THE SMITHS ....

Re: Απάντηση: Re: THE SMITHS ....

είδες τι περίπλοκος που είναι ο άνθρωπος τελικά ; Ούτε τους Smiths ουτε τους Dream Syndicate κατάφερα ποτέ να συμπαθήσω , ασχέτως αυτού που λες για τον ρυθμό ( μεγάλη συζήτηση )

Γι αυτό απόρησα και εγώ...δεν μπορεί (λέω) κάποιος που λατρεύει τον ρυθμό να μην αγαπάει τους Smiths...

Όντως,,οι μικρές αυτές λεπτομέρειες κάνουν τους ακροατές τόσο διαφορετικούς μεταξύ τους:a0210:
 
Last edited:
Απάντηση: Re: THE SMITHS ....

είδες τι περίπλοκος που είναι ο άνθρωπος τελικά ; Ούτε τους Smiths ουτε τους Dream Syndicate κατάφερα ποτέ να συμπαθήσω , ασχέτως αυτού που λες για τον ρυθμό ( μεγάλη συζήτηση )

βασικα νομιζω οτι ειναι και θεμα τι σε σηκωνει απο την καρεκλα.η φωτια...ο ρυθμος απο μονος του δεν φτανει...
ain't nothing better than a good riff...(imho)
 
Δεν 'τσίμπησα' ποτέ με τους Smiths. Ούτε με τους U2 ή τους Cure.
Από τα γκρούπ του Μάντσεστερ έμεινα στους Fall, στους Buzzcocks, στους Steve Miro & The Eyes και, κάπως (λίγο...) στους Joy Division. Οι τελευταίοι, ειρήσθω εν παρόδω, 'μου κράτησαν' λιγότερο από όλους τους άλλους: μόνο το 'Still' πλέον - στη χάση και στη φέξη και καθόλου φανατικά.
 
Αν και δεν εχω βιωσει αυτο το συναισθημα ωστε να γνωριζω απο προσωπικη εμπειρια για τι πραγμα μιλαει, υπαρχουν πιο αληθινοι στιχοι απο αυτους?

I am the son
and the heir
Of a shyness that is criminally vulgar
I am the son and heir
Of nothing in particular

You shut your mouth
How can you say
I go about things the wrong way
I am Human and I need to be loved
Just like everybody else does

There's a club, if you'd like to go
You could meet somebody who really loves you
So you go, and you stand on your own
And you leave on your own
And you go home
And you cry
And you want to die

When you say it's gonna happen now,
Well, when exactly do you mean?
See I've already waited too long
And all my hope is gone

I am Human And I need to be loved
Just like everybody else does


Οι Smiths εχουν πανω απο 20 τραγουδια που αγγιζουν το 10αρι. Καθολου ασχημα για μια οχι και τοσο μεγαλη σε διαρκεια καριερα.
 
Αν και εχουν γραψει μερικα καταπληκτικα τραγουδια βρετανικης ποπ, ποτε δεν μου αρεσαν πολυ. Δεν μπορω να τους βαλω διπλα με τους XTC ή ακομα-ακομα με στιγμες των Simple Minds, να μη μιλησω για Wire γιατι παμε σε αλλες λιγκες.
 
δεν έχω λόγο να υπεραμυνθώ των smiths, Ούτε να τους συγκρίνω με άλλους ....

imho έχουν γράψει τραγουδάρες, καταπληκτικοί στίχοι (η μετέπειτα solo καριέρα του mozz έεδιξε οτι ο τύπος είχε και έχει άστρο) , και μερικές πανέμορφες μελωδίες ....

εμένα αυτό μου φτάνει ωστε να τους ακούω συχνά ακόμα και σήμερα (ίσως και με κάποια νοσταλγία - 25 χρόνια είναι αυτά...)
 
Ένα από τα γκρουπ που άφησαν το στίγμα τους τη δεκαετία του ‛80.

Μεγάλο τους κατόρθωμα να έχουν μεγάλη απήχηση σε διαφορετικούς μουσικούς κύκλους.
έπαιξαν για πολλά χρόνια με rock sets στα clubs, συντρόφευαν πολλούς ερωτοχτυπημένους,
πολιτικά ανήσυχους, mainstream αλλά και περιθωριακούς ...
Στίχοι και εμφάνιση «ότι πρέπει» για την πουριτανή κοινωνία της Θάτσερ...
σε κάθε περίπτωση ευκαιρία για επανάσταση για τους πιτσιρικάδες της εποχής!

Στην εποχή τους μου φαίνονταν εμπορικοί, ψευτο-ποίηση, ψευτο-πανκ με απήχηση τόσο στους underground όσο και στους «καθώς πρέπει» - αχταρμάς. Το περφετο πήγαινε και ερχότανε... τα λουλούδια στη τσέπη δε κολλάγανε... άσε που ήταν μέγας φαν ο φίλος μου ο Σπύρος (άκουγε και ελληνικό ροκ...τρύπες, ξύλινα σπαθιά από όλα)…

Τους ανακάλυψα στα μέσα των 90'ς... όταν είχαν πλέον διαλύσει προ πολλού αλλά η επιρροή τους στα μουσικά πράγματα της Βρετανίας (και όχι μόνο) ήταν κάτι παραπάνω από φανερή!

