Βαγγέλης Νικολουδάκος said:ε) Είμαστε έτοιμοι να δείξουμε ότι η ‘αναπλήρωση χαμένων ωρών’ απ’ τους απεργούς είναι πράξη ανήθικη γιατί προσβάλλει
στην ρίζα του το δικαίωμα της απεργίας;
Και τέλος (και αυτό αποτελεί κατά την γνώμη μου την μόνη και πρέπουσα απάντηση και στις ‘χαμένες ώρες’ και στην ‘αναπλήρωσή τους’) είμαστε έτοιμοι να δείξουμε ότι δεν χρειάζεται καμμία ‘αναπλήρωση’ γιατί δεν υπήρξαν ‘χαμένες’ ώρες’ ;
Παπαϊωάννου Παναγιώτης. Μέλος του Συλλ. « Ρ. Βελεστινλής»
[/SIZE][/FONT]
www.alfavita.gr
Δημήτρη, αναφέρεσαι σε μια κοινωνία εντελώς διαφορετική από την Ελλάδα, εκεί το μεγαλύτερο ποσοστό του πληθυσμού πληρώνει τους φόρους του, δεν χτίζει παράνομα και μετά έχει την απαίτηση να νομιμοποιηθεί το οίκημα του, οι θέσεις προκηρύσσονται και τις καταλαμβάνουν άτομα με προσόντα και όχι όσοι έχουν μέσο, ζει πιο κοντά στο παρελθόν παρά στο μέλλον (μιλώντας για που θέλουν να φθάσει η ποιότητα της «αστικής» ζωής τους), αν το θες εκεί και που δάσκαλοι / καθηγητές γίνονται αυτοί που αγαπούν το λειτούργημα και όχι όσοι σπρώχθηκαν σε αυτό λόγο του συστήματος εισαγωγής στη τριτοβάθμια εκπαίδευση…Δημήτρης Αντωνόγλου said:Μικρά και ενδιαφέροντα από το σχολείο
Προσωπικό: 60 καθηγητες, 5 καθαρίστριες, 2 επιστάτες, 3 μάγειροι, 1 τεχνικός Η/Υ, 1 εικονολήπτης, 1 μοντέρ, 2 γραμματείς, 1 βιβλιοθηκάριος,1 λογιστής
Όλο το προσωπικό μιλάει Αγγλικά ακόμα και οι καθαρίστριες
Η διαχείριση του προυπολογισμού γινεται από το διευθυντή του σχολείου
Τα περισσότερα μαθήματα είναι επιλογής
Το σχολείο λειτουργεί 8-16 κάθε μέρα αλλά ο κάθε μαθητής έχει 25 διδακτικές ώρες τη βδομάδα.
Σχεδόν όλοι οι μαθητές κυκλοφορούσαν με Laptop
Σπύρος Σούρλας said:Προσωπικά έχω μία απορία.Πόθεν τα 15 μελή έχουν αποφασιστικό χαρακτήρα σε ζητήματα διδασκαλίας??Απο πού και ως πού 15χρονα έχουν ´άποψη´για τα μαθήματα πού διδάσκονται??Πώς και ηρωοποιούνται ως επαναστατικές ,συμπεριφορές εφήβων καί μαλιστα τούς προσδίδεται μιά ´εγκυρότητα´που οι ώμοι τους δεν τήν αντέχουν?.Απο πού και ως που φοβισμενοι ή ´άνετοι´καθηγητές γίνονται ´φίλοι´με τα παιδιά μπερδεύοντας ρόλους και όρια???
Oι καθηγητές πρώτοι οφείλουν να σέβονται τον ρόλο τους-στο σχολείο δεν πανε σαν γιώργος ή σπύρος αλλά σάν συγκεκριμένοι ρόλοι-.Αν συμβαίνει αυτό οι μαθητές συνήθως προσαρμόζονται.
Για τον ρόλο τών γονιών έχουν γράψει άλλοι συμφορουμίτες ήδη.
Προσωπικά είμαι υπέρ τού αυτοτελούς λυκείου και τής πλήρους αποσύνδεσής του απο τίς εισαγωγικές τίς οποίες θά πρέπει να αναλάβει η πανεπιστημιακή κοινότητα.
Διατηρώ μεγάλες επιφυλάξεις για ´σύγχρονες´μεθόδους διδασκαλίας.Αμφισβητώ τίς επιλογες του Παιδαγωγικού Ινστιτούτου,και τών συγγραφέων τών νεων βιβλίων και θεωρώ ότι στην πραγματικότητα οδηγούν την νέα γενιά στην λήθη τής Ιστορίας τους και τής Γλώσσας τους.Το νέο βιβλίο τής ιστορίας τής Στ.Δημοτικού απευθύνεται σε παγκοσμιοποιημένο πολτό και όχι σε ελληνόπουλα
Είμαι υπέρ τής αξιολογησης τών εκπαιδευτικών αλλά όχι με τρόπους άλλων εποχών όπου προσωπικά θυμάμαι κάτι απίθανους επιθεωρητές να κρίνουν με στείρο και αντιδραστικό τρόπο τήν δουλειά πολύ αξιόλογων δασκάλων.
Θά πρέπει να δοθεί μεγάλη ελευθερία σε δασκάλους και καθηγητές στον τρόπο διδασκαλίας.Πρέπει να υπάρχει ένα γενικό πλαίσιο διδασκαλίας και ο δάσκαλος να μπορεί να επιλέγει διαφορετικά θέματα στα πλαίσια τής διδακτέας ύλης και όχι προκαθορισμένα.
Τέλος τα παιδιά χρειάζονται περισσότερο ελευθερο χρόνο γιατί στα 14 τους αρχίζουν και γερνάνε.Για μένα στόχος τού σχολείου δεν είναι οι εισαγωγικές αλλά η δημιουργία ελευθερων και με γνώσεις ,πολιτών.Επομένως θά πρέπει να είναι ανεξάρτητο απο τίς θέσεις εργασίας και παραγωγής.Αυτά να τα αναλάβει το πανεπιστήμιο.
Και επίσης χρειάζονται εντατικά φροντιστήρια οι γονείς πού για να απενοχοποιηθούν απο τίς πολύωρες εργασίας τους ´σαπίζουν´τα παιδιά τους στα ιδιαίτερα.Οπως και επιτέλους θά πρέπει οι γονείς να απαλλαγούν απο τον ναρκισσισμό,που διακρίνει πολλούς απ´αυτούς και βάζουν μπροστά τα παιδιά τους σε ένα διαλυτικό ανταγωνισμό με συνομηλίκους τους,προβάλλοντας δικές τους ανάγκες , και πιστευοντας ότι τα παιδιά τους είναι Καγιέν και Τσερόκι.
Lepton said:Βαγγέλη Ν., μία μικρή ένσταση στη θέση σου για την αξιολόγηση. Θεωρώ ότι ο καθηγητής μπορεί να κριθεί με οποιαδήποτε μέσα. Ούτε η πληθώρα υποδομών κάνει καλούς τους καθηγητές που βαριούνται, ούτε η απουσία των μέσων αυτών τους ισοπεδώνει. Το μόνο που χρειάζεται είναι να κριθούν όλοι με κοινή βάση. Το ότι οι υποδομές βελτιώνουν το αποτέλεσμα είναι αναντίρρητο, αλλά δεν επηρεάζει την ποιότητα των εκπαιδευτικών. Μόνο επηρεάζεται, αν ο εκπαιδευτικός δεν τις εκμεταλλεύεται.
Φοβάμαι ότι η θέση σου αυτή χρησιμοποιείται από τους περισσότερους ως υπεκφυγή και δικαιολογία. Ειλικρινά, αν δεν την άκουγα από εσένα συγκεκριμένα, θα έλεγα "από όλους".
Βαγγέλης Νικολουδάκος said:απόψεις, αγαπητοί μου. όλοι έχουμε από μία ...
Δημήτρης Αντωνόγλου said:Επίσης επικρατεί η (λανθασμένη κατά την γνώμη μου) άποψη ότι ποιοτική εκπαίδευση σημαίνει πολλές ώρες διδασκαλίας, πρόγραμμα χωρίς κενές ώρες και έξτρα θρησκευτικά, αρχαία ελληνικά και ιστορία εις βάρος μαθημάτων όπως η βιολογία, η γεωγραφία, οι τέχνες και οι κοινωνικές επιστήμες. Προσέγγιση καθαρά εθνοκεντρική και ξεπερασμένη.
Σπύρος Σούρλας said:Εκείνη την περίοδο είχαν γινει κάποιες καταλήψεις όπου η τηλεόραση είχε μετατρέψει σε star ενα παιδάκι τον Γαβρήλο,αρχηγό τών καταληψιών.
Costas Coyias said:ΠΡΩΤΑ θα επανορθώσετε, μαθαίοντας στους Έλληνες πολίτες να ομιλούν και να γράφουν σωστά Ελληνικά, τουλάχιστον αυτό - να μπορούν αν εκφράζονται σωστά, και ΜΕΤΑ θα βγαίνετε και θα λέτε, ΑΝ σας έχει απομείνει θράσος, ότι τα Ελληνικά και η Ιστορία συνιστούν ξεπερασμένη εκπαιδευτική πρακτική. Γιατί, όσον αφορά τη γλώσσα, το σύγχρονο επίπεδο σπουδών που απολαμβάνει ο σύγχρονος Έλληνας μαθητής είναι για ΚΛΩΤΣΙΕΣ. ΓΙΑ ΚΛΩΤΣΙΕΣ.
send said:καλά τι να λέμε τώρα. Υπάρχει και η άποψη ότι το βάρος στη διδασκαλία των Περσικών Πολέμων ενισχύει το φόβο περί μονίμου και διαχρονικής ύπαρξης εξ ανατολής κινδύνου. Ε ρε έρμε Μιλτιάδη και Θεμιστοκλή, το παιχνίδι της Χρυσής Αυγής παίζατε και δεν το ξεύρατε.![]()
Δημήτριος Ντοκατζής said:Τελικά η συνεχής δημοσίευση των προκυρήξεων των εκπαιδευτικών και με τα κείμενα όλων αυτών των λογοτεχνιζόντων θεωρητικολογούντων επαναστατικοποιημένων κυρίων ( δημοσιογράφων ή καθηγητών ή δημοσιογραφούντων καθηγητών ) έκανε ένα πολύ μεγάλο κακό ή καλό ( εξαρτάται από την οπτική γωνία που το θεάται κάποιος ): Οποιος διάβασε ενδελεχώς τις ανακοινώσεις τους θα πρέπει να μετετράπη εν μία νυκτί σε ακραιφνή υποστηρικτή της κυβέρνησης και της υπουργού.
Ειλικρινά , δεν ντρέπεται αυτός ο αχαρακτήριστος τύπος που έχει γράψει τα ανωτέρω ; Να δείξουν οι εκπαιδευτικοί ότι δεν υπήρξαν χαμένες ώρες ; Οτι δηλαδή είναι τόσο άχρηστοι , ώστε είτε λειτουργούν τα σχολεία , είτε όχι , το αποτέλεσμα είναι το ίδιο ; Και έχει το θράσος να μας το λέει κατάμουτρα ; Και ήθελε και αύξηση ;
Σπύρος Σούρλας said:Υπάρχει και η άποψη ότι πρέπει να γκρεμιστεί το άγαλμα τού Κολοκοτρώνη στην Τρίπολη γιαί προκαλεί τίς μειονότητες .Καποιος Γαβριηλίδης έγραψε για Θεοδωράκη,Ριτσο,Ελύτη,Κάλβο,Σολωμό ότι είναι εθνοκεντρικοί και ρέπουν πρός τον εθνικισμό.Για τον Θεοδωράκη μάλιστα ,αναφερόμενος ο ερίφης στο ´Τραγούδι τού Νεκρού Αδελφού´γράφει ότι περιέχει στίχους και μουσική πού τείνουν πρός την απαισιοδοξία κια την νεκροφιλία.Κατι τέτοια καλόπαιδα ψευτοσπουδαγμένα με βακαλορεά στήν Εσπερία ήρθαν εδω για να μάς φωτίσουν,και να μάς μάθουν ότι πρέπει να ξεχάσουμε οτιδήποτε προσδιορίζει τήν ετερότητά μας.Σε δυό χρόνια δεν θα τούς θυμάται ούτε η μάνα τους.
Costas Coyias said:ΠΡΩΤΑ θα επανορθώσετε, μαθαίοντας στους Έλληνες πολίτες να ομιλούν και να γράφουν σωστά Ελληνικά, τουλάχιστον αυτό - να μπορούν αν εκφράζονται σωστά, και ΜΕΤΑ θα βγαίνετε και θα λέτε, ΑΝ σας έχει απομείνει θράσος, ότι τα Ελληνικά και η Ιστορία συνιστούν ξεπερασμένη εκπαιδευτική πρακτική. Γιατί, όσον αφορά τη γλώσσα, το σύγχρονο επίπεδο σπουδών που απολαμβάνει ο σύγχρονος Έλληνας μαθητής είναι για ΚΛΩΤΣΙΕΣ. ΓΙΑ ΚΛΩΤΣΙΕΣ.
GeonX said:Βαγγέλη, κάτι που μου έχει κάτσει από το προηγούμενο thread, εάν πιστεύεις ότι η συνεχή παράθεση με τα σεντόνια ανακοινώσεων βοήθα στην συνέχεια / ροή της συζήτησης μάλλον κανείς λάθος, θα έλεγα μάλιστα ότι φέρνει το αντίθετο αποτέλεσμα…
Επίσης να προσυπογράψω το γραπτό του Σπύρου με καλύπτει 100%
Costas Coyias said:Εμ βέβαια. Όταν σε στριμώχνουν στη γωνία, πετάς ένα "άποψή σου" και τον αφήνεις κόγκολο...
Costas Coyias said:ΠΡΩΤΑ θα επανορθώσετε, μαθαίοντας στους Έλληνες πολίτες να ομιλούν και να γράφουν σωστά Ελληνικά, τουλάχιστον αυτό - να μπορούν αν εκφράζονται σωστά, και ΜΕΤΑ θα βγαίνετε και θα λέτε, ΑΝ σας έχει απομείνει θράσος, ότι τα Ελληνικά και η Ιστορία συνιστούν ξεπερασμένη εκπαιδευτική πρακτική. Γιατί, όσον αφορά τη γλώσσα, το σύγχρονο επίπεδο σπουδών που απολαμβάνει ο σύγχρονος Έλληνας μαθητής είναι για ΚΛΩΤΣΙΕΣ. ΓΙΑ ΚΛΩΤΣΙΕΣ.
We use essential cookies to make this site work, and optional cookies to enhance your experience.