Τι αυτοκίνητο εχετε

Τα 1100 -1300 δε νομίζω να είχαν πίσω δίσκους
Στην ίδια γενιά το FIAT 2300 είχε παντού δίσκους ,απίστευτη ροπή ,αλλά τιμόνι πού δε γύριζε με τίποτε
Αντίθετα οι Lancia -Alfa είχαν με μια επιφύλαξη για το alfasud [δεν θυμάμαι αν είχε ]
Η GTV αν θυμάμαι καλά τα είχε δίπλα στο διαφορικό και όχι στους τροχούς
 
Τα 1100 -1300 δε νομίζω να είχαν πίσω δίσκους
Στην ίδια γενιά το FIAT 2300 είχε παντού δίσκους ,απίστευτη ροπή ,αλλά τιμόνι πού δε γύριζε με τίποτε
Αντίθετα οι Lancia -Alfa είχαν με μια επιφύλαξη για το alfasud [δεν θυμάμαι αν είχε ]
Η GTV αν θυμάμαι καλά τα είχε δίπλα στο διαφορικό και όχι στους τροχούς

και η alfetta
 
και η alfetta

Η μεγάλη μου αγάπη ήταν η 1750 -2.000
Στη Γερμανία πουλιέται κάπου στα 14.000

--- Αυτόματη συγχώνευση μηνύματος ---

Bλεπω οι πισωκινητοι εξακολουθουν να ειναι σκληροπυρηνικη καστα οδηγων .... :p

:worshippy:

Δυστυχώς υπάρχουν τόσο λίγα και έχουν τόσα συστήματα προστασίας [που δεν απενεργοποιούνται πλήρως] πού έχει χαθεί μεγάλο μέρος της μαγείας
 
και μένα Πέτρο,φοιτητής στην Ιταλία τις χάζευα,πολύ γκάζι και κράτημα!!
Ειδικά των σωμάτων ασφαλείας,ήταν πειραγμένες εργοστασιακά
1750 ήταν giulia όχι alfetta
 
Re: Απάντηση: Τι αυτοκίνητο εχετε

Τα 1100 -1300 δε νομίζω να είχαν πίσω δίσκους
Στην ίδια γενιά το FIAT 2300 είχε παντού δίσκους ,απίστευτη ροπή ,αλλά τιμόνι πού δε γύριζε με τίποτε ....

Όλα αυτά γεννήθηκαν στην πρό κρεμαγιέρας εποχή, οπότε τα τιμόνια ήταν πράγματι ασήκωτα!
 
Απάντηση: Re: Απάντηση: Τι αυτοκίνητο εχετε

Όλα αυτά γεννήθηκαν στην πρό κρεμαγιέρας εποχή, οπότε τα τιμόνια ήταν πράγματι ασήκωτα!


Ναι αυτά είχαν ατέρμονα ,αν θυμάμαι καλά
Το είχε ο πατέρας ενός φίλου μου και πολλές φορές το παίρναμε ,αλλά όταν ήθελε να παρκάρει[ο φίλος μου] σε στενό χώρο σήμαινε ίδρωμα και ενίοτε 2 στο τιμόνι ,και ας είμασταν 19 χρονών ..
Η ροπή του όμως ήταν ατελείωτη
 
Απάντηση: Re: Απάντηση: Τι αυτοκίνητο εχετε

Ναι αυτά είχαν ατέρμονα ,αν θυμάμαι καλά
Το είχε ο πατέρας ενός φίλου μου και πολλές φορές το παίρναμε ,αλλά όταν ήθελε να παρκάρει[ο φίλος μου] σε στενό χώρο σήμαινε ίδρωμα και ενίοτε 2 στο τιμόνι ,και ας είμασταν 19 χρονών ..
Η ροπή του όμως ήταν ατελείωτη
χαχαχαχα,έπρεπε να πλακωθεί στους υδατάνθρακες για να στρίψει
 
Tα τιμονια τοτε ... δεν ηταν για γυναικες (ουτε για αγορακια).
Με το που ηρθαν τα υδραυλικα ... ολες γιναμε σωφεραντζες :driver:

Το αυτοκινητο που εμαθα οδηγηση ηταν ενα Ford Consul Cortina (1962).
Δεν θα πω οτι το τιμονι ΔΕΝ ηταν υποβοηθουμενο γιατι αυτο ειναι αυτονοητο.
Θα πω μονο οτι .... οι ταχυτητες βρισκονταν πανω στον αξονα του τιμονιου !

