Τι αυτοκίνητο εχετε

Για την ιστορια, το 1977 το Mini 850 cc κοστιζε γυρω στις 160.000 δρχ., το autobianchi 180.000
και το fiat 127 πανω απο 200.000 (αν θυμαμαι καλα)
Στη συνεχεια οι τιμες εκτιναχθηκαν λογω πληθωρισμου. (παντα βρισκανε καποιο τροπο να μας τρωνε τα λεφτα)
 
Για την ιστορια, το 1977 το Mini 850 cc κοστιζε γυρω στις 160.000 δρχ., το autobianchi 180.000
και το fiat 127 πανω απο 200.000 (αν θυμαμαι καλα)
Στη συνεχεια οι τιμες εκτιναχθηκαν λογω πληθωρισμου. (παντα βρισκανε καποιο τροπο να μας τρωνε τα λεφτα)

δεν εκτινάχθηκαν λόγω πληθωρισμού φίλε μου, το 1979 αν θυμάμαι καλά, διπλασιάστηκαν οι δασμοί, άρα σχεδόν διπλασιάστηκε η αγοραστική αξία των αυτοκινήτων.
 
Στο βουνό ψηλά εκεί ....όπου βρίσκομαι συνήθως

Daih.jpg


Όταν όμως έρχομαι στην Αθήνα είμαι συνήθως βιαστικός

Mc_Larren.jpg
 
Ευχαριστω για τα σχόλια guys, χαιρομαι που σας αρεσε το μικρο μου!

Δυστυχως χρονο με τον χρονο γινεται ολο και πιο δυσκολο να κρατησει καποιος ενα κλασικο αυτοκινητο στο δρομο, ειδικα αν το χρησιμοποιει καθημερινα οπως εγω - εστω και αν η χρηση ειναι ελαφρια.

Αν και το Mini ειναι τερας αξιοπιστιας (λογω και της πολυ απλης κατασκευης και λειτουργιας του), τα ανταλλακτικα διαρκως λιγοστευουν και ακριβαινουν.
 
Ένα πανάρχαιο Fiat Uno turbo έχω, του 1991. Αλλά επειδή είναι συνέχεια στο γκαράζ, είναι ακόμα σε πολύ καλή κατάσταση, χωρίς ίχνος σαπίσματος κτλ. Αν ήταν στους δρόμους για 25 χρόνια, τώρα δεν θα υπήρχε καν, θα είχε λιώσει! :flipout:


ΥΓ.: Φίλε supacoopa, όλα τα λεφτά είναι το Mini σου, σου εύχομαι ολόψυχα να το χαίρεσαι για άλλα σαράντα χρόνια... :grinning-smiley-043
 
Εγώ στο κάθε μέρα είμαι με αυτό:
(κατσάβραχα γαρ... )

(Φώτο από το νετ,αν φωτογράφιζα το δικό μου δεν θα βλέπατε και πολλά κάτω από την λάσπη :flipout: )

Μα αυτή θα ήταν όλα τα λεφτά !!! :grandpa:


Mini του 1975, ολικα ανακατασκευασμενο και "πειραγμενο"

Εύγε !!! :grinning-smiley-043
 
Όχι δεν είναι αυτό το αυτοκίνητο, που έχω τώρα (αυτό δα έλειπε) αλλά είναι το πρώτο, που μου έκατσε μετά το θάνατο τού πατέρα μου το 1977 και έμεινε μαζί μου μέχρι το 1991 (κάποια χρόνια σα δεύτερο). Το Φίατ 1500 του 1966 :

https://www.youtube.com/watch?v=RM80AEyP40s

Είναι αλήθεια ότι με ταλαιπώρησε αρκετά με τα προβλήματα που έβγαζε, αλλά και το μόνο με το οποίο δέθηκα! Βλέποντας το φιλμάκι δεν μπορώ παρά να ζηλέψω τούς ανθρώπους που το κρατούν σε τόσο καλή κατάσταση μέχρι σήμερα (~50 χρόνια).......:HTEHEH56:
 
Τα Ζάσταβα 1300 (όχι 1500) ήταν πολύ λιγότερα απ' τα Φίατ 1300 που βγήκαν στο δρόμο απ' το 1962. Τα Γιουγκοσλάβικα κυκλοφόρησαν μετά το 1965-66 και πήγαν μέχρι το 1970 περίπου οπότε κυκλοφόρησαν τα καθαρά Σερβικά Ζάσταβα (Γιούγκο κλπ).
 
Re: Απάντηση: Τι αυτοκίνητο εχετε

Aπο τα λιγα αυτοκινητα της εποχης που ειχαν 4 δισκοφρενα!!!!

Δυστυχώς το συγκεκριμένο Ιταλικό είχε πίσω ταμπόυρα, που ήταν η πηγή της μόνιμης ανησυχίας μου αφού - γιά μιά περίοδο - σχεδόν κάθε 15~20 μέρες το κύκλωμα των φρένων έμπαζε αέρα και το μεσαίο πεντάλ έπιανε "πάτωμα" και ήθελε "τρομπάρισμα" γιά να φρενάρει! Έχω γυρίσει απ' τη Κακιά Σκάλα, πρακτικά, χωρίς φρένα...!!!!
Ένας μάστορας, που αντιμετώπιζε το ίδιο πρόβλημα, το έλυσε με δική του "πατέντα" αντικαθιστώντας τα κυλινδράκια των ταμπούρων με παρόμοια από Όπελ. Τα 4 δισκόφρενα εμφανίσθηκαν στη Φίατ με το μοντέλο 125 και κάποια "έξτρα" 124άρια. Η "τελική" λύση στο δικό μου ήρθε όταν άλλαξα όλο τον πίσω άκαμπτο άξονα με το διαφορικό, που στηριζόταν σε "σούστες", με άλλο από Φίατ Πόλσκι 125 που είχε δισκόφρενα......
 
Aπο τα λιγα αυτοκινητα της εποχης που ειχαν 4 δισκοφρενα!!!!

Το ίδιο και η fulvia που έχω δίπλα μου,σκεπασμένη,αυτό και μια GTV του '73 ήταν η σχολή οδηγών της οικογένειας!
(που να ξαναπάς σε προσθιοκίνητο μετά την Alfa,μπαίνω καμιά φορά και τα φοβάμαι :flipout: )
 
Τα Ζάσταβα 1300 (όχι 1500) ήταν πολύ λιγότερα απ' τα Φίατ 1300 που βγήκαν στο δρόμο απ' το 1962. Τα Γιουγκοσλάβικα κυκλοφόρησαν μετά το 1965-66 και πήγαν μέχρι το 1970 περίπου οπότε κυκλοφόρησαν τα καθαρά Σερβικά Ζάσταβα (Γιούγκο κλπ).

Τοτε βγηκε το μοντελο της Zastava οπου στη full extra εκδοση ειχε και θερμενομενο πισω τζαμι? :flipout:




Εγω εχω ενα Hyundai Atos Prime του 2005...
 
Πάντως τόσο τα 1300 όσο και τα 1100 της FIAT ήταν συντηρητικά αυτοκίνητα χωρίς τίποτε ιδιαίτερο. Αντίθετα οι αντικαταστάτες τους τα 124, 125, 128 ήταν αυτά που δημιούργησαν ολόκληρη σχολή οικογενειακών αυτοκινήτων.