Θέση καλωδίου ρεύματος

Παιδιά έχω ένα ασημένιο που το ακούει και ο γείτονας (Βλαμένος συνταξιούχος βασιλικός με ροπή στην Παπαρήγα :crown::clown::elefant: ) ,, ΤΕΡΑΣΤΙΑ διαφορά ,
δυστηχώς στα περισότερα μηχανάκια προς το χειρότερο ...

Δεν υπάρχει περίπτωση να το μπερδέψεις με τίποτε άλλο...

Τι ακριβώς είναι αυτό που σού "χαλάει" στο αυτί με το ασήμι στο ρεύμα? Θα έλεγες ότι είναι πιο "τσιριχτά" τα πρίμα, ενδεχομένως κάποιος χρωματισμός στις μεσαίες ή αδύναμες χαμηλές? Ποιων (περισσότερων) μηχανημάτων χειροτερεύει την ηχητική απόδοση και ποιων (λίγων) τη βελτιώνει?

Μήπως (γενικά) έχει την τάση να υποβαθμίζει τις πηγές και να βελτιώνει τα ενισχυτικά? Θα με ενδιέφερε πολύ η εμπειρία και η γνώμη σου, καθώς και όποιου έχει δοκιμάσει κάτι αντίστοιχο.

(σε συνέχεια της σχετικής συζήτησης πιο πριν, posts 65, 68, 77 & 92)
 
Last edited:
Παιδιά έχω ένα ασημένιο που το ακούει και ο γείτονας (Βλαμένος συνταξιούχος βασιλικός με ροπή στην Παπαρήγα :crown::clown::elefant: ) ,, ΤΕΡΑΣΤΙΑ διαφορά ,
δυστηχώς στα περισότερα μηχανάκια προς το χειρότερο ...

Δεν υπάρχει περίπτωση να το μπερδέψεις με τίποτε άλλο
,,, αν το βρώ που διάολο είναι να το κάνουμε παρτουζοδοκιμή ,,
να δείτε που όλοι θα έχουμε κοινό συντελεστή ,,

( φτιάχνω και ρήμα ο φούστης )

Εχω δοκιμασει πολλα επωνυμα καλωδια ρευματος(μονο 1-2 ασημενια εκ των οποιων το ενα αυτοσχεδιο) αλλα λιγα ηταν αυτα που κατα την γνωμη μου βελτιωσαν παντου (οχι μονο σε σημεια,η,απλα αλλαξαν τον ηχο)ωστε να αξιζε 100% τον κοπο και τα εξοδα.Οι αλλαγες στον ηχο,ειναι με τα καλωδια ρευματος παρομοιες με αυτες των ιντερκοννεκτ η των καλωδιων ηχειων.Επιλεγονται ως εκ τουτου με βαση τα ιδια κριτηρια,ητοι,ακουστικα και τεχνικα(ως προς τα βασικα).Μια παρατηρηση που εχω κανει τουλαχιστον στα συστηματα οπου εκανα και κανω τις δοκιμες μου,ειναι οτι μεχρι τωρα δεν προτιμησα κανενα θωρακισμενο καλωδιο ρευματος,πλην ενος περισσοτερο απο τα αθωρακιστα.Ποια ειναι η γνωμη σας για τα θωρακισμενα καλωδια ρευματος;Την θεωρια την αντιλαμβανομαι και δεν διαφωνω.
 
Last edited:
Κατ'αρχάς τα θωρακισμένα καλώδια ρεύματος είναι ''παράνομα'' και εν'δυνάμει
επικίνδυνα! Κατά δέυτερο μιά μελετημένη γεωμετρία πλέξης των αγωγών
μπορεί να δώσει περίπου τα ίδια θεωρητικά αποτελέσματα με την θωράκιση.
Στην πράξη, δεν μπορώ να εκφέρω άποψη, δεν έχει τύχει να χρησιμοποιήσω
κάποιο θωρακισμένο σε σύγκριση με ένα μη, ούτε έχει τύχει να ''μετρήσω''
κάποιο σε σχέση με ένα άλλο, ωστέ να δω αν εργαστηριακά έχει κάποια
διαφορά σε κάτι και πόσο!
 
Re: Απάντηση: Θέση καλωδίου ρεύματος

Κατ'αρχάς τα θωρακισμένα καλώδια ρεύματος είναι ''παράνομα'' και εν'δυνάμει
επικίνδυνα! Κατά δέυτερο μιά μελετημένη γεωμετρία πλέξης των αγωγών
μπορεί να δώσει περίπου τα ίδια θεωρητικά αποτελέσματα με την θωράκιση.
Στην πράξη, δεν μπορώ να εκφέρω άποψη, δεν έχει τύχει να χρησιμοποιήσω
κάποιο θωρακισμένο σε σύγκριση με ένα μη, ούτε έχει τύχει να ''μετρήσω''
κάποιο σε σχέση με ένα άλλο, ωστέ να δω αν εργαστηριακά έχει κάποια
διαφορά σε κάτι και πόσο!
Δεν ηξερα οτι τα θωρακισμενα καλωδια ρευματος ειναι "παρανομα",υπαρχει αναφορα στους κανονισμους γι αυτο;Θεωρητικα τουλαχιστον,εργαστηριακα θα εχει "βελτιωση".Μαλιστα θα ελεγα οτι η θωρακιση ειναι ενα απο τα σημεια που ακομη και η τεχνικη παραταξη θεωρει ως πλεονεκτημα.Βεβαια στο τελος ολοι ακουστικα αποφασιζουμε.......η οχι.Γιατι τα θεωρεις επικινδυνα;
 
Last edited:
Re: Απάντηση: Θέση καλωδίου ρεύματος

Τα θωρακισμενα καλωδια ειναι οντως απαγορευμενα
Ενδιαφερον!!!!! Εχεις καποιο λινκ στον κανονισμο;Θα ηθελα να μαθω περισσοτερα,ιδιαιτερα αν λεει και γιατι.
 
Για τα ασημένια καλώδια ρεύματος:
Η Silver Audio (που φυσικά φτιάχνει ασημένια καλώδια) της οποίας interconnect χρησιμοποιώ, δηλώνει ρητά ότι στα καλώδια ρεύματος ο χαλκός είναι προτιμότερος για μηχανικούς-χημικούς λόγου.
 
Για τα ασημένια καλώδια ρεύματος:
Η Silver Audio (που φυσικά φτιάχνει ασημένια καλώδια) της οποίας interconnect χρησιμοποιώ, δηλώνει ρητά ότι στα καλώδια ρεύματος ο χαλκός είναι προτιμότερος για μηχανικούς-χημικούς λόγου.

Ευχαριστώ για το link.
Πράγματι, όπως λένε στη σελίδα των Special Applications:


...Though we initially intended to employ silver-plated copper for the conductor material itself (something we would NEVER use for a signal cable however) we found all forms to be physically brittle, chemically unstable, and strangely, very prone to microphonic ringing when used in such a large total aggregate gauge. Therefore, the WattMaster still adheres to our time honored principle of "solid silver for signal, solid copper for power"...
Ωστόσο, μιλάνε για επάργυρο χαλκό, όχι για αμιγές ασημένιο καλώδιο ρεύματος. Δε διευκρινίζουν αν δοκίμασαν και solid ασήμι και διαπίστωσαν αντίστοιχα μη-ιδεατά χαρακτηριστικά. Παρ' όλ' αυτά, είναι πράγματι πολύ πιθανό να υφίστανται και για το αμιγές ασήμι. Όσοι έχουν ακούσει, ίσως θα μπορούσαν να μάς διαφωτίσουν για το πώς ακριβώς ακούγεται.
 
Ευχαριστώ για το link.
Πράγματι, όπως λένε στη σελίδα των Special Applications:

Ωστόσο, μιλάνε για επάργυρο χαλκό, όχι για αμιγές ασημένιο καλώδιο ρεύματος. Δε διευκρινίζουν αν δοκίμασαν και solid ασήμι και διαπίστωσαν αντίστοιχα μη-ιδεατά χαρακτηριστικά. Παρ' όλ' αυτά, είναι πράγματι πολύ πιθανό να υφίστανται και για το αμιγές ασήμι. Όσοι έχουν ακούσει, ίσως θα μπορούσαν να μάς διαφωτίσουν για το πώς ακριβώς ακούγεται.

Κατ αρχην θα συμφωνησω με την εταιρεια οτι ο επαργυρος χαλκος ειναι καθαρα μαρκετινγ και αυτο για ευνοητους λογους.
Τωρα στο ερωτημα σου.Ενα καλωδιο ρευματος δεν ειναι κατι που βαζεις στην πριζα το αναβεις και "ακουγεται" ωστε να αποκτησεις αποψη για το πως συγκρινεται με ενα αλλο καλωδιο.Υπαρχουν οι τεχνικες πτυχες που πρεπει να τηρουνται,καθως επισης και οι "σκοτεινες" πτυχες:D........αυτες δηλαδη που πυροδοτουν τις συνηθισμενες μαχες..........Ολα αυτα σε συνδιασμο με τις αναγκες η απαιτησεις η προτιμησεις του υπολοιπου συστηματος διδουν το τελικο αποτελεσμα που ειτε μας αρεσει ειτε οχι.Ετσι ηταν και ετσι θα παραμεινει,γι αυτο λεμε οτι καλυτερη επιλογη ειναι αυτη που σου αρεσει στο δικο σου συστημα.Εγω μπορω να σου πω τι μου αρεσει στο δικο μου συστημα,χωρο κλπ,αλλα και βασει του γουστου μου.Κανενας ομως δεν μπορει να σου εγγυηθει οτι το ιδιο θα λειτουργησει καλα για σενα και το συστημα σου.
 
Ρε σεις οι σπειρες ειναι μονομενες και μεταξυ του και ως προς τον πυρήνα.
Επαγωγικα σημαίνει μεσω αερα .....ΤΕΛΟΣ.
Αρα?????


(η απαντηση του ειναι αυτη...τι λεω τωρα???)

λοιπον ακου κατι και αστους να λενε.
ισχυει αυτο που σου λεει (εκτος φυσικα απο την απλοικη εξηγηση με αερα κλπ)
να στο παω και παραπερα...
οταν ο τελικος εχει μετασχηματιστη στην εισοδο, οτι interconnect και να βαλεις δεν υπαρχει διαφορα. ακουστη μετρησιμη, οτι θες!
δευτερον. οταν ο τελικος εχει τροφοδοσια ΣΩΣΤΗ τα καλωδια ρευματος τα απλως σωστα φτιαγμενα δεν ακουγονται. οτι μονιτορ ηχεια και να εχεις.
ψαξε πχ τι λεει ο nelson pass για τα καλωδια ρευματος και με τι καλωδια δινει τα τερατα του.
 
Κατ αρχην θα συμφωνησω με την εταιρεια οτι ο επαργυρος χαλκος ειναι καθαρα μαρκετινγ και αυτο για ευνοητους λογους.
Τωρα στο ερωτημα σου.Ενα καλωδιο ρευματος δεν ειναι κατι που βαζεις στην πριζα το αναβεις και "ακουγεται" ωστε να αποκτησεις αποψη για το πως συγκρινεται με ενα αλλο καλωδιο.Υπαρχουν οι τεχνικες πτυχες που πρεπει να τηρουνται,καθως επισης και οι "σκοτεινες" πτυχες:D........αυτες δηλαδη που πυροδοτουν τις συνηθισμενες μαχες..........Ολα αυτα σε συνδιασμο με τις αναγκες η απαιτησεις η προτιμησεις του υπολοιπου συστηματος διδουν το τελικο αποτελεσμα που ειτε μας αρεσει ειτε οχι.Ετσι ηταν και ετσι θα παραμεινει,γι αυτο λεμε οτι καλυτερη επιλογη ειναι αυτη που σου αρεσει στο δικο σου συστημα.Εγω μπορω να σου πω τι μου αρεσει στο δικο μου συστημα,χωρο κλπ,αλλα και βασει του γουστου μου.Κανενας ομως δεν μπορει να σου εγγυηθει οτι το ιδιο θα λειτουργησει καλα για σενα και το συστημα σου.

η shunyata research εχει βγαλει ενα συστημα μετρησης για καλωδια ρευματος.
για πες μας τη γνωμη σου...
http://www.shunyata.com/Content/DTCD.html
 
δευτερον. οταν ο τελικος εχει τροφοδοσια ΣΩΣΤΗ τα καλωδια ρευματος τα απλως σωστα φτιαγμενα δεν ακουγονται. οτι μονιτορ ηχεια και να εχεις.
ψαξε πχ τι λεει ο nelson pass για τα καλωδια ρευματος και με τι καλωδια δινει τα τερατα του.

τα ιδια ελεγε στο manual του Bryston 4B-SST που ειχα παλιοτερα αλλα στην πραξη τα πραγματα ηταν πολυ διαφορετικα... Ο ενισχυτης "αλλαζε" ηχο με διαφορετικα καλωδια ρευματος...
 
τα ιδια ελεγε στο manual του Bryston 4B-SST που ειχα παλιοτερα αλλα στην πραξη τα πραγματα ηταν πολυ διαφορετικα... Ο ενισχυτης "αλλαζε" ηχο με διαφορετικα καλωδια ρευματος...

αρα?
μηπως καποια απο τα καλωδια απλα δεν ηταν ΣΩΣΤΑ φτιαγμενα?
 
η shunyata research εχει βγαλει ενα συστημα μετρησης για καλωδια ρευματος.
για πες μας τη γνωμη σου...
http://www.shunyata.com/Content/DTCD.html
Το συζητησαμε σε αλλο θρεντ.Δεν βρηκα τιποτα το νεο αν θυμαμαι καλα.Επισης το venom3 καλωδιο που χρησιμοποιησαν στις συγκρισεις με το απλο μαυρο,ηταν αναμενωμενο να μετρα καλυτερα και μονο απο την διαφορα διατομης.Tελος αν θυμαμαι καλα,τα levels στα οποια εγιναν οι δοκιμες,ειναι τοσο εξωπραγματικα που δεν υπαρχει περιπτωση ποτε να φτασει ουτε ο μεγαλυτερος ενισχυτης.Την ανωτεροτητα του venom3 πανω απο το απλο μαυρο καλωδιο,πιστευω θα την ειχε οποιοδηποτε αλλο ιδιας διατομης.
 
αρα?
μηπως καποια απο τα καλωδια απλα δεν ηταν ΣΩΣΤΑ φτιαγμενα?
Αρα,αν αλλαξει και ο ηχος ενος Ρass με ενα καλωδιο ρευματος,τοτε φταιει το τροφοδοτικο του;Τελικα φαινεται οτι κανενας δεν ξερει να φτιαχνει τροφοδοτικα......η μονο τα φτηνα απλα καλωδια ειναι καλα-bye-
 
παραπανω εκανα μια ερωτηση σχετικα με τα προιοντα της shunyata research, που μπορω να τα βρω? το venom3 ειναι απο τα καλυτερα σε σχεση τιμης-αποδοσης
 
Κατ αρχην θα συμφωνησω με την εταιρεια οτι ο επαργυρος χαλκος ειναι καθαρα μαρκετινγ και αυτο για ευνοητους λογους.
Τωρα στο ερωτημα σου.Ενα καλωδιο ρευματος δεν ειναι κατι που βαζεις στην πριζα το αναβεις και "ακουγεται" ωστε να αποκτησεις αποψη για το πως συγκρινεται με ενα αλλο καλωδιο.Υπαρχουν οι τεχνικες πτυχες που πρεπει να τηρουνται,καθως επισης και οι "σκοτεινες" πτυχες:D........αυτες δηλαδη που πυροδοτουν τις συνηθισμενες μαχες..........Ολα αυτα σε συνδιασμο με τις αναγκες η απαιτησεις η προτιμησεις του υπολοιπου συστηματος διδουν το τελικο αποτελεσμα που ειτε μας αρεσει ειτε οχι.Ετσι ηταν και ετσι θα παραμεινει,γι αυτο λεμε οτι καλυτερη επιλογη ειναι αυτη που σου αρεσει στο δικο σου συστημα.Εγω μπορω να σου πω τι μου αρεσει στο δικο μου συστημα,χωρο κλπ,αλλα και βασει του γουστου μου.Κανενας ομως δεν μπορει να σου εγγυηθει οτι το ιδιο θα λειτουργησει καλα για σενα και το συστημα σου.

Συμφωνώ απολύτως. Όπως τόνισα και νωρίτερα, άλλωστε:

...[Το ερώτημά μου είναι σε καθαρά θεωρητικό επίπεδο, γνωρίζοντας ότι, όπως έχει ήδη ειπωθεί πολλές φορές εδώ, η δοκιμή εναλλαγής των καλωδίων ρεύματος στα διάφορα στοιχεία του ηχοσυστήματος είναι ίσως ο ασφαλέστερος τρόπος να καταλήξεις για το ποιο ταιριάζει πού].

Απλά, η φυσική ιστορία του "ασήμι vs χαλκός = μικρότερη αντίσταση = καλύτερη αγωγιμότητα" (μού) φαίνεται να παρέχει τις ιδανικές συνθήκες, ώστε ένα ασημένιο καλώδιο ρεύματος να επιτελεί καλύτερα το σκοπό του από ένα χάλκινο, δηλ. να παρέχει απρόσκοπτα και εύκολα ρεύμα στην τροφοδοσία, η οποία αποτελεί σημείο του συστήματος που (φυσιο)λογικά δεν "ακούγεται".

Τώρα, αν και υπό ποιες "σκοτεινές" συνθήκες αυτό το ρεύμα προς την τροφοδοσία γίνεται ακουστό (δηλ. "ακούμε" και τα καλώδια ρεύματος, όπως αυτά των ηχείων ή τα interconnects), αυτό το διερευνά το παρόν νήμα και φυσικά η επιστήμη!
:ADFADF1:
 
Αρα,αν αλλαξει και ο ηχος ενος Ρass με ενα καλωδιο ρευματος,τοτε φταιει το τροφοδοτικο του;Τελικα φαινεται οτι κανενας δεν ξερει να φτιαχνει τροφοδοτικα......η μονο τα φτηνα απλα καλωδια ειναι καλα-bye-

φυσικα και θα φταιει το τροφοδοτικο του.
αλλα φυσικα και δεν αλλαζει ο ηχος του παςς οτι καλωδια ικανης διατομης και να του βαλεις.
εχεις αμφιβολια?
 
Απο το :http://www.silveraudio.com ένας.... λογικός διάλογος:

Power Cords: Audio Magic or Good Audio Hygiene?

László:
If you’re in the mood to deal with another audio topic I'd love to have your opinion on power cords. I have never understood why a power cord, no matter how heavy the gauge or how well built, should have any appreciable influence on the operation of a component given that the outlet into which the power cord is plugged is at the end of 20 to 40 feet of 12 gauge Romex cable in the walls of a house. Moreover there’s the issue of the electric service to the house itself and then the electric grid of the community. Why should the last 8 feet of this long chain be so significant? (I do understand that some power cords offer some forms of RFI filtration; however, I'm referring to just the normal beefed up audiophile power cords that are sold everywhere for $90 to upwards of $400.)

Max:
You asked about power cables, here is the quick run down: Yes, power travels MANY miles to your house and you can only do so much with the last 8 feet. BUT, before the transformer just before your house, the power company takes advantage of Ohms law (V=IR) and transmits the power as very, very high voltage but low current since power (watts) = Voltage times Current. If they used the opposite to deliver the same power (low voltage/high current) the power lines would have to be thick as trees! So, prior to getting to your house, power is a different animal but that’s not my point, I just wanted to clarify that the nature of the power in your house is not really the same as what’s flowing through power lines outside.

Back to the story: At your house, the power goes to a transformer to drop down to low voltage, higher current and goes through your house on 12-14 awg wires, then goes through a dinky 18 awg stock power cord to your amp or whatever which in PRINCIPLE at least causes a bit of a drop. The idea is the power cord is in series with the primary of the mains transformer, and thus a heavier gauge power cord SLIGHTLY lowers the impedance that the transformer sees making the power supply a bit more robust. This is aided by much better plugs that have less resistance by allowing better power transfer into the cable, along with stronger contact in the socket which reduces mild arcing and so lowers noise.

We can also take advantage of a power cord being where it is to sneak some tricks into it that SHOULD be in the power supply of most equipment but usually isn’t. In the case of our power cord, we also use a very unique form of shielding which I’m afraid I have to be purposefully vague about. This has the ability to do what NO other shielding can do, which is to contain the inductive, B field inside the cable, thus protecting the local environment around the cable (i.e. signal cables) from the strongly inductive, low frequency EMI fields produced by an AC cord. This in conjunction with carefully chosen wide range noise suppression does a good job of suppressing a fair amount of noise, especially, our target range of ~3-5 MHz which is where digital clock noise sits. So, we do attenuate this noise to a reasonable degree, and without using in line RLC networks which can limit rate change and cause artifacts on their own if used too aggressively. This is good news for really power hungry amplifiers and sensitive digital hear alike. Most of the noise we limit is ultra-sonic, but it still has a way of sneaking into equipment and becoming audible through indirect means, i.e. demodulation etc. Naturally, there are plenty of companies that are just using “magic dust” instead of a design that really does anything and charging “magic” prices. At the very least, our power cord is, I feel, what I call “good audio hygiene.” This means, it’s doing some good, if only at a small level, and doesn't cost too much so again you get the peace of mind if nothing else. I hope that makes some sense?


και μερικοί ακόμα:
http://www.silveraudio.com/dialogue.html