The Elder Scrolls IV

To πιθανοτερο ειναι οτι θα βγαλουν αλλα οταν βγουν νεες κονσολες απο τις δυο μεγαλες εταιρειες για να υπαρχει και χωρος (αναπτυξης) και το hardware

Για αυτα που υπαρχουν τωρα εκαναν ενα φρεσκαρισμα.....
 
Δικαιολογίες. Το oblivion βγήκε το 2006 !!! Έχουν περάσει 2 γενιές κονσολών και ακόμα περιμένουμε....
Ξερεις τι εκατομυρια χρειαζονται για την υλοποιηση ενος καινουργιου game ε ?

Στους "υπόγειους" κύκλους των gamers το Oblivion θεωρείται το τελευταίο Elder Scroll. Το Skyrim είναι κάτι άλλο. Δεν είναι παραδοσιακό RPG όπως αυτά που μας είχε συνηθίσει. Πιο κονσολάδικο και πιο action. Όμως από τις 11/11/11 μέχρι τώρα πουλάει γιατί άνοιξε την αγορά σε 2 μεγάλες κατηγορίες παιχτών.

1ον στους casual που δεν θέλουν να σπάνε το κεφάλι τους με κλάσεις, αλχημείες και λοιπά.
2ον στους modders που έχουν ξεσκίσει το θέμα. Σήμερα μπορείς να φτιάξεις ένα βαρέως τροποποιημένο παιχνίδι που δεν έχει να ζηλέψει τίποτα από ένα σύγχρονο στα γραφικά.

Δεν είναι εύκολο να φτιάξεις κάτι αντίστοιχο και δεν έχει να κάνει μόνο με το χρήμα. Έφτιαξε ένα παιχνίδι το οποίο έχει "απλώσει" τόσο πολύ που δεν μαζεύεται. Αν γυρίσει στο παλιό RPG θα χάσει τους casual, ενώ αν βγάλει κάτι ημιτελές ή όχι τόσο καλό θα χάσει τους modders.

Φοβάμαι ότι το 6 θα γίνει θρύλος όπως τόσα και τόσα άλλα παιχνίδια που τα ακούγαμε αλλά δεν τα βλέπαμε. Και στο τέλος θα είναι για πέταμα.
 
Ελπίζω να μην ακολουθήσουν την νοοτροπία του elden ring.
Τι νοοτροπία εχει το elden ring; Αν και δεν το έχω παίξει το θεωρώ καταπληκτικό αν και υπερβολικά δύσκολο από αυτά που έχω δει και με ελκύει πιο πολύ από τη σειρά elder scrolls.
 
Το θεωρώ απίθανο να το πάνε τόσο σε action - θα θέλουν να φτιάξουν το καλύτερο open world που έχει υπάρξει ποτέ, με το να σε κάνουν να επιλέγεις και μετά να λούζεσαι τις συνέπειες κλπ. Μεγάλο κομμάτι του elder scrolls δεν έχει να κάνει καθόλου με μάχες και action.
 
Τι νοοτροπία εχει το elden ring; Αν και δεν το έχω παίξει το θεωρώ καταπληκτικό αν και υπερβολικά δύσκολο από αυτά που έχω δει και με ελκύει πιο πολύ από τη σειρά elder scrolls.
Αφού δεν υπάρχει μπουσουλας. Σε πετάει μέσα στον χάρτη και άντε προχώρα στο πουθενα.
Όλα τα παιχνίδια έχουν ένα path ,μια πυξίδα, κάτι μια βοήθεια. Όχι χύμα στο άγνωστο.
 
Αφού δεν υπάρχει μπουσουλας. Σε πετάει μέσα στον χάρτη και άντε προχώρα στο πουθενα.
Όλα τα παιχνίδια έχουν ένα path ,μια πυξίδα, κάτι μια βοήθεια. Όχι χύμα στο άγνωστο.
Ο ορισμός του open world δηλαδή
 
Όλα ειναι open world αλλά το elden ring ήταν ανωμαλία. Καθόλου user friendly.


.
Κοίτα. Τώρα παίζω το expedition 33 και πέρα από τον βασικό χάρτη του continent που έχει πυξίδα, μέσα στις περιοχές πας στα τύφλα.Δεν έχει χάρτη δεν έχει πυξίδα. Δεν ενοχλει καθολου ομως . Βέβαια δεν είναι τελείως open world και έχει μια γραμμική πορεία αλλά μέχρι να απομνημονευσεις κάποια σημεία μπορει και να κόβεις κύκλους γύρω απο το ίδιο σημείο κανένα 5λεπτο.
 
Όλα ειναι open world αλλά το elden ring ήταν ανωμαλία. Καθόλου user friendly.


.
Η αλήθεια είναι ότι και εγώ προσωπικά δεν το άντεξα το Elden Ring και το παράτησα...ωραία γραφικά, ωραίος κόσμος, προσοχή στην λεπτομέρια άλλα πάρα πολύ δύσκολο και αχανές, καθόλου user friendly και πρέπει, για να το προχωρτήσεις ή να λειώσεις με άπειρες ώρες σε αυτό ή να ψάχνεις βοηθήματα....ε για μένα χάνεται το νόημα πλέον....