριετία 78-81 με την έκρηξη της ανεξάρτητης σκηνής.

Και πάλι η αιτία ήταν κάποια τεχνική εξέλιξη, Η μείωση του κόστους δημιουργίας ενός στούντιο έκανε δυνατή την ύπαρξη ιδιωτικών στούντιος ηχογραφήσεων και όχι της καθετοποιημένης δομής που είχαν τα προηγούμενα χρόνια οι παντοδύναμες δισκογραφικές. Έτσι απλά νοίκιαζες κάποιες ώρες για ηχογράφηση και post processing, τύπωνες και τα εξώφυλλα και διένειμες τα άλμπουμ μέσω μίας (δικής σου συνήθως) ανεξάρτητης εταιρείας.

Ξαναγυρνώντας στο θέμα:

1. ΚΑΛΥΤΕΡΟ - ΣΗΜΑΝΤΙΚΟΤΕΡΟ LP - SPLHCB
2. AΓΑΠΗΜΕΝΟ LP- White album
3. AΔΥΝΑΜΟ LP κανένα
4. ΚΑΛΥΤΕΡΟ - ΣΗΜΑΝΤΙΚΟΤΕΡΟ SINGLE OR NON SINGLE ALBUM TRACK - Strawberry fields forever / Penny Lane
5. AΓΑΠΗΜΕΝΟ SINGLE - Tomorrow never knows / Lady Madonna
6. XEIΡΟΤΕΡΟ SINGLE... The ballad of John & Yoko

Δεν αναφέρομαι σε προ του help άλμπουμς, έχω δεκαετίες να τ'ακούσω.
 
Shea10_Brian.jpg




εγω να ευχαριστησω τον κυριο της φωτογραφιας που τους
παρακολουθει
αν δεν υπηρχε αυτος .....

εγω θα ημουν τωρα χωρις μουσικη ταυτοτητα

.
 
1. ΚΑΛΥΤΕΡΟ - ΣΗΜΑΝΤΙΚΟΤΕΡΟ LP:S.P.L.H. C.B.-Abbey Road
2. AΓΑΠΗΜΕΝΟ LP:White Album-Abbey Road.
3. AΔΥΝΑΜΟ LP , με το λιγοτερο παιξιμο...:.........
4. ΚΑΛΥΤΕΡΟ - ΣΗΜΑΝΤΙΚΟΤΕΡΟ SINGLE OR NON SINGLE ALBUM TRACK.......Ηere comes the Sun
5. AΓΑΠΗΜΕΝΟ SINGLE:The Long and Winding Road
6. XEIΡΟΤΕΡΟ SINGLE...

Toύς σέβομαι ιδιαίτερα αλλά ποτέ δεν ήμουν φανατικός θαυμαστής τους.
 
μα να μου βάζεις τον Σολάλ τώρα στην ίδια ζυγαριά....

δεν τον βάζω στην ίδια ζυγαριά. Θα ήταν κουτό: είναι σαν να συγκρίνεις μία φούγκα με ένα fado - δεν στέκει τέτοια σύγκριση...και δεν εννοώ πως κάποιο από τα δύο είναι καλύτερο απ το άλλο.
Τον προτείνω τον Martial Solal.
Σαν μουσικός είναι από τους πιο ολοκληρωμένους που ξέρω. Σαν αυτοσχεδιαστής, στο όργανό του, ίσως είναι ο καλύτερος (για τα γούστα μου τουλάχιστον: 'Σχολή' Ερρολ Γκάρνερ πλην αγρίως πειραγμένη).
Δεν ξέρω δίσκο του που να είναι μέτριος: όλοι είναι απο Καλοί και πάνω.
Και είναι στο κουρμπέτι κοντά 60 χρόνια τώρα. Είχε παίξει μαζί με τον Django.
Το ότι δεν τον ενδιαφέρει να γράψει pop tunes δεν μου λέει απολύτως τίποτα.
 
Re: Απάντηση: THE BEATLES POLL

Οπως επίσης χέστηκα για οποιουδήποτε είδους μουσική που δεν με ευχαριστεί , που δεν με τέρπει , που δεν μου ταιριάζει ηχητικά .

Τι ειπες τωρα φιλε μου καλε!!!!!:grinning-smiley-043:grinning-smiley-043
 
ολοι συμφωνουμε με τον Ντοκ ...
ξερετε αυτο το παμπαλαιο δεν υπαρχουν καλα και κακα μουσικα ειδη....
ειναι τοσο αληθινο
οπως και το οτι ο χρονος τα ξεβρακωνει ολα...
και εργα οπως το sgt pepper's η το white
απλα δε ξεβρακωθηκαν...:grinning-smiley-043:flipout:
 
1. ΚΑΛΥΤΕΡΟ - ΣΗΜΑΝΤΙΚΟΤΕΡΟ LP:S.Abbey Road
2. AΓΑΠΗΜΕΝΟ LP:White Album-
3. AΔΥΝΑΜΟ LP , με το λιγοτερο παιξιμο...:.........
4. ΚΑΛΥΤΕΡΟ - ΣΗΜΑΝΤΙΚΟΤΕΡΟ SINGLE OR NON SINGLE ALBUM TRACK....... !A day in life
5. AΓΑΠΗΜΕΝΟ SINGLE:Happiness is a warm gun
6. XEIΡΟΤΕΡΟ SINGLE...
 
