ΘΕΜΑΤΑ ΠΑΙΔΕΙΑΣ

Σπυρο, υποθετω πως εχεις καποιον υπαλληλο-βοηθο-γραμματεα, κατι τετοιο τελος παντων. Ας υποθεσουμε πως μια εβδομαδα αφου γυρισει αυτος/η απο τον ενα μηνα κανονικης (εστω) αδειας, σου ζηταει να παρει μια μερα ακομα αδεια για να παει πχ, για τσεκ απ. Πως θα σου φανει?

Δε νομιζεις πως πρεπει να δειξουν και οι εκπαιδευτικοι πως συναισθανονται την κρισιμοτητα της καταστασης?
 
Πέτρο ,αυτά είναι λεπτομέρειες.Η Ουσία βρίσκεται αλλού.Το πρόβλημα για μένα είναι ότι η απεργία δέν ανέδειξε τα περί παιδείας,και ο τρόπος πού σταμάτησε αφήνει ένα τεράστιο κενό και ερωτηματικό για το εάν θά υπάρξει διάλογος για τα ουσιώδη.
Ωρες -ωρες έχω την εντύπωση ότι στο εδώ φόρουμ συζητήθηκαν περισσότερο τα θέματα τής παιδείας απ´ότι στην κοινωνία,απο τούς καθ´ύλην αρμοδίους.
 
Πέτρο ,αυτά είναι λεπτομέρειες.Η Ουσία βρίσκεται αλλού.

Διαφωνω. Η ουσια βρισκεται αλλου οταν εισαι ενταξει στα βασικα.


Το πρόβλημα για μένα είναι ότι η απεργία δέν ανέδειξε τα περί παιδείας,

επειδη δεν ηταν απεργεια για την παιδεια

και ο τρόπος πού σταμάτησε αφήνει ένα τεράστιο κενό και ερωτηματικό για το εάν θά υπάρξει διάλογος για τα ουσιώδη.

δε θα υπαρξει. τα ουσιωδη πλητουν συμφεροντα και βολεματα.

Ωρες -ωρες έχω την εντύπωση ότι στο εδώ φόρουμ συζητήθηκαν περισσότερο τα θέματα τής παιδείας απ´ότι στην κοινωνία,απο τούς καθ´ύλην αρμοδίους.

οποιος απο τους αρμοδιους τολμησει να θίξει τα ουσιωδη θεματα σε αυτες τις συσκεψεις θεωρειται γραφικος και γινεται περιγελος.

...
 
Last edited:
Σημερα τα σχολεια ηταν κλειστα γιατι οι δασκαλοι ειχαν εκλογες οι οποιες προφανως δεν μπορουσαν να διεξαχθουν καποιο Σαββατο ή την ερχομενη Παρασκευη που τα σχολεια θα ειναι παλι κλειστα. Τοσο πολυ τους νοιαζει που χαθηκαν ωρες μαθηματων ολες αυτες τις εβδομαδες...

Υ.Γ. Ρωτηστε τους "ιδιαιτεραδες" τι ωρα ξεκινησαν σημερα τα μαθηματα τους.


οι εκλογές για ΠΥΣΠΕ (πρωτοβάθμια) και ΠΥΣΔΕ (δευτεροβάθμια) διοργανώνονται από το υπουργείο Παιδείας και δεν είναι συνδικαλιστικές. σ'ευχαριστώ Πέτρο που μου δίνεις την αφορμή να επισημάνω ότι το ίδιο το υπουργείο φρόντισε να γίνουν οι εκλογές μια καθημερινή κλείνοντας τα σχολεία - κι όχι Σαββατοκύριακο - ώστε να πάει να ψηφίσει το μεγαλύτερο ποσοστό των εκπαιδευτικών, προσδοκώντας να βγουν οι συνήθεις ύποπτοι στα υπηρεσιακά συμβούλια (ΔΑΚΕ - ΠΑΣΚ). είναι συμβούλια που ασχολούνται με μεταθέσεις, αποσπάσεις, εκπαιδευτικές άδειες κ.ά. υπηρεσιακά - ρουσφετολογικά θέματα. το μόνο που μένει, είναι να μας αναγκάσουν να ... αναπληρώσουμε κι αυτή τη μέρα που χάθηκε, χωρίς να ευθυνόμαστε ...:grinning-smiley-043

μετά απ'αυτά, δες τώρα ποιος βοηθάει τους "ιδιαιτεράδες" να ορθοποδήσουν ...
 
