ΘΕΜΑΤΑ ΠΑΙΔΕΙΑΣ 2

Re: Απάντηση: ΘΕΜΑΤΑ ΠΑΙΔΕΙΑΣ 2

Τί θα γίνει με σας; Όποτε σας συμφέρει, η Παιδεία θα είναι "δωρεάν", και όποτε δεν σας συμφέρει, θα σκάμε "ένα σωρό κερατιάτικα, συντηρώντας δημόσια σχολεία"; Θα αποφασίσετε επιτέλους να σταματήσετε να είστε γραφικοί, περιμένοντας από τον όποιο ανεγκέφαλο να πιστέψει ότι η παιδεία στην Ελλάδα, ή όπου αλλού, είναι δωρεάν;
...αυτό το δωρεάν παιδεία πραγματικά και εγώ θέλω κάποιος να μου το εξήγηση (όπως και βέβαια και το δωρεάν υγειά κλπ κλπ κλπ )
 
Εγω θα ηθελα καποιος να μου πει
1. Γιατι φοβουνται τοσο πολυ?ΚΑΙ απαγορευουν σε καποιον να επιλεξει ελευθερα αυτο που θελει?
2. Εχουν ΟΛΟΙ προσβαση στα Δημοσια Πανεπιστημια?
3. Ο κ. Προεδρος των Α.Ε και Ε.Π.Ε που εκφραζει το τελικο προορισμο των αποφοιτων, δεν εχει βαρυνουσα αποψη ? Η μηπως για ευκολια θα παρει τον γνωστο απο 10ετιες δωθεντα απο το 5% του εκλογικου σωματος τιτλο του "Εκπροσωπου του ΚΕΦΑΛΑΙΟΥ" και θα αγνοηθει , ετσι επειδη βολευει?
4. Τι φοβαστε τοσο πολυ ρε παιδια?
5. Δεν υπαρχουν ιδιωτικα σχολεια?Απειλουν με καποιο τροπο τα δημοσια?
 
Απάντηση: Re: Απάντηση: ΘΕΜΑΤΑ ΠΑΙΔΕΙΑΣ 2

Τί θα γίνει με σας; Όποτε σας συμφέρει, η Παιδεία θα είναι "δωρεάν", και όποτε δεν σας συμφέρει, θα σκάμε "ένα σωρό κερατιάτικα, συντηρώντας δημόσια σχολεία"; Θα αποφασίσετε επιτέλους να σταματήσετε να είστε γραφικοί, περιμένοντας από τον όποιο ανεγκέφαλο να πιστέψει ότι η παιδεία στην Ελλάδα, ή όπου αλλού, είναι δωρεάν;

συμφωνώ ότι η παιδεία δεν είναι δωρεάν. θα έπρεπε να είναι όμως, ως συνταγματικά κατοχυρωμένη υποχρέωση του κράτους.
αν διαφωνείς σε αυτό, είναι άλλο θέμα.
 
Εγω θα ηθελα καποιος να μου πει
1. Γιατι φοβουνται τοσο πολυ?ΚΑΙ απαγορευουν σε καποιον να επιλεξει ελευθερα αυτο που θελει?

κάποιοι δεν θα έχουν το δικαίωμα επιλογής. η μόνη τους επιλογή θα είναι να μείνουν αμόρφωτοι.
2. Εχουν ΟΛΟΙ προσβαση στα Δημοσια Πανεπιστημια?

όχι. ούτε στα ιδιωτικά θα έχουν.
3. Ο κ. Προεδρος των Α.Ε και Ε.Π.Ε που εκφραζει το τελικο προορισμο των αποφοιτων, δεν εχει βαρυνουσα αποψη ? Η μηπως για ευκολια θα παρει τον γνωστο απο 10ετιες δωθεντα απο το 5% του εκλογικου σωματος τιτλο του "Εκπροσωπου του ΚΕΦΑΛΑΙΟΥ" και θα αγνοηθει , ετσι επειδη βολευει?

όποιος κόπτεται για τον τελικό προορισμό των αποφοίτων, ας προσφέρει ότι μπορεί στο δημόσιο σχολείο ώστε να γίνει αυτό σύγχρονο και ταυτόχρονα αποδοτικό. δε χρειάζεται να ιδρύσει δικό του πανεπιστήμιο.
4. Τι φοβαστε τοσο πολυ ρε παιδια?

ότι τα παιδιά μας κάποια δεδομένη στιγμή στο μέλλον, παρά το ότι θα θέλουν, δεν θα έχουν το δικαίωμα στη μόρφωση.
5. Δεν υπαρχουν ιδιωτικα σχολεια?Απειλουν με καποιο τροπο τα δημοσια?

τα δημόσια σχολεία δεν απειλούνται από τα ιδιωτικά, αλλά απ'αυτούς που τα οδηγούν στην απαξίωση και στην αποτυχία. το ποιοι είναι, το ανέφερα παραπάνω.
 
Βαγγέλη, εγώ, εσύ και οι περισσότεροι εδώ μέσα έχουμε βολευτεί και αν μας συμβεί κάτι, θα ξαναβολευτούμε στην Ελλάδα ή στο εξωτερικό. Όμως για τα παιδιά που βρίσκονται τώρα στην εκπαίδευση χρειάζεται υποχρεωτικά η προυπηρεσία (π.χ. πρακτική άσκηση) και επίσης χρειάζεται αξιολόγηση ανώτατων ιδρυμάτων. Αυτό το τελευταίο θα γίνει, δεν υπάρχει περίπτωση. Αν η περήφανη Ελλάς που ονειρεύεσαι, δηλ. η πολιτική της δεκαετίας του 1980 (και μιλώ μόνο για τη δωρεάν Γ/θμια Εκπ/ση, ίδια για όλους και από όλους, αλλά μη αξιολογούμενη), τότε πολύ απλά θα καταταγεί στο χαμηλότερο δυνατό επίπεδο και μετά το 2012, θα περνούν στην αξιολόγηση ΥΠΟΧΡΕΩΤΙΚΑ οι απόφοιτοι όλων των άλλων (αξιολογημένων) πανεπιστημίων.

Και να σου πω και κάτι ακόμα;;;

Οι γόνοι (αρσενικοί και θηλυκοί) των πολιτικών μας εντός και εκτός Βουλής, κυρίως των προοδευτικών παρατάξεων σπουδάζουν ΜΟΝΟ σε ελληνικά ή ξένα εκπαιδευτικά ιδρύματα που ΔΕΧΟΝΤΑΙ να αξιολογηθούν. Των στελεχών του ΚΚΕ περιλαμβανομένων. Και όταν έθιξα το θέμα αυτό σε συνάντηση με στελέχη αυτού του κόμματος στην Παντειο το Σάββατο, η απάντηση που πήρα ήταν ότι η επαγγελματική μου δράση και η ιδεολογία μου δεν θα πρέπει να καταδικάσει το μέλλον των παιδιών μου.

Αυτά....

Και δεν πρόκειται να επανέλθω στο θέμα.
 
3. Ο κ. Προεδρος των Α.Ε και Ε.Π.Ε που εκφραζει το τελικο προορισμο των αποφοιτων, δεν εχει βαρυνουσα αποψη ? Η μηπως για ευκολια θα παρει τον γνωστο απο 10ετιες δωθεντα απο το 5% του εκλογικου σωματος τιτλο του "Εκπροσωπου του ΚΕΦΑΛΑΙΟΥ" και θα αγνοηθει , ετσι επειδη βολευει?

Γι'αυτον ακριβως το λογο ο ΣΕΒ δημιουργησε το ΑLBA (κατω απο απιστευτα δυσκολες συνθηκες που επεβαλε ο κ. Χριστοδουλακης) και για τον ιδιο λογο Ρωσοι επιχειρηματιες θα ιδρυσουν σχολη για MBA, στη Μοσχα. Αυτα ομως ειναι ψιλα γραμματα ή δυσνοητα ή εσκεμμενα ακατανοητα για/απο καποιους δουλευταραδες.
 
Last edited:
Απάντηση: Re: ΘΕΜΑΤΑ ΠΑΙΔΕΙΑΣ 2

Και όταν έθιξα το θέμα αυτό σε συνάντηση με στελέχη αυτού του κόμματος στην Παντειο το Σάββατο, η απάντηση που πήρα ήταν ότι η επαγγελματική μου δράση και η ιδεολογία μου δεν θα πρέπει να καταδικάσει το μέλλον των παιδιών μου.

Αυτά....

Δηλαδη, αλλα λογια να αγαπιόμαστε. Οπως παντα αλλωστε...
 
τώρα η τροποποίηση του άρθρου 16 μας μάρανε.
Αλήθεια, για το δημογραφικό, το σοβαρότερο όλων των ζητημάτων αυτής της χώρας που φθίνει, έχει ασχοληθεί κανείς σας τόσο;
Έχετε δει τη μορφή που έχει η προβλεπόμενη μέχρι το 2050 "πυραμίδα" πληθυσμού για τη χώρα μας; Είναι πραγματικά αστείο ότι καθόμαστε και αναλωνόμαστε (δεν εννοώ στο παρόν φόρουμ, εδώ μπορεί να συζητείται ο,τιδήποτε) με το 16, ή ακόμη και με το ασφαλιστικό, δίχως να πιάνουμε καν το βασικότερο πρόβλημα όλων.
 
αμεσότατη.
Δεν είναι όμως παράλογο να συζητείται εντονότατα το έλασσον δίχως προηγουμένως να έχει συζητηθεί το μείζον;

Τίποτα δεν θα μείνει όρθιο εάν εξακολουθήσει η μέση οικογένεια να κάνει ένα (ή κανένα) παιδί.
 
Δωρεάν Παιδεία, Υγεία κλπ κοινωνικά αγαθά είναι γιαυτούς που δεν πληρώνουν φόρους. Δηλαδή αυτοί που δηλώνουν εισόδημα μέχρι το αφορολόγητό τους. Εστω και γιαυτούς που πληρώνουν λίγους φόρους. Γιαυτούς που πληρώνουν φόρους δεν είναι τίποτα δωρεάν και μάλιστα παραείναι ακριβοπληρωμένα και η Παιδεία και η Υγεία κλπ κοινωνικά αγαθά. Φυσικά αυτή είναι και η αποστολή του οργανωμένου κράτους η ανακατανομή του πλούτου. Άρα πρέπει να παραχθεί πλούτος απο όλες τις τάξεις και να ανακατανεμηθεί (όχι μόνο οικονομικός αλλά και γνωστικό και γενικά ο καθένας στον τομέα του). Άντε οι κακοί κεφαλαιοκράτες ξέρουμε κλέβουν ή δεν κλέβουν γιατί ελέγχονται. Το δημόσιο τι κάνει; παράγει ή δεν παράγει και αν ναί πόσο και αν όχι γιατί; αμείλικτα ερωτήματα στην σημερινή Ελλάδα με μονοπώλια, ενέργειας, επικοινωνιών, ανώτατης εκπαίδευσης κλπ.
Τελικά μη έχοντας κρατικά πανεπιστήμια δεν βγαίνουν τα παιδιά έξω για σπουδές; πόσα πτυχία έρχονται απο Βουλγαρία, Ρουμανία, Γιουγκοσλαβία, Ρωσία και δυτική Ευρώπη; Την Αμερική δεν την υπολογίζω διότι μέχρι να φτιάξουμε εμείς ανώτατη Παιδεία εκεί θα πηγαίνουμε για εξειδίκευση.
Δηλαδή δεν είναι φρόνιμο να κρατήσουμε τόσο συνάλλαγμα μέσα στην χώρα;
Επειδή γουστάρει (στην ουσία να μην χάσουν την δουλειά τους οι ειδικοί των απεργειών) το ΚΚΕ και ο ΣΥΝ δηλ το 7% του πληθυσμού και κάποιοι καρεκλοκένταυροι που νέμονται τα κονδύλια της Παιδείας πρέπει να μην το κάνουμε;
Και γιατί θα πρέπει να είναι κατ´ανάγκην άχρηστα τα ΙΑΕΙ;
To KKE και ο ΣΥν συντάσσεται με την σημερινή κάστα των καθηγητών;
Γιατί Κε Αντωνόγλου αφού ξέρετε και έχετε στοιχεία δεν τα καταγγείλατε; ή μήπως είναι αμπελοφιλοσοφία;
Κϋριοι ο ιδιωτικός τομέας αξιολογείται καθημερινά, η αγορά είναι ζούγκλα και αν δεν είσαι ικανός πέθανες; Δυστυχώς το δημόσιο ζεί στην κοσμάρα του και φοβάται τον ίσκιο του. Ας βγεί λοιπόν να πεί τι παράγει και να ζητήσει το αντίτιμο που του αναλογεί. σημαντικό μερίδιο ευθύνης φέρει και η ανικανότητα των δημοσιίων υπαλλήλων διότι οι θέσεις δυστυχώς δεν έχουν καλυφθεί απο του ικανούς αλλά απο τους ημέτερους .
Είχα όμως την εντύπωση ότι το θέμα καλύφθηκε χωρίς κατά τον Κο Νικολουδάκο να βγαίνει συμπεράσμα. Τώρα γιατί επανέρχεται; Υπάρχουν νέα δεδομένα;
 
Re: Απάντηση: ΘΕΜΑΤΑ ΠΑΙΔΕΙΑΣ 2

Γιατί Κε Αντωνόγλου αφού ξέρετε και έχετε στοιχεία δεν τα καταγγείλατε; ή μήπως είναι αμπελοφιλοσοφία;

O μισθός του καθηγητή δε με φτάνει για να πληρώνω δικηγόρους για να κάνω τη δουλειά που θα έπρεπε να κάνουν οι ελλεγκτικοί μηχανισμοί του κράτους.

Άλλωστε αν ο καθένας μας έκανε καταγγελίες για οτιδήποτε παράνομο συμβαίνει γύρω του δε θα έπρεπε να ασχολούμαστε με τίποτε άλλο σε αυτή τη χώρα.
 
Re: Απάντηση: ΘΕΜΑΤΑ ΠΑΙΔΕΙΑΣ 2

Το δημόσιο τι κάνει; παράγει ή δεν παράγει και αν ναί πόσο και αν όχι γιατί; αμείλικτα ερωτήματα στην σημερινή Ελλάδα με μονοπώλια, ενέργειας, επικοινωνιών, ανώτατης εκπαίδευσης κλπ.

Κϋριοι ο ιδιωτικός τομέας αξιολογείται καθημερινά, η αγορά είναι ζούγκλα και αν δεν είσαι ικανός πέθανες; Δυστυχώς το δημόσιο ζεί στην κοσμάρα του και φοβάται τον ίσκιο του. Ας βγεί λοιπόν να πεί τι παράγει και να ζητήσει το αντίτιμο που του αναλογεί. σημαντικό μερίδιο ευθύνης φέρει και η ανικανότητα των δημοσιίων υπαλλήλων διότι οι θέσεις δυστυχώς δεν έχουν καλυφθεί απο του ικανούς αλλά απο τους ημέτερους .

Αυτό τι σχέση έχει με το θέμα;
 
Θα κανετε επιτελους την δουλεια που επιτελους πληρωνεστε να κανετε; 'Η παλι θα κοιταξουμε να την βγαλουμε χαλαρα μεχρις οτου αντεξει; Απο την στιγμη που αρχισαν να συζητιουνται τετοια θεματα στο forum το μονο που βλεπω ειναι ενας ακριτος αρνητισμος σε καθε ειδους ιδιωτικη πρωτοβουλια. Και οχι μονο αρνηση αλλα και θεληση απαγορευσης μιας τετοιας κινησης. Καποιες φορες μου ερχεται η ιδεα οτι πρεπει να ιδρυθει και μια κινηση που θα κανει διαμαρτυριες απεναντι στην ελειψη λογικης και την προθεση για παραταση του βολεματος. Δε θα ξαναγραψω σε θεματα παιδειας στο forum και θα αρκεστω στα αλλα πιο trivial προβληματα. Ντροπη σας ως καθηγητες και δασκαλοι, ο κακως κειμενος συνδικαλισμος εχει κρατησει την Ελλαδα πολυ πισω απο αυτα που θα μπορουσε. Καλη επιτυχια στον "αγωνα, παλη, εναντιωση" σε καθετι...
 
Re: Απάντηση: ΘΕΜΑΤΑ ΠΑΙΔΕΙΑΣ 2

To KKE και ο ΣΥν συντάσσεται με την σημερινή κάστα των καθηγητών;
σημαντικό μερίδιο ευθύνης φέρει και η ανικανότητα των δημοσιίων υπαλλήλων διότι οι θέσεις δυστυχώς δεν έχουν καλυφθεί απο του ικανούς αλλά απο τους ημέτερους .

Μήπως τους μηχανισμούς πρόσληψης των δημοσίων υπαλλήλων τους σχεδίασαν το ΚΚΕ και ο ΣΥΝ; Και αφού γνωρίζετε άτομα που έχουν προσληφθεί ως ημέτεροι και είναι ανίκανοι γιατί δεν τους καταγγέλλετε; Και επιτέλους υπάρχουν και κάποιοι που πήραν τις θέσεις τους με γραπτούς διαγωνισμούς. Δεν μπαίνουν όλοι στο ίδιο τσουβάλι, επειδή έχουν τον ίδιο εργοδότη.
 
Last edited:
Θα κανετε επιτελους την δουλεια που επιτελους πληρωνεστε να κανετε; 'Η παλι θα κοιταξουμε να την βγαλουμε χαλαρα μεχρις οτου αντεξει; Απο την στιγμη που αρχισαν να συζητιουνται τετοια θεματα στο forum το μονο που βλεπω ειναι ενας ακριτος αρνητισμος σε καθε ειδους ιδιωτικη πρωτοβουλια. Και οχι μονο αρνηση αλλα και θεληση απαγορευσης μιας τετοιας κινησης. Καποιες φορες μου ερχεται η ιδεα οτι πρεπει να ιδρυθει και μια κινηση που θα κανει διαμαρτυριες απεναντι στην ελειψη λογικης και την προθεση για παραταση του βολεματος. Δε θα ξαναγραψω σε θεματα παιδειας στο forum και θα αρκεστω στα αλλα πιο trivial προβληματα. Ντροπη σας ως καθηγητες και δασκαλοι, ο κακως κειμενος συνδικαλισμος εχει κρατησει την Ελλαδα πολυ πισω απο αυτα που θα μπορουσε. Καλη επιτυχια στον "αγωνα, παλη, εναντιωση" σε καθετι...

Εμείς όπως είπατε είμαστε βολεμένοι. Τι λόγος μας πέφτει για το αν θα γίνουν ή όχι Ιδιωτικά Πανεπιστήμια. Θα χάσουμε τις δουλειές μας, ή θα πληρωθούμε λιγότερο; Το δικό σου πτυχίο θα υποβαθμιστεί αύριο αν το έχει και η "κουτσή Μαρία", επειδή το αγόρασε. Γιατί δε μας συμφέρει συνδικαλιστικά η ίδρυση του ιδιωτικού Πανεπιστημίου; Ίσα ίσα που θα ανοίξουν και επι πλέον θέσεις εργασίας. Σε παρακαλώ κατέβασε λίγο τους τόνους και σταμάτα τα ντροπή σας, αν σε ενδιαφέρει πραγματικά ο διάλογος. Καταλαβαίνουμε και χωρίς ντροπές και προσβολές. Αλλιώς να αρχίσουμε όλοι πάλι τις φωνές και τις αλληλοκατηγορίες και να γίνουμε σαν το άλλο Thread με το ανέκδοτο και τους Άγγλους. Γιατί δε θα ξαναγράψεις; Σε προσέβαλλε ή σε έβρισε κανείς;
 
Last edited:
Θα κανετε επιτελους την δουλεια που επιτελους πληρωνεστε να κανετε;

Αν απευθύνεσαι σε μένα, μπορείς να έρθεις να με ελλέγξεις, δεν έχω κανένα πρόβλημα, ή μπορείς να πάρεις τηλέφωνο στο σχολείο μου, αν θέλεις να στο στείλω με pm. Αν απεθύνεσαι γενικά και αόριστα στους καθηγητές, πολλές απαντήσεις δε θα πάρεις γιατί δεν είναι όλοι γραμμένοι στο forum
 
Ποια είναι κατά τη γνώμη σας η σκοπιμότητα για τη δημιουργία ιδιωτικών πανεπιστημίων;

Προφανώς δεν είναι το κέρδος, αφού μιλάμε για μη κερδοσκοπικά ιδρύματα.

Είναι η αναβάθμιση της ποιότητας; Μα αφενός η ποιότητα δεν έχει αξιολογηθεί επίσημα και αφετέρου οι προτάσεις των πανεπιστημιακών προς αυτήν την κατεύθυνση δεν έχουν εισακουστεί. Εδώ στο νομοσχέδιο για την αναβάθμιση των ΑΕΙ, τη συζήτηση μονοπώλησαν οι... αιώνοι φοιτητές, λες και όλα τα δεινά των πανεπιστημίων προέρχονται από ανθρώπους που δεν πατάνε ποτέ σε αυτά!

Είναι μήπως η έλλειψη σύγχρονων γνωστικών κλάδων στα υπάρχοντα τμήματα; Μα αυτό δεν είναι ευθύνη του υπουργείου; Γιατί δείχνουμε περισσότερη εμπιστοσύνη στις διοικήσεις των "μη κερδοσκοπικών" από τις αντίστοιχες των κρατικών, οι οποίες δεν αποφασίζουν ούτε για το πλήθος των φοιτητών τους;

Είναι το συνάλλαγμα που φεύγει στα πανεπιστήμια του εξωτερικού; Και τότε γιατί δεν ιδρύει το κράτος ιατρικές και πολυτεχνεία στην επαρχία αντί για τα ανυπόληπτα ΤΕΙ των 2 φοιτητών; Αν τα έχουμε ανάγκη, βέβαια. Γιατί αν δεν τα έχουμε, και αυτοί που φεύγουν έξω τώρα, άνεργοι θα μείνουν.

Μήπως είναι η έλλειψη σύνδεσης με την αγορά εργασίας; Και πάλι, ποιος έχει κρατήσει την ευθύνη για τον εαυτό του και ξαφνικά δείχνει εμπιστοσύνη στον ιδιώτη άνευ κανενός κριτηρίου;
 
Re: Απάντηση: ΘΕΜΑΤΑ ΠΑΙΔΕΙΑΣ 2

Ποια είναι κατά τη γνώμη σας η σκοπιμότητα για τη δημιουργία ιδιωτικών πανεπιστημίων;

Προφανώς δεν είναι το κέρδος, αφού μιλάμε για μη κερδοσκοπικά ιδρύματα.

Εδώ γελάμε, σωστά;
 
Re: Απάντηση: ΘΕΜΑΤΑ ΠΑΙΔΕΙΑΣ 2

Δωρεάν Παιδεία, Υγεία κλπ κοινωνικά αγαθά είναι γιαυτούς που δεν πληρώνουν φόρους. Δηλαδή αυτοί που δηλώνουν εισόδημα μέχρι το αφορολόγητό τους...

Βαγγέλη, μήπως έχεις υπ' όψη σου την αναλογία εμμέσων - αμέσων φόρων στα φορολογικά έσοδα;