The Boys [Amazon]

Βαθμολογήστε την Σειρά:

  • Εξαιρετική

    Votes: 23 54.8%
  • Πολύ Καλή

    Votes: 15 35.7%
  • Καλή

    Votes: 2 4.8%
  • Μέτρια

    Votes: 1 2.4%
  • Κακή

    Votes: 1 2.4%

  • Total voters
    42
Μόνο εγώ απογοητεύτηκα πλήρως από το τέλος της σειράς;
 
To view this content we will need your consent to set third party cookies.
For more detailed information, see our cookies page.

Homelander's Final Stand | The Boys Final Season | Clip
Prime Video



H στιγμη αυτη παντως ειναι κλασικη φαση καθαρσης.

Κατι αντιστοιχο με τον θανατο του Τζεφρι στο Game of Thrones.​
 
Last edited by a moderator:
Εμένα πάντως μου άρεσε η τελική σκηνή με τον Homelander. Έδειξε πόσο τιποτένιος είναι χωρίς τις υπερδυνάμεις του.

Οι όποιες διαμαρτυρίες αφορούν τα όσα θα έπρεπε να είχαν προηγηθεί, βάσει του ύφους (δεν αναφέρω καν το ποσό πιστό είναι στις εξελίξεις ) του κόμικ.
 
Το αντίθετο έγραψα. Ασχέτως των δρώμενων στο κόμικ.

Όφειλε στο τέλος να γίνει ένας R rated κακός χαμός, κάτι που δεν συνέβη.
 
Με βάση το κόμικ; Αδιάφορο...

Μια χαρά ήταν το τέλος.

Συμφωνώ, πολύ καλό τέλος, δεν το περίμενα να πω την αλήθεια, οπότε με εξέπληξε ευχάριστα θα έλεγα.
Γενικά η σεζόν φέτος, κινήθηκε σε πολύ καλά επίπεδα, σε αντίθεση με την προηγούμενη φόλα σεζόν.