THE SMITHS ....

Κωστας Λυμπερ1204148 said:
Οι Simple Minds, στην εποχή τους, έβγαλαν τουλάχιστον 4 πολύ καλά άλμπουμ

5 αρκετα καλα θα ελεγα εγω...Βαζω μεσα και το πιο αγαπημενο μου, τo Sparkle in the rain !


Κακώς κατά τη γνώμη μου απαξιώνονται τόσο εύκολα.

Ευκολα δεν τους απαξιωνει κανεις...
Ουτε και τα καλα τους αλμπουμ !
Απλα ειναι λαθος απο υπερενθουσιασμο να υπερεκτιμαται μια καλη- για τα πρωτα χρονια της διαδρομη της -μπαντα οπου στην συνεχεια μεταλλαχθηκε σε μια πιο ανωδυνη, πιο ευπεπτη, πιο λουστραρισμενη μπαντα, και εδειχνε να κανει περισσοτερο δημοσιες σχεσεις, παρα alternative μουσικη, με στοχο τις επιδοτησεις/επιχορηγησεις του ΟΗΕ, της Γιουνισεφ η' και του υπουργειου πολιτισμου(αν εχουν τετοιο εκει...)
Σορρυ αλλα, ο παλαι ποτε...ήχος της Πόλης εκει πηγε περιπατο...


Μετά το πρώτο μισό των 80ς η Βρεττανική μουσική σκηνή δεν δείχνει σημαδια 'παρακμής'

Και ομως ηταν ορατα...Μπορει καποιοι να μην τα ειδαμε, αλλα δυστυχως ειχαν αρχισει να εμφανιζονται...

Μετά το πρώτο μισό των 80ς η Βρεττανική μουσική σκηνή.....αλλάζε[/U]ι. Κι όταν λέμε αλλάζει, εννοούμε εκ βάθρων.

Αυτο δεν ειπα...? Οτι δηλαδη: Aλλαξε τελειως το κλιμα και οι τασεις !!!!!

Και οπως εχουμε πει απο τη μια η μεγαλυτερη ταση του νησιου το φαινομενο που ακουει στο ονομα THE SMITHS.

Και απο την αλλη η πιο σκοτεινη ταση...
The Jesus & Mary Chain, οι Spacemen Three και οι My Bloody Valentine...

Αυτα μεχρι λιγο πριν το τελος της δεκαετιας. Γιατι μετα το '89 ενας νεος και τελευταιος δυνατος ανεμος στα alternative εδαφη παρεσυρε ολο το νησι !
Ολες οι μπαντες του Madchester, τα δυο νεα καμαρια της 4AD - Pale Saints & Lush, οι CUD, οι νεες μπαντες της Creation οι Ride και οι Slowdive, οι Moose, οι Teenage FunClub, οι aHouse, οι Spiritualised, οι Kitchens of Dinstiction, οι EAT, οι Five Thirty...κ.α.
Υπηρξε μεγαλος οργασμος... Για κανα δυο χρονια ομως...Γιατι μετα η απολυτη παρακμη σταθερα εως και σημερα που μιλαμε !!!!


Σταθερές, κατά τη γνώμη μου είναι οι The Fall, οι Felt και η electro-pop των Soft Cell και στη συνέχεια του Marc Almond, μαζί φυσικά με τους Pogues και τους Bad Seeds.


Πρωτον, οι Soft Cell και ο αγαπημενος μου Marc Almond δεν εχουν σχεση με το Indie/Rock/Alternative στερεωμα.
Δευτερον, οι Bad Seeds δεν εχουν σχεση με αυτο το νησι...αυτοι ειναι απο "αλλο" νησι....
Τριτον, τα υπολοιπα ονοματα που επεσαν στο τραπεζι ειναι παρα πολυ σπουδαια ονοματα...Υπαρχουν βεβαια κι αλλοι σαν αυτους...Που εβγαζαν σταθερα σοβαροτατα αλμπουμς... Αυτο...

Oι Βauhaus, το καμάρι του Northampton, καλοί αλλά overrated του κερατά[/B]

Ασχετως της οποιας αισθητικης και γουστου που μπορει να εχει ο καθε ενας απο εμας, δυστυχως το αντιθετο ακριβως εχει συμβει !!!! Δηλαδη ειναι η πιο underrated μπαντα της Βρετανιας !!!
Και μια απο τις σπουδαιοτερες EVER !!!!!!!!:worshippy:
Γι'αυτο αλλωστε αντεξαν στον χρονο και η μουσικη τους ακομα και σημερα προκαλει πραγματικο δεος !!!!!