οι εκλογές για ΠΥΣΠΕ (πρωτοβάθμια) και ΠΥΣΔΕ (δευτεροβάθμια) διοργανώνονται από το υπουργείο Παιδείας και δεν είναι συνδικαλιστικές. σ'ευχαριστώ Πέτρο που μου δίνεις την αφορμή να επισημάνω ότι το ίδιο το υπουργείο φρόντισε να γίνουν οι εκλογές μια καθημερινή κλείνοντας τα σχολεία - κι όχι Σαββατοκύριακο - ώστε να πάει να ψηφίσει το μεγαλύτερο ποσοστό των εκπαιδευτικών, προσδοκώντας να βγουν οι συνήθεις ύποπτοι στα υπηρεσιακά συμβούλια (ΔΑΚΕ - ΠΑΣΚ). είναι συμβούλια που ασχολούνται με μεταθέσεις, αποσπάσεις, εκπαιδευτικές άδειες κ.ά. υπηρεσιακά - ρουσφετολογικά θέματα. το μόνο που μένει, είναι να μας αναγκάσουν να ... αναπληρώσουμε κι αυτή τη μέρα που χάθηκε, χωρίς να ευθυνόμαστε ...:grinning-smiley-043

μετά απ'αυτά, δες τώρα ποιος βοηθάει τους "ιδιαιτεράδες" να ορθοποδήσουν ...

Αν ειναι αποκλειστικη ευθυνη του υπουργειου, μπραβο τους...
Παντως, δεν αντιλαμβανομαι το λογο για τον οποιο θα ψηφιζε μεγαλυτερο ποσοστο εκπαιδευτικων αν οι εκλογες διεξαγονταν Σαββατο.
 
Παντως, δεν αντιλαμβανομαι το λογο για τον οποιο θα ψηφιζε μεγαλυτερο ποσοστο εκπαιδευτικων αν οι εκλογες διεξαγονταν Σαββατο.

Αν γίνονταν Σάββατο ΔΕΝ θα πήγαινε πολύς κόσμος. Ενώ καθημερινή (με τα σχολεία κλειστά) περιμένουν μεγαλύτερη συμμετοχή.
 
Απάντηση: Re: ΘΕΜΑΤΑ ΠΑΙΔΕΙΑΣ

ενω Βαγγελη κατα την γνωμη σου ποιος θα πρεπε να ηταν ο τροπος αναπληρωσεως χαμενων διδακτικων ωρων ειτε απο απεργια ειτε απο μη διορισμο δασκαλου σε καποια σχολεια?


από απεργία, το κατέθεσε ήδη ο ψυχίατρος, μιλώντας για ποιοτική αναπλήρωση: περικοπή ενοτήτων (ας μάθουν τα παιδιά μόνο 5 συνταγές μαγειρικής, κι όχι και τις 15, μόνο 10 μικρές αγγελίες κι όχι και τις 30
icon10.gif
) και χρησιμοποίηση ευέλικτης ζώνης για μαθήματα ουσίας.

σε ότι αφορά το μη διορισμό εκπαιδευτικών στην ώρα τους, η λύση είναι απλή: διορισμός εκπαιδευτικών στην ώρα τους ...-bye-
 
Απόσπασμα:
Αρχική Δημοσίευση από Πανούσης Δημήτρης
Αν γίνονταν Σάββατο ΔΕΝ θα πήγαινε πολύς κόσμος. Ενώ καθημερινή (με τα σχολεία κλειστά) περιμένουν μεγαλύτερη συμμετοχή.

εμ, αυτο λεω και εγω...:chinscratch:



μικρή συμμετοχή, σημαίνει ότι - ίσως - δε βγουν "αυτοί που πρέπει για να κάνουν αυτό που πρέπει" ...
 
Απόσπασμα:
Αρχική Δημοσίευση από Πανούσης Δημήτρης
Αν γίνονταν Σάββατο ΔΕΝ θα πήγαινε πολύς κόσμος. Ενώ καθημερινή (με τα σχολεία κλειστά) περιμένουν μεγαλύτερη συμμετοχή.

εμ, αυτο λεω και εγω...:chinscratch:



μικρή συμμετοχή, σημαίνει ότι - ίσως - δε βγουν "αυτοί που πρέπει για να κάνουν αυτό που πρέπει" ...

οκ οκ καταλαβα!!! :ernaehrung004:
 
Δήλωση του Κ.Τουλγαρίδη, μέλους του Δ.Σ. της ΔΟΕ,
εκπροσώπου των Παρεμβάσεων, Κινήσεων, Συσπειρώσεων Π.Ε.

Η απόφαση του ΥΠΕΠΘ για την «κάλυψη των ωρών» είναι απαράδεκτη κι επικίνδυνη.
Ισοδυναμεί με πολιτική επιστράτευση των απεργών εκ των υστέρων.
Αυτά τα μέτρα δε θα περάσουν.
Το εκπαιδευτικό κίνημα με αποφασιστικό και συλλογικό τρόπο θα τα ακυρώσει
Η απόφαση του ΥΠΕΠΘ επιβεβαιώνει όλες τις εκτιμήσεις μας για τις επιδιώξεις του μέσα από τη συζήτηση για την «κάλυψη των χαμένων ωρών» (να συκοφαντήσει την απεργία και να χρεώσει σ´ αυτή τις ευθύνες της πολιτικής του στην εκπαίδευση, να επιμείνει στην προώθηση της ίδιας αντικπαιδευτικής πολιτικής, να εκδικηθεί και να τιμωρήσει τους απεργούς, να δημιουργήσει την εντύπωση προς τους γονείς ότι έπραξε τα δέοντα και ενδιαφέρεται για τους μαθητές).
Το ΥΠΕΠΘ δεν ενδιαφέρεται στο ελάχιστο για τα παιδιά και την ουσιαστική κάλυψη των αναγκαίων γνώσεων από αυτά και προχωράει σε μέτρα πέρα για πέρα αντιπαιδαγωγικά.
Τα μέτρα αυτά είναι τιμωρητικά για τους μαθητές και τους γονείς τους που στην συντριπτική τους πλειοψηφία στήριξαν και στηρίζουν των αγώνα μας.
Ποιο παιδί θα μπορεί να κάνει μάθημα στις γιορτές των Χριστουγέννων (στις 3 και 4 Γενάρη !!!, ανάμεσα στις αργίες και πριν καλά - καλά ανοίξει τα δώρα του) του Πάσχα (για πάνω από μία εβδομάδα – 6 μέρες) και στις 18-20 Ιουνίου (με τις καλοκαιρινές θερμοκρασίες) και όταν οι συμμαθητές του άλλου τμήματος δεν θα κάνουν γιατί ο δάσκαλος τους δεν απέργησε όλες τις μέρες!
Στα ίδια μέτρα περιλαμβάνουν και τα νηπιαγωγεία;!!
Αποδεικνύεται ότι οι άνθρωποι που πήραν αυτές τις αποφάσεις όχι μόνο δεν έχουν καμία σχέση με το τι διδάσκεται στο νηπιαγωγείο και το Δημοτικό, όχι μόνο δεν έχουν σχέση με Παιδαγωγική και την ψυχολογία των παιδιών αλλά το μόνο που τους απασχολεί είναι οι πολιτικές τους επιδιώξεις και προκειμένου να τις υπηρετήσουν είναι ικανοί ακόμα και για επικίνδυνες για τα παιδιά αποφάσεις.
Τα μέτρα αυτά είναι ανεφάρμοστα, αντιμετωπίζουν το ζήτημα μπακαλίστικα, με λογιστικό κι όχι ουσιαστικό τρόπο (γι αυτό το ΥΠΕΠΘ αναφέρεται στην «κάλυψη των χαμένων ωρών» κι όχι στην κάλυψη της αναγκαίας ύλης). Το Υπουργείο με τις προτάσεις αυτές κάνει σε όλους φανερό ότι αδιαφορεί για την πραγματική αποτελεσματικότητά των μέτρων του καθώς και για τις ανάγκες των παιδιών και των γονέων.
Το ΥΠΕΠΘ δεν χρησιμοποιεί τις ώρες της Ευέλικτης Ζώνης, πράγμα που αποτελεί και πρόταση σχεδόν όλων των συλλόγων, παρ´ ότι στις δύο προηγούμενες συναντήσεις με τη ΔΟΕ όπως και σε δηλώσεις του γενικού και του ειδικού γραμματέα αυτό αντιμετωπίζονταν ως δεδομένο. Με τον τρόπο αυτό οι ώρες που εξασφαλίζονταν από το ωρολόγιο πρόγραμμα υπερκάλυπταν τις ώρες από τη χρήση αργιών και παρατάσεων. Αποδεικνύεται έτσι, ότι το κύριο ζήτημα για το ΥΠΕΠΘ είναι η διατήρηση της Ευέλικτης Ζώνης κι ότι αυτή φέρνει μαζί της (τους χορηγούς, τη χειραγώγηση του εκπαιδευτικού μέσω του κρατικού έλεγχου, την αξιολόγηση, τη σύνδεση με την αγορά και την προώθηση του επιχειρηματικού σχολείου και του εκπαιδευτικού μάνατζερ). Επιλέγει αυτό ενώ ξέρει ότι υπάρχουν σοβαρές ενστάσεις στους εκπαιδευτικούς, όταν πέρσι το πρόγραμμα δεν εφαρμόστηκε στην πλειοψηφία των σχολείων και στα υπόλοιπα υπολειτούργησε. Ξέρει ότι θα δημιουργήσει νέες εντάσεις στις σχολικές μονάδες καθώς πολλοί τοπικοί σύλλογοι έχουν πάρει αποφάσεις για κατάργηση της ευέλικτης ζώνης ενώ και η ΔΟΕ έχει επικαιροποιήσει τις περσινές της αποφάσεις κι έχει καλέσει τους συλλόγους των διδασκόντων να μην αποδεχτούν την υποχρεωτικότητα και ν’ αποφασίσουν οι ίδιοι αν θα κάνουν την Ε.Ζ..
Το ΥΠΕΠΘ αρνείται να συζητήσει τα τεράστια προβλήματα που προκύπτουν από την εισαγωγή και το περιεχόμενο των νέων βιβλίων, με την πρόσθετη ύλη και τα ανυπέρβλητα εμπόδια που ορθώνουν σε πάρα πολλούς μαθητές και στην εκπαιδευτική πράξη.


Το ΥΠΕΠΘ επιδιώκει να πάρει τη ρεβάνς από τους απεργούς εκπαιδευτικούς που με τον ηρωικό τους αγώνα αποκάλυψαν και συγκρούστηκαν μετωπικά με την πολιτική του και την πολιτική της κυβέρνησης συνολικά. Με τα μέτρα όπως τα εισάγει χωρίζοντας τους απεργούς σε τρεις κατηγορίες θέλει να δημιουργήσει ρήγμα στο εσωτερικό του κλάδου και να υποχρεώσει – τιμωρήσει ιδιαίτερα τους απεργούς όλων των ημερών με δουλειά στις αργίες, παραδειγματίζοντας όλους με αυτό.
Επίσης θέτει σε αμφισβήτηση συνολικά το δικαίωμα στην απεργία αφού εισάγει την αντίληψη ότι στο εξής οι εκπαιδευτικοί θα πρέπει όσες μέρες απεργούν, περίπου, να τις δουλέψουν – αναπληρώσουν στη συνέχεια. Κάτι τέτοιο ισοδυναμεί με πολιτική επιστράτευση των απεργών εκ των υστέρων. Αλήθεια γιατί σε όλες τις προηγούμενες απεργίες των εκπαιδευτικών της πρωτοβάθμιας από όλες τις κυβερνήσεις δεν τέθηκε ζήτημα αναπλήρωσης των χαμένων ωρών; Ακόμα και στην απεργία του 1997 που οι μέρες απεργίας ήταν συνολικά 17 τέτοιο θέμα δεν τέθηκε.
Το ΥΠΕΠΘ ευθύνεται κάθε χρόνο για χιλιάδες χαμένες ώρες από κενά σε εκπαιδευτικό προσωπικό που το ίδιο καθυστερεί να προσλάβει για οικονομικούς λόγους, κενά που συνεχίζουν και σήμερα να υπάρχουν. Ποια είναι τα μέτρα αναπλήρωσης που παίρνει τότε;

Είναι γελασμένοι όσοι νομίζουν ότι θα καταφέρουν να ακυρώσουν την απεργία μας, θα μας ταπεινώσουν και θα πάρουν εκδίκηση μ’ αυτό τον τρόπο. Δηλώνουμε καθαρά στην περιρρέουσα φημολογία και τις μύχιες σκέψεις για εξαγορά των απεργών με κάποια οικονομική αποζημίωση με στόχο την συναίνεση κι αποδοχή αυτών των μέτρων ότι τέτοιες μεθοδεύσεις θα μας βρουν απέναντι τους και δε θα επιτρέψουμε να περάσουν.
Η διεκδίκηση των χρημάτων της απεργίας είναι αίτημα που ιστορικά θέτει κι διεκδικεί αποφασιστικά το εργατικό κίνημα και δεν συνδέεται με κανένα τρόπο και δεν παζαρεύεται σε ανταποδοτική βάση με την όποια αναπλήρωση.
Νοιώθοντας το βάρος της ευθύνης να ανταποκριθούμε στις προσδοκίες των απεργών συναδέλφων οι Παρεμβάσεις – Κινήσεις – Συσπειρώσεις θέσαμε δια του εκπροσώπου μας την ουσία αυτών των απόψεων και των επιχειρημάτων στη διάρκεια της συζήτησης με τον Υφυπουργό κ. Καλό και θεωρούμε καθήκον μας να ενημερώσουμε και να μεταφέρουμε τις εκτιμήσεις και τις ανησυχίες μας σ´ όλους τους συναδέλφους.
Απέναντι σ´ αυτές τις εξελίξεις το Δ.Σ. της ΔΟΕ οφείλει να αποκαλύψει και να καταγγείλει τις μεθοδεύσεις του ΥΠΕΠΘ. Οφείλει πάρει άμεσα και χωρίς περιστροφές όλες τις αναγκαίες αποφάσεις και τα μέτρα για να μην εφαρμοστούν. Οφείλει να προχωρήσει σε ενημέρωση των γονιών και της κοινής γνώμης για τις θέσεις και τις απόψεις του εκπαιδευτικού κινήματος όπως αυτές έχουν εκφραστεί από τις αποφάσεις γύρω από το ζήτημα.
Καλούμε όλους τους συλλόγους να πάρουν αποφάσεις καταδίκης των προτάσεων του Υπουργείου και να τις κοινοποιήσουν στους συναδέλφους και στο Δ.Σ. της ΔΟΕ. Να προχωρήσουν άμεσα σε μεγάλης έκτασης ενημέρωση των γονιών στους συλλόγους τους. Καλούμε τους συλλόγους διδασκόντων να πάρουν απόφαση απόρριψης της Ευέλικτης Ζώνης και αξιοποίησής των ωρών για την κάλυψη και εμπέδωση της αναγκαίας ύλης.

14/11/2006

από www.alfavita.gr



ΥΓ: δεν πρόσκειμαι συνδικαλιστικά στη συγκεκριμένη παράταξη, αλλά συμφωνώ απολύτως με το ως άνω κείμενο, γι αυτό και το παραθέτω ως έχει. όπως βλέπετε, δε διαφέρει και πολύ απ'όσα ανέφερα σε προηγούμενό μου post ...
 
Μπορείς Βαγγέλη να μας πεις ποιά θα ήταν η δική σου πρόταση για την αναπλήρωση των ημερών, με δεδομένο ότι η ΔΟΕ έχει ως πάγια θέση ότι δεν είναι δυνατόν να γίνονται επιπλέον ώρες μαθημάτων στις ήδη υπάρχουσες μέρες, αφού
α. δεν μεσολαβεί χρόνος για δουλειά στο σπίτι για τον μαθητή
β. δεν μπορούν τα πρωτάκια να μένουν περισσότερες από 6 ώρες για μάθημα καθημερινά
γ. υπάροχυν κι ολοήμερα σχολεία;

Δεν είναι ρητορική ερώτηση. Είναι ερώτηση. Διότι δεν βλέπω πώς αλλιώς μπορεί να γίνει η αναπλήρωση.
 
Προσωπικά δεν έχω κανένα πρόβλημα να αναπληρωθούν οι χαμένες ώρες με οποιονδήποτε τρόπο. Δεν πρέπει να καταδικάσουμε κάποιους μαθητές για να μη δουλέψουμε λίγο παραπάνω
 
Re: Απάντηση: ΘΕΜΑΤΑ ΠΑΙΔΕΙΑΣ

Τα μέτρα αυτά είναι ανεφάρμοστα, αντιμετωπίζουν το ζήτημα μπακαλίστικα, με λογιστικό κι όχι ουσιαστικό τρόπο (γι αυτό το ΥΠΕΠΘ αναφέρεται στην «κάλυψη των χαμένων ωρών» κι όχι στην κάλυψη της αναγκαίας ύλης).

συμφωνώ, αλλά υπάρχει άλλος πρακτικός τρόπος ώστε να παραχθεί το έργο που λείπει (κάλυψη σχολικής ύλης); Φαντάζομαι ότι οι παράγοντες που επηρεάζουν τον ρυθμό με τον οποίο παραδίδεται στους μαθητές και αφομοιώνεται από αυτούς η διδακτέα ύλη είναι η ικανότητα του δασκάλου, οι ικανότητες των μαθητών και οι διδακτικές μέθοδοι. Νομίζω ότι στην ουσία οι τελευταίες δεν παίζουν ως παράγων, καθώς καλώς ή κακώς ενσωματώνονται ως τμήμα της διδακτέας ύλης (δλδ ως σκοπός νομίζω ότι αντιμετωπίζεται το να διδαχθεί ένα βιβλίο και όχι να μάθουν οι μαθητές τι εστί παθητική φωνή για παράδειγμα). Οι άλλοι δύο παράγοντες επίσης δύσκολα μεταβάλλονται καθώς είναι λίγο πολύ δεδομένοι για κάθε δάσκαλο/τμήμα, και μάλιστα με έντονες διακυμάνσεις μεταξύ διαφορετικών μονάδων. Επομένως τι μένει ως πρακτικότερη και ασφαλέστερη λύση για την κάλυψη της δεδομένης ύλης;

Εκτός εάν έμπαιναν κάποιες εξετάσεις στο τέλος που θα υποχρέωναν τα παιδιά που θα αποτύγχαναν (άρα δεν θα είχαν αφομοιώσει την ύλη) να παρακολουθήσουν επιπλέον ώρες και τους δασκάλους τους, αντίστοιχα, να τα διδάξουν. Αυτό θα ήταν ένας ποιοτικός έλεγχος της βέλτιστης αξιοποίησης των δεδομένων πλέον διδακτικών ωρών, δίχως επαύξηση των τελευταίων.
 
Ε ρε πανικος που θα γινοταν... "το παιδι να μην περασει τις εξετασεις..." ¨ποιοι ειναι αυτοι οι φασιστες που θα αποφασισουν για το παιδι μου" και αλλα ευτραπελα. Ασ'το καλυτερα... Ας ιδρωσει ο κωλος τους λιγακι παραπανω στις γιορτες μιας και ηθελαν να πινουν φραπε με καλαμακι που "σπαζει"
 
Απάντηση: Re: ΘΕΜΑΤΑ ΠΑΙΔΕΙΑΣ

Μπορείς Βαγγέλη να μας πεις ποιά θα ήταν η δική σου πρόταση για την αναπλήρωση των ημερών, με δεδομένο ότι η ΔΟΕ έχει ως πάγια θέση ότι δεν είναι δυνατόν να γίνονται επιπλέον ώρες μαθημάτων στις ήδη υπάρχουσες μέρες, αφού
α. δεν μεσολαβεί χρόνος για δουλειά στο σπίτι για τον μαθητή
β. δεν μπορούν τα πρωτάκια να μένουν περισσότερες από 6 ώρες για μάθημα καθημερινά
γ. υπάροχυν κι ολοήμερα σχολεία;

Δεν είναι ρητορική ερώτηση. Είναι ερώτηση. Διότι δεν βλέπω πώς αλλιώς μπορεί να γίνει η αναπλήρωση.


δες ποστ 188.
 
16/11/06


Δραματικό SOS από τους καθηγητές για τα μουσικά σχολεία


Σε κατάσταση διάλυσης βρίσκονται τα μουσικά σχολεία της χώρας, όπως καταγγέλλουν οι καθηγητές που υπηρετούν σε αυτά, καθώς έχουν τεράστιες ελλείψεις σε εκπαιδευτικό προσωπικό.
Σύλλογοι καθηγητών μουσικής από ολόκληρη τη χώρα έστειλαν ανοιχτή επιστολή προς τους βουλευτές όλων των κομμάτων και υποστηρίζουν ότι με ευθύνη του υπουργείου Παιδείας τα μουσικά σχολεία αντιμετωπίζουν σοβαρά προβλήματα και δεν μπορούν να ανταποκριθούν στο έργο τους. Tο Συντονιστικό Oργανο των Eνώσεων καθηγητών μουσικής δημόσιας εκπαίδευσης καταγγέλλει ότι για την κάλυψη εκατοντάδων οργανικών κενών εγκρίθηκαν μόνο 113 πιστώσεις αναπληρωτών, ενώ όπως υπογραμμίζουν «φέτος θα χρειαστεί να προσληφθούν πάνω από χίλιοι ωρομίσθιοι, για να λειτουργήσουν τα Mουσικά Σχολεία - κάτι που προφανώς δεν είναι καθόλου βέβαιο».
Oι καθηγητές λένε ότι ως προς την κατανομή των πιστώσεων στα Mουσικά Σχολεία «δεν υπάρχει καμία αναλογία ανάμεσα στις ανάγκες τους και στον αριθμό των πιστώσεων που τους εγκρίνεται και ότι οι εκπαιδευτικοί διορίστηκαν απευθείας από το YΠEΠΘ, χωρίς να μεσολαβήσουν οι Περιφέρειες, όπως γινόταν έως τώρα».
Mάλιστα αναφέρουν ως χαρακτηριστικό παράδειγμα το Mουσικό Σχολείο του Bόλου, από τα μεγαλύτερα, ακμαιότερα και πλέον βραβευμένα στη χώρα, όπου πέρυσι εργάστηκαν 24 αναπληρωτές και 45 ωρομίσθιοι μουσικοί, ενώ φέτος και μετά την αύξηση των μαθητών από 360 σε 405 περίπου διορίστηκαν 6 τριανταμηνίτες ως μόνιμοι και εγκρίθηκαν άλλες... 6 θέσεις αναπληρωτών!
Kαταλήγοντας, οι εκπαιδευτικοί δηλώνουν ότι αν το υπουργείο Παιδείας θέλει να κλείσει τα Mουσικά Σχολεία, «ας έχει το στοιχειώδες θάρρος να το δηλώσει ανοιχτά και να μας εξηγήσει και τους λόγους. Διαφορετικά ας ξέρει η υπουργός και όλο της το επιτελείο ότι η υπομονή έχει και τα όριά της».


var nColorScheme=1;var nFontSize=12;var initialBack=document.all.arttext.style.backgroundColor;var initialFor=document.all.arttext.style.color;

ΕΘΝΟΣ, 16-11-2006


ΥΓ. (δικό μου): σαχλαμάρες! για όλα φταίει ο κακός ο δάσκαλος ...
 
Αθήνα 9/11/2006

Λειτουργικά κενά Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης

anak346.gif


www.doe.gr


ΥΓ.(δικό μου): κι αυτά είναι σαχλαμάρες. φυσικά και φταίει ο κακός ο δάσκαλος ...


αλήθεια, αυτές τις χαμένες ώρες, ποιος άραγε θα τις αναπληρώσει; και πότε;​
 
16/11/06

Μέχρι πότε θα περιμένουν δάσκαλο;
Ούτε καν «δάσκαλε που δίδασκες...» δεν μπορούν να πουν 16 μαθητές σε ένα τμήμα του 74ου Δημοτικού Σχολείου Αθηνών, καθώς εδώ και τρεις εβδομάδες δεν υπάρχει ούτε ένας δάσκαλος για να τους κάνει μάθημα. Συνυπολογίζοντας και το διάστημα που οι εκπαιδευτικοί απεργούσαν, τα παιδιά έχουν να κάνουν κανονικό μάθημα εβδομάδες τώρα.

Ωστόσο, η δασκάλα που είχαν στις αρχές του σχολικού έτους δεν ξέμεινε στα προπύλαια με κάποιο πλακάτ που λέει «Μαριέττα Go Home». Απλούστατα η ίδια πήγε «home», καθότι αποφάσισε να συνταξιοδοτηθεί.

Ομως η υποβολή των σχετικών δικαιολογητικών για τη συνταξιοδότηση ξεκινάει αρκετούς μήνες πριν. Ωστόσο, το εύλογο ερώτημα των γονέων είναι γιατί -και αφού ήταν από καιρό γνωστό ότι θα αποχωρήσει η δασκάλα- δεν έχει ακόμα παρουσιαστεί κάποιος αναπληρωτής. Από την επικοινωνία με τη Διεύθυνση του σχολείου κατέστη σαφές ότι το ερώτημα θα παραμείνει ερώτημα. Η ειρωνεία είναι ότι το σχολείο βρίσκεται σε απόσταση αναπνοής από το υπουργείο Παιδείας, με το τελευταίο να λέει στους γονείς «τον ψάχνουμε, μόλις τον βρούμε σας τον στέλνουμε».

Κάθε πρωί, οι γονείς μαζεύονται έξω από το σχολείο, για να ανακαλύψουν ότι για ακόμα μία μέρα δεν υπάρχει δάσκαλος. Οπως λένε: «Δεν ξέρουμε, να φέρνουμε τα παιδιά μας ή όχι. Οταν πάλι έρχονται, είτε τα τοποθετούν σε μεγαλύτερες τάξεις και δεν καταλαβαίνουν, είτε σε μικρότερες και βαριούνται. Αυτό που ξεκίνησε αυτή την εβδομάδα είναι δίωρα μαθήματα από τον διευθυντή».

Οι λιγοστοί γονείς που σκέφτονται να πραγματοποιήσουν συμβολική κατάληψη στη Μητροπόλεως την προσεχή Δευτέρα έχουν και ένα, πιο μακροπρόθεσμο, πρόβλημα. «Δεν υπάρχει Γυμνάσιο στην περιοχή. Το μόνο είναι το Πειραματικό και αυτό δέχεται μαθητές μόνο μετά από κλήρωση».

Αλ.Κυρ.


ΕΛΕΥΘΕΡΟΤΥΠΙΑ

ΥΓ.(δικό μου): βρε τον κακό το δάσκαλο (δασκάλα) ... άκου να πάρει σύνταξη - και να χαλάσει την ποιοτική εκπαίδευση που παρέχει το υπουργείο παιδείας ...-bye-

να την καλέσουν γρήγορα πίσω ν'αναπληρώσει τις ώρες που χάθηκαν ...
icon10.gif