Ο αρχηγός έβγαζε κάθε χρόνο δίσκο (συνήθως αναμασήματα και επαναλήψεις…), ο κιθαρίστας βόλταρε με τους The-The”, τους New Order και τους Pet Shop Boys... δεν έλεγαν να φύγουν και από τη μόδα... ήταν καιρός να τους ακούσω.

Χωρίς πολλά-πολλά και υψηλή κοπτο-ραπτική, κριτικές κοκ…, μου φάνηκαν καλοί, ευχάριστοι και καλή παρέα. Έκτοτε έμειναν στο ράφι των καθημερινών και με ιδιαίτερη ευχαρίστηση ακούω τα “Barbarism Begins at Home”, “There is a light than never goes out”, “last night I dreamt that Somebody loved me”, το ορχηστικό “Oscillate Wildly” κ.α. (όπως είπε και ο Δημήτρης δεν μπορείς να ξεχωρίσεις εύκολα μόνο ένα τραγούδι).

Το 2008 η Warner κυκλοφόρησε άλλο ένα remaster με Β-Sides & Rarities (live και άλλα) με 45 από τις πιο καλές στιγμές της Βρετανικής σκηνής...
Αξίζει να ακούσετε τα 5:33 λεπτά του “This Charming Man (New York Vocal)” και το “London” (Live).


“Οne of the UK’s most influential Bands”, it is…
 
Οι Smiths είναι από τα αγαπημένα μου "fun" groups.

Πάντα θα παίξω κατιτίς όταν κάνω DJ sets ή θ' ακούσω καμιά φορά στο αμάξι. Αλλά για οικιακή ακρόαση, δύσκολα έως καθόλου...
 
Απάντηση: Re: THE SMITHS ....

Αν και εχουν γραψει μερικα καταπληκτικα τραγουδια βρετανικης ποπ, ποτε δεν μου αρεσαν πολυ. Δεν μπορω να τους βαλω διπλα με τους XTC ή ακομα-ακομα με στιγμες των Simple Minds, να μη μιλησω για Wire γιατι παμε σε αλλες λιγκες.

Simple Minds... Πολύ μεγάλη μπάντα, σταθερή στην ποιότητα μετά από τόσα και τόσα χρόνια. Δεν κατάφερε (ευτυχώς - για μένα) να κάνει "όνομα" αντίστοιχα εμπορικό με αυτό των (μετά Joshua Tree) "αμερικανοποιημένων γιαλαντζί επαναστατών" U2.
Οι Smiths είναι κάτι αρκετά διαφορετικό σε καταγωγή και ήχο, εξίσου όμως αυθεντικό από την αρχή μέχρι το τέλος του. Όπως και οι ίδιοι κατα κάποιο τρόπο "ομολόγησαν", δεν πρόλαβαν να "τελειώσουν τη δουλειά" ("I Started Something I Couldn't Finish"), άφησαν όμως "κληρονομιά" ένα πολύ ιδιαίτερο, μοναδικό έργο.


Τα "αγαπημένα" μου...

1. There is a light that never goes out
2. What difference does it make?
3. Death of a disco dancer
4. Barbarism begins at home
5. How soon is now?
6. Panic
7. Oscillate wildly
8. I know it's over
9. Some girls are bigger than others
10. Last night I dreamt that somebody loved me
 
“Οne of the UK’s most influential Bands”, it is…

Αυτο ειναι αληθεια, περα για περα. Ασχετου αισθητικης & γουστου...
Ανατρεπτικη, mainstream μπαντα με κλασσικο μεν ηχο Μαντσεστερ 80'ς, αλλα ειχαν και κατι "αλλο"...Κατι "διαφορετικο" για την εποχη.
Ας μην ξεχναμε οτι μιλαμε για το δευτερο μισο των 80'ς, που ηταν μεσα στην παρακμη η Αγγλια...

Το οτι βοηθησε και ο Τυπος, ναι βοηθησε.Αυτο δεν μειωνει καθολου ομως το συνολικο εργο τους. Και βεβαια το αποτελεσμα ηταν να δημηιουργηθει ενα μεγαλο ρευμα κιθαριστικων ποπ συγκροτηματων, στην πλειοψηφια αδιαφορων, αλλα και με εξαιρεσεις τυπου Weddind Present -τρομερη μπαντα- που δεν ηταν ομως αρκετες για να μπορεσουν να βγαλουν τους αγγλους απο το μουσικο αδιεξοδο...