σήμερα μπορώ να ακούσω μόνο το καλύτερο κομμάτι που έβγαλαν ποτέ κατά τη γνώμη μου: 'The Passion Of Lovers Is For Death'.

Να'τανε μονο αυτο....


for the record:
οι Cure ελάχιστα μου μίλησαν και για πάρα πολύ λίγο. To 'Pornography' για ένα μήνα περίπου, μετά γύρισα στα singles.
[/B]

Τα ιδια ακριβως ισχυουν και εδω...Να'τανε μονο το Pornography....:worshippy:


Πολυ φιλικα, αλλωστε για μουσικη μιλαμε :ernaehrung004:
 
Last edited by a moderator:
Απλα ειναι λαθος απο υπερενθουσιασμο να υπερεκτιμαται μια καλη- για τα πρωτα χρονια της διαδρομη της -μπαντα οπου στην συνεχεια μεταλλαχθηκε σε μια πιο ανωδυνη, πιο ευπεπτη, πιο λουστραρισμενη μπαντα, και εδειχνε να κανει περισσοτερο δημοσιες σχεσεις, παρα alternative μουσικη, με στοχο τις επιδοτησεις/επιχορηγησεις του ΟΗΕ, της Γιουνισεφ η' και του υπουργειου πολιτισμου(αν εχουν τετοιο εκει...)
Σορρυ αλλα, ο παλαι ποτε...ήχος της Πόλης εκει πηγε περιπατο...

Είπα κάτι διαφορετικό; Συμφωνούμε. Απλά είπα ότι 4 καλά αλμπουμ δεν είναι και λίγα...


Πρωτον, οι Soft Cell και ο αγαπημενος μου Marc Almond δεν εχουν σχεση με το Indie/Rock/Alternative στερεωμα.
Δευτερον, οι Bad Seeds δεν εχουν σχεση με αυτο το νησι...αυτοι ειναι απο "αλλο" νησι....

1ον - φυσικά και έχουν. Εχεις ακούσει τα προσωπικά άλμπουμ του David Ball;
έχεις ακούσει επίσης τα δύο Marc & The Mambas; πέρα από το πώς ακούγονται -που ακούγονται πάρα πολύ πρωτοποριακά για την εποχή τους- oι εταιρίες που τα κυκλοφόρησαν τί είναι; Mainstream;
2ον - φυσικά και έχουν σχέση με το νησί οι Bad Seeds: εκεί έγιναν 'κάποιοι'. Ας είναι καλά το ΝΜΕ. Στο δικό τους νησί, δεν θα τους ήξερε ούτε η μάνα τους.
Μη μου πείς τώρα Ελληνες τους Aphrodite's Child. Στην Ευρώπη έκαναν καριέρα. Και αυτοί, και ο ιθύνων νούς τους αργότερα με τα soundtracks και ένα - δύο ακόμη εξαιρετικά άλμπουμ (όπως πχ το L Apocalypse Des Animaux).είχαν καμμιά σχέση αυτοί με ...Ελλάδα; την εποχή που τα έκαναν αυτά, η Ελλάδα άκουγε Νέο Κύμα και μελοποιημένους 'εθνικούς' ποιητές. Α: και 'στην Αθήνα μέσ' στο κέντρο/ φύτρωσε καινούργιο δέντρο'

---
 
Ενα απο τα σπουδαιοτερα ποπ γκρουπ εκεινης της δεκαετιας ηταν οι Talk Talk και ο Mark Hollis. Underrated οσο κανενα. Απο sidekicks των Duran Duran (μπλιαχ) ξεκινησαν την ανοδο και εφτασαν στην κορυφη της δημιουργικοτητας. Δε συγχωρω τον εαυτο μου οτι "ανακαλυψα" δεκα χρονια εκ των υστερων το Laughing Stock. Και βεβαια το αριστουργηματικο ομωνυμο του Hollis που μυστηριωδως εξαφανιστηκε απο προσωπου γης.
Απο τις μεγαλυτερες μορφες που εβγαλε ποτε το νησι στο ειδος.

Αυτα επειδη τετοια εποχη παντα παιζει το The colour of spring (με Winwood στα πληκτρα)
 
1ον - φυσικά και έχουν. Εχεις ακούσει τα προσωπικά άλμπουμ του David Ball;
έχεις ακούσει επίσης τα δύο Marc & The Mambas; πέρα από το πώς ακούγονται -που ακούγονται πάρα πολύ πρωτοποριακά για την εποχή τους- oι εταιρίες που τα κυκλοφόρησαν τί είναι; Mainstream;
2ον - φυσικά και έχουν σχέση με το νησί οι Bad Seeds: εκεί έγιναν 'κάποιοι'. Ας είναι καλά το ΝΜΕ. Στο δικό τους νησί, δεν θα τους ήξερε ούτε η μάνα τους.
Μη μου πείς τώρα Ελληνες τους Aphrodite's Child

1) Για τον Μαρκ θα υποχωρησω επειδη τον εκτιμω αφανταστα και δεν εννοω οτι ειναι Mainstream...Ασχετα αν το οικιοποιηθηκε αρκετα πολλες φορες χωρις να το θεωρω κακο...Προσωπικα δεν εχω κανενα απολυτως προβλημα με το Mainstream !!! Ισα ισα που το γουσταρω κιολας ! Σε γενικες γραμμες εννοω οτι ο Μαρκ δεν ηταν Αλτερνατιβ ρο "νι" ρο...Αυτον το διαχωρισμο ηθελα να κανω χωρις να υποννοω οτι επειδη δεν ειναι ρο "νι" ρο ΑΡΑ δεν αξιζει η' δεν εχει ποιοτητα...Αυτο...


2) Οποτε και οι Dream Syndicate, οι Opal, οι Sonic Youth, οι Pixies, οι Tuxedomoon & οι Residents εφ'οσον εγιναν διασημοι στην Ευρωπη ΑΡΑ ειναι ευρωπαιοι....

Και ο Luis Tillet αφου εγινε γνωστος μονο στην Ελλαδα ΑΡΑ ειναι Ελληνας... Οkey τοτε... :ernaehrung004:

Και οπως ειπε και σε μια ταινια του ο Woody Allen, αφου οι αρχαιοι Ελληνες ηταν ομοφυλοφιλοι ΑΡΑ θα ειναι και οι συγχρονοι... Τα 'πε ολα ο τεραστιος Γουντι :worshippy:





Ενα απο τα σπουδαιοτερα ποπ γκρουπ εκεινης της δεκαετιας ηταν οι Talk Talk και ο Mark Hollis. Underrated οσο κανενα.
Ακριβως....
 
Νομίζω ότι ο κ. Λυμπερόπουλος τόνισε τις μουσικές συγγένειες και όχι τόσο τις εξ καταγωγής ...
 
1) Προσωπικα δεν εχω κανενα απολυτως προβλημα με το Mainstream !!! Ισα ισα που το γουσταρω κιολας ! Σ


2) Οποτε και οι Dream Syndicate, οι Opal, οι Sonic Youth, οι Pixies, οι Tuxedomoon & οι Residents εφ'οσον εγιναν διασημοι στην Ευρωπη ΑΡΑ ειναι ευρωπαιοι....

Και ο Luis Tillet αφου εγινε γνωστος μονο στην Ελλαδα ΑΡΑ ειναι Ελληνας... Οkey τοτε... :ernaehrung004:

1. εγώ, δυστυχώς, είχα πρόβλημα : τους ΑΒΒΑ, την εποχή της ακμής τους, τους άκουγα 'στα κρυφά'. Αργησα λίγο να το ξεπεράσω, να ...βγώ απ τη ντουλάπα ούτως ειπείν, αλλά τα κατάφερα. :ernaehrung004:

2. επιμένω πως Δεν είναι το ίδιο.
Δεν έχουν κάποια ιδιαίτερη πολιτιστική ταυτότητα στο ροκ οι Αυστραλοί, όπως έχουν, για παράδειγμα, οι Γερμανοί (Kraftwerk, Can, Einsturzende Neubauten) ή όλα, πάνω κάτω, τα γκρούπ που αναφέρεις.
 
Last edited:
Απάντηση: Re: THE SMITHS ....

Oι Βauhaus, το καμάρι του Northampton, καλοί αλλά overrated του κερατά: σήμερα μπορώ να ακούσω μόνο το καλύτερο κομμάτι που έβγαλαν ποτέ κατά τη γνώμη μου: 'The Passion Of Lovers Is For Death'.

Γαλαντόμο σε βλέπω . Ακου καλοί οι βαρώνοι του βαρύγδουπου ;):popcorn:
 
εντάξει, όταν λέμε καλοί, εννοούμε ...passable που λένε κι οι Γάλλοι: προακτέοι, απλώς. Βαθμολογία με τη βάση (5/10).
όντως νιώθω επιεικής εδώ που τα λέμε: κοντά 10 χρόνια παρουσία, μόλις 2-3 υποφερτά κομμάτια. είχαν Image όμως: A beautiful movie. In search of a soundtrack ...θα πρόσθετα εγώ :Banane0:
 
Απάντηση: Re: THE SMITHS ....

2ον - φυσικά και έχουν σχέση με το νησί οι Bad Seeds: εκεί έγιναν 'κάποιοι'. Ας είναι καλά το ΝΜΕ. Στο δικό τους νησί, δεν θα τους ήξερε ούτε η μάνα τους.
Μη μου πείς τώρα Ελληνες τους Aphrodite's Child. Στην Ευρώπη έκαναν καριέρα. Και αυτοί, και ο ιθύνων νούς τους αργότερα με τα soundtracks και ένα - δύο ακόμη εξαιρετικά άλμπουμ (όπως πχ το L Apocalypse Des Animaux).είχαν καμμιά σχέση αυτοί με ...Ελλάδα; την εποχή που τα έκαναν αυτά, η Ελλάδα άκουγε Νέο Κύμα και μελοποιημένους 'εθνικούς' ποιητές. Α: και 'στην Αθήνα μέσ' στο κέντρο/ φύτρωσε καινούργιο δέντρο'

Ξέχασες και τον Cat Stevens. Ελλην κι αυτός ( ή μάλλον Ελληνοκύπριος )ενταγμένος δογματικά στην μουσική σκηνή της Ελλάδος και της Κύπρου κατά την δεκαετία των 70'ς
 
Συμφωνώ με τον Νίκο για το πόσο υποτιμημένοι ήταν στην εποχή τους οι Bauhaus. Mη ξεχνάμε ότι μιλάμε για 1978- 1983.
Με τόσο λίγες κυκλοφορίες ,το ότι επηρέασαν και επηρεάζουν χιλιάδες μπάντες ακόμη και στις μέρες μας, λέει πολλά. Πολύ σπουδαία μπάντα.
Εξαιρετικές και οι ουρές τους: Dalis car, Tones on Tail, LOVE AND ROCKETS.

H Aυστραλία ποτέ δεν μου θύμιζε τίποτα απο το άλλο νησί.
Τα σπουδαιότερα σχήματα έχουν καθαρά Αμερικάνικο ήχο, με λίγες εξαιρέσεις.
Και είναι φυσικό αυτό λόγω της γεωγραφικής ιδιομορφίας του εδάφους και του κλίματος.
Παραλίες - Surf - Ήλιος - Garage κ.τ.λ.
Στη δεκαετία του 1980 μάλιστα, ήταν πολύ εύκολο για κάποιον μυημένο να καταλάβει τον Αυστραλέζικο ήχο.
Χιλιάδες νέοι με τα λεφτά του ταμείου ανεργίας αλλά και με κρατικές επιχορηγήσεις φτιάχνουν μπάντες και το παλεύουν.
Οι SUNNYBOYS είναι ένα κλικ πάνω από οτιδήποτε βγήκε την εποχή εκεινή στον ήχο τους.
Οι DEAD CAN DANCE δεν θα μπορούσαν να χρωματίσουν τα ταξίδια τους αν δεν είχαν παραστάσεις από τις εικόνες της χώρας.
Θα μπορούσα να γράψω και για τους western ήρωες αλλά θα πλάτιαζα.
Καλά για τους Bad Seeds τα πράγματα είναι γνωστά.

Θεωρώ πολύ σπουδαία τη συνεισφορά της χώρας στο rock.

Y.Γ. Ακόμη και στους AC/DC o Αυστραλέζικος ήλιος κυριαρχεί.

Υ.Γ2 Για τους Simple Minds καλύτερα να μη πω άποψη. Υπερτιμημένοι μέχρι εκεί που δεν υπάρχει. Δύο άλμπουμ και μετά video αισθητική. Εγώ δεν ψήθηκα ούτε τότε.
 
Kαι κάτι που διάβασα πριν λίγο γιατί δεν θυμόμουν ημερομηνίες.
Οι The Saints ηχογράφησαν το 1976 το I'm Stranded, πριν την ύπαρξη των Sex Pistols.
 
Τα σπουδαιότερα σχήματα έχουν καθαρά Αμερικάνικο ήχο, με λίγες εξαιρέσεις.
Και είναι φυσικό αυτό λόγω της γεωγραφικής ιδιομορφίας του εδάφους και του κλίματος.
Παραλίες - Surf - Ήλιος - Garage κ.τ.λ.
Στη δεκαετία του 1980 μάλιστα, ήταν πολύ εύκολο για κάποιον μυημένο να καταλάβει τον Αυστραλέζικο ήχο.

μα αυτό ακριβώς λέμε: ποτέ δεν πολιτογράφησαν δικό τους ήχο -όπως έκαναν οι Αγγλοι, οι Γερμανοί ή ακόμη οι Γάλλοι.
έπιασαν μιά συνιστώσα του γκαράζ και την ξετίναξαν. Αλλοι όμως τα είχαν ήδη πεί και παλαιότερα και καλύτερα.
Ασε που το γκαράζ μπορεί να είναι βασική παραφυάδα του ρ'ν'ρ αλλά, ταυτόχρονα, είναι και αδιεξοδικό. Η εξέλιξή του στο χρόνο μηδαμινή. Οι μάγκες είναι αυτοί που ξεκίνησαν απ το γκαράζ και κατάφεραν να ανελιχθούν. Bλέπε Sonic Youth.
100 γκρούπ σαν τους New York Dolls ή τους Ramones, δεν μου λένε, δυστυχώς, τίποτα πια. Tα ίδια και τα ίδια - και ξανά μανά πάλι τα ίδια. Οι παλιότεροι το ξέρουμε καλά το παραμύθι. Είχα ενθουσιασθεί με το πρώτο Modern Lovers. 1 χρόνο μετά, δεν μπορούσα να το ακούσω. Ευτυχώς ο Richman παραήταν ανήσυχος για να κολλήσει.
 
Mε αυτή την οπτική Κώστα συμφωνώ εννοείται. Απλά λέω πως πρόσθεσαν στον ήχο μυρωδιές και εικόνες από τη χώρα. Εύκολα αναγνωρίσιμες.
Και σ´αυτούς το Αμερικάνικο r 'n r πήγε από τη δεκαετία του 1950.

Τώρα ότι οι παραλίες , το surf, τα προάστια,οι ιθαγενείς, οι αχανείς εκτάσεις, ο ήλιος είναι και Αμερικάνικα πράγματα, εντάξει. Παρόμοιοι ήχοι.

Σπουδαία προσφορά πάντως (κυρίως στα 80's).


Υ.Γ. Δεν μπορώ να φανταστώ τους Screaming Tribesmen ή τους Radio Birdman ή τους Triffids να έχουν άλλη καταγωγή.
Υπάρχουν στοιχεία που φωνάζουν Αυστραλία. Χωρίς να είναι πρωτοπόροι σε τίποτα βέβαια.
 
Last edited:
πρόσθεσαν στον ήχο μυρωδιές και εικόνες από τη χώρα. Εύκολα αναγνωρίσιμες.
Και σ´αυτούς το Αμερικάνικο r 'n r πήγε από τη δεκαετία του 1950.

Oπισθοδρομικές κομπανίες και 'χάνομαι γιατί ρεμβάζω', κατά τη γνώμη μου Τζιμ. Τίποτα περισσσότερο και τίποτα λιγότερο.
Οι Youth, οι Big Black, οι Swans, οι Sleater-Kinney, οι Battles, οι Gang Gang Dance κ.α. είναι εκεί που πραγματικά παίχτηκε το παιχνίδι.
 
Last edited:
27/5/1983 ...

Μάιος 1983, από εδώ αρχίσαν όλα ….
......................
http://www.youtube.com/watch?v=DRtW1MAZ32M

Take me out tonight
where there's music and there's people
who are young and alive
driving in your car
I never never want to go home
because I haven't got one anymore

Take me out tonight
because I want to see people
and I want to see life
driving in your car
oh please don't drop me home
because it's not my home, it's their home
and I'm welcome no more

And if a double-decker bus
crashes in to us
to die by your side
is such a heavenly way to die
and if a ten ton truck
kills the both of us
to die by your side
well the pleasure, the privilege is mine

Take me out tonight
take me anywhere, I don't care
I don't care, I don't care
and in the darkened underpass
I thought Oh God, my chance has come at last
but then a strange fear gripped me
and I just couldn't ask

Take me out tonight
oh take me anywhere, I don't care
I don't care, I don't care
driving in your car
I never never want to go home
because I haven't got one
no, I haven't got one

And if a double-decker bus
crashes in to us
to die by your side
is such a heavenly way to die
and if a ten ton truck
kills the both of us
to die by your side
well the pleasure, the privilege is mine

There is a light that never goes out