The Lord of the Rings: The Rings of Power [Amazon]

Βαθμολογήστε την Σειρά:

  • Εξαιρετική

    Votes: 18 33.3%
  • Πολύ Καλή

    Votes: 18 33.3%
  • Καλή

    Votes: 1 1.9%
  • Μέτρια

    Votes: 11 20.4%
  • Κακή

    Votes: 6 11.1%

  • Total voters
    54
Tουλαχιστον ειδαμε τον tom bombadil . Ο Τζακσον απλα τον ειχε ξεχασει.....

Καλύτερα, γλυτώσαμε τα τραγουδάκια. Πιο πολύ ο θρύλος του άγνωστου είναι ο Tom, παρά κάτι συνταρακτικό. Ο ίδιος ο Τόλκιεν είπε ότι τον έγραψε για να δείξει το καλό και δεν ήξερε εάν θα τον αφήσει, αλλά αποφάσισε να το κάνει. Δεν κάνει και τίποτα πια, βοηθάει λίγο τα Hobbit. Απλά επειδή έγραψε ότι είναι το πιο παλιό ον και δεν τον επηρεάζει το δαχτυλίδι, όλοι έχουν ονειρώξεις, τι μπορεί να είναι.
Για τον Τόλκιεν πάντως, ένα τίποτα, αφού δεν ασχολήθηκε καθόλου μαζί του στο Silmarilion.
Στα γράμματα του, ο Τόλκιεν, γράφει:

"And even in a mythical Age there must be some enigmas, as there always are. Tom Bombadil is one (intentionally).

Tom Bombadil is not an important person – to the narrative. I suppose he has some importance as a 'comment'. I mean, I do not really write like that: he is just an invention (who first appeared in the Oxford Magazine about 1933), and he represents something that I feel important, though I would not be prepared to analyze the feeling precisely. I would not, however, have left him in, if he did not have some kind of function. I might put it this way. The story is cast in terms of a good side, and a bad side, beauty against ruthless ugliness, tyranny against kingship, moderated freedom with consent against compulsion that has long lost any object save mere power, and so on; but both sides in some degree, conservative or destructive, want a measure of control. but if you have, as it were taken 'a vow of poverty', renounced control, and take your delight in things for themselves without reference to yourself, watching, observing, and to some extent knowing, then the question of the rights and wrongs of power and control might become utterly meaningless to you, and the means of power quite valueless. It is a natural pacifist view, which always arises in the mind when there is a war. But the view of Rivendell seems to be that it is an excellent thing to have represented, but that there are in fact things with which it cannot cope; and upon which its existence nonetheless depends. Ultimately only the victory of the West will allow Bombadil to continue, or even to survive. Nothing would be left for him in the world of Sauron."

"Και ακόμη και σε μια μυθική εποχή πρέπει να υπάρχουν κάποια αινίγματα, όπως πάντα. Ο Tom Bombadil είναι ένας (εσκεμμένα).

Ο Tom Bombadil δεν είναι σημαντικό πρόσωπο – για την αφήγηση. Υποθέτω ότι έχει κάποια σημασία ως «σχόλιο». Εννοώ, δεν γράφω πραγματικά έτσι: είναι απλώς μια εφεύρεση (που πρωτοεμφανίστηκε στο περιοδικό Oxford περίπου το 1933) και αντιπροσωπεύει κάτι που θεωρώ σημαντικό, αν και δεν θα ήμουν διατεθειμένος να αναλύσω το συναίσθημα με ακρίβεια. Δεν θα τον άφηνα όμως μέσα, αν δεν είχε κάποιο λειτούργημα. Μπορεί να το θέσω έτσι. Η ιστορία παρουσιάζεται από την άποψη της καλής και της κακής πλευράς, της ομορφιάς ενάντια στην αδίστακτη ασχήμια, της τυραννίας κατά της βασιλείας, της μετριοπαθούς ελευθερίας με συναίνεση ενάντια στον καταναγκασμό που έχει χάσει εδώ και καιρό οποιοδήποτε αντικείμενο εκτός από την απλή δύναμη, και ούτω καθεξής. αλλά και οι δύο πλευρές σε κάποιο βαθμό, συντηρητικές ή καταστροφικές, θέλουν ένα μέτρο ελέγχου. αλλά αν έχεις, όπως ειπώθηκε, «όρκο φτώχειας», απαρνηθείς τον έλεγχο και απολαμβάνεις τα πράγματα για τον εαυτό σου χωρίς αναφορά στον εαυτό σου, παρακολουθώντας, παρατηρώντας και σε κάποιο βαθμό γνωρίζοντας, τότε το ζήτημα των δικαιωμάτων και των λαθών η εξουσία και ο έλεγχος μπορεί να γίνουν εντελώς άχρηστα για εσάς και τα μέσα εξουσίας εντελώς άχρηστα. Είναι μια φυσική ειρηνιστική άποψη, που εμφανίζεται πάντα στο μυαλό όταν υπάρχει πόλεμος. Αλλά η άποψη του Rivendell φαίνεται να είναι ότι είναι ένα εξαιρετικό πράγμα να έχει εκπροσωπηθεί, αλλά ότι στην πραγματικότητα υπάρχουν πράγματα με τα οποία δεν μπορεί να αντιμετωπίσει. και από την οποία ωστόσο εξαρτάται η ύπαρξή του. Τελικά μόνο η νίκη της Δύσης θα επιτρέψει στον Bombadil να συνεχίσει ή ακόμα και να επιβιώσει. Δεν θα του έμενε τίποτα στον κόσμο του Σάουρον."
 
