ΘΕΜΑΤΑ ΠΑΙΔΕΙΑΣ 2

18/01/07

Σαλάτα Γλώσσα

typos55.gif
Θες να μάθεις Γραμματική; Μάθε να μαγειρεύεις! Ετσι θα μάθεις την Προστακτική! Εξωφρενικό; Μπα! Είναι η επίσημη πρόταση του Παιδαγωγικού Ινστιτούτου για να μάθουν 12χρονα παιδιά γράμματα. Και για να μην αφήσει αμφιβολίες για το αθώο του πράγματος, παραθέτει κάτω από κάθε συνταγή που «διδάσκει» την ...Προστακτική, τα πλήρη στοιχεία της μαγείρισσας, όπως και το εκδοτικό που κονομάει από τις συνταγές.
Ετσι, λοιπόν, για να μάθουν τα παιδιά την ...Προστακτική προσφέρονται τα παρακάτω εδέσματα: «Μακαρόνια με κιμά» - σελίδα 48, «ρολόι για φάγωμα» με ψωμί για τοστ και ζαμπόν - σελίδα 49, «γάρος, το κέτσαπ των αρχαίων» - σελίδα 51, φασολάκια βραστά - σελίδα 52.
Ο τσελεμεντές είναι πλήρης και αποτελεί την ενότητα 4 με τίτλο «διατροφή» του βιβλίου της ΣΤ' Δημοτικού για τη διδασκαλία της Γλώσσας!
Στη διάρκεια των σεμιναρίων επιμόρφωσης των εκπαιδευτικών στα νέα βιβλία, τέθηκε, όπως ήταν φυσικό το ερώτημα γιατί επιλέχθηκαν συνταγές και η απάντηση που δόθηκε από επιμορφωτές ήταν ότι στόχος είναι να μάθουν τα παιδιά την προστακτική! Το αν οι «επιμορφωτές» είναι και πελάτες της συγκεκριμένης ταβέρνας που διαφημίζονται οι συνταγές της, δε διευκρινίστηκε, λίγη σημασία έχει εξάλλου.
Το κρίσιμο είναι ότι θεωρούν αυτονόητο και θέλουν να το διδάξουν και στα παιδιά πως τα φιλολογικά κείμενα που περιέχουν Προστακτική είναι για πέταμα. Οτι σημασία έχει να μαθαίνουν πρακτικά πράγματα, γιατί έτσι κι αλλιώς το κύριο δεν είναι να μάθουν γράμματα, αλλά να ανταποκρίνονται άμεσα στις εντολές που θα παίρνουν αύριο σαν εργάτες.
Χαρακτηριστικό της μερικότητας που διδάσκεται είναι και η εξήγηση του σκοπού μιας τέτοιας διδασκαλίας στο μάθημα της Γλώσσας. Στην εισαγωγή του κεφαλαίου αναφέρεται ότι οι μαθητές θα ασχοληθούν με τα εξής: «Πώς δίνουμε οδηγίες για μια συνταγή, πώς σχηματίζουμε την προστακτική των σύνθετων ρημάτων, πώς χρησιμοποιούμε τις αποτελεσματικές προτάσεις».
Πρόκειται για ένα από τα πολλά παραδείγματα που αποδεικνύουν ότι στα νέα βιβλία η γλώσσα αντιμετωπίζεται αποκλειστικά σα νεκρό εργαλείο επικοινωνίας σε βάρος του σύνθετου ρόλου της ως οργάνου σκέψης και έκφρασης. Προωθούν ένα μηχανικό τρόπο σκέψης με τον οποίο θέλουν να μπολιάσουν τους αυριανούς απασχολήσιμους που ονειρεύεται το μεγάλο κεφάλαιο.
Είναι τέτοια, μάλιστα, η σύγχυση που έχουν προκαλέσει τα νέα βιβλία που - πιστοί στο πνεύμα των συνταγών - μπορούμε να αναφωνήσουμε: Τα έχουν κάνει σαλάτα!

ΡΙΖΟΣΠΑΣΤΗΣ


ΥΓ.(δικό μου): όντως ένα δείγμα γραφής των νέων βιβλίων, άσχετα με την κομματική τοποθέτηση της εν λόγω εφημερίδας ...
 