Οποτε πλεον το θεμα ηταν μονοπωλιακο για τους Smiths. Αγαπηθηκαν, λατρευτηκαν, αντιγραφτηκαν, τραγουδηθηκαν σε ακραιο ,λογω μονοπωλιου, βαθμο...

Η μπαντα οπως ομως ειναι γνωστο σταθηκε στο υψος της μουσικα και στιχουργικα, ως παντα μια κιθαριστικη ποπ μπαντα, αυτο...
Ο Μορισεϊ ειχε ολο το πακετο για να υποστηριξει με ανεση τον leader εκεινης της γενιας και το εκανε βεβαια.

Oi Simple Minds δυστυχως ηταν λιγοι για μεγαλυτερα πραγματα. Δεν θα μπορουσαν με τιποτα να ειναι οι εκφραστες εκεινης της γενιας η' οποιας αλλης...Δεν ηταν μπαντα με καποια ιδιαιτερη αποψη μουσικα, στιχουργικα η' οτι αλλο. Απλα ακολουθουσαν τις τασεις της εποχης μεχρι που εμειναν πισω καποια στιγμη. Και εμειναν πισω γιατι υπηρχε αλλη μπαντα πιο ικανη για να υποστηριξει -και το εκανε φυσικα- μεγαλυτερους ρολους ακομα κι απ' αυτον των Smiths.
Μιλω φυσικα για τους U2 οπου ασχετως απο την γελοια καταληξη τους, εχουν στο ενεργητικο τους ενα σπουδαιο αλμπουμ (λογω ΕΝΟ) και καποια ανεπαναληπτα singles βλεπε New years day και αλλα...
Οποτε ειτε καλως ειτε κακως τα οποια σπουδαια πραγματα που δημιουργησαν ολοι αυτοι ειναι καταγεγραμμενα, μαζι ομως ειναι και τα "αλλα" εννοειται...

Επανερχομαι στους Smiths.
Μετα απο δυο-δυομισυ δεκαετιες ,οταν τυχαινει να πεφτω επανω σε καποιο λαιβ η' καποιο βιντεοκλιπ τους καθομαι παντα και τους παρατηρω πιο αποστασιοποιημενα πλεον και μπορω και διακρινω πολυ ευκολα την εμπνευση που διεκρινε εκεινη την ποπ κιθαριστικη μπαντα και ποσο ευκολα σε μαγνητιζε η παρουσια τους, η ερμηνεια τους, εως και τα λουλουδια !!!!

Εκτοτε η ποπ εμεινε σε πυροτεχνηματα και σε γρηγορες και βιαστικες επιτυχιες ειτε γιατι ετσι βολευε, ειτε γιατι δεν υπαρχει πια και κατι το τοσο αξιολογο, αλλα ακομα και αν υπαρχει, το κοινο μπορει να μην γουσταρει αλλο...Ετσι απλα...

Επισης η οποια συγκριση με την μπαντα της Θεας Kendra πιστευω πως ειναι "λιγο" αστοχη. Και κατι τελευταιο, δεν θεωρησα ποτε οτι καταφεραν-οι Smiths- να αγγιξουν την ΜΕΓΑΛΥΤΕΡΗ βρετανικη μπαντα ολων των εποχων, τους Joy Division. Κι ας μην τους ακουω στο αμαξι μου...
Oυτε καν τους τεραστιους Durutti Column.

Kαι θα επισημανω για αλλη μια φορα πως η τεραστιοτερη στιγμη στα μουσικα δρωμενα της Αγγλιας ηταν οταν εβγαινε απο το στουντιο ηχογραφησης ο Ιαν και εμπαινε ο Βινι... Οποιοι ελαχιστοι το εζησαν αυτο απο κοντα θα ειναι σημαδεμενοι για παντα με κατι το εξωγηινο μεσα τους....:ernaehrung004:
 
Oi Simple Minds δυστυχως ηταν λιγοι για μεγαλυτερα πραγματα. Δεν θα μπορουσαν με τιποτα να ειναι οι εκφραστες εκεινης της γενιας η' οποιας αλλης...Δεν ηταν μπαντα με καποια ιδιαιτερη αποψη μουσικα, στιχουργικα η' οτι αλλο. Απλα ακολουθουσαν τις τασεις της εποχης μεχρι που εμειναν πισω καποια στιγμη. Και εμειναν πισω γιατι υπηρχε αλλη μπαντα πιο ικανη για να υποστηριξει -και το εκανε φυσικα- μεγαλυτερους ρολους ακομα κι απ' αυτον των Smiths.
Μιλω φυσικα για τους U2 οπου ασχετως απο την γελοια καταληξη τους, εχουν στο ενεργητικο τους ενα σπουδαιο αλμπουμ (λογω ΕΝΟ) και καποια ανεπαναληπτα singles βλεπε New years day και αλλα...
Οποτε ειτε καλως ειτε κακως τα οποια σπουδαια πραγματα που δημιουργησαν ολοι αυτοι ειναι καταγεγραμμενα, μαζι ομως ειναι και τα "αλλα" εννοειται...