View attachment 238350View attachment 238351





Aρχιζει και μου μοιαζει φυσιογνωμικα αλλα και ως body language με τον Saruman.
Εάν δούμε τι λέει ο Τόλκιεν, μόνο 2 περιπτώσεις υπάρχουν. Να είναι ένας από τους 2 μπλε μάγους (μιας και μας λέει μόνο ότι πήγανε στο Rhun και διδάξανε μαγεία σε κάποιου ανθρώπους), από την στιγμή που μπορούνε να γράψουνε ότι θέλουν για αυτούς, μιας και δεν το έκανε ο Τόλκιεν. Ή αλλιώς ένας μαθητής τους, που πάλι θα βόλευε.
Ο Σάρουμαν δεν είναι σε καμία περίπτωση.
 
Εάν δούμε τι λέει ο Τόλκιεν, μόνο 2 περιπτώσεις υπάρχουν. Να είναι ένας από τους 2 μπλε μάγους (μιας και μας λέει μόνο ότι πήγανε στο Rhun και διδάξανε μαγεία σε κάποιου ανθρώπους), από την στιγμή που μπορούνε να γράψουνε ότι θέλουν για αυτούς, μιας και δεν το έκανε ο Τόλκιεν. Ή αλλιώς ένας μαθητής τους, που πάλι θα βόλευε.
Ο Σάρουμαν δεν είναι σε καμία περίπτωση.


Θα χει γουστο να ειναι οι δυο Μπλε μαγοι αυτοι οι δυο ο Stranger και ο Dark wizard.
 
Καλύτερα, γλυτώσαμε τα τραγουδάκια. Πιο πολύ ο θρύλος του άγνωστου είναι ο Tom, παρά κάτι συνταρακτικό.



Ναι αλλα ειχε "ξεχασει" κι αλλους δεν ηταν μονον ο Τομ......


και ειδικα τον Glorfindel (σιγα μην τον θυμομουν τοσα χρονια μετα τα βιβλια) που δεν τον λες και ιδιου ειδικου βαρους με τον Τom.

Ο οποιος Glorfindel -διαβαζω- πρεπει ναταν αυτος που ενεπνευσε την Marvel να ανασταινει τους χαρακτηρες της γιατι ηταν πολυ κριμα για εναν τοσο ωραιο χαρακτηρα να χαθει.

Ηταν αυτος ο χαρακτηρας που ο Τολκιεν τον σκοτωσε στην first age και τον "αναστησε" στην second age.



υγ

Αν καναμε αρχη με τον Tom παντως που μαλλον αναλαμβανει στον stranger ειδικος μαγειογωγος δεν αποκλειεται να δουμε και αλλους χαρακτηρες που ειχε παραλειψει ο Τζακσον.
 
O Tom Bombadil είχε και γκόμενα, τη Χρυσομαλλού ή κάπως έτσι. Που είναι η κοπέλα οεο;

Edit: Στα βιβλία έχει μπλε σακακι και κίτρινες μποτες. Στο σήριαλ βλέπω φοράει κατι μπεζ σακιά. Και μπακούρι και κακοντυμένος δηλαδή...
 