:blink::blink::blink::blink: :bang:

ebay147364419292944.jpg

Koλαση ... :devil-smiley-029:
 
Last edited:
Re: Απάντηση: Τι αυτοκίνητο εχετε

Τα 1100 -1300 δε νομίζω να είχαν πίσω δίσκους
Στην ίδια γενιά το FIAT 2300 είχε παντού δίσκους ,απίστευτη ροπή ,αλλά τιμόνι πού δε γύριζε με τίποτε
Αντίθετα οι Lancia -Alfa είχαν με μια επιφύλαξη για το alfasud [δεν θυμάμαι αν είχε ]
Η GTV αν θυμάμαι καλά τα είχε δίπλα στο διαφορικό και όχι στους τροχούς

και η Alfasud είχε.
 
Re: Απάντηση: Τι αυτοκίνητο εχετε

και μένα Πέτρο,φοιτητής στην Ιταλία τις χάζευα,πολύ γκάζι και κράτημα!!
Ειδικά των σωμάτων ασφαλείας,ήταν πειραγμένες εργοστασιακά
1750 ήταν giulia όχι alfetta

Το 2010 ειχα δει αστυνομικους να οδηγουν το αμαξακι με σημα την...τριαινα!
 
Re: Απάντηση: Τι αυτοκίνητο εχετε

Το 2010 ειχα δει αστυνομικους να οδηγουν το αμαξακι με σημα την...τριαινα!

Εεεε! Θα το είχαν κατάσχει από κανένα λαθρέμπορο και το πήγαιναν στον ΟΔΙΣΥ.....:drool1:
 
Απάντηση: Re: Τι αυτοκίνητο εχετε

Tα τιμονια τοτε ... δεν ηταν για γυναικες (ουτε για αγορακια).
Με το που ηρθαν τα υδραυλικα ... ολες γιναμε σωφεραντζες :driver:

Το αυτοκινητο που εμαθα οδηγηση ηταν ενα Ford Consul Cortina (1962).
Δεν θα πω οτι το τιμονι ΔΕΝ ηταν υποβοηθουμενο γιατι αυτο ειναι αυτονοητο.
Θα πω μονο οτι .... οι ταχυτητες βρισκονταν πανω στον αξονα του τιμονιου !

:blink::blink::blink::blink: :bang:

ebay147364419292944.jpg

Koλαση ... :devil-smiley-029:

Και εγώ σε Opel με ταχύτητες στο χέρι έμαθα και οδήγησα και φυσικά είχε 3 + ι όπισθεν

--- Αυτόματη συγχώνευση μηνύματος ---

Το 2010 ειχα δει αστυνομικους να οδηγουν το αμαξακι με σημα την...τριαινα!

Υπήρχε και μια κόκκινη Πόρσε στη Θεσ/νικη με καρούμπαλο μαγνητικό
 
Re: Απάντηση: Re: Τι αυτοκίνητο εχετε

Υπήρχε και μια κόκκινη Πόρσε στη Θεσ/νικη με καρούμπαλο μαγνητικό

:offtopic:
Νομιζω οτι εδω στην Ελλαδα η ομαδα Σ ειχε πολυ καλα αμαξια, ειχα δει κατι απιστευτες BMW παλιοτερα, τωρα θελουν γκαζια και 2ευρο...
 
Re: Απάντηση: Re: Τι αυτοκίνητο εχετε

Και εγώ σε Opel με ταχύτητες στο χέρι έμαθα και οδήγησα και φυσικά είχε 3 + 1 όπισθεν

Ε οχι και τοσο παλιο :laugh: .... η Cortina ειχε 4 + 1 οπισθεν (χλιδη :laugh:).

Καθε φορα που κατεβαζα ταχυτητα, ηταν τοσο σκληρος ο επιλογεας .... που (ψιλο)ανασηκωνομουν απ'το καθισμα ! :blink:
 
Απάντηση: Re: Απάντηση: Re: Τι αυτοκίνητο εχετε

:offtopic:
Νομιζω οτι εδω στην Ελλαδα η ομαδα Σ ειχε πολυ καλα αμαξια, ειχα δει κατι απιστευτες BMW παλιοτερα, τωρα θελουν γκαζια και 2ευρο...

Και κατι Αλφα 155 2,5λιτρες V6...:drool1::love::love:
 
Re: Απάντηση: Τι αυτοκίνητο εχετε

Αν θυμάμαι καλα και το Citroen GS είχε μπρος πισω δισκοφρενα.

Νομίζω ότι όλα τα Σιτροέν με την υδροπνευματική ανάρτηση είχαν 4 δισκόφρενα και σερβόφρενο συνδεδεμένο με το κύκλωμα της ανάρτησης.