Συμφωνώ με το γενικότερο σχόλιό σου (για τους Simple Minds) πλην δυο σημείων... Ακολούθησαν τις τάσεις μιας εποχής, ορθόν... Από την άλλη όμως τους ακολούθησαν και οι τάσεις μιας άλλης (νεότερης) εποχής (βλ. New Gold Dream). Επίσης το γεγονός ότι παρέμειναν σταθεροί (και σοβαροί) στο "πτωχό, πλην τίμιο" ποπ/ροκ και δεν πούλησαν κ... (ή δεν τον στόλισαν με λουλούδια!) μόνο "λίγους" δεν τους κάνει (τουλάχιστον στη δική μου συνείδηση)...
Belfast Child, Someone Somewhere, Soul Crying Out, New Gold Dream, King Is White And In The Crowd, Today I Died Again, Celebrate, This Fear Of Gods, Room, Alive and Kicking, Waterfront, All The Things She Said, Seeing Out The Angel, Theme For Great Cities, Don't You, This Is Your Land, Mandela Day, Hypnotized, Moscow Underground, Light Travels, Kiss & Fly κ.ά.
Νομίζω ότι ο χαρακτηρισμός "λίγοι" είναι...λίγο άδικος.
Μπορώ κι ο ίδιος βέβαια να αντιπαραθέσω εξαιρετικά κομμάτια από τους U2 (11 o' clock tick tock, Unforgettable Fire, Pride, New Year's Day, God pt2 κ.ά.).

Δυστυχώς όμως καμιά φορά η "γεύση" που μένει στο τέλος (
κι αυτό το "τέλος" κρατάει χρόοοοονια) μπορεί να χαλάσει όλο το γλυκό...

Εκτοτε η ποπ εμεινε σε πυροτεχνηματα και σε γρηγορες και βιαστικες επιτυχιες ειτε γιατι ετσι βολευε, ειτε γιατι δεν υπαρχει πια και κατι το τοσο αξιολογο, αλλα ακομα και αν υπαρχει, το κοινο μπορει να μην γουσταρει αλλο...Ετσι απλα...
Υπήρχαν -και υπάρχουν- οι (μετά '86) Depeche Mode. Και το κοινό γουστάρει ακόμα (και μάλιστα πολύ! ;) Όχι το κοινό της Αγγλίας βέβαια - Όλης της υπόλοιπης Ευρώπης όμως ναι...)

Kαι θα επισημανω για αλλη μια φορα πως η τεραστιοτερη στιγμη στα μουσικα δρωμενα της Αγγλιας ηταν οταν εβγαινε απο το στουντιο ηχογραφησης ο Ιαν ...
:grinning-smiley-043
 
"Και εμειναν πισω γιατι υπηρχε αλλη μπαντα πιο ικανη για να υποστηριξει -και το εκανε φυσικα- μεγαλυτερους ρολους ακομα κι απ' αυτον των Smiths.
Μιλω φυσικα για τους U2..."

Nα διευκρινησω οτι δεν αναφερω τις προσωπικες μου αποψεις, απλα επισημαινω την οπτικη των εταιριων αλλα και την τελικη καταληξη της ιστοριας αυτης...Δλδ την αναγκη των εταιριων να βρουν παση θυσια ενα βρετανικο ροκ γκρουπ οπου να μπορεσει να ξαναεισβαλει δυναμικα στο Γιουναϊτεντ Στειτ οφ Αμερικα....

Οι Simple Minds, ειναι γνωστο πως εκαναν μεγαλη εμπορικη επιτυχια στο Γ.Σ. οφ Αμερικα. Αλλα οπως προειπα απεδειχθησαν λιγοι. Ηταν απο συντηρητικοι εως αδιαφοροι και αχρωμοι. Οσα λουλουδια και να εβαζαν δεν.....

Επισης ειπωθηκε μια μικρη ανακριβεια, οτι "τους (Simple Minds) ακολούθησαν και οι τάσεις μιας άλλης (νεότερης) εποχής (βλ. New Gold Dream)..."
Σορρυ αλλα καμια ταση δεν τους ακολουθησε, ποτε δεν εγινε κατι τετοιο...
Τοτε κι αν ακολουθουσαν την ταση της εποχης !Την γνωστη μιξη Νιου Γουειβ με Νιου Ρομαντικς οπου το προτυπο μουσικα και στυλιστικα ηταν οι Ροξυ Μιουζικ και ειδικα αυτος ο....απεριγραπτος Δανδης Μπαιαν Φερρυ και φυσικα ο (αμφιλεγομενος κατ'εμε) Δαβιδ Μποουι !
Αυτα για την αποκατασταση του ποια ηταν η τοτε επικρατουσα κατασταση.