1. ΚΑΛΥΤΕΡΟ - ΣΗΜΑΝΤΙΚΟΤΕΡΟ LP:rubber soul,revolver,sgt pepers
2. AΓΑΠΗΜΕΝΟ LP:rubber soul,magical mystery tour,abbey road,sgt pepers
3. AΔΥΝΑΜΟ LP ,
4. ΚΑΛΥΤΕΡΟ - ΣΗΜΑΝΤΙΚΟΤΕΡΟ SINGLE OR NON SINGLE ALBUM TRACK....... eleanor rigby,strawbery fields,lusy in the sky...
5. AΓΑΠΗΜΕΝΟ SINGLE:starwbery fields,hey jude,ticket to ride,get back
6 ΧΕΙΡΟΤΕΡΟ...obladi/oblada(χαροπα τα δυο μου χερια τα χτυπω)
6. XEIΡΟΤΕΡΟ SINGLE...
 
ρε σεις....btw....
ποιός έγραφε όλα αυτά τα τσέλι?
ο Μάρτιν?

είναι απίστευτα.....(χάρη στο remaster....)
είναι μιά σύνθεση μέσα στη σύνθεση...

και φυσικά η εποχή magical, all you need, rain, Η ΚΟΡΥΦΗ....
 
το βίντεο του all you need είναι η κορυφή μιά εποχής - από κάθε άποψη....
 
εντάξει...καμμία αντίρρηση, αλλά...έχεις προσέξει το honky tonk πιάνο; :worshippy:

όλα τα λεφτά είναι τα σαξόφωνα....

Τα αυτά και στο Lady Madonna...

Γνωρίζει κανείς από άλλη δουλειά του τον Ronnie Scott που παίζει το σόλο σαξόφωνο; Ή τον Harry Klein που παίζει το κλαρινέτο στο Honey Pie...

Είχαν κάτι τέτοιες "πινελιές" όμως... και χωρίς να φαίνονται καθόλου για παντρέματα με το ζόρι. Πρέπει να ήταν λάτρεις των 40s...
 
δεν τα ζησαμε αυτα ... αλλα τα νιωθουμε σαν να ειμασταν εκει...
αυτο ειναι που μετραει...
η πιο συναρπαστικη τους φαση νομιζω 66-68
προσκυνουμε...:grinning-smiley-043
 
Υπόψιν μεγάλος φαν είναι και ο μεγάλος μου (8 ετών)...

Here Comes the Sun, Nowhere Man, Hey Jude, Piggies, All My Loving, Fool on the Hill ("ο Πωλ που καπνίζει, πολύ κακό πράμα μαμά!") Lady Madonna, Lucy in the Sky, Blue Jay Way (!!), All You Need Is Love οι προτιμήσεις του.
 
Ενδιαφέρουσες λεπτομέρειες.

Στα φωνητικά....
Mick Jagger, Marianne Faithful, Keith Richards, Keith Moon, Eric Clapton, Pattie Harrison, Jane Asher, Mike McCartney, Graham Nash, Gary Leeds, Hunter Davies
Δομή...
Because of the worldwide broadcast, the song was given an international feel, opening with the French National anthem "La Marseillaise" omitting the first note, and including excerpts of other pieces during the long fade-out, including "2-part Invention #8 in F" by Johann Sebastian Bach (transposed to G and played on 2 piccolo trumpets), "Greensleeves" (played by the strings), Glenn Miller's "In the Mood" (played on a saxophone), one of the Beatles' seminal hits (particularly in Great Britain and the United States), "She Loves You" (ad libbed by Lennon), and Jeremiah Clarke's "Prince of Denmark's March" lilting off at the end. Many sources, including Beatles' producer George Martin, have misremembered or misidentified the Bach quote as being from the "Brandenburg Concerto No. 2". Lennon can also be heard scatting what sounds like the title of "Yesterday", though others maintain he is saying "Yes, you can." (Interestingly, the vocal chart for this song on The Beatles: Rock Band lists the lyric as "yesterday")

The structure of the song is complex. The main body (the verse) is in a 7/4 time signature with two measures of 7/4, one of 8/4, then back to 7/4 with the intro background vocals repeatedly singing "Love, love, love", over the top of which enter Lennon's lyrics:
“ There's nothing you can do that can't be done
Nothing you can sing that can't be sung
Nothing you can say but you can learn how to play the game
It's easy ”

By contrast, the chorus is simple: "All you need is love", in 4/4 time repeated against the horn response but, each chorus has only seven measures as opposed to the usual eight, and the seventh is 6/4, then back to the verse in 7/4.

Lennon had previously experimented with mixed time signatures. The song "We Can Work It Out" from 1965 has a 16 measure bridge composed by Lennon in which he juxtaposes 4 measures each of 4/4 and 3/4.

"All You Need Is Love" remains one of only two songs (along with Pink Floyd's "Money" from 1973) written in 7/4 time to reach the top 20 in the United States.

credits
* John Lennon: lead and background vocals, harpsichord and banjo.
* Paul McCartney: bass, double bass and background vocals.
* George Harrison: lead guitar, violin and background vocals.
* Ringo Starr: drums and percussion.
* George Martin: piano, orchestration and production.
* Session musicians played strings, brass, woodwind and accordion as conducted by Mike Vickers.


από wiki....