Μόνο εγώ απογοητεύτηκα πλήρως από το τέλος της σειράς;
Εμένα πάντως μου άρεσε η τελική σκηνή με τον Homelander. Έδειξε πόσο τιποτένιος είναι χωρίς τις υπερδυνάμεις του.
Με βάση το κόμικ; Αδιάφορο...
Μια χαρά ήταν το τέλος.
We use essential cookies to make this site work, and optional cookies to enhance your experience.