Thorens TD125

Καλορίζικη και καλοάκουστη !!

Ετοιμάσου για εκπλήξεις , προβλέπω να τα βρίσκει σκούρα ακόμα και η ΕΜΤ σου !
Και έτσι να είναι, δε θα μου κακοπέσει Βλαδίμηρε, θα δούμε...
 
Και έτσι να είναι, δε θα μου κακοπέσει Βλαδίμηρε, θα δούμε...

Φυσικά και δεν θα σου κακοπέσει, αλίμονο.

Όταν λέω "θα τα βρει σκούρα" δεν εννοώ ότι η ΕΜΤ θα χάσει.. εννοώ ότι η ΜΡ500 θα είναι πολύ κοντά της.

θα ήμουν πιο σίγουρος αν ήξερα το υλικό στο cantilever της SFL σου.. αν είναι αλουμίνιο όπως στην SPH , δύσκολα τα πράγματα...


δεν έχω ακούσει πολλές naga να πω την αλήθεια.. μία και μοναδική άκουσα (στον Γιώργο Κουν) και την αγόρασα (ΜΡ200)

αυτό που μου έκανε τρομερή εντύπωση ήταν οι μεσαίες της!
ανώτερες από της jico sas, ανώτερες από της zyx bloom3, ανώτερες και από της Benz Ace L του Tzimisce που είχα ένα διάστημα εδώ...

σε ακρόαση κλασικής μουσικής όπου τα βιολιά (και οι μεγαλύτεροι συγγενείς) αλλά και τα πνευστά έχουν τον 1ο ρόλο, η naga ήταν "αποκάλυψη" ..!

στο ροκ όπου τα πιατίνια στις ντραμς παίρνουν φωτιά, η ΜΡ200 χάνει λόγω ( "χοντροκομμένης" ) σφαιρικής ακίδας.. (γι'αυτό ο Γιώργος μου την πούλησε και πήρε Jico SAS)

Η ΜΡ 500 σου όμως δεν έχει σφαιρική ακίδα...
 
ανώτερες από της jico sas, ανώτερες από της zyx bloom3, ανώτερες και από της Benz Ace L του Tzimisce που είχα ένα διάστημα εδώ...
Θα ελεγα οτι εεεεεε.............. διαφωνω :LOL:
 
Ελλειπτικη ειναι η ακιδα της ΜΡ200
σωστά.. η ζαλάδα των τελευταίων ημερών....

χοντροκομμένη ελλειπτική 0,4 x 0,7mil αν θυμάμαι καλά ;;;
λίγο πιο χοντρή και θα πιάσει την περιφέρεια του πλατώ... :ROFLMAO:
 
Last edited:
  • Like
Reactions: AUDIOLYTIC
Θα ελεγα οτι εεεεεε.............. διαφωνω :LOL:
το ξέρω.. αφού τα έχουμε πει "κατ' ιδίαν"
αλλά αυτό "εισέπραξα" εδώ.. να μην το πω ;; :LOL:

το άλλο με το καλύτερο μπάσο;;
αχτύπητη η Stanton 680MKII με elliptical nude BD Analogis ;;;

παραξενιές του ημιτελή βραχίονά μου ;;;

όταν τον τελειώσω και δω άλλα πράγματα, θα το πω και θα ζητήσω συγνώμη.
 
  • Like
Reactions: AUDIOLYTIC
το ξέρω.. αφού τα έχουμε πει "κατ' ιδίαν"
αλλά αυτό "εισέπραξα" εδώ.. να μην το πω ;; :LOL:
Φυσικα και να το πεις.
Απλα βλεπω και απο την ΜΡ300 μου οτι (για μενα) δεν εχει (και "μαθηματικα" ) τα απαραιτητα να ειναι καλυτερη απο τις τρεις που ανεφερες πιο πανω.
Μακαρι να τα ειχε .......
 
  • Like
Reactions: vlad66
Φυσικα και να το πεις.
Απλα βλεπω και απο την ΜΡ300 μου οτι (για μενα) δεν εχει (και "μαθηματικα" ) τα απαραιτητα να ειναι καλυτερη απο τις τρεις που ανεφερες πιο πανω.
Μακαρι να τα ειχε .......
Να διευκρινίσω (ξανά) ότι έδωσα τα εύσημα για την μεσαία περιοχή συχνοτήτων και μόνο;;;
Στο μπάσο ήταν πολύ καλή αλλά όχι καλύτερη από τις άλλες (και όχι μόνο από τις 3 που ανέφερα), στα πρίμα είναι λίγο πιο "πίσω" από πολλές...