Last edited:
Δηλαδη τωρα μας πειραζει οτι δεν ειναι η γυναικα του στο προσκηνιο (στο ενα επεισοδιο που τον ειδαμε) και φοραει αλλα ρουχα ενω στο LotR δεν υπηρχε καν ?

Την θεση του Μαριου να την δεχθω οσον αφορα τον ρολο που θα επαιζε , αλλα τετοια σχολια μονο ως πικροχολα μπορουν να χαρακτηριστουν τωρα ειδικα οταν δεν εχουμε δει τιποτα ακομα απο τον χαρακτηρα.
 
Έχω την υποψία ότι δεν πρόκειται να δούμε τίποτα από τον χαρακτήρα, μόνο το όνομα.Όπως βέβαια έχει συμβεί με όλους τους χαρακτήρες μέχρι τώρα, μόνο το όνομα έχουν και καμία απολύτως από τις ιδιότητες που έχουν στα βιβλία.
 
Eιναι πολυ πιθανον.

Ηδη οι "εκτιμησεις" για αυτον δειχνουν οτι παιρνει μερος υπερ των "καλων" και εναντιον του "κακου" σε αντιθεση με την ουδετεροτητα των βιβλιων.

Θα δειξει.
 
Όταν είχε βγει το Lord of the rings, όλοι ψάχναμε τον Tom.
Αλλά το μόνο που θα πετύχαινε ο Jackson αν τον έβαζε θα ήταν να έδινε άλλη μισή ώρα στις ταινίες.
Υποτίθεται ότι ήταν το πιο αρχαίο πλάσμα στη μέση γη, κάτι ανάλογο του Iluvatar δηλαδή, που δεν τον επηρέαζε το δαχτυλίδι, δεν πήρε το μέρος κανενός, δεν τον ένοιαζε τίποτα.
Θα μας έπρηζε με τα ανούσια ποιηματάκια του μόνο.
Οπότε δεν έχει καν κάτι να δούμε για τον χαρακτήρα του. :)


Ο οποιος Glorfindel -διαβαζω- πρεπει ναταν αυτος που ενεπνευσε την Marvel να ανασταινει τους χαρακτηρες της γιατι ηταν πολυ κριμα για εναν τοσο ωραιο χαρακτηρα να χαθει.

Τα elves γενικά δεν πεθαίνουν, δεν αρρωσταίνουν, δεν παθαίνουν τίποτα από κάτι που θα σκότωνε έναν απλό θνητό.
Ο Tolkien είχε αφήσει ένα παραθυράκι για την περίπτωση που ένα elf θα πάθαινε ανεπανόρθωτη ζημιά στη μάχη, ότι η ψυχή τους πάει στην Aman και από εκεί αν θέλουν οι Maya στην Valinor και ξανά μανά...

Δηλαδή το ότι σκοτώθηκε ο Haldir είναι ένα κακό ψέμα που είχε ξεσηκώσει όλη την κοινότητα που διάβαζε τα βιβλία του Tolkien.

Αυτό το στυλάκι δεν το είχαν μόνο τα ξωτικά αλλά ακόμη και ο Durin, υποτίθεται ότι μετενσαρκωνόταν.
Δηλαδή ο Durin o δεύτερος, ο Durin ο τρίτος κλπ είναι μετενσαρκώσεις του ίδιου του Durin του πρώτου.
 
Τα elves γενικά δεν πεθαίνουν, δεν αρρωσταίνουν, δεν παθαίνουν τίποτα από κάτι που θα σκότωνε έναν απλό θνητό.
Ο Tolkien είχε αφήσει ένα παραθυράκι για την περίπτωση που ένα elf θα πάθαινε ανεπανόρθωτη ζημιά στη μάχη, ότι η ψυχή τους πάει στην Aman και από εκεί αν θέλουν οι Maya στην Valinor και ξανά μανά...

Δηλαδή το ότι σκοτώθηκε ο Haldir είναι ένα κακό ψέμα που είχε ξεσηκώσει όλη την κοινότητα που διάβαζε τα βιβλία του Tolkien.