Αν τωρα θα πρεπει να κανω καποιες αντιπροτασεις απεναντι στην μουσικη των Simple Minds φοβαμαι πως θα τους αδικησω...
Πως να συγκρινεις το 100 Years των Cure η' το Christine της Siouxsie, το συγκλονιστικοτατο Bela Lugosi's Dead των Bauhaus, τις οποιες δουλειες εκανε ο Paul Weller με Jam και Style Counsil, το Sadinista των Clash...?
Σορρυ αλλα καμια τυχη οι συμπαθεις και φιλοτιμοι Simple Minds...

Οταν δε τελειωσε το πανηγυρι του πρωτου μισου των 80'ς εκει δυστυχως αλλαξε τελειως το κλιμα και οι τασεις και φυσικα οπως εχω προαναφερει ηδη ειχαν ερθει τα πρωτα σημαδια παρακμης μετα απο αυτο το ξεφρενο πανηγυρι που ειχε ξεκινησει απο τα μεσα περιπου των 70'ς.
Εκει ομως εμφανιστηκε ο απο μηχανης Θεος Μορισσεϊ και παιρνει ολη την Βρετανια στην πλατη του και με μεγαλη μαεστρια την ταρακουνα για τα καλα ! Αλλα θα ειναι και η τελευταια φορα που ταρακουνιεται η Βρετανια η οποια βρισκεται σε εναν μονιμο ληθαργο εδω και δυο δεκαετιες δυστυχως....

Ακομα λησμονουν τον Μορισσεϊ οι Αγγλοσαξωνες, και οσο και να ψαχνουν, ματαιο να βρουν αντικαταστατη του.

Εγω παντως την εποχη που μεσουρανουσαν οι Smiths τους γουσταρα, τους αναγνωριζα την αξια τους αλλα προτιμουσα:


http://www.youtube.com/watch?v=Xg5D-CqDoI8


και:

http://www.youtube.com/watch?v=fFJGGhcz-uQ


:ernaehrung004:
 
Nα διευκρινησω οτι δεν αναφερω τις προσωπικες μου αποψεις, απλα επισημαινω την οπτικη των εταιριων αλλα και την τελικη καταληξη της ιστοριας αυτης...Δλδ την αναγκη των εταιριων να βρουν παση θυσια ενα βρετανικο ροκ γκρουπ οπου να μπορεσει να ξαναεισβαλει δυναμικα στο Γιουναϊτεντ Στειτ οφ Αμερικα....

Αντιληπτό και ιδιαίτερα ενημερωτικά (και για μένα προσωπικά) όλα τα γραφόμενα. Έχει και η "ιστορία" του..."προφιτερόλ" τη σημασία της...
Να διευκρινήσω, με τη σειρά μου, ότι εκφέρω κυρίως προσωπικές απόψεις. Το τί ανάγκες είχαν ή έχουν οι εταιρίες δεν με απασχολεί (επί της ουσίας - "γεύσης").
Αν ήθελαν, ή θέλουν ακόμα, να φτιάχνουν "κονσέρβες" τύπου U2 και να τις πασάρουν στην άλλη πλευρά του Ατλαντικού, με γειά τους με χαρά τους (αν και δεν νομίζω ότι στερήθηκαν ποτέ "κονσερβών" από τη δική τους εγχώρια παραγωγή...).

Έχει αλλού πορτοκαλιές, και μάλιστα πολλές...

Επισης ειπωθηκε μια μικρη ανακριβεια, οτι "τους (Simple Minds) ακολούθησαν και οι τάσεις μιας άλλης (νεότερης) εποχής (βλ. New Gold Dream)..."
Σορρυ αλλα καμια ταση δεν τους ακολουθησε, ποτε δεν εγινε κατι τετοιο...
Άν νοηθεί με αυτό τον τρόπο είναι μάλλον "μεγάλη" η ανακρίβεια.
Σόρυ κι από μένα διότι δεν έκανα σαφές τι εννοούσα "νεότερης"...

http://www.youtube.com/watch?v=7sPUpKGI1Z4

...Το New Gold Dream έπαιζε (και ίσως παίζει ακόμα) ανελλιπώς στα chill out rooms πολλών clubs της νεότερης εποχής. "Κάτι" πέρασε δηλαδή κι από αυτούς, κι ας μην ήταν νταρκ, φαντεζί ή ρηξικέλευθοι. Οι μιλένιουμ κλάμπερς (ας τους πω έτσι), και όσοι δεν θεωρούν τη συγκεκριμένη κάστα "χλέπα", πιστεύω πως το εκτιμούν...