Με έβαλες σε σκέψεις και προσπαθώ εδώ και πολλή ώρα να το αναλύσω στο ζαλισμένο κεφάλι μου...:LOL:

Μήπως φταίει (και) αυτό ;; :

IMG_20250512_184152.jpg

Μήπως ο συνδυασμός αυτού με το SPA ;;

Την κεφαλή την άκουσα μόνο με το SPA και όχι με άλλο phono
Μόνο με λαμπάτο δλδ..
Γιατί;;;
Διότι η Σία έπαθε τέτοια "εξάρτηση" που κάθε μέρα "έτρωγε" ακίδα και λάμπες..!! :LOL:

Ναι , το σκληρό heavy metal που ακούει "κούμπωσε" σαν μέλι με τις μεσαίες της naga και όλος ο συνδυασμός ήταν σαν ναρκωτικό (ας μου επιτραπεί η έκφραση)

Είδα και έπαθα να την πείσω να με αφήσει να την βγάλω (ξέρεις ότι τρέμω το boron και λάμπες "καίω" σπάνια)..

Τελικά κάποια στιγμή κρυφά έριξα πάνω την Stanton 681EEE / jico nude elliptical που και αυτή παίζει τα συκώτια της στο metal, αλλά από εντελώς διαφορετική σκοπιά ..
Το "χώνεψε" και όλα καλά...:LOL:

Τέλος πάντων δεν το κρύβω ότι έχω αγωνία για την ΜΡ-500 του Γιώργου και περιμένω πως και πως την γνώμη του..

Με πολύ καλύτερη ακίδα και καλύτερο permalloy θα πρέπει να σκοτώνει....
 
Φυσικά και δεν θα σου κακοπέσει, αλίμονο.

Όταν λέω "θα τα βρει σκούρα" δεν εννοώ ότι η ΕΜΤ θα χάσει.. εννοώ ότι η ΜΡ500 θα είναι πολύ κοντά της.

θα ήμουν πιο σίγουρος αν ήξερα το υλικό στο cantilever της SFL σου.. αν είναι αλουμίνιο όπως στην SPH , δύσκολα τα πράγματα...


δεν έχω ακούσει πολλές naga να πω την αλήθεια.. μία και μοναδική άκουσα (στον Γιώργο Κουν) και την αγόρασα (ΜΡ200)

αυτό που μου έκανε τρομερή εντύπωση ήταν οι μεσαίες της!
ανώτερες από της jico sas, ανώτερες από της zyx bloom3, ανώτερες και από της Benz Ace L του Tzimisce που είχα ένα διάστημα εδώ...

σε ακρόαση κλασικής μουσικής όπου τα βιολιά (και οι μεγαλύτεροι συγγενείς) αλλά και τα πνευστά έχουν τον 1ο ρόλο, η naga ήταν "αποκάλυψη" ..!

στο ροκ όπου τα πιατίνια στις ντραμς παίρνουν φωτιά, η ΜΡ200 χάνει λόγω ( "χοντροκομμένης" ) σφαιρικής ακίδας.. (γι'αυτό ο Γιώργος μου την πούλησε και πήρε Jico SAS)

Η ΜΡ 500 σου όμως δεν έχει σφαιρική ακίδα...
Το cantilever της TSD15 SFL είναι αλουμίνιο
 
  • Like
Reactions: PetVoul and vlad66
Να διευκρινίσω (ξανά) ότι έδωσα τα εύσημα για την μεσαία περιοχή συχνοτήτων και μόνο;;;
Καταλαβαινω απολυτα αυτο που περιγραφεις για τις μεσαιες ( και μονο ). Αυτο ακουω και γω απο την 300.
Στο μπάσο ήταν πολύ καλή αλλά όχι καλύτερη από τις άλλες (και όχι μόνο από τις 3 που ανέφερα), στα πρίμα είναι λίγο πιο "πίσω" από πολλές...
Και συμφωνω και με το πιο πανω , που ουσιαστικα απαντα και στο γιατι οι μεσαιες της ακουγονται οπως ακουγονται.
Η υποδεεστερες χαμηλες και ψηλες , αφηνουν " εκτεθημενες " τις μεσαιες , που ισως απο καποιους η καποια συστηματα ( που εχουν τη δυνατοτητα να δειχνουν τις υποδεεστερες χαμηλες και ψηλες ) να προτιμουνται.
Δεν φταιει το ηχειο σου , το phono κτλ . Αντιθετα , ειναι σε θεση να δειξουν αυτο που περιγραφεις.
 
  • Like
Reactions: vlad66
Αυτή γιατί πουλάει τόσο?
Την άκουσε κανείς?
Την έχει στημένη κάποιο μαγαζί?
Την 500 θα την χαρακτήριζα εξαιρετικά ρυθμική όσο την άκουσα, είχε ένα τέμπο με μουσικές 'σύγχρονης πλεύσης' που μ άφησε σε κάποια track άφωνο.
 
Είδα και έπαθα να την πείσω να με αφήσει να την βγάλω (ξέρεις ότι τρέμω το boron και λάμπες "καίω" σπάνια)..

To ξέρεις ότι οι ηλεκτρολυτικοί πυκνωτές παίζει να έχουν λιγότερη ζωή από τις προενισχύτριες λάμπες, έτσι;
Με τα λεφτά που έχεις δώσει για τα άλλα phono stage "για να μην καις το NVO" θα είχες πάρει λάμπες για 3 ζωές.
 
Αυτή γιατί πουλάει τόσο?
Αν η αναρτημενη τιμη της LB δεν ειναι τυπογραφικο λαθος , τοτε θεωρω απαραδεκτο μια ΜΜ με bonded elliptikal ακιδα να κοστιζει τοσο ακριβα.
Ειπαμε οκ , καλη εταιρεια , αλλα καπου το εχουν παραξηλωσει μερικοι ???
 
  • Like
Reactions: westsound
Στα χαρτιά και στα διαφημιστικά 'δείχνει' μια άλλη ακουστική ροπή σε σχέση με τις κλασσικές των MP.
Πάντως μια Linn Karma με υπερελλειπτική κατόπιν retipping με 300 (πολύ πρόσφατα ) ευρώ έξοδα νομίζω ότι σε Linn Ittok 2 θα παίζει πολύ καλύτερα απ' την 500.
Επειδή την έχει γνωστός θα την δοκιμάσω.
Περιμένω να 'κατευνάσει' το προβλημα με τους δασμούς,ωστε να κάνω αναβελονωση μια άλλη θρυλική Ιαπωνική που είναι σε 125 τοποθετημένη.
Για τις Nagaoka θα συμφωνήσω με τον Vlad για την απόδοση στις μεσαίες και την λίγο συγκρατημένη έκταση στις ψηλές.
Πάνω -κατω έχουμε ίδιας φιλοσοφίας ηχεία. μόνιτορ με καλό μεσαίο μεγάφωνο.
Αλλά είναι γούστα αυτά.
Zyx bloom σε Well Tempered,που είμαι απ' τους πρώτους που αγόρασα όταν ήρθαν Ευρώπη,μ άρεσε ακούγοντας την σ' αυτόν που το έδωσα το Νοέμβριο.(πολύ βιαστική ακρόαση,χεριασμενο)
Γενικά η MC βγάζει πιο πολύ συναίσθημα απο μια ΜΜ..
Τα πικάπ που πέρασαν είναι Linn,Pink,Roksan, Nottingham Analog,kuzma,Well tempered,Ariston, Systemdek, Oracle 2,Lenco 75 *2,4 dual,Linn Axis,Thorens (λίγο) ,Tensai,Technics,CEC, Garrard 301 original,Michel Gyro για λίγο,Clearaudio..Yamaha, Micro Seiki με μάρμαρο....ψάχνοντας το catching..
Αν ξεπεραστεί κάποιο πρόβλημα υγείας,θα φτιάξω το 301 Garrard..
Για το μόνο που μετάνιωσα δίνοντας το είναι ο πρώτος Xerxes.
Ακόμα και τώρα ακούω κασσέτες metal που 'έγγραψα' σαν ολοκληρωμένο σύστημα και με πιάνει τρέλα.
Απωθημένο το Pink Anniversary και αυτό το καινούριο που πουλάει πολύ..δεν θυμάμαι ονομα,αλλά το ανέφερα στο thread του Δημήτρη.
 
  • Like
Reactions: vlad66
To ξέρεις ότι οι ηλεκτρολυτικοί πυκνωτές παίζει να έχουν λιγότερη ζωή από τις προενισχύτριες λάμπες, έτσι;
Με τα λεφτά που έχεις δώσει για τα άλλα phono stage "για να μην καις το NVO" θα είχες πάρει λάμπες για 3 ζωές.
δεν το ξέρω, αλλά αυτό που ξέρω είναι ότι για αλλαγή στις λάμπες του spa θέλω κανα 1000ρικο (για λάμπες της προκοπής)
ενώ για ηλεκτρολυτικούς, ... μια σακούλα με πράμα 1ης ποιότητας, ένα 50ρι και ούτε..... :LOL:
(καλή ώρα οι πυκνωτές που μου αγόρασε ο Dim Dim για τον προ μου, για το dino, αλλά και όλα τα υλικά για την positive πλακέτα του Salas που μου περίσσεψε για να φτιάξω Ultra BiB και για το μικρό MF)
καμία σχέση δλδ οι τιμές στις λάμπες με τα solid state (ηλεκτρονικά) υλικά