Το είχαμε ξανασυζητήσει το θέμα με τις συνταγές και είχαμε πει ότι παρουσιάζονται ως παράδειγμα "τεχνικής γλώσσας". Εγώ το βρίσκω πολύ ενδιαφέρον, να βλέπουμε τη λειτουργία της γλώσσας σε διαφορετικές απαιτήσεις (καθημερινή επικοινωνία, λογοτεχνία, αρθρογραφία, ρεπορτάζ, τεχνικές οδηγίες).

Μακάρι στο επόμενο βιβλίο να έχει και αποσπάσματα του Ριζοσπάστη ως παραδείγματα πλύσης εγκεφάλου. Για τις φράσεις "η γλώσσα αντιμετωπίζεται αποκλειστικά σα νεκρό εργαλείο επικοινωνίας σε βάρος του σύνθετου ρόλου της ως οργάνου σκέψης και έκφρασης. Προωθούν ένα μηχανικό τρόπο σκέψης με τον οποίο θέλουν να μπολιάσουν τους αυριανούς απασχολήσιμους" θα έπρεπε πρώτα να κοιτάνε τα μούτρα τους!
 
Εμένα πάλι μου θυμίζει το Καράτε Κιντ, που του έβαψε του γέρου (σ'χωρέθηκε κι αυτός) το μισό σπίτι και στην πραγματικότητα μάθαινε (και καλά) "καράτε".

Αλήθεια, στην έκτη δημοτικού μαθαίνουν τα παιδιά την προστακτική? Εδώ υποτίθεται ότι ξέρουν ήδη τα γράμματα από το νηπιαγωγείο (χωρίς πλάκα).
 
Ρωτώ σαν πατέρας με πολύ μεγάλο ενδιαφέρον. Το Παιδαγωγικό Ινστιτούτο ρωτήθηκε γιαυτά τα θέματα; απάντησε και τι απάντησε; Απο ποιούς απαρτίζεται το Π.Ι. Δώστε μερικές πληροφορίες.
 
Από το σχόλιο του Ριζοσπάστη προκύπτει ότι εάν μάθεις την προστακτική μέσα από κείμενα συνταγών μαγειρικής , θα παραμείνεις , ως αναγνώστης σε συνταγές μαγειρικής , ενώ εάν την μάθεις από φιλοσοφικά / φιλολογικά κείμενα όλη σου την μετέπειτα ζωή θα διαβάζεις Βιτγκενστάϊν ή στην χειρότερη περίπτωση "το πέρασμα των ποσοτικών αλλαγών σε ποιοτικές" από το Εισαγωγή στην φιλοσοφία , έκδοση Ακαδημίας Επιστημών της ΕΣΣΔ.:flipout:
 
Το ερώτημα μου παραμένει: Για να διδάξει ένας δάσκαλος την Προστακτική, με τους μαθητές να έχουν στο βιβλίο τους μια συνταγή μαγειρικής, χρειάζεται σεμινάριο; Αυτού του είδους είναι οι δυσκολίες που αντιμετωπίζουν οι δάσκαλοι, και φωνάζουν για επιμορφωτικά σεμινάρια; Μήπως, για να διδάξεις την Προστακτική μέσα από ένα παράδειγμα συνταγής μαγειρικής, πρέπει να ξέρεις και να μαγειρεύεις, ή να γνωρίζεις την υψηλή και εξειδικευμένη ορολογία της μαγειρικής;
 
Last edited:
Κοίταξε, υπάρχει πίσω από τη συγκεκριμένη επιλογή η λογική ότι, όσοι δεν παίρνουν τα γράμματα, θα μάθουν τουλάχιστον να φτιάχνουν και κανένα φαγητό. Γι' αυτό και μπήκε και ο Τσελεμεντές. Άντε εσύ πες μου τι να το κάνει το Philosophische Untersuchungen το στουρνάρι. :flipout:
 
Το ερώτημα μου παραμένει: Για να διδάξει ένας δάσκαλος την Προστακτική, με τους μαθητές να έχουν στο βιβλίο τους μια συνταγή μαγειρικής, χρειάζεται σεμινάριο;

Αμέ! Και για ...εποπτικά μέσα, dvd του Μαμαλάκη.
:flipout: :flipout:
 
Re: Απάντηση: Re: ΘΕΜΑΤΑ ΠΑΙΔΕΙΑΣ 2

Οχι, δε θα μπορουσε. Οι 200 ημερες ξεκουρασης το χρονο ειναι απολυτως απαραιτητες. :flipout: :flipout: :flipout:

Θεωρώ οτι και πάλι το νούμερο είναι μικρό συγκριτικά με τις πραγματικές ώρες εργασίας του συγκεκριμένου κλάδου...Αν κανείς συνυπολογίσει τις καταλήψεις (δικές τους & των κουμασιών που εκπαιδεύουν), τις "ασθένειες", τις ειδικές "εκπαιδευτικές" άδειες, τις επίσης ειδικές "άδειες μεταπτυχιακών" κλπ κλπ καθώς και τις λογής λογής προφάσεις και δικαιολογίες που ο φοβερός νόμος τους δικαιολογεί (κάτι αντίστοιχο με αυτη τη γελοιότητα του πανεπιστημιακού ασύλου) μπορεί να κανείς εύκολα να διαπιστώσει οτι μιλάμε για 50-50...έλεος...ας μη μιλάνε τουλάχιστον και απο πάνω...δεν είναι δυνατό όλος ο πληθυσμός της χώρας (εξαιρουμένων φυσικά των υπολοίπων δημοσίων υπαλλήλων) να έχει την ίδια εικόνα...:nounder:
 
Έφτασες κιόλας στη ΣΤ' βρε θηρίο!!!! Μπράβο??!!

Εγώ είμαι ακόμα στην Ιστορία της Γ' και προσπαθώ να εμπεδώσω όοοοοοοολα αυτά τα ωραίαααααα που αναφέρει...
ξέρεις εσύ... τα παραμυθάκια του Ομήρου.... τους άλλους που ''κατέβηκαν'' (πάντα μ' άρεσε αυτό το κατέβηκαν από τις βόρειες θάλασσες και τα βόρεια βουνά), το Σλήμαν που ανακάλυψε μόνο τις Μυκήνες, λές και την Τροία την ανακάλυψε ο παππούς του Μπαμπινιώτη, και άλλα συναρπαστικά....:slapface: :damnyou:

Παιδαγωγικό Ινστιτούτο....keep walking:violent-smiley-030: :violent-smiley-030: :twoguns: :twoguns: :twoguns:

To Παιδαγωγικό Ινστιτουτο τής τύφλωσης,υποστηρίζεται απο τούς μόνιμους γνωστούς-αγνώστους πού ταλαιπωρούν την Ελλάδα με τίς καινοφανείς θεωρίες τους.Παραδίπλα απο το Ινστιτούτο βρίσκεται η οργάνωση CDRSEE(Κεντρο για την δημοκρατία και την συμφιλίωση στην νοτιοανατολικη ευρώπη).Το κέντρο αυτό συνεργάζεται στην έκδοση βοηθημάτων για τούς δασκάλους.Το πρώτο βοήθημα αφορά στην Οθωμανική Αυτοκρατορία,όπου φυσικά γράφεται το πόσο καλά περνούσαν οι Ελληνες στην Τουρκοκρατία.
Ποιός προλογίζει το βοήθημα???O Κύριος Richard Schifter,πρόεδρος τού CDRSEE.Τι είναι αυτός ο καλός Αμερικανός φίλος???Kαι τί λένε αλλοι Αμερικανοί γι´αυτόν???Παραπέμπω στην δικτυακή διεύθυνση theamapati.wordpress.com(αρχεία Δεκεμβριου).Eμπεριστατωμένα κείμενα με ενδιαφέρουσες παραπομπές,που άλλως τε έχουν γραφτεί και σε μερίδα τού τύπου.Και επίσης αναφέρονται και οι Ελληνες που συμμετέχουν στην οργάνωση.Φυσικά ,εντός ,και το think tank τής Κυρίας Γιαννάκου.
Αυτά είναι θέματα ουσίας,αλλά................
 