Τοτε κι αν ακολουθουσαν την ταση της εποχης !Την γνωστη μιξη Νιου Γουειβ με Νιου Ρομαντικς οπου το προτυπο μουσικα και στυλιστικα ηταν οι Ροξυ Μιουζικ και ειδικα αυτος ο....απεριγραπτος Δανδης Μπαιαν Φερρυ και φυσικα ο (αμφιλεγομενος κατ'εμε) Δαβιδ Μποουι !
Αυτα για την αποκατασταση του ποια ηταν η τοτε επικρατουσα κατασταση.
Ορθό (σχετικά με τις επιρροές των Simple Minds). Επιρροές όμως έχουν όλοι. Δεν είναι "αμάρτημα". Το κομμάτι των Spaceman 3 λχ μου θυμίζει λίγο Doors. Φαντάζομαι ότι κι αυτοί δεν ήταν κουφοί, ώσπου μια μέρα ξύπνησαν ακούγοντας, κι έγραψαν αμέσως το συγκεκριμένο τρακ...
Συμφωνώ επίσης και για τον αμφιλεγόμενο κατ' εσέ, γιατί και κατ' εμέ κάπως έτσι είναι (με όλο το σεβασμό...). Διαφωνώ όμως για τον...απερίγραπτο τον οποίο θεωρώ φωνάρα. Υποκειμενικά όλα αυτά βέβαια, όπως και τα περισσότερα περί ήχου και μουσικής...

Οι Simple Minds, ειναι γνωστο πως εκαναν μεγαλη εμπορικη επιτυχια στο Γ.Σ. οφ Αμερικα. Αλλα οπως προειπα απεδειχθησαν λιγοι. Ηταν απο συντηρητικοι εως αδιαφοροι και αχρωμοι. Οσα λουλουδια και να εβαζαν δεν.....
Δεν πειράζει... κράτησαν "χαρακτήρα", και έμειναν στις καρδιές, στα πικάπ και στα σιντί πολλών συντηρητικών, αδιάφορων και άχρωμων όπως εγώ!

Αν τωρα θα πρεπει να κανω καποιες αντιπροτασεις απεναντι στην μουσικη των Simple Minds φοβαμαι πως θα τους αδικησω...
Πως να συγκρινεις το 100 Years των Cure η' το Christine της Siouxsie, το συγκλονιστικοτατο Bela Lugosi's Dead των Bauhaus, τις οποιες δουλειες εκανε ο Paul Weller με Jam και Style Counsil, το Sadinista των Clash...?
Σορρυ αλλα καμια τυχη οι συμπαθεις και φιλοτιμοι Simple Minds...
Θα μπορούσαν (ιδιαίτερα τα τρία πρώτα που ανέφερες) να συγκριθούν μεταξύ τους, ή με άλλα, πχ των Joy Division, Stooges, ακόμα ακόμα και με των Sisters of Mercy. Μου φαίνεται πιο "απτή" η σύγκριση των Simple Minds με μπάντες όπως οι U2, Echo & The Bunnymen, με τον...Δάνδη ή και με τη μεγάλη "παρτίδα επιτυχιών" των Cure (σίγουρα όμως όχι με τα Pornography και Faith).
Η μέρα και η νύχτα έχουν το νόημά τους. Το να τις συγκρίνει κανείς, δεν ξέρω τί νόημα μπορεί να έχει...

Οταν δε τελειωσε το πανηγυρι του πρωτου μισου των 80'ς εκει δυστυχως αλλαξε τελειως το κλιμα και οι τασεις και φυσικα οπως εχω προαναφερει ηδη ειχαν ερθει τα πρωτα σημαδια παρακμης μετα απο αυτο το ξεφρενο πανηγυρι που ειχε ξεκινησει απο τα μεσα περιπου των 70'ς.
Εκει ομως εμφανιστηκε ο απο μηχανης Θεος Μορισσεϊ και παιρνει ολη την Βρετανια στην πλατη του και με μεγαλη μαεστρια την ταρακουνα για τα καλα ! Αλλα θα ειναι και η τελευταια φορα που ταρακουνιεται η Βρετανια η οποια βρισκεται σε εναν μονιμο ληθαργο εδω και δυο δεκαετιες δυστυχως....
Η ακμή και η παρακμή είναι αρχή όλης της δημιουργίας (και απαραίτητη διαδικασία για την εξέλιξη και την ανανέωσή της), και η μουσική δεν θα μπορούσε να εξαιρείται...
Συμφωνώ με τα λεγόμενα σε ό,τι αφορά τον Morrissey... Τη μαεστρία του, την εκκεντρική και συνάμα λυρική του προσωπικότητα, και το ταρακούνημα που προκάλεσε... Φαντάζομαι πως το The queen is dead είναι ένα παράδειγμα ταρακουνήματος, ανατρεπτισμού... Άν είναι αυτό το στοιχείο που σχετίζεται άμεσα με το "λήθαργο" που αναφέρθηκε, τότε είναι σχεδόν βέβαιο ότι ο λήθαργος αυτός δεν περιορίζεται στα όρια του ΓιουΚέι. Είναι παγκόσμια "μόδα" που (όοολως τυχαίως) ξεκινά στο τελείωμα των '80s. Παρόλα αυτά πιστεύω ότι όποιος ψάχνει βρίσκει... και παραδείγματα όπως οι Radiohead, UNKLE, Massive Attack, Archive, μάλλον δεν χρειάζονται και πολλή αναζήτηση για να ανακαλυφθούν. Οπότε το "ανατρεπτικό" υπάρχει ακόμα (όσο pointless κι αν είναι). Τί δεν καλύπτεται; Ο "ήχος"; Η μουσική εξελίσσεται και μεταμορφώνεται... Δεν είναι άσχημο να εξυπηρετεί η τεχνολογία τη μουσική. Άσχημο είναι να εξυπηρετεί το σκοπό για τον οποίο τελικά εξελίχθηκε...