Αυτό το στυλάκι δεν το είχαν μόνο τα ξωτικά αλλά ακόμη και ο Durin, υποτίθεται ότι μετενσαρκωνόταν.
Δηλαδή ο Durin o δεύτερος, ο Durin ο τρίτος κλπ είναι μετενσαρκώσεις του ίδιου του Durin του πρώτου.


:ROFLMAO:

Μετα σας πειραζει που ανασταινουν τους χαρακτηρες της Μαρβελ μεσω παραλληλων συμπαντων.

Δηλαδη ειναι η διαδικασια οχι οτι απλα συμβαινει

Ρε αντε παρατατε με :p
 
Τα πράγματα είναι απλά, για οποιοδήποτε έργο τέχνης (βιβλίο, ταινία, σειρά, πίνακα, άγαλμα, κτλ....), όταν με ρωτάει ο γιος μου γιατί έγινε κάτι, του απαντάω πάντα με την φράση:

"Γιατί έτσι ήθελε ο .... (βάλτε συγγραφέας, σεναριογράφος, αρθρογράφος, ότι θέτε στην τελική)"

Και για να προλάβω μερικούς, μπορεί να μην ήθελε ο Τόλκιεν (που δεν το ξέρουμε), αλλά θέλανε οι σεναριογράφοι, οπότε μόκο.
 
  • Like
Reactions: Kosh
Καλά, όταν παίρνεις ένα βιβλίο να το μεταφέρεις στην οθόνη δεν λέγεσαι και σεναριογράφος...
Πόσο μάλλον όταν ούτε αυτό δεν καταφέρνεις να κάνεις σωστά.
Κάτι σε αντιγραφή επιπέδου δημοτικού που ξεχνάνε τα παιδιά να βάλουν τόνους ή γράφουν λάθος τις λέξεις αλλά "Το παιδί αυτό ήθελε να γράψει";
 
Καλά, όταν παίρνεις ένα βιβλίο να το μεταφέρεις στην οθόνη δεν λέγεσαι και σεναριογράφος...
Πόσο μάλλον όταν ούτε αυτό δεν καταφέρνεις να κάνεις σωστά.
Κάτι σε αντιγραφή επιπέδου δημοτικού που ξεχνάνε τα παιδιά να βάλουν τόνους ή γράφουν λάθος τις λέξεις αλλά "Το παιδί αυτό ήθελε να γράψει";
Adapted screenplay αντί για original screenplay. Ένα βιβλίο δεν είναι σενάριο, δεν έχει καμία απολύτως σχέση, πρέπει να μετατραπεί με όλες τις λεπτομέρειες που χρειάζονται. Από εκεί και πέρα, εάν ο σεναριογράφος αλλάξει και την ιστορία, είναι δικαίωμα του και φυσικά, κάποιος το εγκρίνει.
Το πόσο καλός σεναριογράφος είσαι, είναι άλλο θέμα.
 
  • Like
Reactions: Kosh
Από εκεί και πέρα, εάν ο σεναριογράφος αλλάξει και την ιστορία, είναι δικαίωμα του

Από πότε;
Δηλαδή θα του δώσουν να κάνει ταινία τη λίμνη των κύκνων και θα βάλει τον μαύρο κύκνο να κλέψει ένα ψωμάκι από τους λευκούς και κάποιος από αυτούς θα τον κυνηγάει να τον βάλει φυλακή;
Και θα πούμε "Επληκτική η μεταφορά του άθλιου κύκνου";
 
Σκηνοθετικη αδεία λεγεται αυτο.

Ενιοτε και αηδια αν δεν πετυχει.


Παρτε παραδειγμα το Kaos οπου γινεται του κουτρουλη ο γαμος και απλα ψαχνουν ολοι τις αλληγοριες
 
Από πότε;
Δηλαδή θα του δώσουν να κάνει ταινία τη λίμνη των κύκνων και θα βάλει τον μαύρο κύκνο να κλέψει ένα ψωμάκι από τους λευκούς και κάποιος από αυτούς θα τον κυνηγάει να τον βάλει φυλακή;
Και θα πούμε "Επληκτική η μεταφορά του άθλιου κύκνου";
Btw .. το έχεις δει αυτό; https://www.megaron.gr/event/ballet-preljocaj/
Διασκευή της ιστορίας και κατά τη γνώμη μου αριστούργημα. Δεν είναι το θέμα η διασκευή.. αλλά πώς το κάνεις...