18/01/07

Σαλάτα Γλώσσα

typos55.gif
Θες να μάθεις Γραμματική; Μάθε να μαγειρεύεις! Ετσι θα μάθεις την Προστακτική! Εξωφρενικό; Μπα! Είναι η επίσημη πρόταση του Παιδαγωγικού Ινστιτούτου για να μάθουν 12χρονα παιδιά γράμματα. Και για να μην αφήσει αμφιβολίες για το αθώο του πράγματος, παραθέτει κάτω από κάθε συνταγή που «διδάσκει» την ...Προστακτική, τα πλήρη στοιχεία της μαγείρισσας, όπως και το εκδοτικό που κονομάει από τις συνταγές.
Ετσι, λοιπόν, για να μάθουν τα παιδιά την ...Προστακτική προσφέρονται τα παρακάτω εδέσματα: «Μακαρόνια με κιμά» - σελίδα 48, «ρολόι για φάγωμα» με ψωμί για τοστ και ζαμπόν - σελίδα 49, «γάρος, το κέτσαπ των αρχαίων» - σελίδα 51, φασολάκια βραστά - σελίδα 52.
Ο τσελεμεντές είναι πλήρης και αποτελεί την ενότητα 4 με τίτλο «διατροφή» του βιβλίου της ΣΤ' Δημοτικού για τη διδασκαλία της Γλώσσας!
Στη διάρκεια των σεμιναρίων επιμόρφωσης των εκπαιδευτικών στα νέα βιβλία, τέθηκε, όπως ήταν φυσικό το ερώτημα γιατί επιλέχθηκαν συνταγές και η απάντηση που δόθηκε από επιμορφωτές ήταν ότι στόχος είναι να μάθουν τα παιδιά την προστακτική! Το αν οι «επιμορφωτές» είναι και πελάτες της συγκεκριμένης ταβέρνας που διαφημίζονται οι συνταγές της, δε διευκρινίστηκε, λίγη σημασία έχει εξάλλου.
Το κρίσιμο είναι ότι θεωρούν αυτονόητο και θέλουν να το διδάξουν και στα παιδιά πως τα φιλολογικά κείμενα που περιέχουν Προστακτική είναι για πέταμα. Οτι σημασία έχει να μαθαίνουν πρακτικά πράγματα, γιατί έτσι κι αλλιώς το κύριο δεν είναι να μάθουν γράμματα, αλλά να ανταποκρίνονται άμεσα στις εντολές που θα παίρνουν αύριο σαν εργάτες.
Χαρακτηριστικό της μερικότητας που διδάσκεται είναι και η εξήγηση του σκοπού μιας τέτοιας διδασκαλίας στο μάθημα της Γλώσσας. Στην εισαγωγή του κεφαλαίου αναφέρεται ότι οι μαθητές θα ασχοληθούν με τα εξής: «Πώς δίνουμε οδηγίες για μια συνταγή, πώς σχηματίζουμε την προστακτική των σύνθετων ρημάτων, πώς χρησιμοποιούμε τις αποτελεσματικές προτάσεις».
Πρόκειται για ένα από τα πολλά παραδείγματα που αποδεικνύουν ότι στα νέα βιβλία η γλώσσα αντιμετωπίζεται αποκλειστικά σα νεκρό εργαλείο επικοινωνίας σε βάρος του σύνθετου ρόλου της ως οργάνου σκέψης και έκφρασης. Προωθούν ένα μηχανικό τρόπο σκέψης με τον οποίο θέλουν να μπολιάσουν τους αυριανούς απασχολήσιμους που ονειρεύεται το μεγάλο κεφάλαιο.
Είναι τέτοια, μάλιστα, η σύγχυση που έχουν προκαλέσει τα νέα βιβλία που - πιστοί στο πνεύμα των συνταγών - μπορούμε να αναφωνήσουμε: Τα έχουν κάνει σαλάτα!

ΡΙΖΟΣΠΑΣΤΗΣ


ΥΓ.(δικό μου): όντως ένα δείγμα γραφής των νέων βιβλίων, άσχετα με την κομματική τοποθέτηση της εν λόγω εφημερίδας ...

Μα βρέ Βαγγέλη και εσυ διάλεξες απόσπασμα απο τον Ριζοσπάστη??.Επρεπε να διαλέξεις λόγους τού Κυρίου Βερέμη:eek:
 
Το παράδειγμα του Βαγγέλη Νικ. ήταν ατυχές καθώς το ΚΚΕ δεν δέχεται κανένα απολύτως σύστημα το οποίο να μην προωθεί την εκπαίδευση, η οποία να βασίζεται στο μαρξισμό-λενινισμό (όπως την ερμηνεύουν οι θεωρητικοί του κόμματος) και να προωθεί την ταξική πάλη και μόνο αυτή. Επομένως το μάθημα της προστακτικής και σε κείμενα του Βίτκεστάιν να ήταν, πάλι θα απορρίπτονταν από το Ριζο.

Βρήκα το απόσπασμα μέσα στο αναγνωστικό. Δεν βρήκα κάτι κακό. Για ποιό λόγο δεν θα έπρεπε να υπάρχουν κείμενα της καθημερινότητας; Για πείτε μου η γνώση δεν έρχεται μέσα από την εξάσκηση; Τί καλύτερο κείμενο για να διαπιστώσει κανείς τη λογική και το λόγο χρήσης της προστακτικής (σε αυτές τις ηλικίες) μπορεί να βρει εύκολα κανείς για τους νεοσσούς μας;

Από εκεί και πέρα.
1. Η συζήτηση από θέματα παιδείας ήλθε πάλι στους καθηγητές και δασκάλους και στο status που απολαμβάνουν ή όχι από την υπόλοιπη κοινωνία. Αυτό το θεωρώ οπισθοδρόμηση στο διάλογο. Φαίνεται ότι κάποιοι ήθελαν να γίνουν καθηγητές και δεν μπόρεσαν, γι αυτό και στρέφονται εναντίον των όποιων προνομίων των εκπαιδευτικών.

2. Θα πω για μια ακόμη φορά ότι είναι μεγάλο λάθος να συνδέονται μόνο οι ώρες στην τάξη με το σύνολο της δουλειάς των εκπαιδευτικών. Όπως επίσης και ότι όλοι οι εκπαιδευτικοί εκφράζουν αυτή τη μιζέρια που δείχνει με τα κείμενα που παραθέτει ο Βαγγέλης. Δείχνει μεγάλο .... έλλειμμα.

3. Όσο απαξιώνει η κοινωνία το έργο και τη θέση των εκπαιδευτικών, τόσο θα χαμηλώνει το επίπεδο των υπηρεσιών που παρέχουν στα παιδιά. Αυτό είναι νόμος της φύσης. Αν θέλεις να έχεις βελτιωμένη απόδοση, πρέπει να δώσεις κίνητρα, είτε οικονομικά, είτε υλικά, είτε ηθικά. Αν όλοι απολαμβάνουμε αυτό το απαίσιο που μας πετάει το μέλος spycon69 (για το οποίο πολύ θα ήθελα να ξέρω τα πραγματικά του στοιχεία και παρακαλώ όποιο μέλος γνωρίζει να μου τα κοινοποιήσει), τότε πράγματι δεν έχουμε λόγο να κάνουμε παρά τα ελάχιστα. Ειλικρινά σας λέω, ο διάλογος εδώ και οι όποιοι απαξιωτικοί χαρακτηρισμοί για το έργο μας (των εκπαιδευτικών) μου δημιουργεί φοβερό άγχος και αισθήματα παραίτησης. Ειλικρινά, έχουν μειωθεί οι αντιστάσεις μου απέναντι σε όσα ακούω και διαβάζω, ειδικά όταν από όσα είπαμε δεν έχει γίνει αποδεκτό τίποτε. Απλώς συνεχίζουν κάποιοι να μας δουλεύουν ψιλό γαζί. Επομένως το λιγότερο είναι να σταματήσω τη συμμετοχή μου στο διάλογο, και ασυναίσθητα να μειώσω την απόδοσή μου. Πείτε μου σας παρακαλώ: Για ποιό λόγο να αγωνιστώ, όταν έτσι κι αλλιώς θα βγουν από τα χέρια μου "κουμάσια"; Δεν είναι ρητορικό ερώτημα. Θέλω απάντηση από αυτόν που το διατύπωσε.

4. Όσα αναφέρει ο Σπύρος Σούρλας για τα ιδεολογικά της ιστορίας είναι αλήθεια σε μεγάλο βαθμό. Όμως είναι μια διαδικασία που προωθείται ταυτόχρονα στα σχολικά εγχείριδια 10 κρατών της περιοχής μας. Και αυτό δεν ακυρώνει τη βελτίωση που έχει συντελεστεί σε επίπεδο βιβλίων με τα νέα βιβλία, σε σχέση με αυτά που κυκλοφορούσαν την προηγούμενη 10ετία. Μην επιτίθεστε στα βιβλία, χωρίς τις βασικες αρχές παιδαγωγικής. Μπορεί να έχουν κάποια από αυτά ελαττώματα, ελλείψεις, αλλά είναι καλύτερα συνολικά από τα προηγούμενα και σαφώς πιο σύγχρονα. Μην ξεχνούμε ότι τα παιδιά μας δεν έχουν τις παραστάσεις που έχουμε εμείς από την παιδική μας ηλικία.

5. Ζητώ επισήμως τη δημοσιοποίηση των στοιχείων του μέλους spycon69, διότι δεν δέχομαι τέτοιοι απαξιωτικοί χαρακτηρισμοί να εκτοξεύονται εναντίον του συνόλου των εκπαιδευτικών και μελών του φόρουμ που είναι ενεργοί εκπαιδευτικοί. Και θέλω επίσης την επαγγελματική του ιδιότητα για να προβώ στις αντίστοιχες προσωπικές επιθέσεις. Έτσι κι αλλιώς δεν χρειάζεται να έχω καμιά σχέση με το αντικείμενο. Αρκεί να λοιδορώ ασταμάτητα. Το ίδιο δεν κάνει κι αυτός;
 
Last edited:
Συμφωνώ απολύτως με τον Κύριο Βλασσίδη(Bλάσση θά το κόψω το Κύριος απο εδώ και εμπρός,γιατί να το κρύβομεν άλλως τε)στο ότι η συζήτηση όταν επιστρέφει στίς ωρες εργασίας είναι άνευ αντικειμένου.Τα τμηματα 1,2,3 τού post του με βρίσκουν απολύτως σύμφωνο.
Να συμπληρώσω ότι και οι μουσικοί μιάς ορχήστρας δεν κλείνουν οκτάωρο στίς πρόβες τους.Και αυτοί ´τεμπέληδες ´είναι.
Για τα βιβλία ,χαίρομαι που ο Βλάσσης επιβεβαιώνει (τόκοψα το Κυριος;) ),εν μέρει τα γραφόμενά μου.Σεβομαι επίσης την εμπειρία του στο θέμα.Ομως το ότι προωθούνται σε άλλες 10 χώρες βιβλία τού ίδιου στύλ, εμένα με κάνει να ανησυχώ.
Απο την αρχή τών συζητήσεων θεώρησα απαράδεκτο να προσωποποιούνται οι επιθέσεις σε εκπαιδευτικούς τού φόρουμ.Και το ίδιο το θεωρώ και τώρα.
Τέλος ,για τούς λάτρεις τού ´Δούλευε σκύλε´,να συμπληρώσω ότι η κεντρική επιγραφή έξω απο το στρατόπεδο τού Αουσβιτς ήταν ´Η Εργασία Απελευθερώνει´.Και στα γκουλάγκ υποθέτω κάτι παρόμοιο θα υπήρχε.
 
Τα στοιχεία μου κ. Βλασίδη είναι:
ΣΠΥΡΟΣ ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΙΔΗΣ
για περισσότερα μπορείτε να μου στείλετε pm

Το έχω αναφέρει και παλαιότερα σε ανάλογη συζήτηση με τους δημοσίους υπαλλήλους, με τους κυνηγούς κλπ κλπ οτι δεν τους βάζουμε όλους στο ίδιο τσουβάλι, όπως δε βάζουμε όλους τους ταξιτζήδες, τους γιατρούς, τους δικηγόρους κλπ απλά ορισμένα πράγματα πρέπει να λέγονται με το ονομά τους.

Με δεδομένο οτι αναφέρθηκε το θέμα των καταλήψεων και του ασύλου, ασφαλώς και θα εξακολουθώ να απευθύνομαι σε "κουμάσια" σε όλα αυτα τα "καλόπαιδα" φοιτητές/σπουδαστές & μη απο τη στιγμή που καθημερινά (εδω και χρόνια πολλά) γίνομαι μάρτυρας μιας αισχρής & τουλάχιστον ανεκδιήγητης συμπεριφοράς που ακόμα και το χειρότερο απόβρασμα δυσκολεύετε να πλησιάσει.

Όσο για την ΑΠΟΨΗ ΜΟΥ οτι οι εκπαιδευτικοί απολαμβάνουν προνομίων & διευκολύσεων που άλλοι υπάλληλοι του ιδιωτικού ΑΣΦΑΛΩΣ τομέα δυσκολεύονται και να ονειρευτούν εξακολουθεί να παραμένει.

Στη διαθεσή σας για οτιδήποτε άλλο...
 
Να συμπληρώσω επίσης οτι δουλεύω στον τομέα της πληροφορικής σε ιδιωτική ασφαλώς εταιρεία...
 
Στα θεματα του φορουμ που αφορουν την παιδεια και διαφορα αλλα θεματα κοινονικου περιεχομενου, συμμετεχουν 3 εκπαιδευτικοι, απ'οσο ξερω τουλαχιστον. Τα γραφομενα του κ. Βλασιδη δεν εχουν καμια σχεση με αυτα των αλλων 2. Αν καποιος τα εχει παρακολουθησει θα βρει απειλες, ειρωνιες, απαξιωτικα σχολια κτλ. Για ολα αυτα δεν εχω παρατηρησει αναλογη ευαισθησια απο τη διαχειριση. Η οποια διαφωνια ειχα ή εχω με τον κ. Βλασιδη μπορει να αποβει ΜΟΝΟ προς οφελος μου, μιας και μονο να τον διαβαζω μου κανει καλο. Αυτο οσον αφορα το μελος "Βλασιδης". Οσον αφορα ομως το θεσμικο του ρολο στο φορουμ, δε μου αρεσει που δεν αρκειται στα γραφομενα του καθε μελους και ζηταει στοιχεια και ιδιοτητες. Σαμπως κανεις απο εμας εχει ορκιστει για την ακριβεια των στοιχειων που δινει? Τελικα μαλλον θα προτιμουσα την ανωνυμία μιας και πολλοι δεν μπορουν να καταλαβουν πως δεν κρινονται οι ιδιοι, αλλα τα γραφομενα τους. Γενικα το λεω αυτο.
 
Last edited:
Tι θές Πετρο απο την διαχείριση???Εχω παρακολουθήσει ολες τίς συζητήσεις για την παιδεία,και τα δύο άλλα μέλη τού φόρουμ,εκπαιδευτικοί,εάν απάντησαν κάποιες φορές επιθετικά,συνέβη μετά απο πολλές και απαξιωτικές επιθέσεις εναντίον τους.Τα σχόλια ολων τών post ειναι στην διαθεση του οποιουδήποτε.
 
εάν απάντησαν κάποιες φορές επιθετικά,συνέβη μετά απο πολλές και απαξιωτικές επιθέσεις εναντίον τους.

"εαν"?
"τους"? εναντίον των προσωπων ή μηπως εναντιων των κακων συναδελφων τους? υπαρχει η ιδια ευαισθησια για ολες τις κατηγοριες εργαζομενων? ψαξε να βρεις χαρακτηρισμους προς ΟΛΟΥΣ οσους ιδιωτεύουν αλλα και απειλες.

επισης, η διαχειριση μου (μας) "χρωσταει" απαντησεις στο θεμα για την αναρχια.
 
Last edited:
Βρέ Πέτρο,στο θέμα ´αναρχία´δόθηκε λύση και προχώρησαν τα πράγματα.Πάντα θά προκύπτουν διαφωνίες.Και ´τρομεροί ´κανόνες να μπούν η ίδια η ζωντανη λειτουργία τού φόρουμ θα τούς διαφοροποιεί.Το θέμα εκείνο λύθηκε απο την ´ζωή´τού φόρουμ.
Προσωπική μου γνώμη είναι ότι όσα άκουσαν οι συμφορουμίτες μας εκπαιδευτικοί δεν τάχει ακούσει άλλος συμφορουμίτης για τον κλάδο του.
Πουθενά δεν κακοχαρακτηρίστηκαν όσοι ιδιωτεύουν..Εγώ που ιδιωτεύω πάντως δεν θίχτηκα .
Δεν καταλαβαίνω που πάει η συζήτηση,και θεωρώ ότι δεν κολλάει πουθενά, τώρα η διαχείριση.Ασε που δεν κατάλαβα οτι ο Κυριος Βλασσίδης τοποθετήθηκε σαν διαχειριστής.
 
"Προσωπική μου γνώμη είναι ότι όσα άκουσαν οι συμφορουμίτες μας εκπαιδευτικοί δεν τάχει ακούσει άλλος συμφορουμίτης για τον κλάδο του."

Απορίας άξιον ε...?