Ακομα λησμονουν τον Μορισσεϊ οι Αγγλοσαξωνες, και οσο και να ψαχνουν, ματαιο να βρουν αντικαταστατη του.
Μα...ακόμα δεν τραγουδάει;;; Τί έγινε; Μην τον έφαγε η "μόδα" που έλεγα νωρίτερα;
(Μετά το Bona Drag δεν έχω παρακολουθήσει...)

Εγω παντως την εποχη που μεσουρανουσαν οι Smiths τους γουσταρα, τους αναγνωριζα την αξια τους...
Παρομοίως. :ernaehrung004:

Και τότε και τώρα...
 
Last edited:
Οι Simple Minds, ειναι γνωστο πως εκαναν μεγαλη εμπορικη επιτυχια στο Γ.Σ. οφ Αμερικα. Αλλα οπως προειπα απεδειχθησαν λιγοι. Ηταν απο συντηρητικοι εως αδιαφοροι και αχρωμοι. Οσα λουλουδια και να εβαζαν δεν.....


Αν τωρα θα πρεπει να κανω καποιες αντιπροτασεις απεναντι στην μουσικη των Simple Minds φοβαμαι πως θα τους αδικησω...
Πως να συγκρινεις το 100 Years των Cure η' το Christine της Siouxsie, το συγκλονιστικοτατο Bela Lugosi's Dead των Bauhaus, τις οποιες δουλειες εκανε ο Paul Weller με Jam και Style Counsil, το Sadinista των Clash...?
Σορρυ αλλα καμια τυχη οι συμπαθεις και φιλοτιμοι Simple Minds...

Οταν δε τελειωσε το πανηγυρι του πρωτου μισου των 80'ς εκει δυστυχως αλλαξε τελειως το κλιμα και οι τασεις και φυσικα οπως εχω προαναφερει ηδη ειχαν ερθει τα πρωτα σημαδια παρακμης μετα απο αυτο το ξεφρενο πανηγυρι που ειχε ξεκινησει απο τα μεσα περιπου των 70'ς.

Οι Simple Minds, στην εποχή τους, έβγαλαν τουλάχιστον 4 πολύ καλά άλμπουμ με καλύτερα τα 'Real To Real Cacophony' (1979) και 'Sons & Fascination/Sister Feelings Call' (1981) - ο ήχος της Πόλης, urban μέχρι το μεδούλι και πάρα πολύ ωραία. Προσωπικά θεωρώ ότι η παρακμή τους αρχίζει αμέσως μετά, με το 'New Gold Dream' (1982).
Κακώς κατά τη γνώμη μου απαξιώνονται τόσο εύκολα.
Μετά το πρώτο μισό των 80ς η Βρεττανική μουσική σκηνή δεν δείχνει σημαδια 'παρακμής' αλλά αλλάζει. Κι όταν λέμε αλλάζει, εννοούμε εκ βάθρων. Σταθερές, κατά τη γνώμη μου είναι οι The Fall, οι Felt και η electro-pop των Soft Cell και στη συνέχεια του Marc Almond, μαζί φυσικά με τους Pogues και τους Bad Seeds. Αλλά, κάπου εκεί, εμφανίζονται οι A.R. Kane: το '69' μπορώ να το παρομοιάσω μόνο με σεισμό: criminally underrated, βάζει το δάχτυλο πάνω στο σφυγμό της Βρεττανίας και εμπεριέχει τα σπέρματα από όλα όσα θα εμφανίζονταν λίγο μετά. Εννοώ εδώ το Μπρίστολ -Portishead, Massive Attack, Tricky, σήμερα μπορεί να αποστρέφουμε τα ώτα λόγω ...over-exposure αλλά τότε ήταν ένα άκουσμα Καινούργιο και πέρα για πέρα αποπλανητικό.
 
for the record:
οι Cure ελάχιστα μου μίλησαν και για πάρα πολύ λίγο. To 'Pornography' για ένα μήνα περίπου, μετά γύρισα στα singles.
Smiths δεν μπήκα στον κόπο ν ακούσω ποτέ.
Oι Βauhaus, το καμάρι του Northampton, καλοί αλλά overrated του κερατά: σήμερα μπορώ να ακούσω μόνο το καλύτερο κομμάτι που έβγαλαν ποτέ κατά τη γνώμη μου: 'The Passion Of Lovers Is For Death'.
 
Απάντηση: Re: THE SMITHS ....

Οι Simple Minds, στην εποχή τους, έβγαλαν τουλάχιστον 4 πολύ καλά άλμπουμ με καλύτερα τα 'Real To Real Cacophony' (1979) και 'Sons & Fascination/Sister Feelings Call' (1981) - ο ήχος της Πόλης, urban μέχρι το μεδούλι και πάρα πολύ ωραία. Προσωπικά θεωρώ ότι η παρακμή τους αρχίζει αμέσως μετά, με το 'New Gold Dream' (1982).
Μια συμπλήρωση: Empires & Dance (1980) :a0210:

Κακώς κατά τη γνώμη μου απαξιώνονται τόσο εύκολα.

:SFGSFGSF:

Εννοώ εδώ το Μπρίστολ -Portishead, Massive Attack, Tricky, σήμερα μπορεί να αποστρέφουμε τα ώτα λόγω ...over-exposure αλλά τότε ήταν ένα άκουσμα Καινούργιο και πέρα για πέρα αποπλανητικό.

Κατανοητό το over-exposure...
Υπάρχει όμως το σχήμα του Lavelle (UNKLE) το οποίο βρίσκεται ακόμα σε ακμή...

Psyence Fiction (1998)
Never, Never, Land (2003)
War Stories (2007)
End Titles...Stories For Films (2008)

Κελεπούρια... :music-smiley-004:

http://www.youtube.com/watch?v=AgWYPPqFkac
 
Last edited:
Απάντηση: Re: THE SMITHS ....

Οι Simple Minds, στην εποχή τους, έβγαλαν τουλάχιστον 4 πολύ καλά άλμπουμ με καλύτερα τα 'Real To Real Cacophony' (1979) και 'Sons & Fascination/Sister Feelings Call' (1981) - ο ήχος της Πόλης, urban μέχρι το μεδούλι και πάρα πολύ ωραία. Προσωπικά θεωρώ ότι η παρακμή τους αρχίζει αμέσως μετά, με το 'New Gold Dream' (1982).
Κακώς κατά τη γνώμη μου απαξιώνονται τόσο εύκολα.
Μετά το πρώτο μισό των 80ς η Βρεττανική μουσική σκηνή δεν δείχνει σημαδια 'παρακμής' αλλά αλλάζει. Κι όταν λέμε αλλάζει, εννοούμε εκ βάθρων. Σταθερές, κατά τη γνώμη μου είναι οι The Fall, οι Felt και η electro-pop των Soft Cell και στη συνέχεια του Marc Almond, μαζί φυσικά με τους Pogues και τους Bad Seeds. Αλλά, κάπου εκεί, εμφανίζονται οι A.R. Kane: το '69' μπορώ να το παρομοιάσω μόνο με σεισμό: criminally underrated, βάζει το δάχτυλο πάνω στο σφυγμό της Βρεττανίας και εμπεριέχει τα σπέρματα από όλα όσα θα εμφανίζονταν λίγο μετά. Εννοώ εδώ το Μπρίστολ -Portishead, Massive Attack, Tricky, σήμερα μπορεί να αποστρέφουμε τα ώτα λόγω ...over-exposure αλλά τότε ήταν ένα άκουσμα Καινούργιο και πέρα για πέρα αποπλανητικό.

μεσα σε δεκα αραδες τα ειπες ολα για τη βρεττανικη ποπ.
για τα Απλα Μυαλα συμφωνω σε ολα αλλα οπως ειπε και ο φιλος θα προσθετα και εγω το empires and dance.παντα μου αρεσε ο ηχος τους.μπαροκ,ρομαντισμος,κελτες,επικοι,με μια πρεζα μετα-πανκ στην αρχη για βρωμα ωστε να ισορροπησει και να μην γινει γλυκερο,κομψοι και λεπτεπιλεπτοι με λεπτομερειες στις συνθεσεις που τις ανακαλυπτες εν καιρο και ωραια φωνη.
και παρ'ολο που και τα επομενα δεν στεκονται μπροστα σ'αυτα εγω τα αγαπαω.
παρεξηγημενοι οι Simple Minds.ισως η επιτυχια και το overexposure που συναντησαν μετα τους απαξιωσαν μεχρι ενα σημειο.οπως εγινε και με το μπριστολ.αυτο ομως δεν τους κανει λιγοτερο σημαντικους.

υ.γ. δεν θα ξεχασω το "ξυλο" που επεφτε τοτε στις κριτικες τους.ο πητ κωνσταντεας τους εθαβε συστηματικα,δεν τους χωνεψε ποτε και οι αλλοι του την επεφταν.εχω ενα τευχος του παλαι ποτε Zoo που περιγραφει πολυ ωραια εκεινη τη διαμαχη...
 
Last edited: